Δευτέρα 6 Αυγούστου 2012

Εφαρμόζεται αποτυχούσα συνταγή.!

Δεν μπορεί να σταθεί η εξουσία όταν στηρίζεται στην αδικία, στην επιορκία και την προδοσία, έλεγε ο Δημοσθένης. 
Η κυβέρνηση Γ. Παπανδρέου, ανελθούσα στην εξουσία δια της γνωστής εξαπατήσεως των ψηφοφόρων και υποταγείσα στην Τρόικα και το Δ.Ν.Τ., ήταν απρόθυμη να λάβει τα ενδεικνυόμενα μέτρα για την εξυγίανση της οικονομίας. Γι΄ αυτό και κατέφυγε στην εύκολη λύση της μειώσεως μισθών και συντάξεων, για να ικανοποιήσει τους δανειστές, ενώ διόρισε 50.000 υπαλλήλους, ηύξησε τους δημόσιους οργανισμούς, προσέλαβε άπειρο αριθμό ειδικών συμβούλων - ακόμη και ξενοφέρτων - και κατασπατάλησε το δημόσιο χρήμα.

Η μείωση μισθών και συντάξεων επέφερε προϊούσα ύφεση της οικονομίας, εκδηλωθείσα με το κλείσιμο πολλών επιχειρήσεων και καταστημάτων και την αλματώδη αύξηση της ανεργίας. Τότε, ο... σημερινός πρωθυπουργός επέκρινε την πολιτική αυτή της προηγουμένης κυβερνήσεως λέγων, ότι εφαρμόζει προδήλως εσφαλμένη συνταγή, η οποία προκαλεί ύφεση και καθίζηση της οικονομίας. Αυτά περίπου έλεγαν και πολλοί παράγοντες της Ευρωζώνης.

Όταν μία μέθοδος απέτυχε παταγωδώς, είναι τουλάχιστον αφέλεια να καταφεύγει κανείς εις αυτή, προσδοκών καλύτερα αποτελέσματα. Ο κ. Σαμαράς, αφού εξασφάλισε την πρωθυπουργία, υποστηριχθείς ασφαλώς περισσότερο από τους συνταξιούχους και ολιγότερο από τους νέους, θαυμαστάς του κ. Τσίπρα, λησμόνησε όσα είχε πει για την κακή συνταγή της Κυβερνήσεως Παπανδρέου και εφαρμόζει τώρα την ίδια, σε χειρότερο μάλιστα βαθμό, αφού θέτει πλαφόν σε όλες τις συντάξεις το ποσόν των 2.000 ευρώ, ήτοι καθαρό ποσό 1.400 ευρώ, κατά την εισήγηση του Προέδρου της ΚΕΠΕ.

Πολλοί όμως από τους κυρίους που εισηγήθηκαν το μέτρο αυτό της περικοπής των συντάξεων, δεν θα ήτο δυνατόν να αντιμετωπίσουν τα έξοδα της οικογενείας τους, ούτε για μία εβδομάδα, με το αυτό ποσό. Ωστόσο αρκετοί έχουν τακτοποιηθεί οικονομικώς και διαθέτουν πολυτελείς θερινές κατοικίες. Οι συνταξιούχοι όμως, υπηρετήσαντες εντίμως σε κορυφαίες θέσεις της κρατικής μηχανής και των Ενόπλων Δυνάμεων, αν δεν διαθέτουν εισόδημα εκ της συζύγου τους, στερούνται όχι μόνον θερινής αλλά και οιασδήποτε ιδιοκτήτου κατοικίας.

Ωστόσο έχουν δημιουργήσει οικογένειες με υποχρεώσεις, αποβλέποντες στην νενομοθετημένη σύνταξη, για την οποία υποβλήθηκαν σε κρατήσεις επί πολλές δεκαετίες. Τώρα έρχεται η Κυβέρνηση Σαμαρά, θέλοντας να δείξει και αυτή με την σειρά της στην Τρόικα, τη συμμόρφωσή της προς τις επιταγές της, και καταφεύγει πάλι στην αποτυχημένη συνταγή Παπανδρέου, ήτοι επιβάλει πλαφόν στις συντάξεις, με αποτέλεσμα οι συνταξιούχοι ανώτατοι δημόσιοι λειτουργοί να παίρνουν συντάξεις κατώτερες της καθαριστρίας ή του οδηγού της ΔΕΗ, του ΟΤΕ και άλλων δημοσίων οργανισμών.

Είναι λογικό και δίκαιο, συνταξιούχοι χωρίς πτυχίο ανωτάτης σχολής και χωρίς να έχουν υποβληθεί σε δοκιμασία εισαγωγικών εξετάσεων, επιθεωρήσεων κλπ, να λαμβάνουν σύνταξη ίση με εκείνους, οι οποίοι ανάλωσαν τη ζωή τους για να αποκτήσουν τα αναγκαία προσόντα, που απαιτούσαν τα αξιώματα, στα οποία υπηρέτησαν;

Αυτοί που επεξεργάζονται, υιοθετούν και εισηγούνται τα απάνθρωπα αυτά μέτρα, δεν είναι μόνον ανάλγητοι χειριστές των αριθμών, αλλά και ηλίθιοι. Εν πρώτοις, διότι αυτά που θα κερδίσει το κράτος από τις περικοπές των συντάξεων, θα είναι ολιγότερα εκείνων, που θα χάσει δια τις απωλείας των αμέσων και εμμέσων φόρων, που θα εισέπραττε, αν οι συντάξεις παρέμεναν στα επίπεδα του 2009.

