1. Εδώ φασισμός, εκεί φασισμός, που είναι ο φασισμός?
Έχουνε φάει τα λυσσακά τους τα παιδιά του Γκαίμπελς, για να βγάνουνε σώνει και καλά πως τάχα μου είναι ναζήδες,
Δηλαδή μιλάμε, έτσι και έπεφτε ένας Γιαπωνέζος ουρανοκατέβατος αυτή τη στιγμή στην Ευρώπη, θα έμενε ο άνθρωπος με την απορία, πως διάβολο όλοι αυτοί οι λαοί που πολεμήσανε μέχρι θανάτου τον ναζισμό, μεταλλάχθηκαν άξαφνα σε βρυκόλακες του Χίτλερ!
Και καλά, άειντε και είπες τους χρυσαυγίτες ναζήδες.
Αμ' τότε θα πρέπει να πεις ναζί και τον κ. Πούτιν!
Γιατί ο βασικός γεωστρατηγικός σύμβουλος του, ο κ. Αλεκσάντρ Ντούγκιν συνάντησε πριν από λίγες ημέρες στη Μόσχα, τον κ. Αρτέμη Ματθαιόπουλο και την κ. Ελένη Ζαρούλια, στα πλαίσια της δρομολογημένης πολιτικής προσέγγισης της Ρωσίας με τον λαϊκό σύνδεσμο.
Κι αν πεις φασίστα τον Πούτιν, τότε πως διάολο θα πεις τους άλλους φασίστες του Κιέβου, που όμως πολεμάνε λυσσαλέα τους Ρώσους "φασίστες", στην ανατολική Ουκρανία?
Τους οποίους, φασίστες, εξοπλίζει και στηρίζει η γνωστή "αντιφασίστρια" φράου Μέρκελ και ο επίσης "φασιστοφάγος" κ. Βενιζέλος.
Δηλαδή, αδέρφια μου, έτσι που μας τα έχουνε κάμει αχταρμά στις οθόνες των μυαλών μας, παναπεί: ή ότι ο γιαλός είναι στραβός ή ότι στραβά αρμενίζουμε!
Ωστόσο, όταν τα γεγονότα δεν συμβαδίζουν με αυτά που μας λένε στην τηλεόραση, τότε δεν αλλάζουμε τα γεγονότα.
Απλώς σπάμε την τηλεόραση.
Η πολιτική προσέγγιση που φαίνεται να δρομολογήθηκε επίσημα, μετά τις πρώτες διερευνητικές συζητήσεις μεταξύ του κ. Νίκου Μιχαλολιάκου και του κ. Ντούγκιν είναι ουσιαστικά η μεγάλη είδηση για την Ελλάδα του 21ου αιώνος, παρά το ότι τα αποτελέσματα της θα φανούν σε βάθος μιας πενταετίας [και μόνο για όσους έχουν τις διανοητικές ικανότητες να αντιληφθούν τις αιτίες και τα αποτελέσματα στην πολιτική]
Και μην αναρωτιέστε το γιατί και πως, μια είδηση πρώτου μεγέθους, όπως η πρωτοκολλημένη συνάντηση στενού συνεργάτη του προέδρου Πούτιν, με Έλληνες πολιτικούς [κατόπιν προσκλήσεως που ήρθε από τη Μόσχα] αποσιωπήθηκε εντελώς από τα εγχώρια Μέσα Μαζικής Εξαπάτησης.
Τέτοιες ήσαν οι εντολές τους.
Ωστόσο η ιστορία δεν περιμένει εντολές...
Πέραν από τα όσα ειπώθηκαν προφορικά στις πολύωρες συναντήσεις τους, ο κ. Ντούγκιν παραχώρησε και μια συνέντευξη στον κ. Ματθαιόπουλο, η οποία εμένα προσωπικά, με άφησε άφωνον!
Ήξερα για το πολύ σημαντικό έργο του Αλεκσάντρ Ντούγκιν, στον χώρο της σύγχρονης ευρωπαϊκής διανόησης, ωστόσο αυτή η τελευταία του συνέντευξη που δημοσιεύθηκε στην εφημερίδα Χρυσή Αυγή [φύλλο της 21/5/2014] και που μπορείτε να βρείτε μια πολύ σύντομη περίληψη της, στην ιστοσελίδα της Χρυσής Αυγής [βλ. συνεντευξη Ντούγκιν], φρονώ ότι είναι ένα συνταρακτικό κείμενο, που ουσιαστικά προδιαγράφει την ευρωπαϊκή πορεία του άμεσου μέλλοντος μας.
Αυτός ο άνδρας με το βιβλικό παρουσιαστικό και τη γενειάδα σε στυλ Ντοστογιέφσκυ, επαναφέρει στον ευρωπαϊκό στοχασμό το όραμα μιας "Αυτοκρατορίας του Πολιτισμού και του Πνεύματος", που θα αντιταχθεί στην αυτοκρατορία του χρήματος και της πολυπολιτισμικότητας.
Αν θέλετε να έχετε μια δική σας άποψη για το που θα κινηθούν ιδεολογικά τα ευρωπαϊκά εθνικιστικά κινήματα, όπως η Χρυσή Αυγή, αντί να πιπιλίζετε τις μπούρδες περί ναζισμού που μας σερβίρουν στις τηλεοράσεις, διαβάστε προσεκτικά αυτά που λέγει εδώ ο Ρώσος στοχαστής.
Γιατί η καλή γνώση του τι συμβαίνει στο παρόν μας, είναι ο μόνος τρόπος για να αποφύγουμε τους εφιάλτες του μέλλοντος μας....
Τι να μας πουν τώρα οι τσιπρανδρεοι και οι σαμαρομισθοφόροι, όταν μπροστά στα θολωμένα για την εξουσία μάτια τους, οι λαοί αρθρώνουν δειλά-δειλά, τα μανιφέστα του μέλλοντος τους, που όπως κάποτε συνέβη και με κάποια άλλα μανιφέστα, προοιωνίζουν τις βαριές φράσεις που θα χαραχτούν πάνω από τις πολιτικές ταφόπλακες τους.
Η ιστορία για άλλη μια φορά είναι γκαστρωμένη.
Κι αυτοί που θα την ξεγεννήσουν θα είναι, όπως πάντα, εκείνοι που στον καιρό τους, οι βολεμένοι τους έλεγαν "αλήτες" [ή "φασίστες", πράγμα που εν τέλει κάμει το ίδιο...]
Η συνάντηση πραγματοποιήθηκε στη Μόσχα λίγον πριν από τις αυτοδιοικητικές εκλογές του 2014, μετά από επίσημη πρόσκληση των Ρώσων.
Αποθηκεύστε την, για να έχετε να θυμάστε το πως γράφεται η ιστορία...
Έχουνε φάει τα λυσσακά τους τα παιδιά του Γκαίμπελς, για να βγάνουνε σώνει και καλά πως τάχα μου είναι ναζήδες,
- το 1/4 των Γάλλων [που στηρίζουνε την κ. Μαρίν Λεπέν]
- το 1/3 των Βρετανών [που στηρίζουνε τον κ. Νάϊτζελ Φάραντζ]
- και το 1/10 των Ελλήνων [που στηρίζουνε τη Χρυσή Αυγή]
Δηλαδή μιλάμε, έτσι και έπεφτε ένας Γιαπωνέζος ουρανοκατέβατος αυτή τη στιγμή στην Ευρώπη, θα έμενε ο άνθρωπος με την απορία, πως διάβολο όλοι αυτοί οι λαοί που πολεμήσανε μέχρι θανάτου τον ναζισμό, μεταλλάχθηκαν άξαφνα σε βρυκόλακες του Χίτλερ!
Και καλά, άειντε και είπες τους χρυσαυγίτες ναζήδες.
Αμ' τότε θα πρέπει να πεις ναζί και τον κ. Πούτιν!
Γιατί ο βασικός γεωστρατηγικός σύμβουλος του, ο κ. Αλεκσάντρ Ντούγκιν συνάντησε πριν από λίγες ημέρες στη Μόσχα, τον κ. Αρτέμη Ματθαιόπουλο και την κ. Ελένη Ζαρούλια, στα πλαίσια της δρομολογημένης πολιτικής προσέγγισης της Ρωσίας με τον λαϊκό σύνδεσμο.
Κι αν πεις φασίστα τον Πούτιν, τότε πως διάολο θα πεις τους άλλους φασίστες του Κιέβου, που όμως πολεμάνε λυσσαλέα τους Ρώσους "φασίστες", στην ανατολική Ουκρανία?
Τους οποίους, φασίστες, εξοπλίζει και στηρίζει η γνωστή "αντιφασίστρια" φράου Μέρκελ και ο επίσης "φασιστοφάγος" κ. Βενιζέλος.
Δηλαδή, αδέρφια μου, έτσι που μας τα έχουνε κάμει αχταρμά στις οθόνες των μυαλών μας, παναπεί: ή ότι ο γιαλός είναι στραβός ή ότι στραβά αρμενίζουμε!
Ωστόσο, όταν τα γεγονότα δεν συμβαδίζουν με αυτά που μας λένε στην τηλεόραση, τότε δεν αλλάζουμε τα γεγονότα.
Απλώς σπάμε την τηλεόραση.
Η πολιτική προσέγγιση που φαίνεται να δρομολογήθηκε επίσημα, μετά τις πρώτες διερευνητικές συζητήσεις μεταξύ του κ. Νίκου Μιχαλολιάκου και του κ. Ντούγκιν είναι ουσιαστικά η μεγάλη είδηση για την Ελλάδα του 21ου αιώνος, παρά το ότι τα αποτελέσματα της θα φανούν σε βάθος μιας πενταετίας [και μόνο για όσους έχουν τις διανοητικές ικανότητες να αντιληφθούν τις αιτίες και τα αποτελέσματα στην πολιτική]
Και μην αναρωτιέστε το γιατί και πως, μια είδηση πρώτου μεγέθους, όπως η πρωτοκολλημένη συνάντηση στενού συνεργάτη του προέδρου Πούτιν, με Έλληνες πολιτικούς [κατόπιν προσκλήσεως που ήρθε από τη Μόσχα] αποσιωπήθηκε εντελώς από τα εγχώρια Μέσα Μαζικής Εξαπάτησης.
Τέτοιες ήσαν οι εντολές τους.
Ωστόσο η ιστορία δεν περιμένει εντολές...
Πέραν από τα όσα ειπώθηκαν προφορικά στις πολύωρες συναντήσεις τους, ο κ. Ντούγκιν παραχώρησε και μια συνέντευξη στον κ. Ματθαιόπουλο, η οποία εμένα προσωπικά, με άφησε άφωνον!
Ήξερα για το πολύ σημαντικό έργο του Αλεκσάντρ Ντούγκιν, στον χώρο της σύγχρονης ευρωπαϊκής διανόησης, ωστόσο αυτή η τελευταία του συνέντευξη που δημοσιεύθηκε στην εφημερίδα Χρυσή Αυγή [φύλλο της 21/5/2014] και που μπορείτε να βρείτε μια πολύ σύντομη περίληψη της, στην ιστοσελίδα της Χρυσής Αυγής [βλ. συνεντευξη Ντούγκιν], φρονώ ότι είναι ένα συνταρακτικό κείμενο, που ουσιαστικά προδιαγράφει την ευρωπαϊκή πορεία του άμεσου μέλλοντος μας.
Αυτός ο άνδρας με το βιβλικό παρουσιαστικό και τη γενειάδα σε στυλ Ντοστογιέφσκυ, επαναφέρει στον ευρωπαϊκό στοχασμό το όραμα μιας "Αυτοκρατορίας του Πολιτισμού και του Πνεύματος", που θα αντιταχθεί στην αυτοκρατορία του χρήματος και της πολυπολιτισμικότητας.
Αν θέλετε να έχετε μια δική σας άποψη για το που θα κινηθούν ιδεολογικά τα ευρωπαϊκά εθνικιστικά κινήματα, όπως η Χρυσή Αυγή, αντί να πιπιλίζετε τις μπούρδες περί ναζισμού που μας σερβίρουν στις τηλεοράσεις, διαβάστε προσεκτικά αυτά που λέγει εδώ ο Ρώσος στοχαστής.
Γιατί η καλή γνώση του τι συμβαίνει στο παρόν μας, είναι ο μόνος τρόπος για να αποφύγουμε τους εφιάλτες του μέλλοντος μας....
2. [Από τη συνέντευξη του κ. Αλεξάντρ Ντούγκιν, στην εφημερίδα Χρυσή Αυγή, της 21/5/2014]
- Τι είναι η "τέταρτη πολιτική θεωρία", της οποίας θεωρείστε ο δημιουργός της?
Είναι μια ιδεολογία, νέα σε ηλικία, που βασίζεται στην άρνηση του σύγχρονου κόσμου, όπως αυτός διαμορφώθηκε μέχρι σήμερα σε κάθε τομέα, δηλαδή στην οικονομία, στον πολιτισμό, στις κοινωνικές δομές κ.ο.κ.
Με την τέταρτη πολιτική θεωρία προτείνουμε την απόρριψη των ιδεολογιών, όπως σχηματοποιήθηκαν από τον διαφωτισμό και έπειτα.
[Παράλληλα] αναζητούμε [νέες] λύσεις για όλα τα προβλήματα των χωρών μας. Οι λύσεις αυτές αναζητούνται με μια σταθερά που ονομάζουμε μονολεκτικά: "παράδοση".
Μετά την πτώση του κομμουνισμού, η μόνη ιδεολογία που κυβερνά τον κόσμο είναι ο φιλελευθερισμός. Για να επιβιώσει κανείς σήμερα, πρέπει να αποδεχτεί κάποιο από τα ιδεολογικά ρεύματα, σε συνάρτηση με τον φιλελευθερισμό.
Έτσι εξηγούνται οι φιλελεύθεροι δεξιοί, οι φιλελεύθεροι αριστεροί και οι φιλελεύθεροι νεοναζί του δεξιού τομέα [στην Ουκρανία]
Εμείς προτείνουμε έναν εναλλακτικό δρόμο, την επιστροφή στις παραδόσεις με βάση τα πρότυπα που έθεσε η Ελλάδα.
Θεωρούμε τους εαυτούς μας διαδόχους της Βυζαντινής αυτοκρατορίας αλλά εσείς διδάξατε στον κόσμο, πως η επιβίωση κάθε λαού, εξασφαλίζεται με την προσήλωση στις παραδόσεις του.
- Η επιστροφή στις παραδόσεις είναι κατ' ανάγκη κάτι που θα χαρακτηρίζατε ως συντηρητισμό?
Όχι, κάθε άλλο! Η πρόταση μας για επιστροφή στις πολιτισμικές μας ρίζες είναι κάτι το νέο, σε συνάρτηση με την παρουσία του ανθρώπου στον κόσμο. Είναι μια ρεαλιστική πρόταση που επιδιώκει τη νίκη ενάντια στο σύγχρονο [μοντέλο] του κόσμου και με προοπτική για το μέλλον.
- Έχετε γράψει πως στόχος είναι η εγκαθίδρυση μιας νέας ρωσικής αυτοκρατορίας...
Για μένα η λέξη "αυτοκρατορία" έχει τελείως διαφορετική έννοια από τη διαδεδομένη, πόσω μάλλον όταν αυτή βρίσκει έκφραση στον ιμπεριαλισμό και τον αγγλοσαξωνικό επεκτατισμό, μέσω της παγκοσμιοποίησης.
Ως αυτοκρατορία εννοώ τη στρατηγική ενοποίηση ετερόκλητων [εθνικών στοιχείων] τα οποία μπορούν να εκφράζονται ελεύθερα. Για παράδειγμα, να πιστεύουν σε όποια πίστη επιθυμούν, να οικοδομούν τις δικές τους οικονομικές δομές κ.λπ.
- Ναι αλλά το ίδιο λένε και οι υποστηρικτές της παγκοσμιοποίησης...
Πολύ σωστά! Είναι πολύ εύστοχη η παρατήρηση σας αλλά μην σας διαφεύγει το γεγονός ότι για την παγκοσμιοποίηση, βάση θεωρείται η ατομική ελευθερία και όχι η συλλογική ταυτότητα.
Για εμάς, τα άτομα δεν είναι το παν.
Επίσης, οι τοποτηρητές της παγκοσμιοποίησης τάσσονται υπέρ της ελεύθερης αγοράς και της ατομικότητας, για την πραγμάτωση της υλιστικής αυτοκρατορίας.
Εμείς αντίθετα προτείνουμε την αντικατάσταση αυτών με την παράδοση, που δίνει ουσία στη συλλογική ταυτότητα.
Η δική μας "αυτοκρατορία" δεν μπορεί να έχει "δημοκρατικό" χαρακτήρα ή δομή [ίσως βεβαίως να αποκτήσει σε κάποιο στάδιο] αλλά βασίζεται στην αριστοκρατία και στην ιεραρχία.
- Που κατατάσσετε την Ελλάδα σ' αυτή τη νέα προοπτική?
Η Ελλάδα έχει διπλή ταυτότητα κι αυτό είναι το πρόβλημα που αντιμετωπίζετε.
Από τη μία έχετε τη προοπτική της παγκοσμιοποίησης, όπως εκφράζεται από την πολιτική ελίτ της χώρας σας.
Αυτή έχει να κάμει με την προάσπιση των συμφερόντων των ΗΠΑ, με ότι αυτό συνεπάγεται.
Από την άλλη έχετε την προοπτική της επιστροφής στις παραδόσεις σας και στις σταθερές αξίες που επιβίωσαν μέσα στους αιώνες.
Αν η Ελλάδα ακολουθήσει αυτό τον δεύτερο δρόμο, τότε αυτομάτως θα είναι και ο φυσικός σύμμαχος της Ρωσίας.
Για τους Ρώσους οι Έλληνες είναι οι [πολιτισμικοί] προπάτορες τους. Έτσι εξηγείται και το γενικό αίσθημα αγάπης και σεβασμού που τρέφει ο λαός μας για τους Έλληνες.
Το πρόβλημα είναι ότι η πολιτική σας εξουσία εκφράζει ανοιχτά τον αμερικανισμό. Ωστόσο η ελληνική κοινωνία είναι πολύ πιο κοντά στους Ρώσους, παρά στους Αμερικανούς.
Θα μπορούσε λοιπόν να συσπειρωθεί γύρω από μια πολιτική οργάνωση, η οποία θα αντιστέκονταν στον πολιτική ελίτ, που εξυπηρετεί τα αμερικανικά συμφέροντα.
Η Ελλάδα πρέπει να επιστρέψει στην πολιτιστική της μήτρα, στα ιδανικά του αρχαίου κόσμου. Έτσι πράγματι η προοπτική αρχίζει και γίνεται ξεκάθαρη και η συμμαχία ανάμεσα στα δύο κράτη γίνεται επιβεβλημένη.
Είμαι απόλυτος πάνω σ' αυτό.
Οι λαοί μας μοιράζονται πολλά κοινά, άρα πρέπει αυτή η συμμαχία να επιτευχθεί το συντομότερο δυνατόν...
Αν μάλιστα δούμε ρεαλιστικά τα πράγματα, η Ρωσία είναι μια παγκόσμια δύναμη, ενώ η Ελλάδα είναι δύναμη τοπικού βεληνεκούς.
Το ότι όμως μοιραζόμαστε κοινές αξίες σημαίνει ότι μπορούμε να προβούμε και σε δίκαιη κατανομή ισχύος. Η Ελλάδα πρέπει να βρει τον ρόλο της μέσα στον ζωτικό της χώρο αλλά προσέξτε, αποστολή της δεν είναι μόνον αυτή...
Τελική αποστολή της Ελλάδας είναι η ηγεμονία μιας αυτοκρατορίας του Πολιτισμού, την οποία θα ακολουθήσουν όλα τα ομόδοξα έθνη!
Εσείς θα πρέπει να ηγηθείτε αυτής της πνευματικής ηγεμονίας, γιατί σε εσάς ανήκει αυτό το δικαίωμα.
Πιστέψτε με, οι Ρώσοι είναι πολύ ενθουσιασμένοι για μιαν τέτοια προοπτική...
Όταν προκύψει μια εθνική ηγεσία που θα αντιστρέψει τον παρόντα προσανατολισμό της χώρας μας, θα είναι για σας μια ευκαιρία πραγμάτωσης της συμμαχίας ανάμεσα σε Ελλάδα και Ρωσία?
Γνωρίζω πως η πολιτική κατάσταση στη χώρα σας είναι πολύ ασταθής. Η πολιτική ελίτ δεν θα επιβιώσει σε μια μεγαλη κρίση και θεωρώ απολύτως βέβαιο ότι θα αντικατασταθεί από μια ανερχόμενη πολιτική δύναμη, που προτείνει τη ρήξη με το παλιό.
Είμαι το ίδιο βέβαιος ότι αυτή η δύναμη δεν έχει απολύτως καμία σχέση με το υπάρχον πολιτικό σύστημα, γιατί βασίζεται στις παραδόσεις....
Θα επαναλάβω κάτι που είπε ο πρόεδρος Πούτιν, ότι φυσικός σύμμαχος της Ρωσίας θα είναι εκείνος που αντιτίθεται στην παγκοσμιοποίηση και στον φιλελευθερισμό.
Αν λοιπόν αυτή η δύναμη είναι η Χρυσή Αυγή, τότε ναι... εφόσον προστατεύετε την ταυτότητα και τη [συλλογική] συνείδηση του λαού σας, είστε φίλοι μας και θα προβούμε στην συνεργασία που τόσο είναι επιθυμητή με τη χώρα σας...
- Ποιο είναι για σας το μεγαλύτερο πρόβλημα της Ευρώπης σήμερα?
Το ότι υπερεκτιμήσαμε τη δύναμη της οικονομίας! Αυτό είναι το μεγαλύτερο σφάλμα μας.
Ξεκινάμε με το ότι η οικονομία δεν είναι παρά η έκφραση της κυρίαρχης κοινωνικής και φιλοσοφικής ιδέας κάθε εποχής.
Η ένωση της Ευρώπης πρέπει να είναι πρωτίστως πολιτισμική και έπειτα, αν υπάρχει η δυνατότητα, οικονομική.
[Αντιθέτως] η σημερινή Ευρώπη δεν οικοδομήθηκε πάω σε αξίες, όπως η κοινωνική δικαιοσύνη, ούτε καν στην κοινή γεωπολιτική μοίρα των εθνών της αλλά στους δείκτες των χρηματιστηρίων!
Έτσι ενώθηκε οικονομικά αλλά διαμελίστηκε πολιτισμικά, γιατί πολύ απλά, η οικονομία δεν ενώνει τους λαούς αλλά αντίθετα τους χωρίζει.
Πρέπει λοιπόν να προβούμε σε μια πολιτισμική ένωση, στην ανοικοδόμηση της Ευρώπης του πνεύματος και του πολιτισμού.
Μην έχετε αμφιβολίες, η κρίση δεν είναι οικονομική. Είναι πρωτίστως κοινωνική, ηθική και πολιτιστική.
Πάρτε για παράδειγμα την αμερικανική οικονομία. Δεν λειτουργεί ως οικονομία, απλά είναι ένα μέσο για την επιβολή της παγκόσμιας κυριαρχίας. Αυτό ναι μεν προκαλεί οικονομικά προβλήματα αλλά όχι με οικονομικούς όρους, παρά μόνο με στρατιωτικούς.
Άρα, επαναλαμβάνω, πρέπει να επιδιώξουμε την πνευματική αναγέννηση της Ευρώπης, με πρότυπο την πολιτιστική μοναδικότητα και αξία της Ελλάδος.
Οι Έλληνες είναι οι προπάτορες μας, ο πολιτιστικός μας φάρος, ώστε να μπορούμε να πούμε ότι θέλουμε την Ευρώπη των Ηρώων και των Ποιητών, του Ομήρου και του Πλάτωνα κι όχι την κατάντια της γιουροβίζιον, με τα κίβδηλα πρόσωπα που προωθεί...
- Ποια είναι η γνώμη σας για τις διώξεις εις βάρος της Χρυσής Αυγής?
Θεωρώ ότι η δαιμονοποίηση της Χρυσής Αυγής δεν είναι τυχαία και προφανώς αυτό αφορά το γεγονός ότι δεν πορεύεστε στον ίδιο δρόμο με τα υπόλοιπα κόμματα.
Διαφέρετε γιατί πιστεύετε σε παραδοσιακές αξίες και το λέτε ανοιχτά.
Γνωρίζω επίσης τις θέσεις σας σε ότι αφορά τη γεωπολιτική στροφή προς τη Ρωσία, κάτι που δεν είναι τόσο ελκυστικό να λέγεται σήμερα στην Ελλάδα, όταν αυτή κυβερνάται από αυτούς που κυβερνάται.
Εκφράζετε τα συμφέροντα των Ελλήνων κι αυτό είναι πολύ σπουδαίο.
Με τη συμμετοχή σας στο ευρωκοινοβούλιο θα επιδείξετε αυτές τις θέσεις σας, θέσεις που έχουν να κάνουν με παραδοσιακές αξίες.
Έχει αποδειχτεί πως οι διώξεις εις βάρος σας έχουν πολιτικά κίνητρα αλλά η βέβαιη είσοδος σας στην ευρωβουλή, θα μας δώσει απο κοινού τη δυνατότητα να προσδιορίσουμε το γεωπολιτικό μας όραμα, το όραμα ανάμεσα σε Ελλάδα και Ρωσία, που θα αποτελέσει την απαρχή της ανοικοδόμησης της Ευρώπης των εθνών...
3. Στους πρόποδες μιας νέας εποχής
Κι ενώ το πόπολο εδώ στην ψωροκώσταινα χάβει τις πρετεντεριές και τις τσιπρουλήθρες, κι ενώ η πλειοψηφία της νεολαίας βουλιάζει στο αισθητικό σκατό της πρεζοβίζιον, κάποιοι άνθρωποι γράφουν Ιστορία, κάτω από τη μύτη του καθεστώτος.
Η συνέντευξη του Αλεκσάντρ Ντούγκιν, προφανώς δεν είναι κατάλληλη για τη νηπιακή πολιτική γλώσσα των νεοελλήνων, που έχουνε μάθει να διαφορίζουν το ιστορικό γίγνεσθαι με όρους του 19ου αιώνος, όπως ο φασισμός και ο κομμουνισμός.
Ωστόσο και με λίγα λόγια, ο σπουδαίος Ρώσος στοχαστής θέτει με αδρές γραμμές τους βασικούς άξονες των γεωπολιτικών εξελίξεων, στην Ευρώπη του 21ου αιώνα
- Τι είναι η "τέταρτη πολιτική θεωρία", της οποίας θεωρείστε ο δημιουργός της?
Είναι μια ιδεολογία, νέα σε ηλικία, που βασίζεται στην άρνηση του σύγχρονου κόσμου, όπως αυτός διαμορφώθηκε μέχρι σήμερα σε κάθε τομέα, δηλαδή στην οικονομία, στον πολιτισμό, στις κοινωνικές δομές κ.ο.κ.
Με την τέταρτη πολιτική θεωρία προτείνουμε την απόρριψη των ιδεολογιών, όπως σχηματοποιήθηκαν από τον διαφωτισμό και έπειτα.
[Παράλληλα] αναζητούμε [νέες] λύσεις για όλα τα προβλήματα των χωρών μας. Οι λύσεις αυτές αναζητούνται με μια σταθερά που ονομάζουμε μονολεκτικά: "παράδοση".
Μετά την πτώση του κομμουνισμού, η μόνη ιδεολογία που κυβερνά τον κόσμο είναι ο φιλελευθερισμός. Για να επιβιώσει κανείς σήμερα, πρέπει να αποδεχτεί κάποιο από τα ιδεολογικά ρεύματα, σε συνάρτηση με τον φιλελευθερισμό.
Έτσι εξηγούνται οι φιλελεύθεροι δεξιοί, οι φιλελεύθεροι αριστεροί και οι φιλελεύθεροι νεοναζί του δεξιού τομέα [στην Ουκρανία]
Εμείς προτείνουμε έναν εναλλακτικό δρόμο, την επιστροφή στις παραδόσεις με βάση τα πρότυπα που έθεσε η Ελλάδα.
Θεωρούμε τους εαυτούς μας διαδόχους της Βυζαντινής αυτοκρατορίας αλλά εσείς διδάξατε στον κόσμο, πως η επιβίωση κάθε λαού, εξασφαλίζεται με την προσήλωση στις παραδόσεις του.
- Η επιστροφή στις παραδόσεις είναι κατ' ανάγκη κάτι που θα χαρακτηρίζατε ως συντηρητισμό?
Όχι, κάθε άλλο! Η πρόταση μας για επιστροφή στις πολιτισμικές μας ρίζες είναι κάτι το νέο, σε συνάρτηση με την παρουσία του ανθρώπου στον κόσμο. Είναι μια ρεαλιστική πρόταση που επιδιώκει τη νίκη ενάντια στο σύγχρονο [μοντέλο] του κόσμου και με προοπτική για το μέλλον.
- Έχετε γράψει πως στόχος είναι η εγκαθίδρυση μιας νέας ρωσικής αυτοκρατορίας...
Για μένα η λέξη "αυτοκρατορία" έχει τελείως διαφορετική έννοια από τη διαδεδομένη, πόσω μάλλον όταν αυτή βρίσκει έκφραση στον ιμπεριαλισμό και τον αγγλοσαξωνικό επεκτατισμό, μέσω της παγκοσμιοποίησης.
Ως αυτοκρατορία εννοώ τη στρατηγική ενοποίηση ετερόκλητων [εθνικών στοιχείων] τα οποία μπορούν να εκφράζονται ελεύθερα. Για παράδειγμα, να πιστεύουν σε όποια πίστη επιθυμούν, να οικοδομούν τις δικές τους οικονομικές δομές κ.λπ.
- Ναι αλλά το ίδιο λένε και οι υποστηρικτές της παγκοσμιοποίησης...
Πολύ σωστά! Είναι πολύ εύστοχη η παρατήρηση σας αλλά μην σας διαφεύγει το γεγονός ότι για την παγκοσμιοποίηση, βάση θεωρείται η ατομική ελευθερία και όχι η συλλογική ταυτότητα.
Για εμάς, τα άτομα δεν είναι το παν.
Επίσης, οι τοποτηρητές της παγκοσμιοποίησης τάσσονται υπέρ της ελεύθερης αγοράς και της ατομικότητας, για την πραγμάτωση της υλιστικής αυτοκρατορίας.
Εμείς αντίθετα προτείνουμε την αντικατάσταση αυτών με την παράδοση, που δίνει ουσία στη συλλογική ταυτότητα.
Η δική μας "αυτοκρατορία" δεν μπορεί να έχει "δημοκρατικό" χαρακτήρα ή δομή [ίσως βεβαίως να αποκτήσει σε κάποιο στάδιο] αλλά βασίζεται στην αριστοκρατία και στην ιεραρχία.
- Που κατατάσσετε την Ελλάδα σ' αυτή τη νέα προοπτική?
Η Ελλάδα έχει διπλή ταυτότητα κι αυτό είναι το πρόβλημα που αντιμετωπίζετε.
Από τη μία έχετε τη προοπτική της παγκοσμιοποίησης, όπως εκφράζεται από την πολιτική ελίτ της χώρας σας.
Αυτή έχει να κάμει με την προάσπιση των συμφερόντων των ΗΠΑ, με ότι αυτό συνεπάγεται.
Από την άλλη έχετε την προοπτική της επιστροφής στις παραδόσεις σας και στις σταθερές αξίες που επιβίωσαν μέσα στους αιώνες.
Αν η Ελλάδα ακολουθήσει αυτό τον δεύτερο δρόμο, τότε αυτομάτως θα είναι και ο φυσικός σύμμαχος της Ρωσίας.
Για τους Ρώσους οι Έλληνες είναι οι [πολιτισμικοί] προπάτορες τους. Έτσι εξηγείται και το γενικό αίσθημα αγάπης και σεβασμού που τρέφει ο λαός μας για τους Έλληνες.
Το πρόβλημα είναι ότι η πολιτική σας εξουσία εκφράζει ανοιχτά τον αμερικανισμό. Ωστόσο η ελληνική κοινωνία είναι πολύ πιο κοντά στους Ρώσους, παρά στους Αμερικανούς.
Θα μπορούσε λοιπόν να συσπειρωθεί γύρω από μια πολιτική οργάνωση, η οποία θα αντιστέκονταν στον πολιτική ελίτ, που εξυπηρετεί τα αμερικανικά συμφέροντα.
Η Ελλάδα πρέπει να επιστρέψει στην πολιτιστική της μήτρα, στα ιδανικά του αρχαίου κόσμου. Έτσι πράγματι η προοπτική αρχίζει και γίνεται ξεκάθαρη και η συμμαχία ανάμεσα στα δύο κράτη γίνεται επιβεβλημένη.
Είμαι απόλυτος πάνω σ' αυτό.
Οι λαοί μας μοιράζονται πολλά κοινά, άρα πρέπει αυτή η συμμαχία να επιτευχθεί το συντομότερο δυνατόν...
