Σάββατο 6 Φεβρουαρίου 2010

Μικροεπεισόδια στο κέντρο της Αθήνας

Μικροεπεισόδια στο κέντρο της Αθήνας. Αντιεξουσιαστές που διαδηλώνουν σε συμπαράσταση των ...μεταναστών ήρθαν αντιμέτωποι με άνδρες των ΜΑΤ στα Προπύλαια, όταν πέταξαν εναντίον τους πέτρες και φωτοβολίδες.
Επί ποδός η αστυνομία καθώς σε εξέλιξη βρίσκεται και δεύτερη διαδήλωση ακροδεξιών οργανώσεων κατά του νομοσχεδίου για την ιθαγένεια των μεταναστών.
Σε επιφυλακή ισχυρές αστυνομικές δυνάμεις προκειμένου να μην έρθουν σε επαφή οι δύο ομάδες.
Κυκλοφοριακό έμφραγμα. Κλειστές αυτή την ώρα Βασ. Σοφίας, Αμαλίας, Πανεπιστημίου Σταδίου και Ακαδημίας. Κλειστός και ο σταθμός του Μετρό «Πανεπιστήμιο».
Υπενθυμίζεται πως από χθες αντιεξουσιαστές έχουν καταλάβει και την Πρυτανεία του Πανεπιστημίου Αθηνών στα Προπύλαια.
naftemporiki

12 comments:

  1. Η πορεια των Ελληνων πατριωτων πραγματοποιηθεικε κανονικα.
    Για αλλη μια φορα το πασοκικο καθεστως και οι προστατευομενοι του απο τον χωρο της παρακρατικης αριστερας απετυχαν να σταματησουν τ'οργισμενο ποταμι του Ελληνισμου.
    Παρα την τρομοκρατια,τιυς ανανδρους ξυλοδαρμους δυο ατομων που παιζει να μην ειχαν σχεση και με την εκδηλωση,μια ακομη πατριωτικη δραση εστειλε το μηνυμα της στους προδοτες κυβερνωντες και στους πληρωμενους δολοφονους των Εξαρχειων:"ΑΝΑΡΧΙΚΟΙ ΚΑΙ ΜΠΟΛΣΕΒΙΚΟΙ,ΑΥΤΗ Η ΓΗ ΔΕΝ ΣΑΣ ΑΝΗΚΕΙ".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. η συγκεντρωση κατα του μεταναστευτικου νομοσχεδιου δεν περιλαμβανει οπωσδήποτε φασίστες. ειστε ανόητοι αν πιστεύετε οτι το 70% του ελληνικου λαου που δεν θέλει το νομοσχέδιο ειναι φασίστες. Ειναι σκεπτόμανοι και υπομένοντες ελληνες, αλλα ως πότε?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΑΥΤΟΣ Ο ΠΙΚΡΑΜΕΝΟΣ ΧΡΥΣΑΥΓΙΤΗΣ ΕΙΝΑΙ Η ΝΤΡΟΠΗ ΤΗΣ ΔΕΞΙΑΣ.ΣΥΧΑΜΑ ΑΝΤΕ........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Χρυσαυγίτες=μη μεταλλαγμένοι Έλληνες!
    Τους πάω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αδελφια!

    Διαμαρτυρηθειτε για την καταντια της Πατριδας μας!

    Η Γαλανολευκη σε καθε μπαλκονι.

    Η Ελλαδα στους Ελληνες!

    Ολοι στους δρομους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. @9:12
    Εχθρε του νερου και του σαπουνιου,πρωτον δεν ειμαι πικραμενος,ειμαι ενας πολυ περηφανος Χρυσαυγιτης που το περασμενο σαββατο ημουν στην πρωτη γραμμη της συγκλονιστικης πορειας κι ανεμιζα αγερωχα τα τιμημενα Εθνικιστικα λαβαρα.Ειμαι αυτος ο μαυροφορεμενος,με το μιλιταριστικο ντυσιμο που εθεαθει κατα τις 4μμ στην πλατεια Κολωνακιου.Η μονη μου πικρα θα ελεγα οτι ηταν η προσμονη της εμφανισης καποιων ομοιδεατων σου ετσι για να εκτονωθω λιγακι σπαζοντας μερικα κεφαλια αλλα οπως γινεται παντα δεν εμφανιστικατε ποτε.
    Και δευτερον δεν ειμαι η ντροπη καμιας δεξιας γιατι δεν εχω καμια σχεση με την δεξια,εγω ουτε σας φοβαμαι,ουτε σας γλυφω.
    Περαστικα σου κοτουλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. @hellraiser Eίμαι και γω χρυσαυγήτης- φασίστας- ρατσιστής – αντικο( μουνι) στής- και ότι άλλο θέλουν.ΓΚ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Εγώ δεν είμαι Χρυσαυγίτης και απεχθάνομαι τα άκρα και τη βία.
    Θέλω να ζώ ήρεμα στη χώρα που γεννήθηκα και που γεννήθηκαν και έζησαν οι γονείς και οι παππούδες μου και τυχαίνει να είμαι περήφανος που είμαι Έλληνας και Χριστιανός.
    Έχω πραγματικά καταντήσει μειονότητα ή οι σοσιαλιστές προσπαθούν να με κάνουν να πιστέψω ότι είμαι μειονότητα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. φιλε γιωργο σου την πεφτει η χρυσαυγουλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή