Παρασκευή 6 Αυγούστου 2010

Καλέ, ο Σσάκης ...μίλησε.!

Με αφορμή αυτή εδώ την ανάρτησή μας, όπου ο επίγειος ..."θεός", το απόλυτο ...αρσενικό και ο απόλυτος ...pop star της Ελλάδας που ακούει στο όνομα Σσάκης Ρουβάς είπε το μεγάλο "ΝΑΙ", και θα τραγουδήσει τελικά στο μεγάλο φεστιβάλ των πούστηδων, (gay festival το λένε αγράμματε gianniotis) που διοργανώνεται - από ποιούς άραγε; - στις 27 Αυγούστου στην ...ανδροκρατούμενη Μύκονο, ο καλλιτέχνης Σσάκης, μάς εξηγεί τους λόγους για τους οποίους θα παρευρεθεί και θα ...άδει στο φιστιβάλ των ...κίναιδων.

"Πάνω από όλα πιστεύω στην ελευθερία των ανθρώπων", λέει ο Σσάκης.
"Το να κάνεις αυτό που θέλεις με ελευθερία και να είσαι ο εαυτός σου, είναι το πιο σημαντικό πράγμα στον κόσμο. Μόνο αυτό μπορεί να σε κάνει δημιουργικό, μόνο κάτι τέτοιο μπορεί να δώσει στη ζωή νόημα, τόλμη και αξιοπρέπεια. Η ελευθερία και η αλήθεια είναι τα ισχυρότερα όπλα μας στη ζωή"
Τσ! τσ! τσ! Τί με ...λες ρε συ Σσάκη, ανατρίχιασα.! Γιατί δεν μού τα 'λεγες αυτά από χθες, ώστε να προλάβω το ...ρεζιλίκι μου.
Συγνώμη ρε συ Σσάκη, θα προσπαθήσω να 'ρθω κι' εγώ στη Μίκωνω. Άλλωστε, ένα τσιγάρο δρόμος είναι.
Γουστάρω τις ανδρικές παρέες... Τρελαίνομαι ρε συ Σσάκη.!

3 comments:

  1. Γιαννιώτη μου φαίνεται έχεις ψύχωση μαζί του, δέν καταλαβαίνω τον λόγο.
    Άν οτι ο Ρουβάς δέχτηκε να τραγουδήσει σε πάρτυ gay πιστεύεις οτι είναι το μοναδικό πρόβλημα της κοινωνίας μας σήμερα τί να σου πώ!
    Υποκλίνομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Γνώμη σου και γνώμη μου αγαπητέ 8:56 μμ.
    Νομίζω πως ο καθένας δικαιούται να έχει άποψη. Έτυχε να έχω κι' εγώ μία, που ατυχώς δεν συμπτίπτει με την δικκή σου.
    Αυτό είναι θεμιτό.
    Εγώ πουθενά δεν είπα ότι ότι οι gay είναι το μοναδικό πρόβλημα.
    Ίσα ίσα που οι gay θα πρέπει επιτέλους κάποια στιγμή να καταλάβουν ότι εν' όσω ο κόσμος καίγεται, αυτοί συνεχίζουν να ...χτενίζονται.
    Τώρα όσο για την ..."ψύχωση" που λές, έχω να σου πω πως έκανα μεγάλη χάρη στο Σσάκη που του αφιέρωσα δυο αναρτήσεις, κατά παρέκκλιση της θεματολογίας μου.

    gianniotis

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Γιαννιώτη σου βγάζω το καπέλο!ΜΟΛΩΝ ΛΑΒΕ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή