Παρασκευή 29 Μαρτίου 2013

Mε... κομμένα φτερά έφυγε ο Ρεχάγκελ

Τη σκληρή κριτική που του ασκείται για την εμπλοκή του με την πολιτική, προσπάθησε να αποκρούσει ο Ότο Ρεχάγκελ με δηλώσεις που έκανε λίγο πριν μπει στο αεροπλάνο για την επιστροφή του στη Γερμανία.

Ο πρώην τεχνικός της εθνικής ομάδας ξεκαθάρισε ότι ήρθε και πάλι στη χώρα μας με καλό σκοπό προκειμένου να βοηθήσει, χωρίς όμως να καταφέρει να πείσει κανέναν, αφού πληροφορίες αναφέρουν ότι και ο ίδιος έχει πλέον αντιληφθεί ότι το κλίμα είναι ιδιαίτερα... αρνητικό γι' αυτή του την επιλογή. Μάλιστα, δεν πρέπει να αποκλειστεί το ενδεχόμενο... υποχώρησης του Ότο, ο οποίος αποκάλυψε ότι την πρόταση για την ενεργοποίησή του στην υπόθεση της Ελλάδας τη δέχτηκε από τον Φούχτελ και όχι από την ίδια την Ανγκελα Μέρκελ.

"Μου έγινε η πρόταση αυτή από τον κ.Φούχτελ, η οποία παραδέχομαι ότι με έπιασε απροετοίμαστο. Έχω περάσει τόσα χρόνια στην Ελλάδα και είναι τόσο ισχυροί οι δεσμοί μου με τη χώρα που θεώρησα ότι είναι υποχρέωσή μου να βοηθήσω. Ήρθα για το καλό και με πρόθεση να βοηθήσω. Πολλές φορές από πολιτικούς μπορούν να λέγονται κουβέντες που είναι παρεξηγήσιμες, όμως εγώ πιστεύω ότι όλοι γνωρίζουν πως η κρίση είναι ένα ευρωπαϊκό φαινόμενο και όχι μόνο ελληνικό" τόνισε ο Ρεχάγκελ λίγο πριν αποχαιρετίσει την Ελλάδα.

1 comments:

  1. Ως πρωην προπονητης της Εθνικης μας ομαδος καλως να ορισει οποτε θελει.. απεσταλμενος ομως ως γερμανικο φερεφωνο.. στα τσακιδια κ ακομα παραπερα μην πω τπτ χειροτερο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή