Κυριακή 31 Μαΐου 2009

10 λόγοι για τους οποίους οι γυναίκες πρέπει να ψηφίσουν Ν.Δ. στις ευρωεκλογές.


Σημαντικό τμήμα των ψηφοφόρων, στις ευρωεκλογές της 7ης Ιουνίου, αποτελούν οι γυναίκες.
Κι επειδή πολύς λόγος γίνεται, το τελευταίο διάστημα, για τα ποσοστά της αποχής, η Νέα Δημοκρατία φροντίζει να ενημερώσει τους πολίτες γιατί πρέπει να ασκήσουν το εκλογικό τους δικαίωμα.
Απήχηση είχε η πρωτοβουλία της γραμματείας Γυναικείων Θεμάτων της κυβερνητικής παράταξης, με επικεφαλής τη βουλευτή Β’ Αθήνας Κατερίνα Παπακώστα – Σιδηροπούλου, να εκδώσει φυλλάδιο με τους 10 λόγους για τους οποίους οι γυναίκες πρέπει να ψηφίσουν Νέα Δημοκρατία, στις ευρωεκλογές.
Η γραμματέας Γυναικείων Θεμάτων της Ν.Δ. μετά τις εκδηλώσεις σε Φιλοθέη, Ξυλόκαστρο, Κατερίνη, Χίο, Κεφαλονιά, αλλά και σε πολλές περιοχές της Ελλάδας, πραγματοποίησε την καθιερωμένη συνάντηση στο Κήπο της Ρηγίλλης με τις γυναίκες του Λεκανοπεδίου και ζήτησε να μην ξεχνούν πως η ένταξη και η ευρωπαϊκή προοπτική της χώρας στην Ευρωπαϊκή Ένωση είναι αποτέλεσμα της πολιτικής της κυβερνητικής παράταξης και του ιδρυτή της.
Όσο για τους 10 λόγους για τους οποίους οι γυναίκες πρέπει να ψηφίσουν τη Νέα Δημοκρατία;
Περιλαμβάνει τις πρωτοβουλίες της κυβέρνησης, με πρώτη αυτή για την έμπρακτη στήριξη στην πολύτεκνη και για πρώτη φορά στην τρίτεκνη οικογένεια. Επισημαίνεται ακόμη ότι με το νέο ασφαλιστικό νόμο αναγνωρίζεται και ενισχύεται η μητρότητα, αυξήθηκε η απασχόληση των γυναικών, προστατεύθηκε η οικογένεια και η γυναίκα με νόμο για την καταπολέμηση της ενδοοικογενειακής βίας, ενώ θεσμοθετήθηκε η ίση μεταχείριση ανδρών και γυναικών στην εργασία.
Τονίζεται, επίσης, πως η κυβερνητική παράταξη θέσπισε, για πρώτη φορά, την Εθνική Επιτροπή για την Ισότητα μεταξύ ανδρών γυναικών, εξασφάλισε την ποσόστωση κατά 1/3 συμμετοχής από κάθε φύλο στα ψηφοδέλτια Νομαρχιακών και Δημοτικών εκλογών, θεσμοθέτησε την εφαρμογή ποσόστωσης 1/3 για κάθε φύλο και στις επιστημονικές επιτροπές, το Σύμφωνο Συμβίωσης, ενώ αναγνώρισε εμπράκτως και το ρόλο της γυναίκας αγρότισσας, αφού με το νέο ασφαλιστικό καθεστώς του ΟΓΑ, η σύζυγος αγρότη είναι ισότιμη με τον άνδρα της.

1 comments:

  1. Παρήλθεν ήδη αιώνας αφ’ ότου οι αστοί εφεύρων το μέσον της ψήφου, δια να καταπνίγουν δι’ αυτού τους πόθους του λαού, και να τον κρατούν στην αθλιότητα, τούτου, επί τόσα έτη να κάμουν να πιστέψη ότι αυτός – ο πεινασμένος, ο κουρελιάρης, ο άθλιος – είνε ο Κυρίαρχος, αυτοί δε οι υπηρέται του. Και επί έτη τώρα πίστευα κ’ εγώ ο εργάτης – βιομήχανος ή αγρότης – το ψεύδος των αυτό ως αλήθειαν την κοροιδίαν τους αυτήν ως σοβαρότητα. Και ετυραννήθην παντοιοτρόπως, και εβασανίσθην επί γενεάς γενεών δια να φέρω «τους καλυτέρους» εις τα πράγματα, όπως με υπηρετήσουν, και οι εκλεκτοί μου αυτοί υπηρέται, ερχόμενοι στα πράγματα, πρώτον μέλημα είχαν πάντοτε πως να με βυθίσουν περισσότερον μέσα στο βούρκο της αθλιότητος, απολαμβάνοντες εκ της δυστυχίας μου και ζώντες εκ του θανάτου μου.

    Αρκεί πλέον ως εδώ. Παύω πλέον του να έχω τον τίτλον του Κυριάρχου με υπηρέτας. Δεν θέλω κανενός την υπηρεσίαν, διότι απεφάσισα να υπηρετήσω ο ίδιος τον εαυτόν μου. Δι’ ο αποφασίζω και λέγω.

    ΔΕΝ ΨΗΦΙΖΩ

    Διότι ενόησα πλέον ότι όλοι – Μοναρχικοί, Συνταγματικοί, Δημοκράται, Σοσιαλισταί κλπ – είνε ψεύτες, και ότι όλοι αυτοί, θέλοντες να εργασθούν, προσφέρονται προθύμως να με υπηρετήσουν δήθεν, πράγματι δε να απολαύσουν αυτοί εκ των στερήσεών μου και να ζήσουν ευτυχείς αυτοί καθ’ όλην των την ζωήν εις βάρος μου, αναγκάζοντες εμένα να εργάζομαι διά να διατάσσουν αυτοί και να καρπούνται αυτοί.

    ΔΕΝ ΨΗΦΙΖΩ

    Διότι δεν θέλω πλέον να τρέχω κάθε 4ετίαν, σα σκύλος να εκλέξω δια της κάλπης, εγώ ο ίδιος τους τυράννους που θα λάβουν ενεργόν μέρος εις την λειτουργίαν του συστήματος αυτού, δια να κατασυντρίψουν τους αδυνάτους εάν ζητήσουν λίγο ψωμί στην πείνα τους, πληρώνων, εγώ, αυτούς διά το αποτρόπαιόν των έργον με χρήμα, με προνόμοια, με τιμάς.

    ΔΕΝ ΨΗΦΙΖΩ

    Διότι θέλω την εξαφάνισιν πλέον του αισχρού τούτου εμπορίου όπου, οι άνθρωποι αναγκάζονται να πουλούν τα χέρια τους, την ικανότητά τους, τας γνώσεις των, τα κρέατά τους, τας θυγατέρας των, τους υιούς των, τας οικογενείας των, τας φιλίας των, και να τους εκμεταλλεύωνται οι τραπεζίται, οι έμποροι, οι βιομήχανοι, οι μεσίται, η θρησκεία, η γραφειοκρατία, το κράτος, και να εκμεταλλεύεται ο ιατρός τον άρρωστο, ο παπάς τον πεθαμμένο και να τρέχουν όλοι σα στραβοί στον κατήφορο του εξευτελισμού των, προσέχοντες μόνον στο χρήμα, στην φιλοδοξία και στην απόλαυσι του κτηνώδους των εγωισμού.

    ΔΕΝ ΨΗΦΙΖΩ

    Διότι είδα πλέον ότι δι’ αυτού του μέσου διέρχομαι όλην μου την ζωήν στον πισινό του βωδιού μου οργώνοντας την γη, με ένα τίτλο Κυριάρχου, ενώ αυτοί που με παρουσιάζονται ως Εθνικόφρονες, Φιλελεύθεροι, Σοσιαλισταί κλπ. Δια να με υπηρετήσουν δήθεν, απολαμβάνουν όλας τας φυσικάς καλλονάς, ακούουν μουσική αυτοί, την στιγμήν που εγώ ακούω... του βωδιού μου, λούζονται με μυρωδικά αυτοί, την στιγμήν που καθαρίζω εγώ κοπριές, κραιπαλούν αυτοί, την στιγμήν που εγώ μισοπεθαμμένος, βρέχω το ξεροκόμματό μου για να το φάγω.

    ΔΕΝ ΨΗΦΙΖΩ

    Διότι ξύπνησα πλέον απ’ τον λήθαργον στον οποίον μ’ εβύθισαν όλοι αυτοί οι τσαρλατάνοι και είδα ότι η φύσις επροίκισε και εμένα όπως κι’ αυτούς με μυαλό για να το αναπτύξω όσο μπορώΧ με μάτια δια να βλέπω ό,τι ωραίο μ’ αρέσειΧ με αυτιά δια να ακούω όσους ήχους με ευχαριστούνΧ με όσφρησιν δια να μυρίζω ό,τι ευωδιά προτιμώΧ με γεύσι δια να δοκιμάζω ό,τι ουσία με γουστάρειΧ με δόντια, στόμαχον δια να μασσώ και να στέλνω στον στόμαχόν μου όσην ανάγκην έχει τροφήςΧ με πόδια δια να τα διευθύνω και να περπατώ όσο θέλω και με χέρια δια να εργάζωμαι σύμφωνα με την ανάγκην που θα μου παρουσιάζεται προς ικανοποίησιν των ανωτέρω ορέξεών μου.

    ΔΕΝ ΨΗΦΙΖΩ

    Διότι όλα αυτά τα όργανα με τα οποία με επροίκισε η φύσις, δια του μέσου αυτού της ψήφου, μου τα καθυπέταξαν οι κατεργαρέοι, και καμμιά κίνησις πλέον δεν μου μένει ελευθέρα. Όλαι μου οι ανάγκαι των ματιών μου, του μυαλού μου, των αυτιών μου, της μύτης μου, των δοντιών μου, του στομάχου μου, των ποδιών μου και των χεριών μου, εξαρτώνται από το «Αποφασίζομεν και διατάσσομεν» των Εθνικοφρόνων, των Φιλελευθέρων, των Σοσιαλιστών και λοιπών βαγαπόντηδων, οι οποίοι προσφέρονται ως υπηρέται δήθεν εμού του Κυριάρχου και με κοροϊδεύουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή