Παρασκευή 6 Μαρτίου 2009

Η έκθεση, «Gay McDougall»



Η έκθεση, «Gay McDougall» όπως και η έκθεση του Στέιτ Ντηπάρτμεντ, αποτελούν, το πολιτικό και ιδεολογικό υπόβαθρο, για την «εξέγερση των μεταναστών», για την οποία οι «τελικές πρόβες» συνεχίζονται.
Επισημαίνω τις ακόλουθες παραγράφους με ιδιαίτερη πολιτική σημασία για το μέλλον.
36. The Muslim minority is only officially recognized in Western Thrace, however, over recent years large numbers of Muslims have migrated to Greece and settled in other areas where they face challenges to religious freedoms. In Athens there are no recognized Mosques and no Muslim cemeteries. Mosques function “underground” and illegally. They call for the legalizationof Mosques and note that legislation allowing for a Mosque and Islamic Centre met with strong objections from the Greek Orthodox Church and Athens residents. When a Muslim dies the body is sent to the country of origin or to Thrace for burial. The Greek Orthodox Church reportedly donated land for a Muslim cemetery however progress has been slow.36.
Η μουσουλμανική μειονότητα επισήμως αναγνωρίζεται μόνο στη δυτική Θράκη, Εντούτοις, κανένας μεγάλος αριθμός μουσουλμάνων έχει μεταναστεύσει στην Ελλάδα και έχει εγκατασταθεί σε άλλες περιοχές όπου αντιμετωπίζουν προκλήσεις στις θρησκευτικές τους ελευθερίες.
Στην Αθήνα δεν υπάρχει κανένα αναγνωρισμένο μουσουλμανικό Τέμενος και κανένα μουσουλμανικό νεκροταφείο.
Η Λειτουργία των μουσουλμανικών τεμενών είναι «υπόγεια» και παράνομη.
Απαιτούν τη νομιμοποίηση των μουσουλμανικών τεμενών και παρόλο που η νομοθεσία προβλέπει ένα μουσουλμανικό τέμενος και ένα ισλαμικό κέντρο , αντιμετωπίστηκε με έντονες επιφυλάξεις από τους κατοίκους Αθηναίων και την ορθόδοξη εκκλησία.
Όταν ένας μουσουλμάνος πεθαίνει, το σώμα του στέλνεται στη χώρα προέλευσης ή στη Θράκη για τον ενταφιασμό.
Η ελληνική ορθόδοξη εκκλησία σύμφωνα με τις υπάρχουσες πληροφορίες παραχώρησε έκταση για τη δημιουργία μουσουλμανικού νεκροταφείου αλλά η πρόοδος είναι αργή.».
Είναι προφανές , ότι η εισβολή από την Τουρκία των λαθρομεταναστών αποβλέπει στην «επιβολή» προτύπων στην ελληνική κοινωνία.
Ο στόχος είναι η εθνική, η γλωσσική, πολιτιστική και θρησκευτική μεταβολή, και η μετατροπή της. Ελληνικής Δημοκρατίας, από το κράτος, και το εθνικό κέντρο των Ελλήνων, σε πολυεθνική επαρχία της « παγκόσμιας ολιγαρχίας».....
«The Macedonian language is not recognized, taught, or a language of tuition in schools» .-«η μακεδονική γλώσσα δεν αναγνωρίζεται ως γλώσσα εκπαιδευτικού συστήματος, και δεν δεν διδάσκεται» .
Η αναφορά στην «μακεδονική γλώσσα», συμβαδίζει με την πρόταση Νίμιτς για «συμβιβασμό στην αναγνώριση της γλώσσας» .
81. The Greek government’s interpretation of the term “minorities” is too restrictive to meet current standards81.
Η ερμηνεία από την Ελλάδα του όρου μειονότητα είναι πολύ περιοριστική θα ανταποκριθεί στα σημερινά δεδομένα.
-Η δήλωση στον ΟΠΕΚ του κ. Ροζενστάιν ειναι επομένως ξεκάθαρη τώρα.
82. One also senses an interest in promoting a singular national identity82.
Κάποιος μπορεί να αισθανθει ένα ενδιαφέρον για την προώθηση μιας μοναδικής εθνικής ταυτότητας.
-Να λοιπόν η ουσία του προβλήματος.
Η μοναδική εθνική ταυτότητα.
Αυτό που θέλουν να αλλάξουν.
Η καλύτερα να μας επιβάλουν.
Τώρα γλινεται κατανοητή και η "Πρεμούρα", ορισμένων για τά "ελληνόπουλα" από την Αφρική κλπ.
87. In the modern paradigm, while minority issues are a legitimate interest of theinternational community, they should not be seen as tied to or implicating specificinter-state relations that may threaten the principle of territorial integrity. ....87.
Η διεθνής κοινότητα έχει το νόμιμο δικαίωμα να εκφράσει το ενδιαφέρον της για τα ζητήματα μειονοτήτων, και δεν πρέπει να συνδέονται η να προκαλούν προβλήματα στις διακρατικές σχέσεις που μπορεί να απειλήσουν την αρχή της εδαφικής ακεραιότητας.
....Η απόφαση ότι μια συγκεκριμένη ομάδα πρέπει να τύχει προστασίας ως μειονότητα που δεν επιφέρει επιπτώσεις στις διακρατικές σχέσεις. Οι μειονότητες είναι συστατικό μέρος της ελληνικής κοινωνίας και όχι ξένο στοιχείο.
Αυτή είναι η εφαρμογή, του δόγματος της «περιορισμένης κυριαρχίας», που εφαρμόστηκε για πρώτη φορά στη Γιουγκοσλαβία με το Κοσσυφοπέδιο.
Η παρέμβαση, στα θέματα μειονοτήτων είναι «νόμιμο δικαίωμα» της διεθνούς κοινότητας, δηλαδή των Ηνωμένων Πολιτειών και τον κοφρίμ-μααμινίμ.-Είναι απορίας άξιο, γιατί η κυρία McDougall αρνείται το δικαίωμα αυτοπροσδιορισμού, ως Μακεδόνων ,στα 2 εκ. των κατοίκων της βορείου Ελλάδος, και το αναγνωρίζει σε μερικές εκατοντάδες «χαφίέδες» .
-Το δικαίωμα του αυτοπροσδιορισμού έχει τα όρια του.
Εάν ο κ. «καθηγητής» αισθάνεται ως «Αλίκη Βουγιουκλάκη», ιδίως μετά την εκπομπή του στο υποκατάστημα του BBC, αυτό, δεν υποχρεώνει το ελληνικό κράτος, ούτε στην έκδοση ταυτότητας με αυτό το όνομα, ούτε στην αναγνώριση πνευματικών δικαιωμάτων στις ταινίες της.Το πλήρες κείμενο της έκθεσης, της Gay McDougall, της «ανεξάρτητης εμπειρογνώμονα» του Ο.Η.Ε. για τα ανθρώπινα δικαιώματα,-στο i-reporter.
http://taxalia.blogspot.com/2009/03/gay-mcdougall.html.
Η δήλωση του εκπροσώπου του Υπ.Εξωτερικών,-στο
http://www.mfa.gr/www.mfa.gr/Articles/el-GR/05032009_SB2054.htm

ΥΓ.Οι πρόβες.

...Επεισόδια σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη στη διάρκεια πορειών διαμαρτυρίαςΕπεισόδια σημειώθηκαν στο Κέντρο της Αθήνας το βράδυ της Πέμπτης, στη διάρκεια πορείας διαμαρτυρίας για την επίθεση με χειροβομβίδα στο στέκι μεταναστών στα Εξάρχεια.
Η κινητοποίηση έγινε με πρωτοβουλία του Δικτύου για τα Κοινωνικά και Πολιτικά Δικαιώματα και αριστερών οργανώσεων.
Αφεητρία ήταν τα Προπύλαια και οι διαδηλωτές κινήθηκαν προς την Ομόνοια και στη συνέχεια κατευθύνθηκαν στη Βουλή, μέσω της οδού Σταδίου, για να επιστρέψουν στο τέλος στα Προπύλαια.
Ομάδα αντιεξουσιαστών που βρίσκονταν στο τέλος της πορείας πέταξαν πέτρες εναντίον των δυνάμεων των ΜΑΤ. Οι αστυνομικοί απάντησαν με χειροβομβίδες κρότου λάμψης και περιορισμένη χρήση χημικών.
Στα επεισόδια που ακολούθησαν, νεαροί προξένησαν φθορές σε δύο αυτοκίνητα και τζαμαρίες καταστημάτων στην οδό Σταδίου.
Eπεισόδια στη ΘεσσαλονίκηΈνταση επικράτησε το απόγευμα και στους χώρους του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης στη διάρκεια πορείας που διοργάνωσαν το Δίκτυο για τα Πολιτικά και Κοινωνικά Δικαιώματα και ο Σύλλογος Αντιρρησιών Συνείδησης.Η πορεία κατέληξε στην Καμάρα.
Οι νεαροί πέταξαν μολότοφ και πέτρες προς τις αστυνομικές δυνάμεις που απάντησαν με χρήση χημικών.
http://deltio11.blogspot.com/

0 comments:

Δημοσίευση σχολίου