Κυριακή 15 Νοεμβρίου 2009

Μπορώ να ελπίζω;

- Εγγονός Πρωθυπουργου και γυιός Πρωθυπουργου ο Γιωργος.
- Πρωθυπουργός κι ο ιδιος σήμερα...
- Εγγονός Πρωθυπουργου - Δικτάτορα - ομως ο Θόδωρος.
- Αντιπρόεδρος της Κυβερνησεως ο ιδιος σήμερα...
- Κόρη πρωθυπουργου, η Ντόρα.
- Επιδοξη Αρχηγός της Ν.Δ και εν δυνάμει Πρωθυπουργός σήμερα... - Δισεγγονος της Πηνελόπης Δελτα, ο Αντωνης.
- Επιδοξος κι αυτός Αρχηγός και εν δυνάμει Πρωθυπουργός, σήμερα...
- Γιδοβοσκός στα Τζουμερκα, ο Παππους μου, Μητσο τον λέγανε...
- Εργατης στα Λιπάσματα της Δραπετσωνας ο Πατερας μου. Πριν πεθανει απο καρκινο του πνευμονα, προλαβε να με δει πτυχιουχο της Νομικής...
Μπορώ να ελπίζω????
Κ. ΛΟΥΣΙΟΣ

2 comments:

  1. ΤΟ ΜΠΛΟΚΑΚΙ ΤΟΥ ΓΙΩΡΓΟΥ

    To πλήρες άρθρο

    http://exomatiakaivlepo.blogspot.com/2009/11/blog-post_2154.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. @Μπορώ να ελπίζω????

    Φίλε μου αν γυρίσεις στα Τζουμέρκα μπορείς να ελπίζεις ότι δεν θα πεθάνεις από καρκίνο σαν τον πατέρα σου.
    Αλλά είμαι βέβαιος ότι δεν θα το κάνεις ούτε εσύ, ούτε εγώ.
    Όσο για ελπίδες πολιτικές, από αυτά που γράφεις, μάλλον θα κατάλαβες ότι πρέπει να προέρχεσαι από κατάλληλο ουροποιογεννητικό σύστημα για να μπορείς να ελπίζεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή