Παρασκευή 3 Αυγούστου 2012

ΘΑ ...δώσουν επίδομα θέρμανσης, αλλά ακόμα ΔΕΝ βρήκαν τα λεφτά.!

"Στον εκτελούμενο προϋπολογισμό, δεν έχει προβλεφθεί πίστωση για τη χορήγηση επιδόματος θέρμανσης" είπε ο αναπληρωτής υπουργός Οικονομικών.
Σε έγγραφό του που διαβιβάστηκε στη βουλή προς απάντηση σχετικής ερώτησης της βουλευτού των Ανεξάρτητων Ελλήνων Μαρίας Κόλλια-Τσαρουχά, ο κ. Σταϊκούρας συμπληρώνει ότι "πρόθεση του υπουργείου Οικονομικών, στο πλαίσιο της εξίσωσης του Ειδικού Φόρου Κατανάλωσης του πετρελαίου θέρμανσης με το 80% του ισχύοντος συντελεστή ΕΦΚ του πετρελαίου κίνησης, είναι να υπάρξει έγκαιρα μέριμνα ώστε να καταβληθεί ανάλογο ποσό στους δικαιούχους μέσα από διαδικασίες που θα βασίζονται σε γεωγραφικά, οικονομικά και κοινωνικά κριτήρια".
Η βουλευτής επικαλείται τις προειδοποιήσεις της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Πρατηριούχων-εμπόρων καυσίμων ότι η εξίσωση του πετρελαίου θέρμανσης και κίνησης θα εκτινάξει τις τιμές στα ύψη και έχει ζητήσει να δοθεί επίδομα θέρμανσης προκαταβολικά από τις αρχές Οκτωβρίου.

0 comments:

Δημοσίευση σχολίου