Αντιδρά η ΟΛΜΕ στη ζωντανή αναμετάδοση των μαθημάτων μέσω Διαδικτύου. Το υπουργείο Παιδείας πρότεινε κάτι απόλυτα λογικό. Όσα παιδιά δεν μπορούν για σοβαρούς λόγους να επιστρέψουν στις τάξεις Γυμνασίων και Λυκείων να παρακολουθούν μέσω Webex τα μαθήματα που θα γίνονται στις τάξεις.
Παντιέρα ρόσα σήκωσε η ΟΛΜΕ. Επικαλούνται ζήτημα προσωπικών δεδομένων. Κάποιοι, όπως ο πρώην υπουργός Παιδείας Νίκος Φίλης, ισχυρίζονται ότι «μάθημα με ανοιχτές κάμερες σπάει το δεσμό εμπιστοσύνης και εμπιστευτικότητας μεταξύ καθηγητή και μαθητή». Συγχρόνως, η ΟΛΜΕ προκήρυξε στάση εργασίας και καλεί τους εκπαιδευτικούς να πάρουν άδεια με οποιονδήποτε τρόπο μπορούν ώστε να μην παρουσιαστούν στα σχολεία, για να προετοιμάσουν την επανέναρξη των μαθημάτων.
Ήταν θέμα χρόνου να ξεκινήσει «αντάρτικο» στον πολύπαθο τομέα της Παιδείας. Εδώ και δεκαετίες δεν υλοποιείται καμία ουσιαστική μεταρρύθμιση στα σχολεία, στον τρόπο διδασκαλίας και μόρφωσης των μαθητών.
Τα συνδικαλιστικά όργανα, με τη στήριξη της πλειοψηφίας των εκπαιδευτικών, μπλοκάρουν κάθε νόμο, κάθε Υπουργική Απόφαση, κάθε προσπάθεια εκσυγχρονισμού. Και όλες οι κυβερνήσεις, όλοι οι υπουργοί Παιδείας που ξεκινούν πάντοτε τη θητεία τους με μεγαλόστομες δηλώσεις, αργά ή γρήγορα ξαναμπαίνουν στο καβούκι τους. Η μόνη «μεταρρύθμιση» που τους επιτρέπουν είναι να «παίζουν» με τον αριθμό των μαθημάτων στις εξετάσεις -ενδοσχολικές και πανελλαδικές- και να κάνουν κάποια μερεμέτια στο σύστημα εισαγωγής στα πανεπιστήμια. Μέχρι εκεί.
Κανείς δεν ασχολείται με τα 12 χρόνια που περνάει κάθε παιδί στις τάξεις των δημόσιων σχολείων. Αν πετύχει καλούς δασκάλους και καθηγητές, έχει καλώς. Αν όχι, τότε υπάρχει η λύση: φροντιστήριο.
Το φροντιστήριο ξεκινάει πλέον από το δημοτικό και τελειώνει στην Γ’ Λυκείου. Και η περιβόητη και πολυδιαφημισμένη «δημόσια δωρεάν Παιδεία» καταλήγει είδος πολυτελείας για τους γονείς. Πληρώνουν, ξαναπληρώνουν και δεν σταματούν να πληρώνουν για να παρέχουν στα παιδιά τους όσα θα έπρεπε να παρέχουν δωρεάν το κράτος και οι εκπαιδευτικοί.
Τα σχολεία έκλεισαν στις 11 Μαρτίου. Με εξαίρεση τη μειοψηφία των εκπαιδευτικών που έκαναν σύγχρονη τηλεκπαίδευση μέσω Webex, η πλειοψηφία πληρωνόταν κανονικά για να στέλνει κάποια φυλλάδια στους μαθητές αν και όποτε ήθελαν. Γιατί, όπως ισχυρίζονται οι εκπαιδευτικοί, «δεν ήταν υποχρεωτική η διαδικασία».
Είναι ντροπιαστικό. Για τα παιδιά, ιδιαίτερα για τους μικρούς μαθητές, οι δάσκαλοι αποτελούν σημαντικό κομμάτι της ζωής τους. Θα μπορούσαν να κάνουν τηλεκπαίδευση χωρίς καν να παραδίδουν μαθήματα. Να συνδέονται μια ώρα την ημέρα με τα παιδιά και να συζητούν τις αγωνίες τους ή να παίζουν παιχνίδια. Εχουν αναλογιστεί πόσο έχει επηρεαστεί η ψυχοσύνθεση των παιδιών από την καραντίνα και όσα βιώνουμε το τελευταίο διάστημα; Δυστυχώς, αποδεικνύεται πως δεν ενδιαφέρονται.
Προφανώς και η εξαιρετική πλατφόρμα eclass, η οποία στήθηκε σε χρόνο-ρεκόρ, αντί να αξιοποιηθεί θα πεταχτεί στα σκουπίδια μόλις ξεμπερδέψουμε οριστικά με την πανδημία. Οι εκπαιδευτικοί θα επιβάλουν για μία ακόμη φορά αυτό που θέλουν: το εκπαιδευτικό σύστημα να συνεχίσει να λειτουργεί με όρους της δεκαετίας του ’80. Κορυφαίος στόχος των συνδικαλιστών; Να μην εφαρμοστεί ποτέ η εξαγγελθείσα τόσες και τόσες φορές αξιολόγηση. Αυτό είναι, άλλωστε, που βυθίζει την Παιδεία και συμπαρασύρει και τους ικανούς και άξιους εκπαιδευτικούς στο βυθό μαζί με όσους έχουν βολευτεί απλώς σε μια καρέκλα.
Γιατί τους ενόχλησε η επένδυση του Αχ. Νταβέλη;
ΑπάντησηΔιαγραφήΜέχρι και απειλές δέχθηκε ο επιχειρηματίας. Στην Ελλάδα του 21ου αιώνα το είδαμε και αυτό. Ένας άνθρωπος να επενδύει και να στοχοποιείται. Όλο το φάσμα της Αριστεράς ("δημοκρατικής",
κομμουνιστικής, εξωκοινοβουλευτικής) επιτέθηκε στον επιχειρηματία, με πρωτοφανή οξύτητα.
Γιατί άραγε συνέβη αυτό; Ποιό είναι το κίνητρο όλων αυτών που προσπαθούν να απαξιώσουν αυτήν την επένδυση;
1. Δεν τους αρέσει το γεγονός πως η επένδυση εγκρίθηκε ταχύτατα. Δεν πήραν είδηση τι έγινε, ώστε να αρχίσουν τις γνωστές διοικητικές ενστάσεις και προσφυγές. Το εργοστάσιο λειτουργεί ήδη και αυτό που τρομάζει είναι μήπως αυτή η ταχύτατη διαδικασία αδειοδότησης μπορεί να αποτελέσει πρόκριμα για την συνέχεια. Να βλέπουμε δηλαδή οι αδειοδοτήσεις να εκδίδονται σε χρόνο-ρεκόρ.
Έτσι, ακυρώνεται ο ρόλος όλων των περίφημων "συλλογικοτήτων", που η μόνη τους δουλειά είναι να παρεμβάλουν κάθε μορφής προσκόμματα στις επενδύσεις. Αυτό τους πόνεσε.
2. Την συγκεκριμένη επένδυση την έκανε ιδιώτης. Εδώ όλο το κηφηναριό της Αριστεράς τρελάθηκε. Είναι δυνατόν να ρισκάρει τα λεφτά του ένας επιχειρηματίας, εν μέσω υγειονομικής και οικονομικής κρίσης;
Επειδή δεν έχουν δουλέψει στον ιδιωτικό τομέα, καθώς όσοι από αυτούς δεν είναι ανεπάγγελτοι είναι κρατικοδίαιτοι, αγνοούν πως οι κρίσεις γεννούν ευκαιρίες που τις αρπάζουν και τις αξιοποιούν οι τολμηροί. Ετσι λειτουργεί ο καπιταλισμός που τόσο τον μισούν. Ο τολμών νικά.
3. Η επένδυση αυτή θα δημιουργήσει νέες θέσεις εργασίας. Θα δημιουργήσει εισόδημα. Αυτό, για όλους αυτούς που οικοδομούν την πολιτική τους πάνω στο δόγμα «όσο χειρότερα, τόσο καλύτερα», είναι κάτι το αρνητικό. Τους στερεί ακροατήριο, καθώς αυτό που πωλούν είναι η μιζέρια και η κακομοιριά. Και ένα καινούργιο εργοστάσιο που δουλεύει, είναι μια αχτίδα φωτός, έστω μικρή.
4. Τα κεφάλαια είναι ελληνικά. Ως γνωστόν πίσω από πολλές κινητοποιήσεις κρύβονται με την μια ή την άλλη μορφή αλλοδαπά συμφέροντα. Αυτή η επένδυση δεν θα καλύψει μόνον την εγχώρια αγορά μασκών—αφήνοντας απ΄έξω ξένες επιχειρήσεις—αλλά κατά τα φαινόμενα θα τονώσει και τον τομέα των εξαγωγών της πατρίδος μας. Όλοι αυτοί που μένουν απ΄έξω από την ελληνική αγορά, είναι λογικό να μην καλοβλέπουν αυτήν την επένδυση και ενεργοποιούν τα εκπροσώπους τους.
Μάλιστα, αν λάβουμε υπ΄όψη πως πιθανόν να προκύψει και δεύτερο, ίσως και τρίτο κύμα κορονοϊού, τότε οι ανάγκες για μάσκες θα είναι αυξημένες. Η λειτουργία του συγκεκριμένου εργοστασίου στην Λάρισα θα καλύψει πλήρως και αυτές τις πρόσθετες ανάγκες.
Όλοι αυτοί που ξεσηκώθηκαν εναντίον του επιχειρηματία μισούν το κέρδος, μισούν την επιχειρηματικότητα, μισούν τον ιδιώτη-επιχειρηματία. Έφτασαν στο σημείο να προτείνουν τις μάσκες να τις κατασκευάσει κρατικό εργοστάσιο. Και όταν αντιλήφθηκαν πόσο ανόητη ήταν η πρόταση τους, επανήλθαν ζητώντας οι μάσκες να μοιράζονται δωρεάν.
Αυτοί που εξόντωσαν τους πολίτες με την φορολογία που επέβαλλαν, ξαφνικά ενδιαφέρθηκαν για τα δύο ευρώ που θα καταβάλει ο αγοραστής. Εκεί εξαντλείται, υποκριτικά, η ευαισθησία τους.
Μακάρι οι διαδικασίες αυτής της ταχύτατης αδειοδότησης να αποτελέσουν πιλότο για την συνέχεια.
Μη ξεχάσουμε να συγχαρούμε τον γνωστό αγωνιστή της Αριστεράς, τον σύντροφο
ΑπάντησηΔιαγραφήΔημήτρη Παπαδημούλη.
Όπως προκύπτει από το πόθεν έσχες του, κατόρθωσε μέσα στην κρίση, σ΄ ένα μόνο χρόνο, να αγοράσει οκτώ (8) κατοικίες, εκτός των οικοπέδων , "αγροτοτεμαχίων", την αγορά νέων μεριδίων αμοιβαίων κεφαλαίων, την αύξηση καταθέσεων κ.λ.π.
Άξιος Αριστερός.
Ξανακτύπησε το alter ego του Τσίπρα, ο πολλά βαρύς Πολάκης.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ Πολάκης (Τσίπρας), ανάμεσα στα άλλα, απείλησε να χώσει τρία μέτρα κάτω από την γη κάποιον, επειδή διαφώνησε μαζί του. Έδειξε , μπροστά στην κάμερα, τα γεννητικά του όργανα σε γυναίκα δημοσιογράφο ("σας έχω"). Τώρα χυδαιολόγησε και απείλησε να γ@μήσει γνωστή δημοσιογράφο.
Άσχετος και στην επιδημιολογία ο Πολάκης . Αφισσοκολλήσεις, καταλήψεις, συλλαλητήρια, που να βρεί χρόνο να διαβάσει. Έτσι, όπως και ο Τσίπρας,
έλαβε το πτυχίο σπίτι. Ας είναι καλά η συντεχνία των καθηγητών. Είναι γνωστοί οι μηχανισμοί που δρουν ασύδοτοι στα ΑΕΙ.
Ποιός απ' αυτούς θα τολμούσε να τους κόψει;
Θαυμάστε τον....άνδρα!
ΤΕΣΤ ΑΝΑ ΚΡΟΥΣΜΑ!!!!! ΕΛΕΟΣ !!!!
Τι λες βρε λοιμωγμενο σούργελο,βρε σκοϊλικιασμενη ΕλλικικοΣΚΑΙταισμενη ,γ@μω το μετζη του νεούκτη μου μέσα;;;;;;
Στο ΚΕΚ που αποφοίτησες έμαθες αυτή τη στατιστική;;;;;
Ου να χαθείτε ΤΣΙΡΚΟΥΛΑ!!!