Καλά αυτοί, του ΠαΣοΚ δηλαδή, δεν κατάλαβαν πως έχασε ο Καραμανλής; Νόμισαν ότι έκαναν αντιπολίτευση και τον κέρδισαν;
Τον "ρόλο της αντιπολίτευσης" τον είχαν αναλάβει εργολαβικά, "οι εργολάβοι νταβατζήδες".
Εμείς το είχαμε επισημάνει από την αρχή της λειτουργίας του blog μας!
Και είχαμε επισημάνει ότι εαν ο Γιώργος υποταχθεί σ' αυτους σύντομα θα έρθει και η δική του σειρά!
Και λέγαμε ότι ο Καραμανλής και ο Παπανδρέου πρέπει να συνεργασθούν εναντίον των "νταβατζήδων της εξουσίας"!
Λέγαμε ότι η μάχη αυτή δεν είναι του Καραμανλή - Νέας Δημοκρατίας εναντίον του Παπανδρέου - ΠαΣοΚ, αλλά είναι μάχη των Πολιτικών - Πολιτικής, εναντίον των "νταβατζήδων της εξουσίας".
Για το ποιός θα έχει την Εξουσία λοιπόν και τον πρώτο λόγο!
Αυτός υποτάχθηκε, έγινε Πρωθυπουργός και τώρα έχει ν' αποφασίσει ανάμεσα σε δύο δρόμους, ποιόν απο τους δύο θ' ακολουθήσει!: Έαν θα είναι υπάλληλος τους, ή θα ακολουθήσει μία πολιτική προς όφελος της Ελλάδος και του λαού μας!
Εάν επιλέξει τον δεύτερο δρόμο, θα βρεθεί στην αντιπολίτευση αργά ή γρήγορα!
Ο Καραμανλής άντεξε 5,5 χρόνια. Ο Παπανδρέου το πολύ θα αντέξει δύο χρόνια!
Εάν ακολουθήσει τον πρώτο δρόμο, πολύ σύντομα θα τον κυνηγήσει ο κόσμος.
Άρχισαν λοιπόν τα όργανα! Χαρακτηριστική είναι η σημερινή ανάρτηση του i-Reporter, που ακολουθεί:
Μαφιόζικου τύπου προειδοποίηση απευθύνεται μέσω της εφημερίδας "Πρώτο ΘΕΜΑ" προς την υπουργό Περιβάλλοντος και Ενέργειας Τίνα Μπιρμπίλη. Η εφημερίδα, ιδιοκτησίας Γιώργου Μπόμπολα, επιτίθεται με δριμύτητα στην υπουργό, χρησιμοποιώντας αστεία επιχειρήματα.
Κατηγορεί τη νέα υπουργό για το ότι σε κάποιες από τις καμένες περιοχές της Αττικής έχουν κοπεί (τα καμένα, προφανώς) πεύκα και στη θέση τους έχουν φυτευτεί ελιές. Και "προειδοποιεί" ότι τα μπετά (με τα οποία ασχολείται επίσης ο κ. Μπόμπολας) θα έρθουν αργότερα. Και αυτά προσπαθεί να τα συνδυάσει με την εμφάνιση της κ. Μπιρμπίλη, την οποία χαρακτηρίζει λαϊφ στάϊλ. Ισχυρίζεται, δηλαδή, ότι η νέα υπουργός, αντί να ασχολείται με τις ενδεχόμενες μελλοντικές καταπατήσεις, εκείνη "πουλάει" λαϊφ στάϊλ.
Τώρα, κατά πόσο είναι δυνατό να ευθύνεται μια νέα υπουργός μιας εβδομάδας για τη δράση διαφόρων αλητών, είναι κάτι που μόνο η εφημερίδα μπορεί διαπιστώσει και να δημοσιεύσει. Βέβαια, το θέμα μπορεί να έχει και μια άλλη διάσταση. Να γουστάρει ο Θέμος τη Μπιρμπίλη και εκείνη να μην ανταποκρίνεται.
Αυτό μπορεί να ισχύει αλλά δεν απαντά στο βασικό και κρίσιμο ερώτημα: γιατί το "Πρώτο ΘΕΜΑ" επιτίθεται στη Μπιρμπίλη;
Η επίθεση έχει και δεύτερο σκέλος. Η υπουργός Περιβάλλοντος κατηγορείται (!!!) γιατί, λέει, το αυτοκίνητό της… εκπέμπει 180gr ρύπων ανά κυβικό μέτρο, ενώ θα έπρεπε να εκπέμπει πόσα; Επ΄ αυτού ορισμένες επισημάνσεις και ερωτήσεις.
