Οι δύο φωτογραφίες - ντοκουμέντα αποδεικνύουν την μεταμόρφωση της σκοπιανικής εταιρίας με την βοήθεια των Τούρκων.
Η αεροπορική εταιρεία STAR Airlines, των Σκοπίων, ξεκίνησε συνεργασία με την επίσης αεροπορική OREX Τουρκίας από τις 21 Σεπτεμβρίου 2008, με τη μορφή μιας νέας εταιρείας που πετά ήδη ένα B747-200F, στο οποίο όμως τοποθετήθηκε προκλητικότατα σαν έμβλημα ο Ήλιος της Μακεδονίας μας!
Η μεταμόρφωση του σήματος της σκοπιανικής (και τουρκικής) πλέον εταιρείας, είναι εμφανής, από τις δύο φωτογραφίες, που δείχνουν το πώς ήταν και το πώς έγινε τελικά το σήμα της!
Από ένα απλό πεντάκτινο άστρο, έγινε ξαφνικά ένας 16άκτινος Ήλιος!!!
Η πρόθεση των Σκοπιανών και των Τούρκων είναι εμφανής, αφού επιλέχθηκε επίτηδες ένα ελληνικό σύμβολο, που βρέθηκε όπως είναι γνωστό και επάνω στη χρυσή λάρνακα του Φιλίππου του Β΄, Έλληνα Βασιλιά της Μακεδονίας μας και τρις Ολυμπιονίκη, πατέρα του Μεγάλου Αλεξάνδρου!
Η χρήση του ελληνικού συμβόλου είναι επίσης φανερό ότι γίνεται προκειμένου να υφαρπαγεί για άλλη μια φορά ο Ήλιος της αληθινής ελληνικής Μακεδονίας, και να ταυτιστεί με την ψεύτικη «Μακεδονία» των Σκοπίων!
Μετά την ονομασία του Αεροδρομίου των Σκοπίων με το όνομα «Μέγας Αλέξανδρος» και την τοποθέτηση της μεγάλης προτομής (κεφαλής) του μέσα στην κεντρική αίθουσα, καθώς και την προσπάθεια να διέλθουν ή να προσγειωθούν αεροσκάφη των Σκοπιανικών ψευτο«Μακεδονικών Αερογραμμών –ΜΑΤ» στην Ελλάδα, έρχεται τώρα η νέα πρόκληση, που δυστυχώς παραμένει αναπάντητη από την Ελλάδα όπως και οι προηγούμενες, λες και το ΥΠΕΞ έχει καταψυχθεί αύτανδρο!
Υπενθυμίζουμε πως ο Ήλιος της Μακεδονίας μας, αποτελούσε το σήμα των γνήσιων ελληνικών «Μακεδονικών Αερογραμμών»,
Η αδιαφορία και η ολέθρια έλλειψη στοιχειώδους πολιτικής και διπλωματικής οξυδέρκειας, οδηγούν από τη μια ήττα στην άλλη, σε έναν εθνικό κατήφορο άνευ προηγουμένου, σε μια πορεία παροιμιώδους αυτοκτονίας!
ΤΙ ΕΚΑΝΑΝ ΤΙΣ ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ «ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΕΣ ΑΕΡΟΓΡΑΜΜΕΣ»;
Ουσιαστικά όμως οι πρώτες πτήσεις της εταιρίας ξεκίνησαν το 1998 με παλαιά αεροσκάφη τύπου Β-727 της Ολυμπιακής, ενώ το 1999 απέκτησαν τα πρώτα «δικά» τους αεροσκάφη, δύο Β-737, με τα οποία άρχισαν να εκτελούν πτήσεις τσάρτερ, συνδέοντας ελληνικά νησιά με Ευρωπαϊκές πόλεις, καθώς είχαν συνάψει συμφωνίες με διάφορους μεγάλους τουριστικούς ομίλους της Ευρώπης!
Η εταιρία εκτελούσε επίσης και αρκετά «Champions League Charter», με φίλαθλους των ελληνικών ποδοσφαιρικών ομάδων!
Αιφνιδιαστικά όμως το 2003 επί Κυβερνήσεως Σημίτη και Υπουργού Μεταφορών Χρ. Βερελή, οι «Μακεδονικές μας Αερογραμμές», που πετούσαν με σήμα τον Ήλιο της Βεργίνας στην Ευρώπη, μετονομάστηκαν σε «Ολυμπιακές Αερογραμμές»!!! (για να «σώσουν» τη θρυλική Ολυμπιακή…)
Από τότε, το όνομα «ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΕΣ ΑΕΡΟΓΡΑΜΜΕΣ» σβήστηκε, το επιβλητικό έμβλημα της Εταιρείας με τον ΗΛΙΟ ΤΗΣ ΒΕΡΓΙΝΑΣ χάθηκε και οι Σκοπιανοί τρίβουν τα χέρια τους ανενόχλητοι, ευχαριστώντας κρυφά για άλλη μια φορά την Αθήνα… που αδρανοποιεί κάθε δυνατό και κατοχυρωμένο χαρτί μας…. Με αποτέλεσμα να σπεύσουν οι πλαστογράφοι και να αρπάζουν ζωτικά σημεία-κλειδιά!
ΟΙ ΣΦΙΧΤΑΓΚΑΛΙΑΣΜΕΝΕΣ ΣΗΜΑΙΕΣ...
Είναι δε φανερό τελευταία, πως η στενή συνεργασία και ποδηγέτηση των Σκοπίων από την Τουρκία, έχουν απογειώσει την αλαζονεία των Σκοπίων και Άγκυρας, που προκαλούν πλέον σε γη και ουρανό και από βόρεια και από ανατολικά!
Δεδομένης και της Στρατηγικής Συνεργασίας των δύο «κρατών» που υπογράφηκε ήδη στα Σκόπια, το κρατίδιο μετατρέπεται σε πραγματικό προτεκτοράτο της Τουρκίας, μια Κερκόπορτα στα βόρεια σύνορα, όπως το έχουμε χαρακτηρίσει παλιότερα! Αυτό άλλωστε φανερώνουν και οι σφιχταγκαλιασμένες σημαίες των Σκοπίων και της Τουρκίας, που φιγουράρουν επιδεικτικά στην εξωτερική πλευρά του προκλητικού αεροσκάφους…
noiazomai
lol,so nice
ΑπάντησηΔιαγραφήGood Blog, I think I want to find me, I will tell my other friends, on all
ΑπάντησηΔιαγραφή