Παρασκευή 10 Ιουλίου 2009

Αιωνόβια γιαγιά που τάχει 400, έπλεξε κασκόλ μήκους 270 μέτρων!

Κασκόλ πάνω από 200 μέτρα που το έχει πλέξει η 101 χρονών γιαγιά μου, μέσα σε ένα καλοκαίρι!
Η γιαγιά μου είναι 101 χρονών και είναι ακόμα και πιο δυνατή από εσένα και εμένα!
Όλη μέρα κάνει δουλιές στο μπαξέ και την αρέσει να πίνουμε μαζί καφεδάκι και να κοτσομπολεύουμε.
Ένα καλοκαίρι που βαριότανε πολύ, μας έπλεκε κάλτσες... σε κάποια φάση όμως είχαμε όλοι από 5 ζευγάρια, και λέμε την γιαγιά "...κάνε ένα κασκόλ, όσο πάει...!" με αποτέλεσμα στο τέλος του καλοκαιριού να έχει φτάσει πάνω από 200 μέτρα!
Εχθές η γιαγιά ήταν στο προτωσέλιδο μια τοπικής εφημερίδας και σήμερα το πρωί μας παίρνουν τηλέφωνο από τον ANT1.
Την τρίτη λοιπών, θα έρθει στο χωριό μας ενα επιτελείο από την Αθήνα για να βγάλουν την γιαγιά live στο "7 με 11 μαζί".
Μην το χάσετε!
http://souidezes.blogspot.com/

1 comments:

  1. Μπράβο γιαγιά. Μου αρέσει το κασκώλ σου, αλλά για να λέω και την αλήθεια μου αρέσει και η εγγονή σου. Εύχομαι να σου μοιάσει.
    Ηλίας

    ΑπάντησηΔιαγραφή