Α. Πόσα γραμμάρια ρύπων ανά κυβικό μέτρο εκπέμπουν το αυτοκίνητο του Θέμου Αναστασιάδη και όλων των εργαζομένων και συνεργατών στην εφημερίδα; Πόσους ρύπους εκπέμπει το αυτοκίνητο του κ. Μπόμπολα και όλα τα αυτοκίνητα των εταιριών του και όσων εργάζονται για λογαριασμό του; Διότι "ο αναμάρτητος πρώτος τον λίθο βαλέτω". Και επίσης. Πόσο επιβαρύνει την ατμόσφαιρα το αυτοκίνητο της κ. Μπιρμπίλη και πόσο όλα τα αυτοκίνητα των εταιριών Μπόμπολα και όλων των εργαζομένων σε αυτές και των συνεργατών τους;
Β. Στην Ελλάδα (και στην Αττική) δεν απαγορεύεται η κυκλοφορία αυτοκινήτων που εκπέμπουν 180gr ρύπων ανά κυβικό μέτρο αέρα. Αυτό το μέτρο περιλαμβανόταν σε σειρά μέτρων που είχε ανακοινώσει ο εκλεκτός των Μπόμπολα και Λαμπράκη (αλήθεια οι δύο μεγαλοεκδότες είχαν κάποιο συμφέρον από αυτό το μέτρο;) πρώην ΥΠΕΧΩΔΕ, Γιώργος Σουφλιάς, μέτρα τα οποία πάγωσε η σημερινή κυβέρνηση. Άρα, το μέτρο δεν ισχύει. Αλλά και στην περίπτωση που θα ίσχυε, τα αυτοκίνητα με τους υψηλούς ρύπους, απλά δεν θα μπορούσαν να κυκλοφορήσουν στο κέντρο της Αθήνας από το 2011. Άρα προς τι η επίθεση κατά της Τίνας Μπιρμπίλη.
Να επιχειρήσουμε μια απάντηση; Η κ. Μπιρμπίλη έχει ισχυρό λόγο στην κυβέρνηση για τα θέματα περιβάλλοντος και είναι από τους ανθρώπους που ακούει και εμπιστεύεται ο Γιώργος Παπανδρέου. Ο οποίος έχει ήδη ανακοινώσει σημαντικές αλλαγές στην περιβαλλοντική πολιτική. Θα αλλάξει ο τρόπος ανάθεσης των δημοσίων έργων και των μελετών τους, στις οποίες θα δίνεται ιδιαίτερο βάρος στις ανύπαρκτες, μέχρι σήμερα, μελέτες περιβαλλοντικών επιπτώσεων. Υπάρχουν βάσιμες πληροφορίες ότι η κυβέρνηση σκοπεύει να μειώσει το κόστος των διοδίων που εισπράττουν ο Μπόμπολας και οι άλλοι εργολάβοι.
Είναι βέβαιο ότι οι διαγωνισμοί για τις επεκτάσεις της Αττικής οδού, όπως τους είχε συμφωνήσει ο Μπόμπολας με την προηγούμενη ηγεσία του ΥΠΕΧΩΔΕ, θα αλλάξουν όρους. Θα καταργηθεί το ρυθμιστικό σχέδιο που ετοίμασε ο Σουφλιάς και θα αντικατασταθεί με άλλο, στο οποίο το βάρος δεν θα δίνεται στην οικιστική επέκταση για να έρθει όλη, πλέον, η Ελλάδα στην Αττική, ούτε στους μεγάλους αυτοκινητόδρομους που θέλει να κατασκευάσει ο Μπόμπολας.
Όλα αυτά είναι αρκετά για να εξηγήσουν την επίθεση. Υπάρχει και κάτι ακόμα, το οποίο θα ψάξουμε.
Να πούμε κάτι ακόμα.
Όσα λέει ή προωθεί η Μπιρμπίλη, τα έχει συζητήσει με τον Πρωθυπουργό της χώρας, άρα είναι δική του πολιτική. Και ο Γιώργος Παπανδρέου έχει πει ότι δεν θα γίνει Καραμανλής, για να ρίχνει την ευθύνη στους υπουργούς του. Γι αυτό και πρέπει να στηρίξει την κ. Μπιρμπίλη στην επίθεση που δέχεται.
Είναι η πρώτη επίθεση που δέχεται υπουργός της νέας κυβέρνησης και γι αυτό κρίσιμη. Αν υπάρξει υποχώρηση εδώ, θα ακολουθήσουν και άλλες. Και τότε ο Γιώργος θα γίνει Κώστας. Και θα δώσει την εντύπωση, αν δεν αποδείξει, ότι κάπου χρωστάει.
Η τακτική, πάντως, που ακολουθούν οι "νταβατζήδες" είναι να χτυπούν τον θεωρούμενο "αδύναμο κρίκο", γιατί δεν μπορούν, στο παρόν στάδιο, να χτυπήσουν τον ίδιο τον πρωθυπουργό. Τα χτυπήματα σε αυτόν θα ακολουθήσουν.
Πού φθάσαμε, που φθάσαμε;
ΑπάντησηΔιαγραφήΑντί να εκμεταλλευόμαστε τους εκβιασμούς του Μπόμπολα προς όφελός μας, φθάσαμε να υπερασπιζόμαστε τους υπουργούς του πασόκ από τους μαφιόζους τους καναλάρχες.
Υπερασπιζόμαστε τους πολιτικούς μας αντιπάλους τη στιγμή που αυτοί έκαναν το ακριβώς αντίθετο και χρησιμοποίησαν τη δύναμη του κάθε Μπόμπολα προς όφελός τους και σε βάρος μας.
Κάτι δεν κάνουμε καλά, δεν νομίζεις Γιαννιώτη;
Ωραίο σκάκι ξέρουμε.
Δεν είναι τυχαίο που μας έφαγε η μαρμάγκα.