Τρίτη 27 Απριλίου 2010

Ενώ εμάς η πολιτική αλητεία μας συνθλίβει, η Τουρκία πρωταγωνιστεί στην παγκόσμια οικονομική ανάκαμψη

Το μεταρρυθμιστικό πρόγραμμα της κυβέρνησης Ερντογάν και η συμβολή του αναπληρωτή πρωθυπουργού Αλί Μπαμπατζάν όχι απλώς έβγαλαν τη χώρα αλώβητη από την παγκόσμια κρίση και τα οικονομικά προβλήματα που αντιμετώπιζε, αλλά δημιούργησαν τους όρους μιας σταθερής ανάπτυξης.
Η παγκόσμια οικονομική κρίση δεν άφησε βαθιές πληγές στην Τουρκία και σήμερα χαρακτηρίζεται ως μία από τις χώρες που θα πρωταγωνιστήσει με μία ταχύτατη ανάκαμψη.
Δεν είναι μόνον το Διεθνές Νομισματικό Ταμείο που αναθεωρεί προς το θετικότερο την πρόβλεψη για τους ρυθμούς ανάπτυξης, αλλά και οι διεθνείς οικονομικοί αναλυτές που προβλέπουν ότι, αν η Τουρκία συνεχίσει με τους ίδιους ρυθμούς, στα επόμενα χρόνια θα καταστεί μία από τις δυνατότερες οικονομίες στην Ευρώπη.
Η αλήθεια είναι ότι με το μεταρρυθμιστικό πλαίσιο που εισήγαγε η κυβέρνηση Ερντογάν και το πρόγραμμα ιδιωτικοποιήσεων η Τουρκία κατάφερε τα τελευταία χρόνια να σημειώσει σημαντικά άλματα τόσο στον οικονομικό όσο και στον πολιτικό-διπλωματικό τομέα. Η οικονομική κρίση του 2001, που οδήγησε σε κυβερνητική κατάρρευση και αποτέλεσε έναν από τους βασικούς λόγους απαξίωσης του μέχρι τότε πολιτικού κατεστημένου, όπως φαίνεται, είναι πλέον παρελθόν, καθώς το χρέος και ο πληθωρισμός μειώθηκαν σε σημείο που να καλύπτονται οι δείκτες του Μάαστριχτ.
Η κυβέρνηση Ερντογάν πέτυχε τριπλασιασμό του εθνικού προϊόντος της μέσα στα τελευταία επτά χρόνια και ήδη συμμετέχει ως 17η οικονομία στον κόσμο στους G20.
Σύμφωνα με τα τελευταία στοιχεία του "World Economic Outlook" το ΔΝΤ προέβλεψε ότι η τουρκική οικονομία θα αναπτυχθεί κατά 5,2% φέτος, περίπου μιάμιση μονάδα περισσότερο από το 3,7% που προέβλεπε σε έκθεσή του ο διεθνής χρηματοπιστωτικός οργανισμός τον περασμένο Οκτώβριο.
Όμως και η Παγκόσμια Τράπεζα είχε προβλέψει νωρίτερα ότι αναμένεται η τουρκική οικονομία να σημειώσει ρυθμούς ανάπτυξης άνω του 5% έναντι 3% έως 4% που ήταν οι προηγούμενες εκτιμήσεις της.
"Η Τουρκία έχει ήδη ανακάμψει από το αρχικό εξωτερικό σοκ και επιστρέφει σε φυσιολογικούς ρυθμούς στη ροή κεφαλαίων και στον τομέα του εμπορίου", σημειώνει το IMF, αν και επισημαίνει ότι θα μπορούσε να επιβραδύνει στο 3,4% το 2011, ανάλογα με τις παγκόσμιες εξελίξεις.
"Στην αναδυόμενη Ευρώπη οι προοπτικές ανάπτυξης διαφέρουν μεταξύ των χωρών», αναφέρει η έκθεση του ΙMF, τονίζοντας ωστόσο ότι "οικονομίες όπως της Τουρκίας, όπου έχει επιστρέψει η εμπιστοσύνη στην αγορά, αναμένεται να σημειώσουν ραγδαία ανάπτυξη". Βεβαίως διατηρούνται κάποιες επιφυλάξεις σχετικά με τον υψηλό πληθωρισμό, ο οποίος προβλέπεται να κυμανθεί στο 9,7% το 2010 έναντι 6% το προηγούμενο έτος.
makthes & thermopilai
______
gianniotis: Η (φωτο) της ανάρτησης απευθύνεται προς τους Έλληνες ..."πολιτικούς" και ιδίως σ' εκείνους τους αλήτες που εγκλημάτησαν κατά της Ελλάδος.

