Παρασκευή 3 Αυγούστου 2012

Βάνα Μπάρμπα: "Πολιτεύτηκα με το ΛΑΟΣ για να βολευτώ" (video)

Στις εκλογές της 6ης Μαΐου η Βάνα Μπάρμπα διεκδίκησε την ψήφο του ελληνικού λαού με το ψηφοδέλτιο του ΛΑΟΣ. Σχεδόν τρεις μήνες μετά η ηθοποιός μίλησε στην εκπομπή Fthis TV για την πολιτική.
Η ηθοποιός δήλωσε: "Μπήκα στην πολιτική για να βολευτώ..." .
Ο πρόεδρος του ΛΑΟΣ, Γ. Καρατζαφέρης, οταν καλωσόριζε την Βάνα Μπάρμπα, στο ΛΑΟΣ είχε πει: "εκτός από εξαιρετική καλλιτέχνης, είναι και ένα έντονα πολιτικοποιημένο άτομο. Χαίρομαι λοιπόν που θα δώσει την μάχη για την δημοκρατία, για τον κοινοβουλευτισμό, μέσα από τις τάξεις του ΛΑΟΣ. Θα είναι υποψήφια στην...

Β' Περιφέρεια Αθηνών και θα αναλάβει τον χειρισμό των θεμάτων που άπτονται του πολιτισμού".
Η Βάνα Μπάρμπα ήταν υποψήφια στην Β' Περιφέρεια Αθηνών και θα αναλάμβανε αν εκλεγόταν τον χειρισμό των θεμάτων που άπτονται του πολιτισμού σύμφωνα με τον Καρατζαφέρη.
Μια ακόμα επιλογή του Καρατζαφέρη που του γύρισε μπούμερανγκ, διώχνοντας και τους τελευταίους ψηφοφόρους του ΛΑΟΣ, αφού οι συντηρητική τους συνείδηση δεν μπορούσε να ανεχτεί τα τερτίπια του αρχηγού πότε με την Σαρρή και πότε με τον Ψινάκη, και γενικά την επιλογή ανθρώπων που αναδείχτηκαν μέσα απο ένα σύστημα που ο ίδιος κατηγορούσε.

0 comments:

Δημοσίευση σχολίου