Κάποιοι παίζουν με τα νεύρα μας!
Στο δημαρχείο Σκοπέλου είχανε την φαεινή έμπνευση να αναρτήσουν την τουρκική σημαία.
Ποιανού ήταν η έμπνευση αυτή;
Γιορτάζουμε "αρραβώνες" με τους γείτονες;
Έχουμε κάποια κοινή γιορτή;
Πώς να εξηγήσει κανείς την παραπάνω εξοργιστική εικόνα που αντικρύζουν οι ντόπιοι και ξένοι επισκέπτες στο Δημαρχείο Σκοπέλου;
Η ιερή ελληνική σημαία με τον Σταυρό, δίπλα στην τουρκική;
Πώς να εξηγήσει κανείς την παραπάνω εξοργιστική εικόνα που αντικρύζουν οι ντόπιοι και ξένοι επισκέπτες στο Δημαρχείο Σκοπέλου;
Η ιερή ελληνική σημαία με τον Σταυρό, δίπλα στην τουρκική;
Μας προετοιμάζετε για κάτι, "κύριοι"; Ή απλά...έτυχε κι αυτό;
Σαν πολλές περίεργες...συμπτώσεις δεν μαζεύτηκαν τελευταία;


0 comments:
Δημοσίευση σχολίου