Ακολουθούν μερικά από τα έργα της "χούντας" που όχι μόνο κρατάνε και δουλεύουν ακόμη, 40 χρόνια μετά, αλλά φτιάχτηκαν χωρίς μίζες και υπερτιμολογήσεις και με τα μέσα της εποχής.
Τα στοιχεία είναι από το ιστορικό σύγγραμα του Αντιπροέδρου αυτής Στρατηγού Στ. Παττακού "21η Απριλίου 1967 - 8η Οκτωβρίου 1973 / Ημέραι και Έργα".
Μόνο οι επεκτάσεις του Οδικού δικτύου και του δικτύου Ηλεκτοφωτισμού που αναφέρονται παρακάτω επιγραμματικά θα μπορούσαν να αποτελούν από μόνα τους ολόκληρο σύγγραμα...
Στην φωτογραφία "χρυσό μυστρί" που είχε τιμητικά αποδωθεί στον Στυλιανό Παττακό που θεμελίωσε απίστευτο αριθμό έργων με το θρυλικό του μυστρί...
Κατασκευή Φραγμάτων Ηλεκτροπαραγωγής
Μόνο οι επεκτάσεις του Οδικού δικτύου και του δικτύου Ηλεκτοφωτισμού που αναφέρονται παρακάτω επιγραμματικά θα μπορούσαν να αποτελούν από μόνα τους ολόκληρο σύγγραμα...
Στην φωτογραφία "χρυσό μυστρί" που είχε τιμητικά αποδωθεί στον Στυλιανό Παττακό που θεμελίωσε απίστευτο αριθμό έργων με το θρυλικό του μυστρί...
Κατασκευή Φραγμάτων Ηλεκτροπαραγωγής
- Αλιάκμονος
- Καστρακίου
- Πολυφύτου
- Ερετρίας
- Πτολεμαϊδος
- Κατασκευή μεγάλων Γεφυρών
- Μέγδοβα
- Ρυμνίου (Αλιάκμονος)
- Σερβίων (Αλιάκμονος)
- Ζακύνθου
- Καβάλας
- Κυθήρων
- Λήμνου
- Μυκόνου
- Πάρου
- Ρόδου
- Σάμου
- Σκιάθου
- Χίου
- Αγρινίου - Μεσολογγίου
- Έβρου
- Νέστου
- Πηνειού Ηλείας
- Σερρών
- Κρατικά Μέγαρα
- Διοικητηρίου ΟΛΠ
- Εθνικού Νομισματοκοπείου
- ΕΙΡΤ
- ΟΣΕ
- ΟΤΕ
- Πολεμικού Μουσείου
- Υπουργείου Εξωτερικών
- Αθηνών
- Θεσσαλονίκης
- Ιωαννίνων
- Λαρίσης
- Πατρών
- Αντικαρκινικού
- Βενιζελείου
- Γενικού Κρατικού
- Αθηνών
- Θεσσαλονίκης
- Πατρών
- Επίγειος Δορυφορικός Σταθμός Θερμοπυλών
- Εντός τού 1970 αποπερατουμένη εθνική οδός Κορίνθου - Πατρών ώς συνέχεια τής εθνικής αρτηρίας Αθηνών - Κορίνθου, Κατερίνης - Θεσσαλονίκης, Χανίων - Ηρακλείου, Θερμοπυλών - Ιτέας - Ναυπάκτου - Αντιππίου, Διδυμοτείχου - Ορεστιάδος, Θεσσαλονίκης - Σερρών - Σιδηροκάστρου, Ξάνθης - Παρανεστίου - Δράμας, Θεσσαλονίκης - Κιλκίς - Πετριτσίου, Κυκλώματος - Χαλκιδικής, Θεσσαλονίκης - Ευζώνων, Ηγουμενίτσης - Πρεβέζης, Ιωαννίνων - Τρικάλων, Κυπαρισσίας - Πύργου, Κυβερίου - Άστρους - Λεωνιδίου, Σπάρτης - Γυθείου - Αρεοπόλεως - Δυρού - Ανδριάς Ελευθερίου Βενιζέλου εις Αθήνας και Χανιά κ.ά.
- Πολυάριθμα υπήρξαν τά έργα διά τήν βελτίωσιν καί τόν εκσυγχρονισμόν τών πολυαρίθμων - λόγω τής γεωγραφικής της δομής - λιμένων τής χώρας, ώς τής Ηγουμενίτσης, Πατρών, Βόλου, Μυτιλήνης, Καβάλας, Αλεξανδρουπόλεως, Ηρακλείου, Πρεβέζης, Μεσολογγίου, Κατακώλου, Ραφήνας, Χαλκίδος, Κυλλήνης, Σητείας, Αγίου Νικολάου, Κώ, Κιάτου, Καλύμνου, Ν. Μουδανιών, Αγίου Κηρύκου, Ικαρίας, Μυρίνης, Λήμνου, Καλαμάτας, Σπετσών, Νάξου, Θεσσαλονίκης, τού διαύλου Σκαραμαγκά κ.α.
0 comments:
Δημοσίευση σχολίου