Μια από τις πιο ιστορικές και μια από τις καλύτερες εταιρείες του χώρου οδηγείται στα χέρια τουρκικής εταιρείας χτυπημένη από την κρίση.
Η αύξηση του κόστους, φόροι, καύσιμα κλπ σε συνδυασμό με την αδυναμία των πελατών να πληρώσουν εμπρόθεσμα, αλλά και το κλείσιμο της κάνουλας του δανεισμού από τις τράπεζες οδήγησε τους υπεύθυνους της εταιρείας στην απόφαση. Όπως λέει στο “Βήμα” ο διευθύνων σύμβουλος, που επιβεβαιώνει την είδη, η πώληση στην τουρκική Pak Holdings θα έχει ολοκληρωθεί ως... τα τέλη Ιανουαρίου.
"Από το Μάιο του 2011 μιλάμε με τους Τούρκους. Το Νοέμβριο υπογράψαμε προσύμφωνο και μέχρι τέλος Ιανουαρίου του 2012 ευελπιστούμε να έχει ολοκληρωθεί η αγοραπωλησία"
Ο διευθύνων σύμβουλος της ΜΕΛ, Κυριάκος Οικονόμου, είχε απασχολήσει τη δικαιοσύνη πρόσφατα με την κατηγορία της μη απόδοσης ΦΠΑ και φόρου μισθωτών υπηρεσιών συνολικού ύψους 800.000 ευρώ.
"Η κατακόρυφη άνοδος της τιμής των καυσίμων και οι επισφάλειες από Έλληνες πελάτες λόγω της κρίσης μάς δημιούργησαν πρόβλημα ρευστότητας. Τη διετία 2010 - 2011 πληρώσαμε για καύσιμα επιπλέον 10 εκατ. ευρώ. Η πώληση είναι μονόδρομος για να σωθεί η εταιρεία και οι 210 εργαζόμενοι. Με λίγη βοήθεια θα ...πρωταγωνιστήσει ξανά", λέει τώρα.
newsit
Η αύξηση του κόστους, φόροι, καύσιμα κλπ σε συνδυασμό με την αδυναμία των πελατών να πληρώσουν εμπρόθεσμα, αλλά και το κλείσιμο της κάνουλας του δανεισμού από τις τράπεζες οδήγησε τους υπεύθυνους της εταιρείας στην απόφαση. Όπως λέει στο “Βήμα” ο διευθύνων σύμβουλος, που επιβεβαιώνει την είδη, η πώληση στην τουρκική Pak Holdings θα έχει ολοκληρωθεί ως... τα τέλη Ιανουαρίου.
"Από το Μάιο του 2011 μιλάμε με τους Τούρκους. Το Νοέμβριο υπογράψαμε προσύμφωνο και μέχρι τέλος Ιανουαρίου του 2012 ευελπιστούμε να έχει ολοκληρωθεί η αγοραπωλησία"
Ο διευθύνων σύμβουλος της ΜΕΛ, Κυριάκος Οικονόμου, είχε απασχολήσει τη δικαιοσύνη πρόσφατα με την κατηγορία της μη απόδοσης ΦΠΑ και φόρου μισθωτών υπηρεσιών συνολικού ύψους 800.000 ευρώ.
"Η κατακόρυφη άνοδος της τιμής των καυσίμων και οι επισφάλειες από Έλληνες πελάτες λόγω της κρίσης μάς δημιούργησαν πρόβλημα ρευστότητας. Τη διετία 2010 - 2011 πληρώσαμε για καύσιμα επιπλέον 10 εκατ. ευρώ. Η πώληση είναι μονόδρομος για να σωθεί η εταιρεία και οι 210 εργαζόμενοι. Με λίγη βοήθεια θα ...πρωταγωνιστήσει ξανά", λέει τώρα.
newsit
0 comments:
Δημοσίευση σχολίου