Αιφνιδιαστικό κλείσιμο για την Αστυνομική Σχολή της Ξάνθης, αφού η κυβέρνηση Σαμαρά, αποφάσισε πως είναι προτιμότερο για την Ξάνθη να έχει κέντρο κράτησης λαθρομεταναστών, παρά κάποια παραγωγική σχολή των Σωμάτων Ασφαλείας.Είχαν περάσει δύο (2) ώρες από τα μεσάνυχτα, όταν παρατηρήθηκε αιφνιδιαστική κίνηση στις εγκαταστάσεις της Σχολής Αστυνομίας στην Ξάνθη. Σε πολύ σύντομο χρόνο άδειασαν οι εγκαταστάσεις από υλικό που είναι σχετικό με την εκπαίδευση των ...
Έτσι αποφάσισε η κυβέρνηση του Αντώνη Σαμαρά, έτσι έπραξε μέσα στη νύχτα και αναστάτωσε την τοπική κοινωνία, αφού πέρα από το ότι εγκαθιστά σημαντικό αριθμό (500) λαθρομεταναστών, πέρα από το ότι κρατικά κτίρια (πληρωμένα από τον Ελληνικό λαό) αλλάζουν χρήση χωρίς να ρωτηθεί η τοπική κοινωνία, θα υπάρξει και ένας αριθμός νέων ανέργων εξαιτίας αυτής της αλλαγής χρήσης των κτιριακών εγκαταστάσεων.
Δεν θα ρωτήσουμε τους ιθύνοντες πόσο ασφαλής είναι για την τοπική κοινωνία της Ξάνθης η εγκατάσταση λαθρομεταναστών σε κτίρια που είναι σε κατοικήσιμη περιοχή (π.χ. υγειονομικά, αφού δεν έχουν εξεταστεί κατά την λαθραία είσοδό τους στην Ελλάδα). Εμείς θέλουμε να ρωτήσουμε ποιος πολιτικός (και όχι κρατικός υπάλληλος) θα φέρει την ποινική ευθύνη σε περίπτωση που υπάρξουν ανωμαλίες στην ασφάλεια των πολιτών της περιοχής Ξάνθης ή σε περίπτωση που υπάρξει πρόβλημα υγείας λόγω διασποράς μολυσματικών ασθενειών από τους λαθρομετανάστες. Και θέλουμε όνομα πολιτικού που θα τον σύρουμε άμεσα στην Δικαιοσύνη. Ο καιρός που κάποιοι έπαιρναν αποφάσεις ερήμην του λαού και ο λαός αντιμετώπιζε τα ό,ποια δυσάρεστα αποτελέσματα των κενών πολιτικών εγκεφάλων, τελείωσε ανεπιστρεπτί.
Καλούμε τον κ. Σαμαρά, ο οποίος σύμφωνα με το Σύνταγμα είναι ο πρωθυπουργός της χώρας και ο υπεύθυνος για τις ό,ποιες αποφάσεις παίρνονται, να μας δώσει άμεσα το όνομα του πολιτικού που θα είναι νομικά υπεύθυνος για οποιαδήποτε έκτροπα συμβούν και ταράξουν την κοινωνία της Ξάνθης. Εάν ο φερόμενος ως πρωθυπουργός της χώρας δεν ονομάσει τον υπεύθυνο, τότε θα θεωρείται ο ίδιος υπεύθυνος. Και αυτή του η ευθύνη δεν θα είναι πολιτική (δηλαδή χωρίς κανένα περιεχόμενο και χωρίς καμία ουσιαστική «ποινή»), αλλά καθαρά νομική.
Η Ξάνθη και η Θράκη δεν αντέχουν επιπρόσθετα προβλήματα. Ό,ποιος πολιτικός ανεγκέφαλος δεν μπορεί να κατανοήσει την βλάβη που μέχρι στιγμής έχει υποστεί αυτή η ακριτική περιοχή, λόγω των άκριτων πολιτικών αποφάσεων, ό,ποιος πολιτικός δεν μπορεί να διανοηθεί την ευαισθησία αλλά και τα προβλήματα που έχουν ήδη σωρευθεί είτε λόγω της εγκατάλειψης της Θράκης από την Αθήνα, είτε λόγω της δράσης του τουρκικού προξενείου (που χρησιμοποιεί το ισλάμ ως προμετωπίδα των ενεργειών του) που έχει ήδη δημιουργήσει πλείστα όσα προβλήματα στην Θράκη, ό,ποιος πολιτικός δεν είναι σε θέση να κατανοήσει τι ακριβώς σημαίνει να τοποθετείς ισλαμιστές σε μία περιοχή που απειλείται από το Ισλάμ, τότε αυτός – αυτοί οι πολιτικοί θα πρέπει να γνωρίσουν πως η Θράκη σπρώχνεται σε καθεστώς άτυπης συγκυριαρχίας με το τουρκικό προξενείο και απειλείται με την δημιουργία ενός νέου Κοσόβου (αλλά με ιδιαίτερα χαρακτηριστικά).
Η μετατροπή της σχολής Αστυνομίας Ξάνθης, σε κέντρο κράτησης λαθρομεταναστών, αποτελεί μία εγκληματική πράξη εις βάρος του Ελληνισμού και της Ελληνικότητας της περιοχής και λειτουργεί ως τοποθέτηση ωρολογιακού εκρηκτικού μηχανισμού του οποίου η «κυριότητα» θα βρίσκεται στα χέρια ξένων δυνάμεων και υπηρεσιών. Όπως φαίνεται, ούτε το παράδειγμα της Λιβύης, ούτε το παράδειγμα της Συρίας έδωσαν μαθήματα πολιτικής σωφροσύνης στους κυβερνώντες την Ελλάδα και δη την κυβέρνηση του Αντώνη Σαμαρά, η οποία εξυπηρετεί τα οικονομικά συμφέροντα τρίτων χωρών, αλλά και ταυτόχρονα εξυπηρετεί τάσεις και δυνάμεις που επιθυμούν να επιβάλουν στην Θράκη (και όχι μόνο) ιδιαίτερα καθεστώτα.
Αλήθεια, ο Αντώνης Σαμαράς έχει κατανοήσει τι ακριβώς σημαίνει η πρόσθεση ισλαμιστών (αγνώστου ταυτότητας και πιθανής «εκπαίδευσης») στην περιοχή της Θράκης; Δεν μπορεί να «δει» πως δημιουργεί πρόσθετα προβλήματα για την περιοχή; Μήπως θα πρέπει να κηρυχθεί ανεπιθύμητο πρόσωπο (persona non grata) για την Θράκη, τόσο ο Αντώνης Σαμαράς, όσο και η υπόλοιπη λαθροκυβέρνηση; Μήπως οι κάτοικοι της Θράκης πρέπει να κατανοήσουν πως κάποιοι τους παραδίδουν βορά στις διαθέσεις ξένων και δη του Ισλάμ;
Τέλος, θα θυμίσουμε σε αυτούς τους ελληνόφωνους πολιτικούς, πως η Ελλάδα δεν είναι χώρος, είναι χώρα. Και η Θράκη ανήκει στην Ελλάδα. Εάν έχει αλλάξει κάτι, οφείλουν να το δηλώσουν επισήμως, αντί να υποσκάπτουν τον Ελληνισμό και την Ελληνικότητα της Θράκης.
Κωνσταντίνος
ΥΓ: Τέλος, επειδή η "αλλαγή χρήσης κτιρίου" έγινε νύχτα, να θυμίσουμε τόσο στον κ. Σαμαρά όσο και στην θλιβερή παρέα του, πως "όποιος τη νύχτα περπατεί λάσπες και σκατά πατεί"... Εξ όσων γνωρίζουμε, ο κ. Σαμαράς έχει ένα τεράστιο σπίτι, με μία τεράστια αυλή. Να πάρει τους λαθρομετανάστες στο σπίτι του λοιπόν, αντί να τους "φορτώνει" στους υπόλοιπους Έλληνες.


Μα τί λέτε τώρα εδώ ο Σαμαράς ήταν ο πρώτος πρωθυπουργός που έβαλε γερή σκούπα στο κέντρο της Αθήνας για τους λαθρομετανάστες και τώρα μας λέτε οτι είναι ο δικός τους άνθρωπος;
ΑπάντησηΔιαγραφή