Το νέο χαράτσι θα κληθούν να πληρώσουν όσοι καταθέσουν πινακίδες.
Δεν έχουν τέλος οι οικονομικές επιβαρύνσεις για τους ιδιοκτήτες αυτοκινήτων καθώς η κυβέρνηση εξετάζει το ενδεχόμενο επιβολής ενός ειδικού τέλους ακινησίας για την κατάθεση των πινακίδων.
Εάν τελικά το νέο μέτρο «κλειδώσει», οι ιδιοκτήτες που θα καταθέσουν πινακίδες στο...
τέλος της χρονιάς με την αιτιολογία της προσωρινής ακινησίας, θα κληθούν να πληρώσουν ένα αντίτιμο, τη στιγμή που αυτό μέχρι τώρα γίνονταν δωρεάν.
Ανάλογη επιβάρυνση βάραινε μέχρι τώρα τους κατόχους σκαφών αναψυχής, για τα οποία το Τέλος Ακινησίας κυμαίνεται από 10 έως και 100 ευρώ για ένα χρόνο ανάλογα με τα μέτρα του πλωτού.
Αιτία για την πιθανή επιβολή του νέου μέτρου, είναι ο αριθμός κατάθεσης πινακίδων, ο οποίος άγγιξε τις περίπου 745.000 τα τελευταία τρία χρόνια. Μάλιστα, μόνο την περασμένη χρονιά καταγράφηκε αριθμός-ρεκόρ, με 365.000 οχήματα. Ο ρυθμός αυτός προβλημάτισε τα μέλη της κυβέρνησης, που βλέπουν τα έσοδα από τα Τέλη Κυκλοφορίας να μειώνονται.
Ο στόχος του υπουργείου, είναι να αυξηθούν τα έσοδα, να μειωθεί ο αριθμός των εγκαταλελειμμένων οχημάτων στους δρόμους, αλλά και να αυξηθούν οι οριστικές διαγραφές των ΙΧ, καθώς με το καθεστώς της προσωρινής ακινησίας πολλά αυτοκίνητα μεταβιβάζονται για ελάχιστα χρήματα, ενισχύοντας τη φοροδιαφυγή.
Από το μέτρο, όπως φαίνεται θα εξαιρεθούν οι επιχειρηματίες που δραστηριοποιούνται στο εξωτερικό, οι έμποροι αυτοκινήτων αλλά και οι ναυτικοί.
Δεν έχουν τέλος οι οικονομικές επιβαρύνσεις για τους ιδιοκτήτες αυτοκινήτων καθώς η κυβέρνηση εξετάζει το ενδεχόμενο επιβολής ενός ειδικού τέλους ακινησίας για την κατάθεση των πινακίδων.
Εάν τελικά το νέο μέτρο «κλειδώσει», οι ιδιοκτήτες που θα καταθέσουν πινακίδες στο...
τέλος της χρονιάς με την αιτιολογία της προσωρινής ακινησίας, θα κληθούν να πληρώσουν ένα αντίτιμο, τη στιγμή που αυτό μέχρι τώρα γίνονταν δωρεάν.
Ανάλογη επιβάρυνση βάραινε μέχρι τώρα τους κατόχους σκαφών αναψυχής, για τα οποία το Τέλος Ακινησίας κυμαίνεται από 10 έως και 100 ευρώ για ένα χρόνο ανάλογα με τα μέτρα του πλωτού.
Αιτία για την πιθανή επιβολή του νέου μέτρου, είναι ο αριθμός κατάθεσης πινακίδων, ο οποίος άγγιξε τις περίπου 745.000 τα τελευταία τρία χρόνια. Μάλιστα, μόνο την περασμένη χρονιά καταγράφηκε αριθμός-ρεκόρ, με 365.000 οχήματα. Ο ρυθμός αυτός προβλημάτισε τα μέλη της κυβέρνησης, που βλέπουν τα έσοδα από τα Τέλη Κυκλοφορίας να μειώνονται.
Ο στόχος του υπουργείου, είναι να αυξηθούν τα έσοδα, να μειωθεί ο αριθμός των εγκαταλελειμμένων οχημάτων στους δρόμους, αλλά και να αυξηθούν οι οριστικές διαγραφές των ΙΧ, καθώς με το καθεστώς της προσωρινής ακινησίας πολλά αυτοκίνητα μεταβιβάζονται για ελάχιστα χρήματα, ενισχύοντας τη φοροδιαφυγή.
Από το μέτρο, όπως φαίνεται θα εξαιρεθούν οι επιχειρηματίες που δραστηριοποιούνται στο εξωτερικό, οι έμποροι αυτοκινήτων αλλά και οι ναυτικοί.
Στην περίπτωση που οι εντεταλμένοι Εθνοπροδότες τολμήσουν νά επιβάλλουν έστω και 1 ευρώ τέλος ακινησίας αυτοκινήτων, προτείνω να συγκεντρώσουμε τ'αυτοκίνητα και να τα κάψουμε στο Σύνταγμα. Ξεσηκωθείτε. Πρέπει ν'αντιδράσουμε. Ειναι θέμα επιβίωσης και αξιοπρέπειας.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤολμήστε διεστραμένοι νά επιβάλετε τέλος ακινησίας αυτοκινήτου. Το μόνο που θα πετύχετε είναι η επιτάχυνση του ξεσηκωμού μας, που η νύχτα του Αγίου Βαρθολομαίου θα φαντάζει παιδική ταινία του Ντίσνευ. Τολμήστε διεστραμένοι ανθέλληνες
ΑπάντησηΔιαγραφή