Κυριακή 5 Αυγούστου 2012

Ανάρτησαν την τουρκική σημαία στο δημαρχείο Σκοπέλου!

Κάποιοι παίζουν με τα νεύρα μας
Στο δημαρχείο Σκοπέλου είχανε την φαεινή έμπνευση να αναρτήσουν την τουρκική σημαία. 
Ποιανού ήταν η έμπνευση αυτή; 
Γιορτάζουμε "αρραβώνες" με τους γείτονες; 
Έχουμε κάποια κοινή γιορτή;
Πώς να εξηγήσει κανείς την παραπάνω εξοργιστική εικόνα που αντικρύζουν οι ντόπιοι και ξένοι επισκέπτες στο Δημαρχείο Σκοπέλου;
Η ιερή ελληνική σημαία με τον Σταυρό, δίπλα στην τουρκική;
Μας προετοιμάζετε για κάτι, "κύριοι"; Ή απλά...έτυχε κι αυτό; 
Σαν πολλές περίεργες...συμπτώσεις δεν μαζεύτηκαν τελευταία;

0 comments:

Δημοσίευση σχολίου