Τα πολυκαταστήματα Jumbo [Τζάμπο], όπως και όλα τα μεγαθήρια του φαντασιωτικού υπερκαταναλωτικού μας παραδείσου, έχουν «πιάσει το νόημα» της εποχής…
Πασάρουν σε πανάκριβες τιμές, την παγκόσμια παραγωγή φτηνιαδούρας [από Τουρκία μέχρι Ινδοκίνα] αμπαλάροντας το απόλυτο κιτς στο αστραφτερό περιτύλιγμα μιας καλά οργανωμένης διαφημιστικής εκστρατείας, που χτυπάει κατευθείαν τα κατώτερα ένστικτα του βουλιμιαίου...
καταναλωτή.
καταναλωτή.
Αν τα καταστήματα τζάμπο ήσαν σκίτσα του Αρκάς, θα ανήκαν στην περίφημη συλλογή του: «κάνε με να νιώσω κτήνος!»
Η επιτυχία τους είναι ότι δίδουν έστω και παραπλανητικά την ευκαιρία στον στερημένο μέσο πολίτη, να μετατραπεί φαντασιωτικά σε ένα καταναλωτικό κτήνος, που καταβροχθίζει αμάσητο ότι του πετάξουν [φυσικά μέσα από ένα περιτύλιγμα τόσο λαμπερό, όσο και τα στρασάκια των ξέκωλων στη βυζοβίζιον…]
Ωστόσο, τα καταστήματα Τζάμπο, όπως και όλα τα θηριώδη πολυκαταστήματα του Δόγματος του Σοκ, δεν περιορίζονται στην αισθητική και οικονομική ζημία που επιφέρουν στο, ήδη βεβαρημένο από το τηλεοπτικό κιτσαριό, πόπολο αλλά βλάπτουν πολύ σοβαρά και την υγεία του Ελληνικού έθνους, όσο υπάρχει ακόμα.
Είναι γνωστό τοις πάσι, ότι τα καταστήματα των πολυεθνικών και των οικονομικών μεγιστάνων της Ευρώπης, προσλαμβάνουν αδιακρίτως Έλληνες κι αλλοδαπούς [νεαρών ηλικιών], με 180 ευρώ το 4ωρο, τους οποίους απολύουν προτού αυτοί οι δύσμοιροι φτάσουν να διεκδικήσουν κάποιες καλύτερες συνθήκες αμοιβής.
Είναι γνωστό επίσης ότι τα αφεντικά των οικονομικών κολοσσών, συμπεριφέρονται στους εργαζόμενους τους σαν να ήσαν μισθωτοί δούλοι, απαγορεύοντας σε πολλές περιπτώσεις ακόμα και το να υπάρχει ένα σκαμπό πίσω από το ταμείο, ώστε να ξεκουράζει κάπως το ταλαιπωρημένο σώμα του ο δυστυχής υπάλληλος!
Κι εξόν από την ακραία απανθρωπιά [και παλιανθρωπιά] που δείχνουν απέναντι στους εργαζόμενους τους, αυτοί οι νεοφεουδάρχες της πολυεθνοτικής αρπαγής, έχουνε βάνει λυτούς και δεμένους, για να αναγκάσουν τους πολιτικούς καραγκιόζηδες που μας κυβερνούν , να επιβάλλουν ντε και καλά το άνοιγμα των καταστημάτων τις Κυριακές, μόνο και μόνο για να εξοντώσουν οριστικά ότι έχει απομείνει από τη μικρομεσαία επιχείρηση.
Κι είναι γνωστό τέλος, πως όπου ανοίγει ένα τέτοιο πολυκατάστημα, νεκρώνει μια τοπική αγορά, όχι επειδή τα μικρομάγαζα είναι πιο ακριβά [συμβαίνει ακριβώς το αντίθετο] αλλά επειδή οι μικροεπιχειρηματίες δεν μπορούν να ανταγωνιστούν τους μεγαλοκαρχαρίες στις υπέρογκες δαπάνες της διαφήμισης.
Εκείνο που δεν είναι γνωστό είναι ότι τα Τζάμπο, στο νέο θηριώδες κατάστημα που ανοίγουν στον Ίασμο της Βορείου Ελλάδος, συνδράμουν αποφασιστικά την τουρκική προπαγάνδα, ώστε να αναγνωριστεί τουρκική μειονότητα στη Θράκη, προλογίζοντας έτσι μια νέα τραγωδία τύπου Κόσσοβου, για την πολύπαθη Ελλάδα.
Και βάνουν παντού, μέσα κι έξω στο μεγαθήριο τους, δίγλωσσες επιγραφές: στα Ελληνικά και στα Τούρκικα!
Η φωτογραφία είναι από το εσωτερικό του νέου πολυκαταστήματος
της Jumbo, στον Ίασμο της Βορείου Ελλάδος.
Όπως μπορείτε να δείτε, υπάρχουν δίγλωσσες επιγραφές,
στα Ελληνικά και στα Τούρκικα...
|
Το παράξενο [και συνάμα θλιβερό] δεν είναι το ότι κάποιοι μεγαλοκαρχαρίες του δόγματος του Σοκ και του ζωώδους νεοφιλελευθερισμού, έχουν κηρύξει ανοιχτό πόλεμο στο έθνος των Ελλήνων [αλλά και στην ίδια την υπόσταση του έθνους/κράτους].Το παράδοξο [και συνάμα απογοητευτικό] είναι το ότι, ευθύς μόλις ανοίξει τις πύλες του, θα αρχίσουν να συρρέουν εκεί τα στίφη των Ελλήνων, σαν για να επιβεβαιώσουν ότι αυτός εδώ ο λαός κάμει ότι περνάει από το χέρι του για να εξαφανιστεί οριστικά από το προσκήνιο της ιστορίας!
Το να πατήσει και μόνον το πόδι του ένας Έλληνας, σε κάποιο από αυτά τα ιερατεία των φαντασιακών υπερκαταναλωτικών παραδείσων, σημαίνει απλά ότι…
- Δίνει δουλειά στον Κινέζο, στον Βούλγαρο ή στον Τούρκο εργάτη και ταυτόχρονα συμβάλλει στο να νεκρωθεί η τοπική αγορά της περιοχής του και να βρεθούν ακόμα μερικές δεκάδες χιλιάδων άνεργοι στον δρόμο.
- Συμβάλλει άμεσα στο να ξεπέσει ακόμα περισσότερο η αξία της εργασίας και προετοιμάζει για τα παιδιά του έναν κόσμο, όπου οι αμοιβές και οι συνθήκες εργασίας των ανθρώπων, θα είναι πολύ χειρότερες από την εποχή των δουλοπάροικων του Μεσαίωνα.
- Υποβιβάζει το προσωπικό αλλά και το συλλογικό αισθητικό/πολιτισμικό του επίπεδο, καταναλώνοντας βουλιμιαία, ότι πιο σκάρτο και ότι πιο κιτσάτο, έχει να πουλήσει η παγκόσμια παραγωγή φτηνιαδούρας.
- Πιάνεται κυριολεκτικά κορόιδο, αγοράζοντας προϊόντα, που [στην αντίστοιχη ποιότητα] θα τα έβρισκε στα μαγαζιά της γειτονιάς του, πολύ φτηνότερα!
Το κόλπο με τις στοχευμένες προσφορές, λειτουργεί ως «κράχτης» έτσι ώστε να μπει στο μεγαθήριο το κορόιδο και να αγοράσει όλα τα άλλα που του χρειάζονται [ή που δεν του χρειάζονται] ακριβά, νομίζοντας ότι οι τιμές τους είναι ανάλογα φτηνές με το προϊόν «κράχτη!»
Κάπως δηλαδή σαν την κόλα στικ της UHU, που τα «τζάμπο» πέρισυ διαφήμιζαν την υποτιθέμενη χαμηλή τιμή της στο 1,50 ευρώ, ενώ στα συνοικιακά βιβλιοχαρτοπωλεία, την πουλούσαν αντί 1,40 – 1,30 ευρώ!
- Συμμαχεί με τα λυκόρνια της διεθνούς γραβατοπειρατείας, που έχουν λυσάξει να επιβάλλουν την εργάσιμη Κυριακή, ξεφτιλίζοντας ακόμα περισσότερο την ποιότητα ζωής των εργαζομένων, μετατρέποντας τους σε θλιβερές στρατιές μισθωτών δούλων.
- Τέλος, βάνει κι αυτός το χεράκι του, για να αναγνωριστεί τουρκική μειονότητα στη Θράκη και να δρομολογηθεί ο διαμελισμός της Ελλάδος!
0 comments:
Δημοσίευση σχολίου