1 comments:

  1. ΟΙ ΤΟΥΡΚΟΙ ΤΕΛΙΚΑ ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΤΗΝ ΕΥΡΩΠΑΙΚΗ ΕΝΩΣΗ. ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΜΠΟΥΝ?? ΔΕΝ ΒΛΕΠΟΥΝ ΤΙ ΤΡΑΒΑΜΕ ΕΜΕΙΣ??

    ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΕ ΤΗΝ ΙΔΙΩΤΙΚΟΠΟΙΗΣΗ. ΓΙΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΤΟ ΠΑΝ. ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ ΛΑΡΙΣΑΣ ΕΙΝΑΙ ΚΛΕΙΣΤΟ ΕΔΩ ΚΑΙ ΜΕΡΕΣ ΛΟΓΩ ΕΛΛΕΙΨΗΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ. ΔΕΝ ΘΑ ΗΤΑΝ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΝΑ ΑΠΟΚΡΑΤΙΚΟΠΟΙΗΘΕΙ?? ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΑ ΤΟ Ε.Σ.Υ. ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΚΟ. ΟΛΟΙ ΜΑΣ ΕΙΔΑΜΕ ΤΑ ΟΡΓΙΑ ΠΟΥ ΓΙΝΟΤΑΝΕ ΣΕ ΔΗΜΟΣΙΟ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ ΤΗΣ ΑΘΗΝΑΣ. ΣΕ ΠΟΛΛΑ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΔΙΟΙΚΗΤΕΣ ΠΟΥ ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΜΕ ΙΑΤΡΙΚΗ ΟΠΩΣ ΔΑΣΚΑΛΟΙ ΚΑΙ ΝΗΠΙΑΓΩΓΟΙ. ΟΛΑ ΤΑ ΑΓΡΟΤΙΚΑ ΚΕΝΤΡΑ ΕΧΟΥΝ ΤΡΑΠΕΖΟΚΟΜΟΥΣ ΚΑΙ ΑΣ ΜΗΝ ΤΑΙΖΟΥΝ ΚΑΝΕΝΑΝ ΚΑΝΕΝΑΝ ΑΣΘΕΝΗ ΑΦΟΥ ΟΙ ΟΛΟΙ ΤΟΥΣ ΣΤΕΛΝΟΝΤΑΙ ΣΤΑ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΑ.

    ΦΤΑΙΝΕ ΚΑΙ ΟΙ ΦΑΡΜΑΚΟΠΟΙΟΙ ΠΟΥ ΓΡΑΦΟΥΝ ΣΤΑ ΒΙΒΛΙΑ ΤΩΝ Δ. ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ ΕΚΑΤΟΝΤΑΔΕΣ ΦΑΡΜΑΚΑ. ΞΕΡΕΤΕ ΠΟΣΟ ΧΡΕΩΝΟΜΑΣΤΕ ΓΙΑ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΛΑΜΟΓΙΕΣ??

    ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΟΛΛΟΙ ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ ΠΟΥ ΛΑΜΒΑΝΟΥΝ ΔΩΡΕΑΝ ΙΑΤΡΙΚΗ ΠΕΡΙΘΑΛΨΗ. ΟΛΟΙ ΕΧΟΥΝ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΖΟΥΝ ΑΛΛΑ ΕΔΩ ΠΟΥ ΦΤΑΣΑΜΕ ΠΡΟΕΧΕΙ ΤΟ ΕΘΝΙΚΟ ΣΥΜΦΕΡΟΝ. ΔΗΛΑΔΗ Η ΔΙΑΣΩΣΗ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ.

    ΕΠΙΣΗΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΤΑΡΓΗΘΕΙ ΤΟ ΜΟΝΟΠΩΛΙΟ ΤΟΥ ΟΣΕ ΚΑΙ ΤΩΝ ΚΤΕΛ. ΓΙΑΤΙ ΔΗΛΑΔΗ ΝΑ ΜΗΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΕΤΑΙΡΙΕΣ ΤΡΑΙΝΩΝ?? ΣΤΗΝ ΑΓΓΛΙΑ ΓΙΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΟΙ THAMESLINK, CENTRAL NETWORK KAI VIRGIN. ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΠΟΥ ΕΞΥΠΗΡΕΤΟΥΝ ΜΟΝΟ ΤΟΠΙΚΑ ΟΠΩΣ ΤΟ METRO ΤΗΣ ΠΕΡΙΟΧΗΣ NORTH EAST. ΦΑΝΤΑΣΤΗΤΕ ΠΟΣΕΣ ΘΕΣΕΙΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΘΑ ΥΠΗΡΧΑΝ ΕΑΝ Η ΘΕΣΣΑΛΙΑ, Η ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ Η' Η ΗΠΕΙΡΟΣ ΕΙΧΑΝ ΑΥΤΟΝΟΜΑ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΑ ΔΙΚΤΥΑ. ΤΟ ΙΔΙΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΙΣΧΥΣΕΙ ΚΑΙ ΜΕ ΤΑ ΛΕΩΦΟΡΕΙΑ. ΝΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΕ ΚΑΘΕ ΠΟΛΗ 3 ΕΤΑΙΡΙΕΣ ΠΟΥ ΝΑ ΜΕΤΑΦΕΡΟΥΝ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΣΕ ΑΛΛΕΣ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ. ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΜΕ ΤΑΞΙ. ΝΑ ΑΝΟΙΞΟΥΝ ΚΑΙ ΕΚΕΙ ΕΤΑΙΡΙΕΣ ΟΠΟΥ ΘΑ ΠΡΟΣΛΑΜΒΑΝΕΙ ΟΔΗΓΟΥΣ. ΟΧΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΑΥΤΟΙ ΜΕ ΤΑ "ΚΙΤΡΙΝΑ" ΠΟΥ ΚΕΡΔΙΖΟΥΝ 50,000 ΕΥΡΩ ΕΤΗΣΙΩΣ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ ΠΑΙΡΝΟΝΤΑΣ 4 ΕΠΙΒΑΤΕΣ ΣΕ ΚΑΘΕ ΚΟΥΡΣΑ ΧΡΕΩΝΟΝΤΑΣ ΔΙΠΛΗ ΤΑΡΙΦΑ. ΕΛΕΟΣ ΔΗΛΑΔΗ.

    ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ 20 ΧΡΟΝΙΑ ΠΡΙΝ ΤΟΤΕ ΠΟΥ ΥΠΗΡΧΕ ΧΡΗΜΑ ΣΤΙΣ ΑΓΟΡΕΣ. ΗΤΑΝ ΜΕΓΑΛΟ ΛΑΘΟΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΘΩΡΑΚΙΣΤΗΚΕ Η ΔΡΑΧΜΗ ΚΑΙ ΠΟΥ ΜΠΗΚΑΜΕ ΣΤΟ ΕΥΡΩ. ΜΕ ΤΕΤΟΙΑ ΓΕΛΟΙΑ ΜΕΤΡΑ ΠΟΥ ΕΠΙΒΑΛΛΕΙ Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΛΥΘΕΙ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΤΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΜΑΣ.

    ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΜΠΡΑΒΟ ΣΤΗΝ ΤΟΥΡΚΙΑ ΠΟΥ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙ ΝΑ ΜΕΤΑΤΡΑΠΕΙ ΣΕ ΠΕΡΙΦΕΡΙΑΚΗ ΔΥΝΑΜΗ ΣΤΗΝ ΜΕΣΟΓΕΙΟ. ΟΧΙ ΣΑΝ ΚΑΙ ΕΜΑΣ ΠΟΥ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΕΚΠΛΗΚΤΟΙ ΤΗΝ ΤΖΟΥΛΙΑ ΝΑ ΠΗΓΑΙΝΕΙ ΣΤΗΝ ΒΟΥΛΗ.ΟΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΣΤ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή