Τρίτη, 3 Νοεμβρίου 2015

Ο Φίλης μπέη δεν συμφωνεί με τη Γενοκτονία των Ποντίων


Ο Ραφαήλ Λέμκιν ήταν ένας σπουδαίος Πολωνοεβραίος νομικός, ο οποίος το είχε πάρει το πτυχίο του. Δεν είχε χτυπήσει 5000 χιλιάδες σουβλάκια στον «Κάβουρα», ούτε είχε ρουφήξει αντίστοιχες χιλιάδες φραπόγαλα, στα Εξάρχεια και στο Κολωνάκι. Τουτέστιν δεν τα είχε πλάκα τα γαλόνια της «προόδου», όπως ο Φίλης και οι άλλοι μπέηδες της ελληνικής αριστεράντζας αλλά είχε κάνει κάτι ψίχουλα παραπάνω αγωνιστικής και επιστημονικής προσφοράς, όσο να ‘ναι.

Όταν οι ναζί του Αδόλφου και οι κομισάριοι του Στάλιν εισέβαλαν με διαφορά λίγων ημερών στην πατρίδα του το 1939, ο διεθνούς φήμης κι ακεραιότητας νομικός κατετάγη στον πολωνικό στρατό. Πολέμησε γενναία τους μαύρους φασίστες στην πολιορκία της Βαρσοβίας, όπου και τραυματίστηκε. Λίγες μέρες μετά την 1/9/1939, μπούκαραν από την Ανατολή οι κόκκινοι φασίστες. Στη διάρκεια του πολέμου και της γερμανοσοβιετικής κατοχής έχασε συνολικά 49 συγγενείς του, ορισμένους στις υπό σοβιετική κατοχή πολωνικές περιοχές. Οι μόνοι επιβιώσαντες, ο αδερφός του κι η γυναίκα του με τους δυο γιους του στάλθηκαν από τους Σοβιετικούς σε γκουλάγκ, απ’ όπου επιβίωσαν με αγώνα του Λέμκιν, ο οποίος μετανάστευσε στις ΗΠΑ και δίδαξε στο Γέιλ και σε άλλα κορυφαία πανεπιστήμια.

Το 1933, συγκλονισμένος και βασισμένος στη Γενοκτονία των Χριστιανών της Μικράς Ασίας ήτοι των Ελλήνων (Ποντίων, Ιώνων κλπ), των Αρμενίων και των Ασσυρίων, παρουσίασε στο Νομικό Συμβούλιο της Κοινωνίας των Εθνών την εργασία του «Το έγκλημα της βαρβαρότητας», ως έγκλημα κατά του διεθνούς δικαίου, θεωρία που εξέλιξε στην ιδέα του εγκλήματος της γενοκτονίας ως εγκλήματος κατά της ανθρωπότητας. Ε, όσο να ’ναι έχει λίγο παραπάνω κύρος από τους νεοσταλινικούς προπαγανδιστές και τους «κεμαλικούς» της Κουμουνδούρου, δεν νομίζετε;

Ο Φίλης όμως χθες στην εκπομπή του Ν. Χατζηνικολάου αμφισβήτησε ευθέως την Γενοκτονία των Ποντίων αδελφών μας, κομμάτι της Γενοκτονίας των Χριστιανικών λαών που ζούσαν στην τουρκική επικράτεια, τάχα επιστημονικώς και με …σεβασμό στα θύματα.

Ήτοι πέραν των άλλων πολιτικών και ηθικών ζητημάτων παραβίασε ευθέως τον λεγόμενο αντιρατσιστικό νόμο, αφού αμφισβητεί και υποβαθμίζει μια Γενοκτονία αναγνωρισμένη από την Βουλή των Ελλήνων.

Δεν ξέρω τι θα κάνουν οι Πόντιοι Βουλευτές και τα Ποντιακά σωματεία αλλά από τη μεριά μου, εγώ ένας Αρβανίτης Έλληνας πειραϊκής ανατροφής, που κι οι δυο παππούδες μου υπερασπίστηκαν ως πολεμιστές της Στρατιάς εν Μικρά Ασία, αυτούς που έσφαξαν οι Γενοκτόνοι, στους επιγόνους των οποίων κάνει πολιτική «πάσα» η υπουργάρα μας, θα κάνω αυτό που επιτάσσει η συνείδηση μου και θα είναι πλέον δουλειά της Εισαγγελίας τα περαιτέρω.

Να γνωρίζετε πως σε όλες της τις μεταμορφώσεις η ισλαμοφασιστική Τουρκία, είτε του πρωτόγονου φασισμού του Κεμάλ, είτε του ισλαμοφασισμού του συναυτουργού του ISIS και δουλέμπορου Ερντογάν αρνείται την Γενοκτονία με διάφορους τρόπους.

Ο ένας είναι ο χοντροκομμένος, κλασσικός α λα τούρκα. Ισχυρίζονται πως οι Τούρκοι υπέστησαν αυτοί…γενοκτονία από τους Αρμενίους, τους Έλληνες κλπ. Μάλιστα έχουν ανεγείρει και μνημείο της Τουρκικής «γενοκτονίας» από τους Αρμενίους!

Ο άλλος είναι πιο light και ολίγον επιστημονικοφανής, πως τάχα πόλεμο είχαμε, έκρυθμη κατάσταση και πως απλά όσοι Πόντιοι, Ίωνες Αρμένιοι κλπ χάθηκαν, χάθηκαν από τα πάθη και της κακουχίες της εποχής και πως κι αν σε διάφορα επεισόδια έγιναν εγκλήματα κατά αμάχων κι αιχμαλώτων, δεν συγκροτούν το έγκλημα κατά της Ανθρωπότητας που ονομάζουμε Γενοκτονία και πως υπήρχαν εκατέρωθεν «ακρότητες». Συμψηφισμός δηλαδή.

Όποιος λοιπόν παραβιάζοντας την ιστορική αλήθεια και τον Νόμο της Ελληνικής Δημοκρατίας προβάλλει ισχυρισμούς που υποβαθμίζουν την Γενοκτονία των Ελλήνων του Πόντου ή όποιων άλλων Χριστιανών της Μ. Ασίας από την Τουρκία, είναι ποινικά ελεγκτέος και ακατάλληλος για να ηγείται της πολιτικής Παιδείας των ελληνοπαίδων. Κανένας μας δεν πρέπει να αφήσει αυτές τις κουβέντες από υπουργικά χείλη να πέσουν κάτω, σε όποιο κόμμα και να ανήκει κι ας μην είναι Πόντιος, Ίωνας ή άλλης προσφυγικής καταγωγής, αρκεί η συνείδηση του να μην είναι συνείδηση παχύδερμου.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου