Τρίτη 13 Ιανουαρίου 2009

Στα τέλη του μήνα θα κατατεθούν οι προσφορές για την Ολυμπιακή...


Το γεγονός ότι δεν προχώρησε στην υποβολή προσφοράς για την απόκτηση της Ολυμπιακής δεν αναιρεί το αρχικό ενδιαφέρον που έγκαιρα είχε εκδηλώσει η Qatar Airways.
Αυτό επισημαίνουν αρμόδια στελέχη για την αποκρατικοποίηση της Ολυμπιακής, με αφορμή τις δηλώσεις του αντιπροέδρου της Qatar Airways Ali Al Rais την περασμένη Κυριακή σε δημοσιογράφους στο Ντουμπάι.
«Ποτέ δεν καταθέσαμε προσφορά. Ποτέ δεν ενδιαφερθήκαμε για την απόκτηση άλλης αεροπορικής εταιρείας ή άλλων εταιρικών σχημάτων» υπογράμμισε ο κ. Rais, σημειώνοντας μάλιστα χαρακτηριστικά ότι υπό τις παρούσες συνθήκες η εταιρεία διαβλέπει κάποιες δυσκολίες στο να εξασφαλίσει χρηματοδότηση για την αγορά αεροσκαφών.
Ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της «Pantheon Airways», της εταιρείας που αποτελεί το νομικό κέλυφος της νέας Ολυμπιακής, Γιάννος Μπενόπουλος, σχολιάζοντας τις δηλώσεις του αντιπροέδρου της Qatar Airways, υπογράμμισε ότι ο κ. Rais δεν είπε τίποτα περισσότερο από το αυτονόητο, ότι η εταιρεία δεν κατέθεσε ουδέποτε προσφορά για την εξαγορά της Ολυμπιακής.
Μάλιστα, ο κ. Μπενόπουλος υπογράμμισε ότι υπήρξε μόνο αρχικό ενδιαφέρον από την Qatar Airways, το οποίο επιβεβαιώνεται και από τα σχετικά έγγραφα που κατατέθηκαν κατά την πρώτη φάση του διαγωνισμού.
Υπενθυμίζεται ότι στη δεύτερη φάση του διαγωνισμού, που ολοκληρώθηκε στα μέσα Δεκεμβρίου και αφορούσε την κατάθεσε μη δεσμευτικών προσφορών, η Qatar Airways αποσύρθηκε από τη διαδικασία.
Τελικά κατατέθηκαν 17 μη δεσμευτικές προσφορές από 11 επενδυτικά σχήματα.
Ήδη βρίσκεται σε εξέλιξη και ολοκληρώνεται στις 30 Ιανουαρίου, η τρίτη και ουσιαστικότερη φάση του διαγωνισμού, η κατάθεση των δεσμευτικών προσφορών, που εν πολλοίς θα κρίνει την πορεία του σχεδίου αποκρατικοποίησης της Ολυμπιακής.
Αλγεινή εντύπωση στο μεταξύ προκαλούν τα προσβλητικά σχόλια του διευθύνοντος συμβούλου της Innovation Analysis Group Addison Schonland,ο οποίος εξέφρασε την απορία του για το ενδιαφέρον της Qatar για την Ολυμπιακή, τονίζοντας χαρακτηριστικά:
«Η Qatar είναι μια μοντέρνα εταιρεία και οποιαδήποτε συνεργασία με την Ολυμπιακή Αεροπορία θα μπορούσε να αμαυρώσει την εικόνα της».
Για να συμπληρώσει:
«Το σήμα της Ολυμπιακής είναι εξίσου ‘‘νεκρό’’ όσο και η αρχαία Ελλάδα. Και μόνο το πρόβλημα στις εργασιακές σχέσεις της Ολυμπιακής αποδεικνύει από μόνο του ότι δεν υπάρχει τίποτα που να αξίζει να διασωθεί».

0 comments:

Δημοσίευση σχολίου