Τετάρτη 11 Νοεμβρίου 2009

"Γρίφος" ο καθηγητής Πιπερόπουλος. Επιστρέφει στη Ν.Δ.;

"Γρίφος" παραμένει ο καθηγητής Γιώργος Πιπερόπουλος, ο οποίος στη διάρκεια της σημερινής εκπομπής (11η Νοεμβρίου) «καλημέρα σας» του Γιώργου Αυτιά στο ΑΛΤΕΡ, στην οποία συμμετέχει καθημερινά από το στούντιο της Θεσσαλονίκης, δήλωσε ότι αποφάσισε να συμμετάσχει στις Εκλογές της 29ης Νοεμβρίου για την ανάδειξη Προέδρου στο Κόμμα της Νέας Δημοκρατίας.
Όπως είναι γνωστό ο καθηγητής Πιπερόπουλος είχε παραιτηθεί από το Κόμμα της Νέας Δημοκρατίας μετά τις εκλογές του 1996 όταν ως υποψήφιος στην Α’ Εκλογική περιφέρεια Θεσσαλονίκης είχε τιμηθεί με σχεδόν 25.000 σταυρούς προτίμησης.
Στο χρονικό διάστημα που έκτοτε μεσολάβησε ΔΕΝ είχε προσχωρήσει σε κανέναν άλλο πολιτικό χώρο.
Παρά τις επίμονες προσπάθειες του Γιώργου Αυτιά για άμεση αποκάλυψη των προθέσεών του ο καθηγητής Γιώργος Πιπερόπουλος δήλωσε ότι θα ανακοινώσει ποιοι είναι οι λόγοι που τον ώθησαν σε αυτή την απόφαση καθώς, και ποιό θα είναι το πρόσωπο που θα ψηφίσει και, ταυτόχρονα, θα καλέσει να ψηφίσουν και οι φίλες και φίλοι του σε όλη την Ελλάδα την ερχόμενη Δευτέρα 16 Νοεμβρίου στην εκπομπή του Γιώργου Αυτιά…
gianniotis

4 comments:

