Πέμπτη 2 Αυγούστου 2012

Προς Χρυσαυγίτες...

Λεβέντες, δεν πάτε καθόλου καλά.!
Πέρασαν ήδη δυό μέρες από το δημόσιο "ξεβράκωμα" που υποστήκατε από τον πρώην συριζάνθρωπο και νυν "αριστερό δημοκράτη" Κουβέλη, και ΔΕΝ είδα να ορθώνετε το ανάστημά σας. 
Αυτό το ανάστημα που γνωρίζει το μισό περίπου εκατομμύριο του εκλογικού σώματος που σας επέλεξε και σας έστειλε στο κοινοβούλιο με την προϋπόθεση ότι δεν θα γίνετε κι' εσείς ομόσταυλοι των υπολοίπων.
Ο Ελληνικός λαός, ΔΕΝ σας έστειλε εκεί για να στρογγυλοκάθεστε και να πετάτε που...
και που κάποιες πατριωτικές κορώνες για να νιώθει Εθνικά υπερήφανος και να ...ξεθαρρεύει.
Περνάτε αμάσητες τις ...καραμέλες. 
Ο πρώην σταλινιστής Κουβέλης, μόλις προχθές, σας αποκάλεσε ακραίο κοινοβουλευτικό κόμμα που κινείται εκτός νομιμότητος και σεις απλά, μείνατε απαθείς στα έδρανά σας.
Καταλάβατε αγαπητοί μου Χρυσαυγίτες τί σας είπε ο "προοδευτικός" Κουβέλης; Πέρασε την ...γραμμή του προς την κοινωνία μέσω των Μέσων Ενημέρωσης Μαζών ότι είστε ...έκνομο κόμμα.! Κι' ο κόσμος το ...έχαψε.!
Τα καταλαβαίνετε αυτά μωρέ;
Σας χαρακτήρισε "λαϊκιστές" επειδή μοιράζετε τρόφιμα, αλλά και "ρατσιστές" επειδή δεν γουστάρετε τα λαθροφέρματα. Το πρόβλημα όμως δεν σταματάει εδώ. Κι' άλλοι (φορείς) μοιράζουν τρόφιμα και φάρμακα. Ε, και τι έγινε; Με τα φαγοπότια των πρώην και νυν κυνοβουλευτικών κηφήνων πότε θα ασχοληθείτε; 
Ρίξατε μια σφαλιάρα σε μια σεξουαλικώς διεστραμμένη αριστερή κυράτσα και νομίσατε πως καταλάβατε και το ...ύψωμα;
Η "κυβέρνηση" οσονούπω αποφασίζει να βάλει χέρι και στην σύνταξη της γριούλας στο χωριό, κι' εσείς απλά ...διαφωνείτε.
Η "κυβέρνηση" για να ρίξει στάχτη στα μάτια του κόσμου επιστρατεύει την ΕΛ.ΑΣ. και την στέλνει στα σύνορα αφήνοντας τους πολίτες έρμαια στα βρωμόχερα των λαθροεποίκων κι' εσείς ωσεί παρόντες, απλά ...διαφωνείτε.
Η άνω των 15 εδρών κοινοβουλευτική σας δύναμη, σας δίνει κάποια παραπάνω "προνόμια" απ' αυτά του "συγκυβερνήτη" Κουβέλη και του σταλινικού κόμματος του Περισσού, τα οποία δυστυχώς ΔΕΝ τα "εκμεταλλεύεσθε".
Τελείτε εν υπνώσει και με ανησυχείτε βαθύτατα. Ξέρετε τι πρέπει να κάνετε, κι' όμως δεν το κάνετε. Ξέρετε την δύναμή σας, κι' όμως δεν την αξιοποιείτε. Περιορίζεστε μόνο στο ομολογουμένως άριστο έργο της βοήθειας κάποιων αναξιοπαθούντων Ελλήνων, αλλά ΔΕΝ εκλεγήκατε μόνο γι' αυτό. Ο Ελληνικός Λαός δεν σας εξέλεξε για να παίξετε τον ρόλο του αχθοφόρου, αλλά ούτε και του ντιλιβερά.
Σας εξέλεξε για να ξεβρακώσετε τα εντός και εκτός κοινοβουλίου σκουλήκια και μέσα απ' τις νόμιμες διαδικασίες που θα πρέπει ΕΣΕΙΣ να κινήστε, ώστε να καταλήξουν στο φυσικό τους χώρο όπου είναι οι φυλακές.
Κοινοβουλευτικά απόβλητα επισκέπτονται τους δήθεν "ασθενείς" φονιάδες της 17Ν στα "μονόκλινα" του ΑΧΕΠΑ κι' εσείς απλά ...αγναντεύετε.
Καθημερινά αποκαλύπτονται οι βρωμερές κομματικές "βιομηχανίες" που παρήγαγαν "αναπήρους" και σεις αρκείσθε  σ' ένα λιτό δελτίο τύπου. 
Ας μην το ...κουράζουμε άλλο. Η επιθυμία μας είναι να ξεσκίσετε παντοιοτρόπως όλους εκείνους που ασέλγησαν πάνω στο κορμί της Ελληνικής κοινωνίας.
Μπορείτε; Αν ναι, κάντε το σήμερα. Άλλως, βγείτε με την ίδια λεβεντιά που ζητήσατε την ψήφο από τον Ελληνικό λαό, και πείτε του: ..."Συγγνώμη".

g

10 comments:

  1. swstos... min ksana afisoun ton patridempora Karatzaferh na anebei apo ton tafo ekei pou einai me ola ta gerontia..!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. εντάξει κάτι κάνουν αλλά είναι τόσο ελάχιστα. διαπιστώνω τώρα τελευταία κάποια δειλία και θα συμφωνήσω απολύτως με το κείμενο. η χρυσή αυγή έχει τις ρίζες της στην πατρίδα την θρησκεία και την οικογένεια. περιμένουμε πολλά πολλά περισσότερα.

