Τρίτη 7 Ιανουαρίου 2014

Όταν η Δημοκρατία επιτίθεται στον εαυτό της...

Οι δήμιοι, οι δικοί τους άνθρωποι κι εμεις!!

Από τον Ιάσωνα

Το παράπτωμα δεν ήταν του Χρηστοδούλου. Του κάθε Χρηστοδούλου-δολοφόνου, που σκοπός της ζωής του είναι να μας σώσει από την «σκλαβια » της Ελευθερίας και να μας σκλαβώσει στην «ελευθερία» του κομμουνιστικού προλεταριάτου.

Εξ άλλου καταδικασμένος 6 φορές ισόβια και επιπλέον με 25 χρόνια κάθειρξη για την... δολοφονία διακεκριμένων δημιουργών - διαπρεπών Ελλήνων πολιτών που άφησαν δυσαναπλήρωτο κενό και είναι σημαντικώς άγνωστοι στο ευρύ κοινό ελέω της αριστερόστροφης μη σκέψεως και μη ενημερώσεως που προωθούν τα Μέσα Ενημερωσεως για ΑΜΕΑ, ήτο φυσικό να επιζητεί με κάθε τρόπο την συνεχισι του θεάρεστου έργου του.

Μπορείτε αν θέλετε, να θυμηθείτε τα μέχρι τούδε κατορθώματα του Δειλού Δολοφόνου Χριστόδουλου Ξηρού και της συμμορίας των συντρόφων εξ ισου γενναίων δολοφόνων ---> εδώ.    

Ούτε επίσης –αν είναι δυνατόν Θεέ μου -παράπτωμα είναι η συναινετική δικαιολογητική ανεκτική τιμητική συμπεριφορά του θεράποντος του Νόμου, Δικηγόρου του, Φραγκίσκου Ρ, που δήλωσε βαρύγδουπα ότι: 
"..η μακροχρόνια σχέση μας, μου επιτρέπει να πω πως πρόκειται για πολιτική απόφαση, απόλυτα συνεπή με την επαναστατική του δράση" και να τονίση ο καλοσυνάτος αυτός ευαγγελιστής του νόμου, ότι δολοφόνος Χριστόδουλος Ξηρός μέλος της τρομοκρατικής αναρχο-κομμουνιστικής οργανώσεως με την «ιερά» δια τους Νέο-Ελληνας, επωνυμία 17Ν και ἐμβλημα το άστρο του διεθνούς κομμουνισμού, «Ήταν συνεπής με τα πιστεύω του..», Σήμερα ζούμε, σήμερα μαχόμεθα», δικαιολόγησε ο κ. Ραγκούσης.
Εξ άλλου, καλοί μου αναγνώστες,ς ο Φ. Nτοστογιέφσκι στους “Δαιμονισμένους”, βιβλίο το οποίο έγραψε στα 1872-1873 έχει περιγράψει και «προφητέψει» μεγαλοφυώς την μελλοντική εξελιξι-σημερινή τραγική πραγματικότητα.. O ήρωας (δολοφόνος-τρομοκράτης) του έργου του Nτοστογιέφσκι λέγεται Bερχοβένσκι. Σύμφωνα μ’ αυτόν, οι τρομοκράτες βρίσκουν στην πορεία της δράσεως τους πλήθος απρόσμενους -εκ πρώτης όψεως- συμμάχους , που είναι «δικοί τους» ..
Ας τους θυμίσουμε ακόμη μια φορά , αυτους τους «δικούς τους» ανθρωπους.. και την λειτουργία τους... εδώ --->citypress , gianniotis , skeftomasteellhnika )
«- Aκούστε, στην αρχή θα ξαμολήσουμε φασαρίες,- βιαζόταν τρομερά ο Bερχοβένσκι, αρπάζοντας κάθε λίγο και λιγάκι τον Σταυρόγκιν απ΄ τ’αριστερό μανίκι.- Σας το’χω ξαναπεί, θα τρυπώσουμε μέσα για μέσα στο λαό. Tο ξέρετε πως από τώρα κιόλας είμαστε τρομερά δυνατοί!
Δικοί μας δεν είναι μονάχα κείνοι που σφάζουν και καίνε, ούτε κείνοι που πυροβολούν όπου τους καπνίσει ή εκείνοι που δαγκώνουν. Kάτι τέτοιοι μας είναι εμπόδιο και τίποτ’ άλλο. Eγώ δεν ανέχομαι τίποτα χωρίς πειθαρχία. Γιατί εγώ είμαι απατεώνας, δεν είμαι σοσιαλιστής, χα-χα-χα! Aκούστε, τους έχω κιόλας μετρήσει: 
  • ο δάσκαλος που περιγελάει μαζί με τα παιδιά το Θεό τους και το λίκνο τους, Είναι κιόλας δικός μας. 
  • O δικηγόρος που υπερασπίζεται τον μορφωμένο δολοφόνο λέγοντας πως είναι πιο ανεπτυγμένος απ’ τα θύματά του και πως δεν είχε άλλο τρόπο ν΄αποκτήσει λεφτά παρά σκοτώνοντας, 
  • Είναι κιόλας δικός μας. (...) 
  • Oι ένορκοι που αθωώνουν τους δολοφόνους, είναι δικοί μας. 
  • O εισαγγελέας που τρέμει στη δίκη μη τυχόν και δεν φανεί αρκετά προοδευτικός, είναι δικός μας, δικός μας.
  • Oι διοικητικοί υπάλληλοι, οι λογοτέχνες, ω, είναι πολλοί οι δικοί μας, πάρα πολλοί, κι ούτε οι ίδιοι δεν το ξέρουν.."
Το έγκλημα συνεπώς είναι πρωτίστως της Δημοκρατίας.. Που ως πολιτεία ως συνταγμένο κράτος, ως ακαδημαϊκοί, ως διανοούμενοι, ως κοινωνία αντί να περιμένει την οικειοθελή εξαφάνισι, την αυτοκτονία της τρομοκρατίας, οφείλει να εξάλειψη την απειλή της . Να θωράκιση τον Νόμο, και να τον επιβάλλει σε κάθε περίπτωση και κάθε φορά ανεξαρτήτως εκείνου του όποιου δηλώνει ¨δικος¨τους

