Πέμπτη 5 Νοεμβρίου 2015

Με λένε Νίκο και είμαι καλά

Όχι γιατρέ μου, λάθος άνθρωπο ήρθες να θεραπεύσεις.
Δεν ξέρω τι σου είπαν αυτοί που σε έστειλαν εδώ στο υπουργείο μου, αλλά εμένα με λένε Νίκο Φίλη και είμαι καλά.
Πάρα πολύ καλά, θα σου έλεγα...
Και παρε απο δω το ζουρλομανδύα σου, να τον φορεσεις σε κανεναν που τον εχει αναγκη.

Να, βάλτον στον συντροφο Χαρυ Κλυν που βγηκε σημερα να με ξεχεσει, επειδη ταχα μου του προσβαλα τους Ποντιους.
Λες κι αυτος δεν προσβαλλει καθε μερα ολους οσοι τον πιστεψαν, με το να τους λεει τις ιδιες μαλακιες που λεω κι εγω στα δικά μου κορόιδα...
Ε λοιπον κατι τετοιοι συντροφοι καραγκιόζηδες σ' έστειλαν σε μενα,
Ντε και καλά δηλαδή ότι χρειαζομαι ψυχιατρο, επειδή μ΄αυτά που είπα, θα χάσουνε λέει τις ψήφους των Ποντίων.
Ποιοι;
Αυτοί που δεν χάνουνε τις ψήφους των μικρομεσαίων ενώ τους κλείνουν αβέρτα τα μαγαζιά...
Μάλιστα γιατρε μου, με λένε Νίκο και είμαι καλά. Και να πας να πεις στα συντρόφια που σε έστειλαν ότι είναι όλοι τους πόντιοι.Άκου θα χάσουνε τις ψήφους των ποντίων. Μα καλά γιατρέ μου σου φαίνομαι για τόσο πόντιος;Και στάσου να σου εξηγήσω αμέσως, με τι σόι μάγκα έχεις να κάμεις...
Πρώτ' απ όλα, εσύ γιατρος άνθρωπος θα έπρεπε να γυρίσεις και να τους πεις...
Για σταθειτε ρε, που μου κατηγορείτε τον Φίλη για μαλάκα...
Σας πέρασε ποτέ από τον νου, ότι ανάμεσα στις καθαρίστριες, κάποιες σίγουρα θα έχουν Ποντιακή καταγωγή;
Δηλαδή εσείς τι πιστεύετε;
Ότι θα χάσετε τις ψήφους τους;
Σιγά ρε μην και προσβληθούν οι καθαρίστριες για τέτοια πράγματα. Να έλεγε ο Φίλης ότι θα τους κόψετε κανα επίδομα,, μάλιστα.
Και στο δρόμο να βγουν και να σας κάμουν ότι έκαμαν και στους σαμαροβενιζελους. Αλλα να το πάρουν αλά μανιάνα, επειδή τους θίξατε τη συλλογική τους μνήμη;
Ούτε να σας περνάει από το μυαλό.
Ποιες πατρίδες και ποια ιστορία και ποια συλλογική μνήμη. Ρε, κανένας και καμία τους δεν τα λογαριάζει πια αυτά.Ο Έλληνας γιατρέ μου δεν είναι πια ΈλληναςΣ' αυτο εμείς τα συντρόφια τα καταφέραμε μια χαρά.Τον τελειώσαμε τον Έλληνα...Σήμερα κύριε μετράει το αν θα σε διορίσουμε σε καλό πόστο στο δημόσιο και αν θα μπορείς να τα κονομάς κάτω από το τραπέζι, για να μην σε πιάνει και ο Αλεξιάδης.Ο οποίος τώρα που το σκέπτομαι είναι και Πόντιος.Είδες εσύ τον Αλεξιάδη να παρεξηγηθεί; Δώστου φόρους να βάνει στο πόπολο και μετά βγες και πες ότι άπαντες οι Πόντιοι είναι πόντιοι.Ούτε το μούσι του δεν θα συγχυστεί.
Γι αυτό σου λέω... Με λένε Νίκο και είμαι καλά... Πολύ καλά. Πιο καλά κι από τη Μαρία τη Ρεπούση, που επίσης είναι πάρα πολύ καλά [λένε έχει φτιάξει και κάτι ΜΚΟ, μούρλια...]
Και θα με θυμηθείς όταν θα δεις ότι οι 7 στους 10 Πόντιοι θα μας ξαναψηφίσουν έτσι και ξαναγίνουν εκλογές. Εδώ ρε μας ψήφισαν οι Μυτιληνιοί και οι Θρακιώτες, δεν θα μας ψηφίσουν οι πόντιοι;
Αχ γιατρέ μου...
Δε δικαιολογώ γιατί δεν σκαμπάζεις από πολιτική...

Και μην έρθεις τώρα να μου πεις - μα οι Πόντιοι ξεσηκώνονται και οργανώνουν φιέστες στο Σύνταγμα, όπου θα χορεύουν τον ποντιακό και ταυτόχρονα θα μουντζώμνουν τη βουλή, όπως έκαμαν παλιότερα οι αγανακτισμένοι. 
Άκου δω γιατρέ μου...
Αυτό θέλουμε κι εμείς. Να μαζωχτούν κάτω από τη Βουλή και να μας βρίζουνε για τέτοιους λόγους.
Όπως ακριβώς κατευθύναμε έντεχνα τους χαχόλους, να μαζώχνονται τότε στο σύνταγμα και να μας φασκελώνουν τρώγοντας βρώμικα.
Ο κοσμάκης χρειάζεται κάπου να ξεδίνει. Καταλαβαίνεις τώρα;
Είναι σαν τις χύτρες ταχύτητος. Έχουνε μια βαλβίδα ασφαλείας κι άμα παραφουσκώσει ο ατμός, ανοίγει η βαλβιδούλα και τσουφφφ... διοχετεύεται η αγανάκτηση. Αλλιώς θα έσκαγε και η χύτρα και η βουλή και το σύστημα κι εμείς μαζί τους. Άσε που θα μας στέλνανε στη Συρία, να κάνουμε παρέα στους τζιχαντιστές... 

Όχι γιατρέ μου. Εμένα με λένε Φίλη και είμαι πολύ-πολύ καλά. Και γνωρίζω άριστα τι λέω και πότε το λέω και γιατί το λέω...
Τι θα ήθελες δηλαδή; Αντί να βγουν οι Πόντιοι στις πλατείες, για μια γενοκτονία που έγινε κοντά έναν αιώνα πριν, να βγουν εκατομμύρια φουκαράδες και να φωνάζουν επειδή εμείς έχουμε βάνει μπροστά τη γενοκτονία όλων των Ελλήνων, τώρα δα - αυτή τη στιγμη που μιλάμε;
Ή μήπως θα προτιμούσες να μας βρίζουν επειδή τους παίρνουμε και τα σώβρακα, για να τα δώκουμε στα δικά μας παιδιά και στους λάθρο που τους μπάζουμε καραβιές εδώ μέσα, στην αλβανοκώσταινα;
Για να μην σου πω το χειρότερο κι αυτό που μας φοβίζει πιο πολύ απ'΄όλα, ότι αν δεν βρουμε τροπους να εκτονώσουμε τον ατμό της λαϊκής οργης, μπορεί αύριο να ξυπνήσουνε ξαφνικά και να κάμουν πραξη εκείνο που τους λέγαμε, πριν αρπάξουμε την εξουσία...Δεν πληρώνω-δεν πληρώνω!
Το φαντάζεσαι αυτο, γιατρέ μου;
Την άλλη μερα κιολας θα είχαμε πέσει...
Αστους λοιπον τους πόντιους να φωνάζουν για τους Πόντιους, ωστε να τους τα παιρνουμε εμείς κανονικα και να μην βγαίνει κιχ...
Ναι, γιατρέ μου. Με λενε Νίκο και είμαι καλά...

Και θα είμαι ακόμα πιο καλά, όταν ο κάπο ντι τούτι καπι της ροζ συμμορίας μας, επισκεφθεί τον Ερντογάν στην Τουρκία και κλείσουν πακέτο όλα τα εκκρεμή ζητήματα.
Όταν δηλαδή τελειώσουμε με τη σαχλαμάρα της Μακεδονίας και όταν αναγκάσουμε τους Κύπριους να δεχτούν το σχέδιο Αναν 2 και όταν τέλος πάντων διαμοιράσουμε με τους καλους μας γείτονες το Αιγαίο και τη Θράκη.
Τότε θα είμαι εντελώς καλά, γιατρέ μου

Και θα σου πω κι αυτό ακόμα, ώστε να γυρίσεις πίσω και να εξηγήσεις σε όσους συντροφους δεν τα καταλαβαίνουν αυτά, πως παίζεται το παιχνίδι μας...
Εμείς λοιπον γιατρε μου δεν παραμενουμε ακομα στην εξουσια, επειδη διαχειριζομαστε καλα τα οικονομικα, ουτε επειδη κανουμε κατι για να ορθοποδησει αυτος ο τοπος.
Σιγα μην και μπορουσε να προσφερει κατι τις στην αναπτυξη της Ελλαδας, ο κατρουγκαλος.
Για αλλο λογο μας κρατανε απανω τα μεγαλα αφεντικα και θα σου τον εξηγησω ευθυς αμεσως...
Εμεις γιατρε μου ειμαστε δω για να διαχειριστουμε την λαθροεγκατασταση μερικων εκατομμυριων λαθρεποικων, που θα μας κουβαληθουν απο την αφροασια και επισης για να κλεισουμε τα λεγομενα εθνικα ζητηματα, που μενουν ανοιχτα τοσα χρονια και δεν μπορουν οι ευρωαμερικανοι να καμουν τα κουμαντα τους.Ε λοιπον μεχρι να ολοκληρωθουν ετουτα, μεχρι δηλαδη να βολεψουμε καμια δεκαρια εκατομμυρια αφγανοκογκολεζους, να βαφτισουμε τα Σκοπια Μακεδονια. να μοιρασουμε το Αιγαιο, τη Θρακη και την Κυπρο, θα μας κρατανε στην εξουσια, δινοντας μας απλοχερα δανεικα, ωστε να εχωμε να πληρωνουμε μισθους και συνταξεις.
Η δουλεια μας ειναι λοιπον να χειριζομαστε τις καταστασεις, ωστε να μην γινει κανα μπαμ και ξεσηκωθει το ποπολο και πανε ολα στραφι.
Γι αυτο και αποπροσανατολιζουμε καθε τοσο τους ποντιους, αλλοτε με τους Ποντιους κι αλλοτε με τα εκατομμυρια του Σταθακη.
Γκεγκε, γιατρε μου;

Τωρα θα μου πεις, τι θα καμετε ετσι και αποφασισουν τα μεγαλα αφεντικα οτι δωσατε οτι ειχατε να δωσετε και σας κοψουν τα δανεικα, οπως κανανε και με τον Σαμαρα; 
Θα σου πω αμεσως...
Τοτε λοιπον που θα αποφασισουν να μας ριξουν για να φερουν καποιον αλλον πιο προδοτη κι απο μας, αλλα να ειναι φρεσκος για να μπορει να περασει τις επιθυμιες τους, εμεις θα εχουμε φτιαξει τετοια σερμαγια, που στ αρχιδια μας κι αν μας στειλουνε στη Βραζιλια.
Δεν βλεπεις τον Παπανδρεου που περναει ζωη χαρισαμενη;
Γι αυτο σου λεω... Τραβα πισω στα συτροφια και πες τους τα οπως σου τα είπα...
Γιατι εμενα με λενε Νικο και ειμαι πολυ καλα... 


0 comments:

Δημοσίευση σχολίου