Το Θείο Δράμα κορυφώνεται σήμερα Μεγάλη Πέμπτη με την υμνογραφία να σχετίζεται με τα Πάθη του Χριστού, τη Σταύρωση και το θάνατό Του. Η Εκκλησία τιμά τον Μυστικό Δείπνο, τον Νιπτήρα και την προδοσία στον Κήπο της Γεσθημανή.
Το βράδυ ψάλλεται ο όρθρος της Μεγάλης Παρασκευής και διαβάζονται τα περίφημα 12 Ευαγγέλια. Ανάμεσα στο 5ο και 6ο ψάλλεται... το αντίφωνο «Σήμερον κρεμάται επί ξύλου...» και ο Εσταυρωμένος λιτανεύεται από τους ιερείς.
Στην ακολουθία των Παθών διαβάζονται κυρίως το κατά Ιωάννη και το κατά Ματθαίον Ευαγγέλιο. Σε αυτά περιγράφονται τα γεγονότα που εκτυλίχθηκαν μετά τη σύλληψη του Ιησού. «Από τον Άννα στον Καϊάφα» και την άρνηση του Πέτρου («Πριν αλέκτορα φωνήσαι, τρις απαρνήση με») μέχρι την μεταφορά στο Πραιτώριο ενώπιον του Πιλάτου.
Το Θείο Δράμα κορυφώνεται με την καταδίκη του Ιησού σε σταυρικό θάνατο, την μεταμέλεια και τον απαγχονισμό του Ιούδα. Ο Ιησούς βασανίζεται και αναγκάζεται να κουβαλήσει το Σταυρό του στο λόφο του Γολγοθά. Αφήνει το πνεύμα επί του Σταυρού και περιγράφεται το περιστατικό με τους δύο ληστές.
Ο Ιωσήφ ο από Αριμαθείας ζητά από τον Πιλάτο το Σώμα του για να το θάψει και η ευαγγελική διήγηση τελειώνει με την Ταφή του Ιησού και τη Σφράγιση του Τάφου του από τους Αρχιερείς και Φαρισαίους.
Το βράδυ ψάλλεται ο όρθρος της Μεγάλης Παρασκευής και διαβάζονται τα περίφημα 12 Ευαγγέλια. Ανάμεσα στο 5ο και 6ο ψάλλεται... το αντίφωνο «Σήμερον κρεμάται επί ξύλου...» και ο Εσταυρωμένος λιτανεύεται από τους ιερείς.
Στην ακολουθία των Παθών διαβάζονται κυρίως το κατά Ιωάννη και το κατά Ματθαίον Ευαγγέλιο. Σε αυτά περιγράφονται τα γεγονότα που εκτυλίχθηκαν μετά τη σύλληψη του Ιησού. «Από τον Άννα στον Καϊάφα» και την άρνηση του Πέτρου («Πριν αλέκτορα φωνήσαι, τρις απαρνήση με») μέχρι την μεταφορά στο Πραιτώριο ενώπιον του Πιλάτου.
Το Θείο Δράμα κορυφώνεται με την καταδίκη του Ιησού σε σταυρικό θάνατο, την μεταμέλεια και τον απαγχονισμό του Ιούδα. Ο Ιησούς βασανίζεται και αναγκάζεται να κουβαλήσει το Σταυρό του στο λόφο του Γολγοθά. Αφήνει το πνεύμα επί του Σταυρού και περιγράφεται το περιστατικό με τους δύο ληστές.
Ο Ιωσήφ ο από Αριμαθείας ζητά από τον Πιλάτο το Σώμα του για να το θάψει και η ευαγγελική διήγηση τελειώνει με την Ταφή του Ιησού και τη Σφράγιση του Τάφου του από τους Αρχιερείς και Φαρισαίους.
ΡΕ ΓΙΑΝΝΙΩΤΗ ΔΕΝ ΑΦΗΝΕΙΣ ΤΑ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ ΛΕΩ ΕΓΩ ΚΑΙ ΝΑ ΡΙΞΕΙΣ ΚΑΜΙΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΤΗΣ ΠΡΟΚΟΠΗΣ. ΤΟΣΑ ΓΊΝΟΝΤΑΙ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΚΑΙ ΣΥ ΤΟ ΕΧΕΙΣ ΡΙΞΕΙ ΣΤΑ ΤΡΟΠΑΡΙΑ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣΣ
Κι' εγώ λέω αν γίνεται να κόψεις τις μαλακίες και να προσγειωθείς στην πραγματικότητα γιατί μου φαίνεται πως βρίσκεσαι εκτός τόπου και χρόνου.
ΔιαγραφήΚαλή Ανάσταση (αν την έχεις ακουστά).
gianniotis
ΔΕΝ ΤΗΝ ΕΧΕΙ ΑΚΟΥΣΤΑ,ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ ΤΗΝ ΑΝΑΣΤΗΛΩΣΗ ΤΟΥ ΛΕΝΙΝ....ΑΥΤΟ ΤΟΝ ΜΑΘΑΝΕ ,ΤΟΥς ΙΕΡΕΙΣ ΠΟΥ ΣΤΑΥΡΩΣΑΝΕ ΟΙ ΣΥΜΜΟΡΙΤΕΣ ,ΣΤΟ ΣΥΜΜΟΡΙΤΟΠΟΛΕΜΟ,ΤΟ ΕΧΕΙ ΑΚΟΥΣΕΙ Ο ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟΣ,ΜΗΝ ΤΟΥ ΔΕΙΝΕΙΣ ΣΗΜΑΣΙΑ,ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ ,ΚΑΙ ΣΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΕΘΝΟΣ
ΑπάντησηΔιαγραφήENA AKOMA ΨΕΜΑ
ΑπάντησηΔιαγραφήΜατθαίος : «Ο δε Ιησούς κράξας αφήκε το πνεύμα. «Και τα μνημεία άνοιξαν και πολλά σώματα των νεκρών αγίων ηγέρθησαν και εξελθόντες εκ των μνημείων μετά την έγερση αυτού (του Ιησού) εισήλθαν εις την άγια πόλη και ενεφανίσθησαν σε πολλούς» (Ματθαίος 27: 50-54).
Το συγκεκριμένο εδάφιο είναι εντελώς παρανοϊκό! Όχι μόνο σηκώνονται μαζικά νεκροί από τους τάφους…αλλά ενώ ξύπνησαν απ’ τον σεισμό (την ώρα του θανάτου του Ιησού) αποφασίζουν να μπουν στην πόλη, μόνο μετά την ανάσταση του Ιησού ώρες αργότερα!
Δηλαδή, μόλις ο Ιησούς παρέδωσε το πνεύμα, όχι μόνο έγινε μέγας σεισμός, αλλ’ απ’ αυτόν «ξύπνησαν» (αναστήθηκαν) πολλοί αρχαίοι άγιοι…όπως ο Αβραάμ, ο Ιωσήφ, ο Μωυσής, ο Ηλίας, ο Δανιήλ, και δεκάδες άλλοι προπάτορες και προφήτες της βιβλικής ιστορίας! Περίμεναν κάπου κρυμμένοι ώρες ολόκληρες, πρώτα να αναστηθεί ο Ιησούς, η υποτιθέμενη «απαρχή των κεκοιμημένων» (Α΄Κορινθίους 15: 20) και μόνο μετά την ανάστασή του, αποφάσισαν να βγουν απ’ την κρυψώνα τους και όλοι μαζί έκαναν μια χαρούμενη πασχαλινή παρέλαση μέσα στην πόλη!
Κι όμως αυτά ακριβώς λέει ο ευαγγελιστής Ματθαίος… Οι άγιοι της Παλαιάς Διαθήκης, σέρνοντας πίσω τους τα λειωμένα σάβανά τους, παρέλασαν καμαρωτοί μέσα στην πόλη! Παρ’ όλα αυτά δεν ξεσηκώθηκε ξοπίσω τους ολόκληρη η κατάμεστη από κόσμο εορτάζουσα πόλη, αλλά με κάποιον τρόπο, πέρασαν ανάμεσά τους απαρατήρητοι και ενεφανίσθησαν σε πολλούς (δηλαδή μόνο σε ημέτερους)…γι’ αυτό δεν έγινε κοσμοσυρροή τέτοια, που θα μπορούσε να αφήσει πίσω της μια απ’ τις εντονότερες καταγραφές στα ιστορικά αρχεία των Ρωμαίων!
ΑΠΟΡΙΕΣ: Τελικά γιατί αναστήθηκαν όλοι αυτοί οι άνθρωποι…και τι απέγιναν όλοι αυτοί οι αναστημένοι άγιοι; -Πως τους υποδέχθηκαν οι «πολλοί» που είχαν την τύχη να τους συναντήσουν;
-Πως τους περιποιήθηκαν;
-Τους έπλυναν, τους έντυσαν και τους τάισαν;
-Άραγε μπορούσαν να κοιμηθούν μετά από τόσο ύπνο αιώνων;
-Πως τους φάνηκε ο κόσμος τόσους αιώνες μετά;
- Μήπως τους ρώτησαν, πως πέρασαν όλο αυτόν τον καιρό στον άλλο κόσμο;
-Τι είπαν για τον Άδη απ’ τον οποίο επέστρεψαν; Για τους Έλληνες και τους Ρωμαίους που πρωτοαντίκρισαν;
- Μήπως κάποιοι απ’ αυτούς έγραψαν και τα απομνημονεύματα τους; Και μετά;
-Πόσο καιρό μετά ξαναπέθαναν; Μιας και ήταν ήδη άγιοι, δηλαδή μεγάλα ονόματα της ιουδαϊκής ιστορίας…γιατί δεν ηγήθηκαν του Χριστιανισμού;
Μήπως, μόλις ολοκλήρωσε με επιτυχία την επικίνδυνη αποστολή του ο Ιησούς, στην μνήμη όλων ξύπνησε ο Αβραάμ, αυτός που πρώτος δίδαξε την εικονική θυσία του γιου του;
Επιτέλους!
Μήπως κάπου εδώ πρέπει να τελειώσει και η δική μας υπομονή, στα παραμύθια της ΨΕΥΤΙΚΗΣ αυτής θρησκείας;