Τρία χρόνια ακριβώς από το δημοψήφισμα- απάτη και από τη στροφή 180 μοιρών του ΣΥΡΙΖΑ στην πολιτική και στην ιδεολογία, εκείνο που άλλαξε δεν είναι μόνο η οικονομία, που πήγε κατά διαβόλου. Άλλαξε κάτι σημαντικότερο: Οι αξίες μιάς ολόκληρης κοινωνίας. Όταν «νομιμοποιήθηκε» η αλητεία.
Η αλητεία αυτή δεν είναι σαν εκείνη που φλερτάρει με την ανυπακοή στους κανόνες. Κάθε άλλο. Η αλητεία που εξαπλώθηκε και έχει ήδη ενσωματωθεί στην καθημερινότητα είναι διπλή. Είναι η αλητεία των λόγων και η αλητεία των έργων.
Η αλητεία των λόγων, που πρωταγωνιστεί στην πολιτική και κοινωνική ζωή έχει να κάνει με μια ακραία φρασεολογία γεμάτη βρισιές και λέξεις, που μερικές ακουμπάνε τον ποινικό κώδικα. Πολλές από τις οποίες έχουν καθιερώσει στη Βουλή ο ίδιος ο πρωθυπουργός, ο συγκυβερνήτης του υπουργός Άμυνας, μερικοί υπουργοί και αρκετοί βουλευτές της συγκυβέρνησης. Παρέα με την αντίστοιχη που χρησιμοποιεί η Χρυσή Αυγή. Τα άκρα συναντώνται.
Το πρόβλημα με την εκτεταμένη χρήση αυτής της αλήτικης φρασεολογίας- που τα πρωτεία τα έχουν τα παιδάκια του Μαξίμου- είναι ότι αποτελεί παράδειγμα προς μίμηση από το λαό, ή εν πάση περιπτώσει από τα κομμάτια του λαού που η αμορφωσιά τους και η απουσία κρίσης τα βοηθάει να την αναπαράγουν.
Το πρόβλημα είναι ότι η αλήτικη φρασεολογία έχει μέσα της τη βία. Και την αναπαράγει ως βία. Αδιάκριτα. Το πρόβλημα είναι ότι την αλήτικη φρασεολογία δεν τη χρησιμοποιεί ένα καταπιεσμένο σύστημα, που υφίσταται τη βία της εξουσίας, οικονομικής ή πολιτικής. Τη χρησιμοποιεί και την αναπαράγει η ίδια η εξουσία! Η ίδια η κυβέρνηση. Η οποία τα έχει κάνει πλακάκια με όλη την οικονομική εξουσία.
Γιατί το κάνει αυτό η κυβέρνηση, ο πρωθυπουργός και ο συγκυβερνήτης του; Μα, γιατί είναι πολιτικοί αλήτες από τα γενοφάσκια τους. Έτσι έμαθαν από όταν ήταν 15χρονοι και την ίδια ηλικιακή ωριμότητα αναπαράγουν και σήμερα. Και δεν κάνουν τίποτε άλλο από το να αναπαράγουν την πεζοδρομιακή κουλτούρα τους στον πρωταγωνιστικό πολιτικό λόγο. Χωρίς να έχουν συναίσθηση ότι παράγουν όμοια μεταξύ των πολιτών, που εξαγριώνει ακόμα περισσότερο τη ζούγκλα χωρίς κανόνες στην κοινωνία.
Η αλητεία των έργων είναι ακόμα πιο σοβαρή. Με την περιφρόνηση της βούλησης της πλειοψηφίας στο δημοψήφισμα σαν χτές πριν από 3 χρόνια, η κυβέρνηση έδωσε το σύνθημα για το τέλος της συνέπειας λόγων και έργων στην πολιτική γενικώς.
Και μια και έκανε την αρχή, προχώρησε σε εκτεταμένη αλητεία βαφτίζοντας τη μέχρι τότε «αντιμνημονιακή» πολιτική της σε ΤΙΝΑ. Κοινώς, Τι Να Κάνουμε. Και το ΤΙΝΑ έγινε από εκείνη τη μέρα η ηθική που ακολουθεί και ευαγγελίζεται η κυβέρνηση. Ακόμα χειρότερα: Το ΤΙΝΑ έχει γίνει το πρότυπο συμπεριφοράς και νοοτροπίας για ένα μεγάλο κομμάτι του λαού.
Η αλητεία αυτή του να αλλάζεις πολιτική και ιδεολογία μόνο και μόνο για να μη χάσεις την καρέκλα και να βαφτίζεις κάθε νέα σου κωλοτούμπα σε ΤΙΝΑ δεν κάνει τίποτε άλλο από το να μαθαίνει το λαό σε έναν αλήτικο μηθριδατισμό. Να συνηθίζει δηλαδή στην αχρηστία της συνέπειας λόγων και έργων και να κάνει αυτή τη συνήθεια δική του νοοτροπία.
Η αλητεία της ΤΙΝΑ έχει βρωμίσει κάθε όρια που είχε η αριστερά και μάλιστα η ευρωαριστερά, από την οποία υποτίθεται ότι προέρχεται ο ΣΥΡΙΖΑ. Δεν υπάρχει πια διαχωρισμός ποινικών και πολιτικών, όπως υπήρχε πάντα στην ελληνική αριστερά. Κλέφτες, δολοφόνοι και πολιτικοί ακτιβιστές είναι όλοι ένα!
Ούτε υπάρχει πια η υποχρέωση της αντίστασης για να υπερασπιστείς τις ιδέες σου. Γιατί η το ΤΙΝΑ κατάργησε τις ιδέες! Μόνη που διασώζει είναι η ιδέα της κατοχής της εξουσίας. Και η επιβολή της επιθυμίας. Και μόνη που σπέρνει στο λαό είναι η επιβολή της βούλησης με κάθε μέσο. Όποιας βούλησης με όποιο μέσο. Σπέρνει την ιδεολογική και πολιτική αλητεία σαν κοινωνική νοοτροπία.
Η απόδειξη γι αυτή την αλητεία είναι απλή: Κάθε απόφαση της κυβέρνησης γίνεται αυτομάτως θέμα υπεράσπισης από όλους τους βουλευτές, υπουργούς και από το κόμμα. Όποιας απόφασης. Ακόμα κι αν ταιριάζει σε άλλη ιδεολογία και σε πρακτική της πιο ακραίας δεξιάς ή της σταλινικής αριστεράς.
Όλοι μαζί οι αξιωματούχοι, αλλά και οι οπαδοί σπεύδουν να ενστερνιστούν και αν υπερασπιστούν κάθε απόφαση, αρκεί που την πήρε η αγαπημένη κυβέρνηση και το αγαπημένο κόμμα. Υπάρχει όριο σ αυτή την αμοραλισική νοοτροπία; Μέχρι σήμερα, όχι. Κι αυτή είναι η μεγάλη αλητεία.
Γιατί αν είσαι έτοιμος να τα κάνεις όλα, χωρίς όρια και χωρίς φραγμό και χωρίς πολιτικό στίγμα, με μόνο άλλοθι το ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ, και για να το πετύχεις αυτό χρησιμοποιείς μια αντίστοιχη αλήτικη γλώσσα κάθε μέρα, όπου όλοι είναι πουλημένοι, αλήτες φασίστες, όργανα, ξετσίπωτοι, καραγκιόζηδες κι ένα σωρό άλλα επίθετα, μάλλον έχεις πάρει διαζύγιο με τον καθρέφτη.
Γιατί από την 5η Ιουλίου 2015 μέχρι σήμερα, ο μεγαλύτερος αλήτης και πουλημένος στην πράξη είσαι εσύ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚυριακή 27 Μάη 2018
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Για το λεγόμενο «Μακεδονικό ζήτημα»
Με αφορμή τις εξελίξεις σε σχέση με τη διαπραγμάτευση για το όνομα της ΠΓΔΜ και τα όσα διάφορα γράφονται για τις θέσεις του ΚΚΕ, δημοσιεύουμε αποσπάσματα από σχετικό κείμενο του ΠΓ που είχε συζητηθεί εσωκομματικά στην Οργάνωση Περιοχής της Δυτικής Μακεδονίας, το 1995
Ορισμένες ιστορικές πλευρές του ζητήματος.
............
Όπως είναι γνωστό, οι Σλάβοι κατέβηκαν στη Νότια Βαλκανική μετά τον 6ο μ.Χ. αιώνα.
Για πολλούς αιώνες οι πληθυσμοί της Μακεδονίας ζούσαν χωρίς σύνορα.
Ερχονταν σε επαφή μεταξύ τους, συναλλάσσονταν και ανέπτυσσαν πολύμορφες σχέσεις.
Αυτό είχε ως αποτέλεσμα, ένα μέρος του πληθυσμού - κυρίως στην ύπαιθρο - να μιλά τη σλαβική διάλεκτο. Ομως, στον ίδιο γεωγραφικό χώρο υπήρχαν και πληθυσμοί που μιλούσαν την ελληνική, την αλβανική (αρβανίτικη), την εβραϊκή, την αρμένικη, την τουρκική και την κουτσοβλάχικη ή αρουμανική. Υπήρχαν, επίσης, και πληθυσμοί που χρησιμοποιούσαν ένα μεικτό γλωσσικό ιδίωμα - κάτι μεταξύ βουλγαρικής και σερβικής γλώσσας, με πλήθος από αλβανικές, τουρκικές και ελληνικές λέξεις παραφθαρμένες.
Ολα αυτά, βέβαια, δεν συνιστούν καμιά χωριστή «μακεδονική» γλώσσα. Είναι, επομένως, αντιιστορικοί και αvτιεπιστημονικοί oι ισχυρισμοί περί ύπαρξης χωριστής και μάλιστα ενιαίας «μακεδονικής» γλώσσας.
Ομως, ούτε η εθνολογική σύνθεση της επίμαχης γεωγραφικής περιοχής της Μακεδονίας δεν τεκμηριώνει επιστημονικά τους ισχυρισμούς περί ύπαρξης χωριστής «μακεδονικής» εθνότητας.
Τέτοια εθνότητα δεν υπήρξε ποτέ.
Υπήρχαν στη Μακεδονία πληθυσμοί ελληνόφωνοι - ελληνικής καταγωγής, Σλαβόφωνοι - σλαβικής καταγωγής (Σέρβοι, Βούλγαροι, Σλάβοι γενικά), Σλαβόφωνοι ελληνικής καταγωγής (γραικομάνοι), Αρβανίτες, Βλάχοι (Ελληνοβλάχοι και Ρουμανοβλάχοι), Τούρκοι, Αρμένηδες και Εβραίοι, αλλά σε καμιά περίπτωση χωριστή «μακεδονική» εθνότητα.
Από το γεωγραφικό χώρο της Μακεδονίας, η Ελλάδα πήρε το 51,57%, η Σερβία το 38,32% και η Βουλγαρία το 10,11%. Ας σημειωθεί ότι η νότια περιοχή, που περιήλθε στην Ελλάδα, ταυτιζόταν περίπου με τα όρια:
Της λεγόμενης «ιστορικής» Μακεδονίας των κλασικών χρόνων, με μόνη διαφορά ότι μια μικρή λωρίδα παρέμεινε στη σερβική και βουλγαρική περιοχή.
Από τη διανομή, όμως, αυτή των μακεδονικών εδαφών, τα ζητήματα των εθνοτήτων και μειονοτήτων περιπλέχθηκαν, γιατί έξω από τα ελληνικά σύνορα έμειναν ελληνικοί και ελληνόφωνοι πληθυσμοί (π.χ. Μοναστήρι), ενώ, μέσα σ' αυτά, παρέμεναν αρκετοί Σέρβοι, Βούλγαροι και Σλαβόφωνοι γενικά (π.χ. Δυτ. Μακεδονία). Αντίστοιχα συνέβη και μεταξύ Σερβίας και Βουλγαρίας.
Κατά τον Α' Παγκόσμιο Πόλεμο και μετά από αυτόν, πραγματοποιήθηκαν μια σειρά ανταλλαγές πληθυσμών μεταξύ των βαλκανικών χωρών, που επέφεραν ριζική αλλαγή στη σύνθεση του πληθυσμού της περιοχής. Ιδιαίτερα μετά τη Μικρασιατική Καταστροφή, η εθνολογική σύνθεση του ελληνικού χώρου της Μακεδονίας και της Θράκης άλλαξε ριζικά.
Επομένως, η θέση του ΚΚΕ για «ενιαία και ανεξάρτητη Μακεδονία και Θράκη» (στο πλαίσιο της Βαλκανικής Κομμουνιστικής Ομοσπονδίας) ήταν λαθεμένη, αφού δεν ανταποκρινόταν πια στην πραγματικότητα (όπως λαθεμένη ήταν και η θέση της 5ης Ολομέλειας του 1949). Η θέση αυτή ανακλήθηκε το 1935.
.......
ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ:
ΟΙ ΠΑΛΑΙΟΚΟΜΜΟΥΝΙΣΤΕΣ ΤΟΥ ΚΚΕ, ΑΠΟΔΕΧΟΝΤΑΙ ΣΗΜΕΡΑ, ΜΕ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΑ ΚΑΙ ΙΣΤΟΡΙΚΑ ΚΡΙΤΗΡΙΑ, ΟΤΙ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ, ΟΥΤΕ ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΗ ΕΘΝΟΤΗΤΑ.
ΑΝΤΙΘΕΤΑ
ΟΙ ΝΕΟΚΟΜΜΟΥΝΙΣΤΕΣ ΤΟΥ ΣΥΡΙΖΑ, ΣΕ ΣΥΜΠΡΑΞΗ ΜΕ ΤΟ ΜΟΡΦΩΜΑ ΤΩΝ ΑΝΕΛ, ΜΕ ΤΗΝ ΣΥΜΦΩΝΙΑ ΤΩΝ ΠΡΕΣΠΩΝ, ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΠΛΗΡΩΣ ΤΗΝ ΥΠΑΡΞΗ ΤΟΥΣ !!!