  1. Το κείμενο της ανάρτησης είναι από εσάς φίλε giannioti ή σας έχει αποσταλεί από τον κ. Πιπεροπουλο; Αφορμή της ερώτησης είναι οι φράσεις «"Γρίφος" παραμένει ο καθηγητής Γιώργος Πιπερόπουλος, » και «είχε τιμηθεί με σχεδόν 25.000 σταυρούς προτίμησης. Στο χρονικό διάστημα που έκτοτε μεσολάβησε ΔΕΝ είχε προσχωρήσει σε κανέναν άλλο πολιτικό χώρο»
    Επιπλέον βλέπω και σε άλλα blog να υπάρχει ακριβώς το ίδιο κείμενο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αγαπητέ μου greeks_against_stupidity.
    Παρ΄ότι μου ζητάτε να "απολογηθώ" για ένα επώνυμο κείμενο έχω να σας πω τα εξής.
    Η λέξη "γρίφος" ανήκει σε μένα, το δε κείμενο ανήκει στον κ. Πιπερόπουλο.
    Η διαφορά του gianniotis από τα άλλα blogs, όπως διαπιστώνετε είναι η "ποιότητα" των σχολιαστών.
    Αγαπητέ μου φίλε, εάν το gianniotis blog είχε μετατραπεί σε πεζοδρομιακό στέκι, όπως "κατάντησαν" σχεδόν τα περισσότερα, η επόμενη κίνησή μου θα ήταν να πατήσω delete στο ιστολόγιο.
    Υπάρχει και άλλη μια διαφορά.
    Αυτό βέβαια έχει να κάνει με το κατά πόσο κάποιοι bloggers γνωρίζουν την Ελληνική γλώσσα.
    Το λέω αυτό, διότι - απ' ότι είδα - κανένα blog δεν μπόρεσε να μετατράψει ένα απλό κείμενο του Πιπερόπουλου σε τρίτο πρόσωπο.
    Δεν σας κολακεύω, αλλά θεωρώ πως δεν σας τιμά η επίσκεψή σας στα εν λόγω ...πεζοδρομιακά στέκια.
    Το gianniotis blog, δεν είναι κάτι το απρόσωπο. Είναι blog με πλήρες ονοματεπώνυμο.
    Από το email μου βγαίνει το όνομά μου και από το προφίλ μου οι άλλες δραστηριότητές μου.
    Στα πλαίσια της δεοντολογίας λοιπόν, έχω να σου πω ότι ως bloger αντιμετωπίζω τους πάντες "ισότιμα", πλήν των σχολιαστών - υβριστών οι οποίοι διαγράφονται πριν σχεδόν ...αναγνωσθούν.!
    Και κάτι άλλο.
    Ως νομικός, δεν ανέλαβα την "υπεράσπιση" κανενός αρθρογράφου μηδέ του Πιπερόπουλου εξαιρουμένου.
    Έχω όμως μια απορία και θα ήθελα πραγματικά να μκου την λύσετε.
    Γιατί αυτή η αντιμετώπιση προς τον Πιπερόπουλο;
    Μήπως ο ίδιος είναι αγενής;
    Γιατί δεν γίνεται λόγος π.χ. για τον επίσης καθηγητή κ. Αλέξη Μητρόπουλο, ο οποίος σε καθημερινή βάση από τηλεοράσεως και εκ του ασφαλούς" αναλύει το ..."εργαρτικό δίκαιο" και συμπεριφέρεται ως ...έμμισθος συνεργάτης των εκπομπών.
    Προσωπικά, μου είναι απολύτως συμπαθής ως άνθρωπος και ως επιστήμων.
    Κλείνοντας, τοποθετούμαι για άλλη μια φορά στο σχόλιό σας.
    Υπάρχουν blogs τα οποία μόνο αντιγράφουν και χωρίς ποτέ να ...γράφουν.
    Συγχωρέστε με, αλλά αυτά δεν είναι blogs, πόσω μάλλον όταν δεν έχουν την δυνατότητα να μετατρέψουν ένα απλό κείμενο σε τρίτο πρόσωπο.
    Επειδή δεν συνηθίζω να επισκέπτομαι τα περί ου ο λόγος blogs, αν έχετε κάτι να μου μεταφέρετε, να το κάνετε με αντιγραφή και όχι προσθέτοντας το λινκ τους.

    gianniotis

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αγαπητέ φίλε Γιαννιώτη, θα σας ζητήσω να μου επιτρέψετε 2 απαντήσεις σε διαφορετικό στυλ η κάθε μια

