Προσλήψεις με αδιαφανείς διαδικασίες που εξυπηρετούσαν την εκλογική "πελατεία" της εκάστοτε κυβέρνησης έγιναν όλα τα χρόνια λειτουργίας του Μετρό.
Η Έκθεση του γενικού επιθεωρητή Δημόσιας Διοίκησης Λέανδρου Ρακιντζή αποκαλύπτει πώς βρέθηκαν ...μουσικοί στη θέση του οδηγού συρμών.
Αποκαλύπτει και τους μισθούς στο... Μετρό.
Τα ευρήματα της έκθεσης Ρακιντζή για τον τρόπο προσλήψεων και για τα πρόσωπα που εισήλθαν στην επιχείρηση είναι εντυπωσιακά.
Τα ευρήματα της έκθεσης Ρακιντζή για τον τρόπο προσλήψεων και για τα πρόσωπα που εισήλθαν στην επιχείρηση είναι εντυπωσιακά.
Τα πιο χαρακτηριστικά είναι:
- Εντοπίστηκε πρόσληψη οδηγού συρμών ο οποίος εμφανίζεται ότι είναι μουσικός.
- Βρέθηκε υπεύθυνος σταθμών ο οποίος πριν προσληφθεί εργαζόταν σε τοποθέτηση τεντών.
- Έγινε πρόσληψη οδηγού σε συρμό με μοναδική πρότερη εμπειρία του dealer σε καζίνο.
- Τελειόφοιτος του ΤΕΙ Νοσηλευτικής επιλέχτηκε για να καλύψει το πόστο του τεχνίτη συντήρησης.
- Απόφοιτος ΤΕΛ ο οποίος εργαζόταν ως οικοδόμος-πλακάς προσελήφθη για τη θέση του υπεύθυνου σταθμού.
Κάντε κλικ εδώ για να διαβάσετε την έκθεση Ρακιντζή.
Οι μισθοί στο μετρό:
Εντύπωση προκαλεί επίσης και το πολύ υψηλό μισθολόγιο που ίσχυε για τους εργαζόμενους στο Μετρό. Σύμφωνα με την έκθεση Ρακιντζή το 2009, πριν από την κρίση, οι αποδοχές ανά ειδικότητα στο Μετρό ήταν οι εξής:
Ο χαμηλότερος μισθός για υπάλληλο προμηθειών ήταν 1.825 ευρώ το μήνα
Οι μισθοί στο μετρό:
Εντύπωση προκαλεί επίσης και το πολύ υψηλό μισθολόγιο που ίσχυε για τους εργαζόμενους στο Μετρό. Σύμφωνα με την έκθεση Ρακιντζή το 2009, πριν από την κρίση, οι αποδοχές ανά ειδικότητα στο Μετρό ήταν οι εξής:
Ο χαμηλότερος μισθός για υπάλληλο προμηθειών ήταν 1.825 ευρώ το μήνα
- Πωλητές εισιτηρίων: 1.915 ευρώ
- Οδηγοί συρμών: 2.443 ευρώ
- Υπεύθυνοι σταθμών: 2.545 ευρώ
- Επόπτες: 3.268 ευρώ
- Μηχανικοί τεχνικής υποστήριξης: 4.038 ευρώ
- Γενικός διευθυντής: 7.942 ευρώ
iefimerida
0 comments:
Δημοσίευση σχολίου