Πέμπτη 2 Αυγούστου 2012

Ανόητοι όσοι πιέζουν την Αθήνα

Η Γερμανία θεωρεί την ευρωζώνη υποκατάστημά της, είπε ο επικεφαλής του Euro group, Ζαν-Κλοντ Γιούνκερ. Και τα έβαλε με όσους «παίζουν» επικοινωνιακά παιχνίδια, προειδοποιώντας για έξοδο της Ελλάδας από το ευρώ. Τίποτα παραπάνω από μπλόφα, δεν αποτελεί αυτή η συζήτηση.

Δεν υπάρχει πρόβλεψη ούτε δυνατότητα εξόδου μιας χώρας από το ευρώ. Καμία απολύτως. Η έξοδος μιας έστω μικρής χώρας, θα σήμαινε μια σειρά εξελίξεων στις αγορές, που θα ήταν ανεξέλεγκτες. Κάποιοι... όμως στην Ευρώπη, προκειμένου να αποκομίσουν μικροκομματικά οφέλη στις χώρες τους, παίζουν με τη φωτιά.

Πριν σας πω ποια είναι η φωτιά, παραθέτω και την ανάλογη τοποθέτηση του Λουξεμβούργιου Γιούνκερ, από συνέντευξή του στη γερμανική εφημερίδα «Sueddeutsche Zeitung»: «Για ποιον λόγο επιτρέπει η Γερμανία στον εαυτό της την πολυτέλεια να εξυπηρετεί συνέχεια την εσωτερική πολιτική της χρησιμοποιώντας το θέμα του ευρώ; Για ποιον λόγο μεταχειρίζεται η Γερμανία την Ευρωζώνη σαν να πρόκειται για υποκατάστημά της;» Έλα ντε...

Ανεύθυνοι οι Γερμανοί

Τι δεν καταλαβαίνουν κάποιοι στην ευρωζώνη και κυρίως οι Γερμανοί; Ότι αν η νυν κυβέρνηση ΝΔ-ΠΑΣΟΚ-ΔΗΜΑΡ δεν τα καταφέρει, η Ελλάδα και μαζί της η Ευρώπη, θα γυρίσουν πολλά χρόνια πίσω. Ο Αντώνης Σαμαράς είναι το τελευταίο δυνατό πολιτικό μετερίζι της χώρας.

Αν λοιπόν κάτι δεν πάει καλά, στο πολιτικό σκηνικό θα επικρατήσουν δυνάμεις όπως ο ΣΥΡΙΖΑ (ενδεχομένως σε μια-καταστροφική-κυβέρνηση) και οι Ανεξάρτητοι Έλληνες & Χρυσή Αυγή. Κόμματα καταγγελτικά, με οπορτουνιστική συγκρότηση, χωρίς καμία πρόταση για την έξοδο της χώρας από την κρίση, που θα καταστήσουν την Ελλάδα πολύ μεγάλο πρόβλημα, όχι μόνο οικονομικό, αλλά και πολιτικό και θα βάλουν σε κίνδυνο όλο το ευρωπαϊκό οικοδόμημα.

Αυτό, κάτι ανόητοι σαν τον Γερμανό αντικαγκελάριο Ρέσλερ, δεν φαίνονται να το αντιλαμβάνονται. Και δεν το αντιλαμβάνονται, γιατί όντες νεοφιλελεύθεροι και δογματικοί, έχουν άλλες βραχυπρόθεσμες προτεραιότητες και άλλες σκοπιμότητες να εξυπηρετήσουν.

Πολύ κρίσιμες οι επόμενες 40 ημέρες

Στην Ελλάδα, πρέπει να δοθεί μια ευκαιρία να «αναπνεύσει». Οι Έλληνες έχουν πιεστεί πολύ και δεν αντέχουν άλλο. Και τα (οργανωμένα από κρατικοδίαιτα συμφέροντα) κοινωνικά ξεσπάσματα, θα επιδεινώσουν την κατάσταση. Κάποιοι στην Ευρώπη έχουν την εντύπωση ότι «δεν θα έχουν πρόβλημα με τον Τσίπρα, αντίθετα, αυτός θα κάνει πιο εύκολα αυτός τις αποκρατικοποιήσεις» όπως λένε, τονίζοντας ότι «έχοντας το αριστερό άλλοθι, ο ΣΥΡΙΖΑ δεν θα βρει αντιστάσεις».

Αυτή μπορεί να είναι μια λογική, η οποία πάει πίσω στη δεκαετία του ’80, όταν τα σοσιαλιστικά κόμματα έπαιξαν ακριβώς αυτό το ρόλο, χρησιμοποιώντας ως άλλοθι την ιδεολογική τους ταυτότητα για να «προχωρήσουν» πολιτικές που τα συντηρητικά κόμματα δεν μπορούσαν να προωθήσουν.

