Δευτέρα 28 Δεκεμβρίου 2009

Ζητώ συγνώμη απ΄ όλους σας.!

Ο φίλος - επισκέπτης του gianniotis blog, με το ψευδώνυμο "αντιπροοδευτικός", αισθάνθηκε την ανάγκη να απευθυνθεί προς όλους εμάς, και δια μέσου αυτής (εδώ) της ανάρτησης, έκανε μια κατάθεση ψυχής και με γενναιότητα στάθηκε όρθιος απέναντί μας, ζητώντας απ' όλους εμάς, να τον "συγχωρήσουμε".
Προσωπικά, υποκλίνομαι στην γενναιότητα του ανδρός.
Μας λέει επί λέξει:
_______________

αντιπροοδευτικος είπε...
Αν με κατατρεχουν οι δικες μου ερινυες για κατι, ειναι τα δεκα χρονια που εδωσα απο την ζωη μου σ'αυτόν το εφιαλτη που λεγεται ΚΚΕ. Εναντια στην πατριδα μου, εναντια στον συνανθρωπο μου..Ζητω συγγνωμη απο ολους εσας για το κακο που σας εχω κανει, αθελα μου, στην προσπαθεια μου να σας δωσω την καρδια μου, στην προσπαθεια μου να προσφερω στην δικη σας ευτυχια....
28 Δεκεμβρίου 2009 1:47 μ.μ

Bookmark and Share

5 comments:

  1. Εύγε. Άλλες λέξεις δεν χωράνε.
    Νικ. Αγγελίδης Ίλιον.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Παλληκάρι είσαι, αντιπροοδευτικέ. Εύγε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. φιλε μου
    μετα απο 20 χρονια 1974-1993
    αποχωρησαμε απο το ΚΚΕεσωτερικου και το συνασπισμο.

    ΣΕ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ

    20 ΧΡΟΝΙΑ της νιοτης μου
    21-40 χρονων

    ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ
    ΜΑΚΕΔΟΝΑΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Δεν ξέρεις φίλε μου πόσοι υπάρχουν σαν εσένα. Πόσοι έχουν προσφέρει το άνθος την καθαρότητα και την ορμή της νιότης τους σε αυτό το αρσενικοθήλυκο πολιτικό-ιδεολογικό κατασκεύασμα που δηλητηριάζει τις ψυχές των νέων και φτιάχνει ανθρωπόμορφα τέρατα. Καπηλεύεται με τον πιο αισχρό τρόπο τις ανθρώπινες αδυναμίες την αμάθεια του κόσμου και χειραγωγεί τις εργατικές μάζες με τρόπο άτιμο και ύπουλο. Στις στρατιές των εξαθλιωμένων δυστυχισμένων εξ'ανατολών βρήκε την ευκαιρία να δημιουργηθεί το προλεταριάτο πού ποτέ δεν υπήρξε στην Ελλάδα, και που θα του δώσει τις πολυπόθητες ποσότητες αίματος και σάρκας που ζητά η ιδεολογία τους προκειμένου να επιβληθεί.
    ΙΙΤ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Φίλε, Εύγε..

    Εδώ στον Πειραιά προτιμούν χάριν του κόμματος να λιμοκτονούν..
    Στον Περισσό περνούν πολύ καλύτερα.
    Και πάλι εύγε σου.

    Ο.Πειραιώτης

    ΑπάντησηΔιαγραφή