Αλλαγές στον υπολογισμό των τελών κυκλοφορίας ...σχεδιάζει (και πάλι) να κάνει η ..."κυβέρνηση", μετά την κατακραυγή για το σύστημα που εφαρμόστηκε τον Δεκέμβριο του 2009 και είχε ως αποτέλεσμα την άδικη επιβάρυνση ιδιοκτητών κυρίως παλαιών οχημάτων.
Μάλιστα οι ιδιοκτήτες, πολλοί από τους οποίους ήταν φτωχοί, γι' αυτό και είχαν παλιά αυτοκίνητα άλλωστε, είχαν σπεύσει να παραδώσουν τις πινακίδες τους.
Σύμφωνα με δημοσίευμα της εφημερίδας "Ελεύθερος Τύπος", η κυβέρνηση θα θέσει σε εφαρμογή ένα νέο σύστημα υπολογισμού των τελών κυκλοφορίας για όσα οχήματα κυκλοφορήσουν από το 2011, ενώ για όσα ήδη κυκλοφορούν, θα επανέλθει το παλιό σύστημα, με το απαραίτητο βεβαίως χαράτσι.
Έτσι, για όσα ΙΧ κυκλοφορήσουν από την 1η Ιανουαρίου 2011, τα τέλη θα υπολογίζονται ανά ...γραμμάριο διοξειδίου του άνθρακα που εκπέμπουν για κάθε χιλιόμετρο, χωρίς να λαμβάνεται υπόψη ο κυβισμός.
Όπως αναφέρει η εφημερίδα, θα υπάρχει επιβάρυνση:
* 0,50 ευρώ ανά γραμμάριο διοξειδίου του άνθρακα για αυτοκίνητα που εκπέμπουν 100 γραμμάρια/χιλιόμετρο
* 1 ευρώ ανα γραμμάριο για αυτοκίνητα που εκπέμπουν από 101-150 γραμμάρια/χιλιόμετρο
* 1,5 ευρώ ανά γραμμάριο για αυτοκίνητα που εκπέμπουν από 151-200 γραμμάρια/χιλιόμετρο
* 2 ευρώ ανά γραμμάριο για αυτοκίνητα που εκπέμπουν από 201-250 γραμμάρια/χιλιόμετρο
* 2,5 ευρώ ανά γραμμάριο για αυτοκίνητα που εκπέμπουν από 250 γραμμάρια και πάνω ανά χιλιόμετρο
Για τα οχήματα που ήδη κυκλοφορούν, θα υπάρξει επαναφορά του παλαιού συστήματος και θα ισχύσουν τα τέλη κυκλοφορίας που ίσχυσαν το 2009, τα οποία κυμαίνονταν από 46 έως ...580 ευρώ ανάλογα με τον κυβισμό του οχήματος.
Θα προβλέπεται όμως προσαύξηση 10%-15% κάτι που σημαίνει ότι το σύστημα θα είναι παλιό, αλλά οι τιμές νέες και θα κυμαίνονται από 52,9 έως ...667 ευρώ.!
Το Κ.Κ.Ε., οι μυστικές συμφωνίες με την Αλβανία και οι Τσάμηδες
-
Μία από τις πλέον ενδιαφέρουσες και πολυσυζητημένες περιόδους της νεότερης
ελληνικής ιστορίας είναι αναμφίβολα τα χρόνια του Β’ Παγκοσμίου Πολέμου
αλλά κα...
Οσο μένουν θα μηχανεύονται΄νέους φόρους
ΑπάντησηΔιαγραφήTo αυτοκίνητο ήταν ανέκαθεν η αγελάδα που άρμεγαν οι κύβερνήσεις για να αντλήσουν έσοδα!
ΑπάντησηΔιαγραφήΣήμερα το αυτοκίνητο χαρατσώνεται με μια επιβάρυνση ΦΠΑ 23% κατα την αγορά του, την συντήρησή του στο συνεργείο, την προμήθεια ανταλλακτικών, με καύσιμα που λίγο ακόμα θέλουν να αγγίξουν τα 2euro, με διόδια στην Εθνική οδό που είναι υπο κατασκευή (Κορίνθου-Πατρών)και που αγγίζουν κι αυτά τα 3 euro/διόδιο για δρόμο που ακόμα δεν χρησιμοποίησε (και ενας Θεός ξέρει πότε και με ποιό τίμημα θα χρησιμοποιήσει) και κανείς απο εμάς τους ραγιάδες δεν σηκώνει κεφάλι και να πεί στους αγάδες που τον κυβερνούν:
Γιατί ορέ κερατάδες πρέπει να πληρώσω και (ετήσια - προκαταβολικά) τέλη κυκλοφορίας ίσα (ή και παραπάνω) με το μισό της αξίας του αυτοκινήτου μου, τη στιγμή που πληρώνω, ουδόλως ευκαταφρόνητο ποσό, για φόρο στην αγορά, φόρο στα καύσιμα, φόρο στη συντήρηση, φόρο στα ανταλλακτικά, κάθε χρόνο κάρτα καυσαερίων, κάθε 2ο χρόνο ΚΤΕΟ, κάθε μέρα τέλη διέλευσης εθνικών οδών και κατσικόδρομων που βαφτίζονται Ε.Ο.??
Στωϊκά και μοιρολατρικά κουνάμε το κεφάλι κάθε φορά που ακούμε για αύξηση στα τέλη κυκλοφορίας!
Σφάξε αγάμ' να αγιάσω...