Εξάλλου είναι παγκοίνως γνωστό, ότι ουδέν μέτρο οικονομικό επιτυγχάνει, αν δεν έχει την αποδοχή και συμπαράσταση του θιγομένου από αυτό, Λαού. Πώς είναι δυνατόν να συμφωνήσουν οι αδικούμενοι συνταξιούχοι στην ισοπέδωση των συντάξεων και την κατάφορη υποβάθμισή τους από τους πολιτικούς, που τους αποκαλούν ειρωνικώς και «ρετιρέ»; Και αφού το πλαφόν στους συνταξιούχους θεωρεί ορθό η Κυβέρνηση, γιατί δεν το εφαρμόζει και στους βουλευτές, ώστε να εισπράττουν και αυτοί μόνον 2.000 ευρώ μηνιαίως, αφού μάλιστα δεν έχουν πληρώσει καμμία κράτηση, σε αντίθεση με τους συνταξιούχους, που έχουν υποβληθεί σε κρατήσεις επί 35 έως 50 έτη;

Και ποίο άραγε είναι το ηθικό δίδαγμα, αυτού του επαισχύντου μέτρου, προς εκείνους, που υπηρετούν σε κλάδους ασκούντας την κρατική εξουσία;

Οι περικοπές των συντάξεων είναι βέβαιον ότι δεν βοηθούν στην ανάκαμψη της οικονομίας. Η τελευταία θα επέλθει μόνον εάν παταχθεί η φοροδιαφυγή και αντιμετωπισθεί η ύφεση. Αλλά ποίος συνταξιούχος θα βοηθήσει το Κράτος να εισπράξει περισσότερα ζητών αποδείξεις από ιατρούς, δικηγόρους, μηχανικούς κλπ;

Ο λαός απαιτεί να πληροφορηθεί «εδώ και τώρα» πόσους υπαλλήλους προσέλαβε η προηγούμενη Κυβέρνηση, πόσες χιλιάδες αναπήρων συνταξιοδοτούνται, πόσες εκατοντάδες χιλιάδων αντιστασιακών και εάν έχουν ελεγχθεί τα δικαιολογητικά τους.

Εάν οι Τροϊκανοί και το Δ.Ν.Τ. επιθυμούν εξαφάνιση των ηλικιωμένων Ελλήνων, η Κυβέρνηση δεν έχει υποχρέωση να συμπράξει προς τούτο, αλλά αντιθέτως να αρνηθεί την εφαρμογή μέτρων που οδηγούν στην εξόντωση του πληθυσμού.

Κατά το Σωκράτη, τους ασκούς φουσκώνει ο αέρας, τους δε ανοήτους ανθρώπους η αλαζονεία. Είναι λυπηρό να αντιμετωπίζονται κατά τρόπο αλαζονικό οι εκπρόσωποι των τριών δικαστικών κλάδων, από τον αρμόδιο Υπουργό αναπληρωτή. Όφειλε να ακούσει τις απόψεις τους και τα αιτήματά τους με μετριοπάθεια και όχι να επικαλείται την ανάγκη αμοιβής των πιλότων! Βεβαίως οι πιλότοι πρέπει να αμείβονται από την πολιτεία, όπως αρμόζει και όχι με το ευτελές ποσόν των 920,00 ευρώ. Αυτό δεν σημαίνει όμως ότι οι κρατικοί λειτουργοί δεν πρέπει να αμείβονται επίσης προσηκόντως.

Η Ελλάς υπήρχε πριν εμφανισθεί ο Ανδρέας Παπανδρέου και πριν φθάσουμε στο σημείο να ακολουθούμε τις διαταγές της Τρόικας. Το κράτος λειτουργούσε τότε αψόγως και κατά κανόνα οι υπάλληλοι και οι κρατικοί λειτουργοί ημείβοντο αξιοπρεπώς.

Οι σύγχρονοι πολιτικοί όμως ασχολούνται μόνον με το πώς θα ικανοποιήσουν τα θελήματα των ηγετών της ευρωζώνης, αδιαφορούν δε για όλες τις παραγωγικές τάξεις και ιδιαίτερα για την αγροτική παραγωγή και την ανάπτυξη της Ελλάδος. Το φαινόμενο της αγοράς λαδιού, καλής ποιότητος, στη Λοκρίδα από μεσάζοντες εμπόρους, προς 1,40 € το κιλό, (δηλαδή όσο κοστίζει μία φιάλη νερού σε τουριστικό ξενοδοχείο), είναι χαρακτηριστικό της ασυδοσίας των μεσαζόντων και της ελλείψεως κρατικής μερίμνης υπέρ της αγροτικής τάξεως.

Οι κυβερνώντες δεν εξελέγησαν για να ικανοποιήσουν τους Τροϊκανούς και του Δ.Ν.Τ., αλλά για να βελτιώσουν την οικονομία της χώρας και τη ζωή των Ελλήνων, αυξάνοντας την παραγωγή τους, σε όλους τους τομείς. Γίνεται όμως αυτό σήμερα;

0 comments:

Δημοσίευση σχολίου