Όλοι ξέρουμε ποιοι χρηματοδότησαν και γιατί την ευρωπαϊκή σοσιαλδημοκρατία. Όμως, τυχόν επικράτηση στις χώρες του ευρωπαϊκού Νότου πολιτικών δυνάμεων όπως ο ΣΥΡΙΖΑ, που κινούνται σε αριστεριστικό πλαίσιο, θα δώσει και το έναυσμα για πολιτικές που θα είναι εκτός ευρωπαϊκού πλαισίου (σε θέματα όπως η μετανάστευση, πχ).

Σημειώστε ότι η άνοδος του αριστερισμού θα σημάνει και ταυτόχρονη άνοδο της άκρας Δεξιάς. Αυτό θέλουμε; Εμφυλιοπολεμικές συνθήκες; Βουλή Βαϊμάρης; Σχιζοφρενικό πολιτικό σκηνικό, με συγκρούσεις μεταξύ εξτρεμιστών; Και ποιος θα προστατεύσει ποιον από τον κάθε παράφρονα και φανατικό, που θα προσπαθήσει να επιβάλει τη δική του «άποψη» δια ροπάλου;

Να σκεφτούμε με βάση τη λογική

Ο καθένας μπορεί να συζητά και να λέει ό,τι θέλει, πολλές φορές αστόχαστα. Όμως, κάποιοι εξ ημών, αναρωτιούνται για το μέλλον. Και λένε τα κάτωθι: ωραία τα «επαναστατικά» και τα «εξεγερτικά» και τα όχι προς κάθε κατεύθυνση.

Αλλά, τη Δευτέρα το πρωί, ο ασθενής που χρειάζεται αιμοκάθαρση, πρέπει να πάει στη νοσοκομειακή μονάδα, να τη βρει ανοικτή και να πάρει μια ανάσα ζωής. Όποιος, ο μη γένοιτο, πάθει ατύχημα, πρέπει να βρει ανοικτά τα εξωτερικά ιατρεία του νοσοκομείου όπου θα μεταβεί ή θα μεταφερθεί. Τα παιδιά πρέπει να ξυπνήσουν το πρωί, να πάνε στο σχολείο και να βρουν τη δασκάλα ή το δάσκαλο στη θέση τους. Το ίδιο ισχύει για όλες τις υπηρεσίες του κράτους και κυρίως τις προνοιακές. Αν βγούμε από το ευρώ, αν η χώρα αποσταθεροποιηθεί, όλα όσα ξέραμε θα παύσουν σε μια νύχτα μέσα να ισχύουν.

Λίγη σκέψη, πριν είναι πολύ αργά...

Η ελληνική κοινωνία είναι στα όριά της. Η φτώχεια έχει αρχίσει και πάλι να απειλεί τους πάντες. Όποιος σε αυτή τη φάση μας πιέζει ή εκβιάζει την Αθήνα και μιλά για έξοδο της Ελλάδας από το ευρώ, ρίχνει νερό στο μύλο των αριστεριστών μπολσεβίκων αλλά και των «μαύρων», που στην ουσία αποτελούν τις δύο όψεις του ιδίου νομίσματος και είναι και οι δύο θιασώτες της ανελευθερίας.

Αν αυτοί ενισχυθούν, τότε πολλοί σοβαροί, μετριοπαθείς και θιασώτες μιας κοινωνίας με ευρωπαϊκά πρότυπα και όσοι γενικότερα διαθέτουν τη δυνατότητα, θα οδεύσουν αναγκαστικά προς το αεροδρόμιο Ελευθέριος Βενιζέλος και οι υπόλοιποι, θα κληθούν να αντιμετωπίσουν τη βία των συμμοριών των αριστεριστών (όπως οι αντίπαλοι του Τσάβες στη Βενεζουέλα), οι οποίοι θα συμμαχήσουν με τις ορδές των τριτοκοσμικών λαθρομεταναστών, που με τη σειρά τους θα εκλάβουν μια νίκη των εξτρεμιστών της αριστεράς ως «πράσινο φως» για να σκοτώσουν, να πλιατσικολογήσουν και να επιβάλουν τη σαρία και τις κλειτεριδοκτομές. Και τότε οι ελευθεριακοί και οι ανόητοι που λένε «να γίνουν όλα σκόνη και μπούρμπερη» θα το μετανιώσουν, αλλά θα είναι πολύ αργά...

Δεν θέλω να δω τις ελληνικές πόλεις να μεταβάλλονται σε παγκόσμιο κέντρο τρομοκρατίας και εγκλήματος, όπως το Καράκας (με τις δεκάδες ανθρωποκτονίες σε καθημερινή βάση), στο όνομα της «προόδου» και της «πολυπολιτισμικότητας». Όσοι πιέζουν σήμερα την Ελλάδα με ανάρμοστο τρόπο, ας έχουν στην άκρη του μυαλού τους ότι η φωτιά και η αριστεριστική μηδενιστική φρενίτιδα μπορούν να μεταδοθούν και αλλού.

Νίκος Χιδίρογλου

0 comments:

Δημοσίευση σχολίου