Πέμπτη 6 Αυγούστου 2015

Βάλτε τα στον κώλο σας...

Μπα-μπα-μπα... Ενδιαφερθήκατε για την υγεία μου; Και θελετε να καμω προληπτικες εξετασεις για να ζησω περισσοτερο;
Και κωλονοσκοπηση, συν τοις αλλοις;
Τι μου λέτε;

Μηπως ενδιαφερθηκατε για την υγεια μου, οταν εδω και κατι χρονια ειμαι ανασφαλιστος, επειδη μου κλεισατε το μαγαζι μου και δεν εχω λαμβανειν ουτε επιδομα ανεργιας;
Ή μηπως ενδιαφερθηκατε για την υγεια του παιδιού μου, που δεν δυναμαι να του καμω ουτε εξεταση για αμυγδαλες, επειδη χρωσταω στις εφοριες σας στα ταμεια σας και στις ΔΕΚΟ σας.
Τωρα σας επιασε η πρεμουρα για το αν υγιαινει ο κωλος μου; Ώστε αν τυχόν αρρωστήσω, να χετε μια καλη δικαιολογια για να με πεταξετε να ψοφησω στους δρομους;
Επειδη δεν συνεμορφωθην προς τα υποδειξεις σας...

Και να πω οτι γνοιαστηκατε να μου διασφαλίσετε μια κάποια πρόληψη, από τις λοιμωδεις νοσους που κουβαλάνε μαζί τους οι λαθρέποικοι, τους οποίους εσεις μου φορτώσατε στη ράχη;
Και να σας πιστωσω το ότι τέλος πάντων καματε οτι μπορουσατε για να εχω ενα καλο συστημα πρωτοβαθμιας ή δευτεροβαθμιας υγειας, εγω και το παιδι μου;
Τιποτα!
Διορισατε την κομματικη σας νομενκλαντουρα στην ΕΡΤ, ενω δεν υπαρχουν γιατροι στα νοσοκομεια σας.
Διορισατε τις γκομενες, τις εξαδερφες, τα ανιψια σας, στο δημοσιο, ενω στα χειρουργεια δεν εχουνε γαζες.
Διορισατε τις καθαριστριες σας, ενω στις αποθηκες των νοσοκομειων κυκλοφορουν μοναχα παντικια και ληγμενα υλικα.
Και τωρα μου θελετε και προληπτικη ιατρικη, με πειραματοζωο τον προστατη μου;
Γιατι;
Για να μου πειτε μεθαυριο οτι ημουν αμελης και χανω ολα τα δικαιωματα μου στην περιθαλψη, παροτι σας εχω χρυσοπληρωσει τοσα χρονια;

Παρτε τα, ρε...
Και τα κλυσματα σας και τις εξετασεις σας και τις καλωσυνες σας και τα κωλονοσκοπια σας.
Παρτε τα και βαλτε στον δικο σας τον κωλο.
Δεν σας εχω αναγκη.
Δεν σας φοβάμαι.
Δεν φοβαμαι πια τον θανατο.
Σας φτυνω καταμουτρα...

Μπορειτε να εκφοβιζετε μοναχα οσους εχουν κατι να χασουν. Εγω δεν εχω να χασω πια τιποτα.
Μου τα πηρατε ολα. και με βγαλατε και χρεωμενο
Αλλα δεν προκειται να παρετε απο μενα τιποτε αλλο...
Το πολυ-πολυ να με κλεισετε στις φυλακες σας. Λιγο με νοιαζει...

Και ξερετε και κατι ακομα;
Το μονο που αναγνωριζω οτι σας χρωσταω, ειναι ευγνωμοσυνη. Γιατι με συμφιλιωσατε με τον θανατο.
Πριν επιπεσετε εσεις σαν τα λυγκορνια στις ζωες των ανθρωπων, μπορει να ζουσα σχετικα καλα αλλα ημουν γεμοτος φοβους. Φοβο μην αρρωστησω. Φοβο μην συμβει κατι κακο στο παιδι μου. Φοβο μην χασω τις βολες μου... Ακριβως αυτους τους φοβους που εκμεταλλευεστε εσεις τωρα για να ρουφατε το αιμα του κοσμακη.
Ε λοιπον χαρη σε σας απελευθερωθηκα απο τους μεγαλους μου φοβους.
Τωρα πια εχω μαθει οτι ο μονος φοβος που αξιζει να κραταει ο ανθρωπος, ειναι να μην χασει την ελευθερια του.
Κι αν εχετε μετατρεψει τη ζωη σε ενα απεραντο στρατοπεδο συγκεντρωσης, τοτε εμενα μου ειναι αχρηστη. Δεν τη γουσταρω τη ζωη που θελετε να φτιαξετε για τα ανθρωπακια που σας συντηρουν στην εξουσια.
Συνεπώς, δεν σας φοβαμαι...

Οχι δεν προκειται να κανω κωλονοσκοπηση. Ουτε εξεταση προστατη. Ουτε θα μετρησω τη χοληστερινη μου.
Ας αποφασισει ο Δημιουργος μου για μενα. Κι η αποφαση του καλοδεχουμενη...
Σιγα μην φοβηθω τον καρκινο. Σιγα μην με σκιασει το εμφραγμα.
Γιατι?
Για να ζησω λιγα χρνια παραπανω στον εφιαλτη που μας φτιαξατε; Για να ξοδεψω λιγα κουπονια τροφιμων ακομα στα κωλοσυσσιτια σας;
Για να δω την πατριδα να ξεφτιλιζεται ακομα περισσοτερο;
Για να κοιταζω τους αλβανοκογκολεζους να λαθρεποικιζουν τη γειτονια μου?
Στα μούτρα σας τετοια ζωη;

Ο θανατος για μενα δεν ειναι παρα η ολοκληρωση ενος αναγκαιου και ανερμηνευτου κυκλου [που ισως η ερμηνεια του να βρισκεται στην ολοκληρωση του...]
Να πατε αλλου να πουλησετε τα κωλονοσκοπια σας.
Εν αναγκη, σας ειπα: βαλτε τα στον κωλο σας.

Εγω ειμαι ελευθερος, σας γαμω τις φοβιες σας...

0 comments:

Δημοσίευση σχολίου