    ε.δ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ωδινεν ορος,ετεκεν μυν...Δυστυχως και προς το παρον,αντιστασις ασθενης...Κριμα!Γιαννιωτη,ΞΥΠΝΑ τους!Κι αν δεν ξυπνησουν ,τα συμπερασματα δικα σας...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Α! ειστε αδικοι.

    Οι ναζιστες της χρυσης αυγης δεν καθονταιμε σταυρομενα χερια απεναντι στον Κουβελι, το αντιθετο..

    Μαζι με τον κουβελι και τους υπολοιπους που ψηφισαν το Μνημονιο και με τους αφελφους της ΝΔ, μαζι λοιπον με ολους αυτους οι "λεβεντες" της Χ.Α ψιφισαν να μη γινει έλεγχος στην αγοοπωλησία της Αγροτικης Τραπεζας και την διάλλυση των αγροτών

    Σιγα σιγα θα μοιασουναπολυτα με τον εθνικιστη καραντζαφερη τους υπολοιπους.

    ΥΓ: ειναι αλήθεια οτι τις τελευταιες μερες , οι κοινοβουλευτικοί ναζιστες "λέβεντες" παλευουν να σωσουν δικους τους ειδικους φρουρους απο την αποστολή στον εβρο;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. οι καθεστωτικοι μνημονιακοι ειναι υβριστες απεναντι στην ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ
    μαζι με τα ΜΜΕ της διαπλοκης...........

    εσεις βιαζεστε πολυ...........
    δηλαδη τι να γινει η βουλη ???? ρινγκ ??????????

    οι αλλοι 282 βουλευτες δροσιζονται στην Μυκονο
    και αυτοι μοιραζουν τροφιμα σε απορους ελληνες.......με 40 βαθμους κελσιου

    ΟΛΑ οσα υποσχεθηκαν θα γινουν ....
    βουλευτες 1,5 μηνων ειναι........
    οσο αφορα την ΑΤΕ μην βιαζεστε να κρινετε....

    θεσσαλονικιος
    πρωην συντροφος Κουβελη (απο κκε εσωτερικου)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Έτσι δεν κάνουν σχόλια κύριε αρθρογράφε. Όλα μαύρα ή όλα άσπρα!
    Είναι 15 Έλληνες Λεβέντες προερχόμενοι όχι από τα ΠΟΛΙΤΙΚΑ ΓΥΜΝΑΣΤΗΡΙΑ πού είναι μονοπώλειο στην Ελλάδα από την σύσταση σχεδόν τού Ελεύθερου Κράτους.
    Μπήκαν στον αγώνα γρήγορα, αλλά αγαπητέ μιλάμε γιά την Ελληνική Βουλή, τον πρώτο δημόσιο οργανισμό της χώρας. Καί βέβαια γνωρίζουμε όλοι μας τι σημαίνει αυτό. Αφίστε τούς ανθρώπους να πάρουν μιά ανάσα, γιατί αυτό πού κάνετε είναι μιά ακούσια βέβαια τρικλοποδιά πού δεν συμφέρει τον Ελληνισμό.
    Ευχαριστώ ΜΠ Πνευματικός/ΜΠΠ Καλιφόρνια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ελπίζω να το μετανιώσατε ήδη πατριώτες για το μαύρο που ρήξατε στον Καρατζαφέρη, εκείνος ποτέ δέν έμενε μόνο στα λόγια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. εχεις δικιο δεν κανουν τιποτα

    εδω ακομα τρωνε ξυλο απο αναρχοαριστεριστες και δεν τολμουν να κανουν αντιποινα!!!!!!!!

    ουτε ενας νεκρος ξενος, ουτε ενας νεκρος αριστερος ενω εμεις οι ελληνες εχουμε χιλιαδες νεκρους

    ειναι πολυ λιγη η χα τελικα και παει να καταντησει σαν το ΛΑΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. NOMIZO GIANNIOTI POS TOYS ADIKIS
    POS DEN KANOYN TIPOTA
    DEN ITANE MAZI ME TO ....KKE KAI TO ΠΑΜΕ. TO ΣΥΡΙΖΑ . KAI TOYS ALOYS ANARXOAYTONOMOYS EKSO APO TI XALIVOYRGIKI XERI XERI NA KLISOYN TO ERGOSTASIO ???????????
    SA DE NTREPONTE GINANE ENA ME TON LIGDIARI TON PROEDRO TON APERGON KAI KLINAN TIN PORTA SE OSOYS THELAN NA DOYLEPSOYN
    NTROPI TOYS
    NTROPI TOYS
    I XRISI AYGI MA KOMOYNISTIKES METHODOYS .
    ELEOS .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. μαζεψα 250 υπογραφες για δημοψηφισμα για την λαθρομεταναστευση
    και ο Καρατζαφερης τις εριξε στα σκουπιδια..................
    αυτος ηταν ο Καρατζαφερης..................
    τωρα ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ..............

    ΑπάντησηΔιαγραφή