Αν μάλιστα δούμε ρεαλιστικά τα πράγματα, η Ρωσία είναι μια παγκόσμια δύναμη, ενώ η Ελλάδα είναι δύναμη τοπικού βεληνεκούς.
Το ότι όμως μοιραζόμαστε κοινές αξίες σημαίνει ότι μπορούμε να προβούμε και σε δίκαιη κατανομή ισχύος. Η Ελλάδα πρέπει να βρει τον ρόλο της μέσα στον ζωτικό της χώρο αλλά προσέξτε, αποστολή της δεν είναι μόνον αυτή...
Τελική αποστολή της Ελλάδας είναι η ηγεμονία μιας αυτοκρατορίας του Πολιτισμού, την οποία θα ακολουθήσουν όλα τα ομόδοξα έθνη!
Εσείς θα πρέπει να ηγηθείτε αυτής της πνευματικής ηγεμονίας, γιατί σε εσάς ανήκει αυτό το δικαίωμα.
Πιστέψτε με, οι Ρώσοι είναι πολύ ενθουσιασμένοι για μιαν τέτοια προοπτική...
Όταν προκύψει μια εθνική ηγεσία που θα αντιστρέψει τον παρόντα προσανατολισμό της χώρας μας, θα είναι για σας μια ευκαιρία πραγμάτωσης της συμμαχίας ανάμεσα σε Ελλάδα και Ρωσία?
Γνωρίζω πως η πολιτική κατάσταση στη χώρα σας είναι πολύ ασταθής. Η πολιτική ελίτ δεν θα επιβιώσει σε μια μεγαλη κρίση και θεωρώ απολύτως βέβαιο ότι θα αντικατασταθεί από μια ανερχόμενη πολιτική δύναμη, που προτείνει τη ρήξη με το παλιό.
Είμαι το ίδιο βέβαιος ότι αυτή η δύναμη δεν έχει απολύτως καμία σχέση με το υπάρχον πολιτικό σύστημα, γιατί βασίζεται στις παραδόσεις....
Θα επαναλάβω κάτι που είπε ο πρόεδρος Πούτιν, ότι φυσικός σύμμαχος της Ρωσίας θα είναι εκείνος που αντιτίθεται στην παγκοσμιοποίηση και στον φιλελευθερισμό.
Αν λοιπόν αυτή η δύναμη είναι η Χρυσή Αυγή, τότε ναι... εφόσον προστατεύετε την ταυτότητα και τη [συλλογική] συνείδηση του λαού σας, είστε φίλοι μας και θα προβούμε στην συνεργασία που τόσο είναι επιθυμητή με τη χώρα σας...
- Ποιο είναι για σας το μεγαλύτερο πρόβλημα της Ευρώπης σήμερα?
Το ότι υπερεκτιμήσαμε τη δύναμη της οικονομίας! Αυτό είναι το μεγαλύτερο σφάλμα μας.
Ξεκινάμε με το ότι η οικονομία δεν είναι παρά η έκφραση της κυρίαρχης κοινωνικής και φιλοσοφικής ιδέας κάθε εποχής.
Η ένωση της Ευρώπης πρέπει να είναι πρωτίστως πολιτισμική και έπειτα, αν υπάρχει η δυνατότητα, οικονομική.
[Αντιθέτως] η σημερινή Ευρώπη δεν οικοδομήθηκε πάω σε αξίες, όπως η κοινωνική δικαιοσύνη, ούτε καν στην κοινή γεωπολιτική μοίρα των εθνών της αλλά στους δείκτες των χρηματιστηρίων!
Έτσι ενώθηκε οικονομικά αλλά διαμελίστηκε πολιτισμικά, γιατί πολύ απλά, η οικονομία δεν ενώνει τους λαούς αλλά αντίθετα τους χωρίζει.
Πρέπει λοιπόν να προβούμε σε μια πολιτισμική ένωση, στην ανοικοδόμηση της Ευρώπης του πνεύματος και του πολιτισμού.
Μην έχετε αμφιβολίες, η κρίση δεν είναι οικονομική. Είναι πρωτίστως κοινωνική, ηθική και πολιτιστική.
Πάρτε για παράδειγμα την αμερικανική οικονομία. Δεν λειτουργεί ως οικονομία, απλά είναι ένα μέσο για την επιβολή της παγκόσμιας κυριαρχίας. Αυτό ναι μεν προκαλεί οικονομικά προβλήματα αλλά όχι με οικονομικούς όρους, παρά μόνο με στρατιωτικούς.
Άρα, επαναλαμβάνω, πρέπει να επιδιώξουμε την πνευματική αναγέννηση της Ευρώπης, με πρότυπο την πολιτιστική μοναδικότητα και αξία της Ελλάδος.
Οι Έλληνες είναι οι προπάτορες μας, ο πολιτιστικός μας φάρος, ώστε να μπορούμε να πούμε ότι θέλουμε την Ευρώπη των Ηρώων και των Ποιητών, του Ομήρου και του Πλάτωνα κι όχι την κατάντια της γιουροβίζιον, με τα κίβδηλα πρόσωπα που προωθεί...
- Ποια είναι η γνώμη σας για τις διώξεις εις βάρος της Χρυσής Αυγής?
Θεωρώ ότι η δαιμονοποίηση της Χρυσής Αυγής δεν είναι τυχαία και προφανώς αυτό αφορά το γεγονός ότι δεν πορεύεστε στον ίδιο δρόμο με τα υπόλοιπα κόμματα.
Διαφέρετε γιατί πιστεύετε σε παραδοσιακές αξίες και το λέτε ανοιχτά.
Γνωρίζω επίσης τις θέσεις σας σε ότι αφορά τη γεωπολιτική στροφή προς τη Ρωσία, κάτι που δεν είναι τόσο ελκυστικό να λέγεται σήμερα στην Ελλάδα, όταν αυτή κυβερνάται από αυτούς που κυβερνάται.
Εκφράζετε τα συμφέροντα των Ελλήνων κι αυτό είναι πολύ σπουδαίο.
Με τη συμμετοχή σας στο ευρωκοινοβούλιο θα επιδείξετε αυτές τις θέσεις σας, θέσεις που έχουν να κάνουν με παραδοσιακές αξίες.
Έχει αποδειχτεί πως οι διώξεις εις βάρος σας έχουν πολιτικά κίνητρα αλλά η βέβαιη είσοδος σας στην ευρωβουλή, θα μας δώσει απο κοινού τη δυνατότητα να προσδιορίσουμε το γεωπολιτικό μας όραμα, το όραμα ανάμεσα σε Ελλάδα και Ρωσία, που θα αποτελέσει την απαρχή της ανοικοδόμησης της Ευρώπης των εθνών...
3. Στους πρόποδες μιας νέας εποχής
Κι ενώ το πόπολο εδώ στην ψωροκώσταινα χάβει τις πρετεντεριές και τις τσιπρουλήθρες, κι ενώ η πλειοψηφία της νεολαίας βουλιάζει στο αισθητικό σκατό της πρεζοβίζιον, κάποιοι άνθρωποι γράφουν Ιστορία, κάτω από τη μύτη του καθεστώτος.
Η συνέντευξη του Αλεκσάντρ Ντούγκιν, προφανώς δεν είναι κατάλληλη για τη νηπιακή πολιτική γλώσσα των νεοελλήνων, που έχουνε μάθει να διαφορίζουν το ιστορικό γίγνεσθαι με όρους του 19ου αιώνος, όπως ο φασισμός και ο κομμουνισμός.
Ωστόσο και με λίγα λόγια, ο σπουδαίος Ρώσος στοχαστής θέτει με αδρές γραμμές τους βασικούς άξονες των γεωπολιτικών εξελίξεων, στην Ευρώπη του 21ου αιώνα
- την απομυθοποίηση της κυνοβουλευτικής "δημοκρατίας" των μαζών [που μόνο δημοκρατία δεν είναι]
- τον επαναπροσδιορισμό του ανθρώπου ως πνευματικού και όχι οικονομικού όντος
- τον επαναπροσδιορισμό της διαλεκτικής, πιο κοντά στους δρόμους του Χέγκελ παρά στους δρόμους του Μαρξ
- την αντίδραση των ευρωπαϊκών λαών, που θα εκφραστεί μέσα από την επιστροφή στις συλλογικές ταυτότητες και την κατηγορηματική απόρριψη της κοινωνίας των μαζών
- την αναγέννηση του ευρωπαϊκού πολιτισμού, μέσα από τον πόλεμο ζωής ή θανάτου κατά της λαθρομετανάστευσης και της λαθροεισβολής
- τις έκρυθμες καταστάσεις που θα επεκταθούν στη Μεσόγειο [ακόμα και εδνεχόμενες πολεμικές συρράξεις]
- τις νέες στρατηγικές και συμμαχίες που θα προκύψουν από την πιθανή κατάρρευση των κοινωνικοοικονομικών ελίτ του δόγματος του Σοκ.
Τι να μας πουν τώρα οι τσιπρανδρεοι και οι σαμαρομισθοφόροι, όταν μπροστά στα θολωμένα για την εξουσία μάτια τους, οι λαοί αρθρώνουν δειλά-δειλά, τα μανιφέστα του μέλλοντος τους, που όπως κάποτε συνέβη και με κάποια άλλα μανιφέστα, προοιωνίζουν τις βαριές φράσεις που θα χαραχτούν πάνω από τις πολιτικές ταφόπλακες τους.
Η ιστορία για άλλη μια φορά είναι γκαστρωμένη.
Κι αυτοί που θα την ξεγεννήσουν θα είναι, όπως πάντα, εκείνοι που στον καιρό τους, οι βολεμένοι τους έλεγαν "αλήτες" [ή "φασίστες", πράγμα που εν τέλει κάμει το ίδιο...]
______________________________
* Στην ιστορική αυτή φωτογραφία, εικονίζονται ο κ. Αλεξάντρ Ντούγκιν, βασικός σύμβουλος του προέδρου Πούτιν σε θέματα γεωπολιτικής και ο βουλευτής της Χρυσής Αυγής κ. Αρτέμης Ματθαιόπουλος.Η συνάντηση πραγματοποιήθηκε στη Μόσχα λίγον πριν από τις αυτοδιοικητικές εκλογές του 2014, μετά από επίσημη πρόσκληση των Ρώσων.
Αποθηκεύστε την, για να έχετε να θυμάστε το πως γράφεται η ιστορία...
Συμφωνω με την αποθηκευσι. του αρθρου.Θα εχει μεγαλη σημασια να διαβαστη μετα απο 20 χρονια ωστε ολοι να εχουν την ιδια αποψι αυτη της αληθειας.. Που βεβαως ουδεμια σχσεσι εχει η αληθεια με το προσκυνημα στον Πουτινπρακτωρα της Γκα γκε μεπε και στο ξανθο γενος..
ΑπάντησηΔιαγραφήΙσως προσωρινα ικανοποοιει τον ναρκισσισμο μερικων αλλα στο βαθος χρονου αποδεικνυεται οτι η Ρωσσια και ο Πουτιν ι λατρευτος σας, δεν βαζει χερι στην δικη της τσεπη αλλα στην τσεπη των αλλων..
Ιασων