Είτε είναι εγκάθετοι κομματικοί καθηγητές των απόψεων τους, είτε οι βουλευτές οπαδοί του λυντσαρίσματος της βιαιοπραγίας, της ανατροπής του δημοκρατικού κοινοβουλευτικού καθεστώτος, είτε νομικοί που λειτουργούν βάσει της ιδεοληψίας των και όχι του νόμου. Είτε ακόμη τα Μεσα Ενημερωσεως που αντι να δημοσιευουν την αληθη πληροφορια, προβαλλουν το σχολιο ως γεγονος και νοθευουν παραποιουν την ειδησι στο βαθμο που εξυπηρτει την αριστεροστροφη ιδελογια τους.

Αν αντι τούτων, όταν η ίδια η πολιτεία ελευθερώνει με την ανοχή μας τους δημίους μας, αλήθεια.. Μήπως χορτασμένοι από την άκρατη ελευθερία μας επιζητούμε την γκιλοτινα ως αλλαγη?

4 comments:

  1. " Πως καρτερείς την Λευτεριά να σε' βρει ; "

    Πως καρτερείς την Λευτεριά να σε' βρει ;
    Ο δρόμος που εσύ χάραξες δεν είναι ο δικό της ,
    καρδιά αλλού φυσά εκείνος ο αέρας και το ξέρεις ,
    πλάσε με χέρια με αγάπη για τον λυτρωμό της .

    Έμπα στον δρόμο της ζωής, ξεψάχνισε την ,
    κοίτα να δεις ανάσα έχει που στερεύει .
    Είναι αυτήν που σε'χει προσπεράσει
    ή είναι αυτήν που ν' αναστηθεί γυρεύει ;

    Μα εγώ πως χάθηκα κι απομακρύνθηκα από εκείνη ,
    μήπως στον φόρτο της ζωής και στα γυρεύω ,
    ή μήπως στον πόνο ενός λαού που εγώ κωφεύω
    και δεν θυμάμαι την αξία του λυτρωμού της ;

    Της Λευτεριάς η ανάσα πως μυρίζει ;
    Γιατί την ξέχασα και πια δεν την θυμάμαι
    και πως να βρω κουράγιο κι αετοσύνη
    σ'αυτό που στέρησαν να βρω λιγάκι απάγκιο .

    Μήπως του γένους μου η Ιστορία μέλει να ξαναζήσω
    σαν θα δω πως βαλσαμώνουν τ' όνειρό μου,
    ή αυτά που εγίναν πάλι σαν θέατρο σκιών θα τ' αναστήσω
    ν' αποκαρδιώσω πάλι αυτόν τον αέναο εχθρό μου ;

    Πως καρτερείς την Λευτεριά να σε' βρει ;
    Ο δρόμος που εσύ χάραξες δεν είναι ο δικό της ,
    καρδιά αλλού φυσά εκείνος ο αέρας και το ξέρεις ,
    πλάσε με χέρια με αγάπη για τον λυτρωμό της .

    Κάπου εκεί είν'αυτήν και με γυρεύει ,
    σαν να με καλεί να δώσω αυτό που' δώσαν κι άλλοι
    και μεσ΄της αντρειοσύνης την γλυκιά την παραζάλη
    να ζήσω λεύτερα την καρδιά και πάλι ν' αρμενίζει .

    ΜΕ ΤΟΝ ΕΙΛΙΚΡΙΝΗ ΜΟΥ ΣΕΒΑΣΜΟ

    Α Ρ Μ Α Γ Ε Δ Ω Ν

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. '1.Ασχετο με τις δολοφονιες διαπρεπων ελληνων απο δειλους δολοφονους που δηθεν αγωνιζονται για την ελευθερια μας, οταν αυτη τρεχει απο τα μπατζακια.

      2. Σχετικο την εποχη της τουρκοκρατιας, και ακομη για τους σημερινους ελληνες τις μελισσες του ιδιωτικου τομεα, τους αστυνομικους, τα ματ, που υφιστανται την τυραννια της μειοψηφιας των εραστων του σταλινισμου και των αναρχοβανδαλων που καταβαλλουν καθε προσπαθεια να μας δειξουν την ασημαντοτητα τους παρεμποδιζοντας μας να παμε στις δουλιες μας , να σπουδασουν τα παιδια μας , επιτελους να δημιουργησουμε.
      Ιασων

      Διαγραφή
  2. Θεώρησα αγαπητέ αρθρογράφε Ιάσωνα ότι έχει άμεση σχέση με το άρθρο σου το ποίημα μου .
    Πρόσεξα ίσως υπέρ του δέοντος την επικεφαλίδα του άρθρου σου και όχι μόνον :

    " Οι δήμιοι, οι δικοί τους άνθρωποι κι εμεις!! " και προσπάθησα να προωθήσω λίγο παραπέρα την συζήτηση για τις δικές μας ευθύνες στα κακώς κείμενα της Νεωτέρας Ελληνικής Ιστορίας και το αποτέλεσμα είναι ότι εμείς δεν ακολουθήσαμε τον δρόμο που μας έδειξαν οι προγονοί μας .

    Θεωρήσαμε μέσα από την αναξιοπρεπή συμπεριφορά μας ότι ήταν δίκαιο για τις γενεές που θα ακολουθήσουν να βάλουμε τους λύκους να φυλάνε τα πρόβατα .

    Ξεχάσαμε την Ιστορία μας και μέλει να την ξαναζήσουμε .
    Αυτός είναι ο αέναος κύκλος της Ελληνικής Ιστορίας .

    Εάν πάλι πιστεύεις ότι καμία σχέση δεν έχει το ποίημα μου με το άρθρο σου θα σου ζητήσω ταπεινά συγνώμη αλλά δεν ήταν σκοπός μου να το διαβάλλω .

    ΜΕ ΤΑ ΣΕΒΗ ΜΟΥ

    Α Ρ Μ Α Γ Ε Δ Ω Ν

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ευγενικε και Φιλε Αρμαγεδώνα

    Λυπαμαι αν σε στενοχωρησα.

    Ολα τα σχολια ειναι χρησιμα.

    Το ποιημα υμνος στην ελευθερια -το μεγαλυτερο αγαθο του ανθρωπου που καρπουνται μονο οσοι μαχονται γι αυτο - βεβαιως εχει σχεσι με αυτα που εξηγεις και εν κατακλειδι με το σημερινο μας χαλι .Η αγνοια της ιστοριας μας η απαιδεια που μας διακρινει ο λαικισμος ολα συνετελεσαν για να ζουμε σημερα αυτη την γενικευμενη κρισι

    Ευχαριστω να εισαι καλα και παλι να επαναλαβω οτι κι εγω δεν ειχα προθεσι ουτε να σε μειωσω ουτε να σε πληγωσω.

    Ιασων

    ΑπάντησηΔιαγραφή