    Απάντηση πρώτη στυλ greeks_against_stupidity

    Eιλικρινά ποτέ δεν σας ζήτησα να απολογηθείτε για οτιδήποτε. Προφανώς είχε λανθασμένη διατύπωση το σχόλιο μου και σας δημιούργησε την αίσθηση ότι ζήτω κάτι τέτοιο. Ειλικρινά δεν ήταν αυτή η πρόθεση μου και ασφαλώς ζήτω συγνώμη για την λανθασμένη διατύπωση.
    Στην ερώτηση σας «Γιατί αυτή η αντιμετώπιση προς τον Πιπερόπουλο;» θα ήθελα να σας απαντήσω ότι αρχικώς δεν υπήρχε κάποια αρνητική προδιάθεση προς το πρόσωπο του. Όπως ίσως να θυμούνται και οι αναγνώστες σας επεσήμανα με τα σχόλια μου την διαφορετική μου θέση, σε απόψεις του κ. Πιπερόπουλου αλλά και λάθη που θεωρούσα ότι περιέχονταν στα κείμενα του. Δεν θεωρώ ότι πρέπει να σας κουράσω με την αντιμετώπιση που πιστεύω ότι έτυχα από τον κ. Πιπερόπουλο, αλλά ακριβώς αυτή η συμπεριφορά του, ήταν που με οδήγησε στο να επισκεφθώ και παλιότερες αναρτήσεις του και να επισημάνω τις όποιες διαφωνίες μου και ενστάσεις εκ νέου. Η συχνή παρουσία κάποιου στα τηλεοπτικά παράθυρα δεν θεωρώ ότι είναι μεμπτό στοιχείο εξ ορισμού. Μακάρι για παράδειγμα να βλέπαμε συχνότερα (γιατί όχι και κάθε μέρα ) τον κ. Γιανναρά ή ακόμα και τον κ. Πιπερόπουλο, αλλά έναν κ. Πιπερόπουλο που δεν θα αυτοδιαφημιζόταν συνεχώς, ως παντογνώστης και κριτής των πάντων. Δεν γνωρίζω και φαντάζομαι δεν γνωρίζετε κι εσείς τα πάντα, με ενοχλούν λοιπόν βαθύτατα οι άνθρωποι που έχουν άποψη επί παντός του επιστητού και δεν εννοούν να θέτουν τις απόψεις τους στη κριτική βάσανο του ελέγχου από τρίτους. Με ενοχλεί η αλαζονεία που συνοδεύεται από εκφράσεις του τύπου «εγώ ως πανεπιστημιακός δάσκαλος», « εγώ που αγαπώ τα παιδιά» , «εγώ που σπούδασα στην Αμερική», «εγώ που έχω γράψει τόσα βιβλία» εγώ, εγώ, εγώ…. Είμαι απόλυτα αντίθετος του εγώ και θιασώτης του εμείς
    Αν θέλετε ακόμα ένα στοιχείο που με προβλημάτισε στην συμπεριφορά του κ. Πιπεροπουλου είναι και το περίεργο για εμένα άρθρο του κ. πιπεροπουλου «ΟΙ ΑΡΙΣΤΟΙ ή…Τελικά οι ΑΡΕΣΤΟΙ;...». το θεώρησα απόλυτα υποκριτικό και φαντάζομαι δεν είμαι ο μόνος .
    Κατά τα υπόλοιπα και αναφερόμενος στην παρατήρηση σας για εμάς «πως δεν σας τιμά η επίσκεψή σας στα εν λόγω ...πεζοδρομιακά στέκια.» επιτρέψτε μου να επικαλεσθώ την προτροπή του Μεγάλου Βασιλείου : Όπως οι μέλισσες διαλέγουν το νέκταρ από τα λουλούδια, έτσι κι εσείς να διαλέγετε αυτά που διαβάζετε. Να κρατάτε τα καλά και τα ωφέλιμα «Όπως κόβουμε το τριαντάφυλλο προσέχοντας να μη μας πληγώσουν τ’ αγκάθια, έτσι πρέπει απ’ αυτά που βλέπουμε και ακούμε γύρω μας να κρατούμε μόνο τα ωφέλιμα. Όπως οι μέλισσες διαλέγουν από τα λουλούδια αυτά που τους χρειάζονται, για να φτιάξουν το μέλι.»
    Προφανώς λοιπόν αγαπητέ φίλε Γιαννιώτη πρέπει να διαβάζουμε απ όλα και να επιλέγουμε τα καλά και τα ωφέλιμα
    Ελπίζω αγαπητέ φίλε να ήταν ικανές οι απαντήσεις μου στις ομολογουμένως επιτυχείς ερωτήσεις σας.

    Απάντηση δεύτερη στυλ κ. Καθηγητή

    Από καιρό έχω επισημάνει την επιθετική και μανιώδη επιθετική επίθεση που δέχομαι από το blog σας. Έχετε φθάσει στο σημείο να τολμάτε να μου ασκείτε κριτική , αλλά ξέρω ποιοι υποχθόνιοι αντεθνικοί κύκλοι κρύβονται πίσω σας και θα σας αποκαλύψω και θα σας παραδώσω στη χλεύη όλων. Επιτίθεστε μόνο σε εμένα από τους σχολιαστές σας γιατί είστε πωρωμένοι και εμπαθείς. Αιδώς Αργείοι!...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ασφαλώς αντιλαμβάνεσθε ότι η δεύτερη απάντηση είναι χιουμοριστική

    ΑπάντησηΔιαγραφή