Τετάρτη 4 Μαΐου 2016

Περί σκυλιών και άλλων ... ζώων

Ευθείς εξαρχής διευκρινίζω: τα σκυλιά δεν φταίνε απολύτως σε τίποτα! Δεν είναι κοπρόσκυλα. Εσύ είσαι "κοπροϊδιοκτήτης τους, που δεν λαμβάνεις τα μέτρα ασφάλειας και υγιεινής γιατί απλούστατα δεν σέβεσαι τον συνάνθρωπό σου".

Συνεπώς εσύ που λες: να ρίξουμε φόλες στα κοπρόσκυλα που φάγανε το παιδάκι έχεις απολύτως άδικο. Αυτοί που φταίνε είναι, τα αφεντικά τους και το κράτος.

Το κράτος γιατί επιτρέπει σε έναν ιδιώτη να έχει ανεξέλεγκτα ένα εν δυνάμει "φονικό όπλο" στην κατοχή του. Υπάρχουν μικρά σκυλάκια που δεν μπορούν να τα βάλουν ούτε με γάτα, αλλά υπάρχουν και τεράστια σκυλιά ή ακόμα pitbull που μπορούν εύκολα να σκοτώσουν έναν μεγάλο άνθρωπο. Στο βαθμό που δεν μου επιτρέπεται να έχω ένα λιοντάρι στο σπίτι μου, ομοίως δεν πρέπει να μου επιτρέπεται να έχω ένα τόσο πανίσχυρο σκυλί πολύ δε περισσότερο χωρίς κανέναν έλεγχο.

Το κράτος δεν μπορεί να σέβεται περισσότερο την ελευθερία απόκτησης σκύλου του φιλόζωου, από το δικαίωμα στην ασφάλεια των γειτόνων του. Από τη στιγμή που συγκεκριμένες ράτσες σκυλιών είναι τόσο ισχυρές (άρα και επικίνδυνες) θα πρέπει το κράτος, είτε να απαγορέψει την κατοχή τους ή να ελέγχει διαρκώς τον ιδιοκτήτη σε ότι αφορά τα μέτρα προφύλαξης που λαμβάνει.

  • Του φοράς διαρκώς φίμωτρο?
  • Το έχεις διαρκώς δεμένο?
  • Το έχεις σωστά και επαρκώς ταϊσμένο?
  • Το έχεις απόλυτα εκπαιδευμένο?
  • Το έχεις μέσα σε κατάλληλους χώρους φύλαξης?
Αν όχι, θα πληρώσεις τεράστιο πρόστιμο και θα πας και φυλακή κύριε.

Γιατί?

Μα γιατί εκθέτεις τους γείτονές σου σε κίνδυνο για τον οποίο καμία ευθύνη δεν φέρει το σκυλί!

Αντί να έχουμε δημοτική αστυνομία για να ελέγχει μόνο τα παρκαρισμένα αυτοκίνητα, ας της δώσουμε μία επιπλέον αρμοδιότητα. Στο κάτω κάτω το κράτος σου δίνει αυτοκίνητο να οδηγείς αλλά σε υποχρεώνει να το περνάς ΚΤΕΟ διότι διαφορετικά μπορεί να σκοτώσεις κάποιον.
Σου δίνει όπλο αλλά σε υποχρεώνει να βγάλεις άδεια υπό προϋποθέσεις και να ελέγχει διαρκώς αν ξέρεις σκοποβολή. Έτσι λοιπόν και σε ότι αφορά τα σκυλιά, λογικό είναι να σε αφήσει να έχεις ένα τόσο επικίνδυνο σκυλί, αλλά υπό προϋποθέσεις και με συνεχή έλεγχο.

Αν το θες για ασφάλεια σε μια αγροτική περιοχή πάει καλά. Άλλα αν το θες για μόστρα στο σαλόνι της πολυκατοικίας σου, όχι. Κι αν το έχεις, θα ελέγχεσαι διαρκώς και χωρίς προειδοποίηση. Αν είσαι σωστός και τυπικός δεν θα έχεις κανένα πρόβλημα. Αλλά αν δεν είσαι, το πρόστιμο θα είναι εξοντωτικό, διότι είσαι εν δυνάμει δολοφόνος φίλε μου.

Υ.Γ. 1: Η χαμογελαστή βλακώδης προτροπή κάθε φιλόζωου: "μην φοβάσαι δεν δαγκώνει", είναι εντελώς ανόητη. Φοβάμαι κυρία μου. Όταν βλέπω ζώο με δόντια φοβάμαι. Κράτα το σκυλί σου δεμένο κοντά σου και όχι αμολυμένο στο δρόμο, στο πάρκο ή την παιδική χαρά.

Υ.Γ.2: Και να μην φοβάμαι μπορεί να είμαι αλλεργικός. Λοιπόν πάρε το σκυλί σου μακριά από εμένα.

Υ.Γ.3: Και να μην είχα αλλεργία στο τρίχωμα, έχω αλλεργία στα κακά του, επομένως αν θέλεις να το παίζεις φιλόζωη, φρόντισε να κουβαλάς σακουλάκια για να μαζεύεις τα κακά του από το δρόμο, γιατί σε αυτό το πεζοδρόμιο περνάω με το καροτσάκι του μωρού μου και δεν μπορώ να κάνω σλάλομ κάθε μέρα επειδή εσύ είσαι ανεύθυνη.

Υ.Γ.4: Δες (εδώ) και μια λίστα με απαγορευμένα σκυλιά ανά χώρα για να μην λες πως είμαι φασίστας.

0 comments:

Δημοσίευση σχολίου