Όποιος έχει πάθει ατύχημα γνωρίζει πολύ καλά τι εννοώ.
Διότι εκτός του ότι καταστρέφεται το αυτοκίνητό του, δεν μπορεί να κυκλοφορήσει του κάνει την ζωή άνω-κάτω έρχεται μετά ο πραγματογνώμονας της ασφαλιστικής διαβάζει το AUTOTRITI και αποφαίνεται με βάση τους πίνακες του περιοδικού για την αξία του αυτοκίνητου σου και δίνει την ελαχίστη τιμή από τους πίνακες.
Από κει πέρα σου αφαιρεί ένα ποσό που υποτίθεται θα πιάσει το αυτοκίνητο αν πουληθεί και σου δίνει τα υπόλοιπα.
Στην πράξη τα χρήματα αυτά δεν σου φτάνουν για να αγοράσεις ούτε μισό αυτοκίνητο σαν αυτό που είχες και πέρα από αυτά θα πρέπει να πληρώσεις την οδική βοήθεια, τα νέα τέλη κυκλοφορίας τα έξοδα μεταβίβασης την νέα ασφάλεια το κόστος μεταφοράς του αυτοκίνητου για διαγραφή καθώς και ότι άλλο έχεις κάνει στο αυτοκίνητο σου.
Και ακόμη πως το AUTOTRITI ή οποιοδήποτε άλλο περιοδικό μπορεί να χρησιμοποιηθεί για την εκτίμηση ενός αυτοκίνητου όταν ο καθένας γνωρίζει πολύ καλά ότι ένα αυτοκίνητο και σαν καινούργιο ακόμη έχει διαφοροποίηση που εξαρτάται από το χρώμα τις πόρτες κλπ.
Και ακόμη γιατί να το εκτιμήσουν με την ελαχίστη τιμή σαν το αυτοκίνητο κάποιου που θέλει στην κυριολεξία να το ξεφορτωθεί είτε επειδή έχει ανάγκη ή ακόμη επειδή δεν του βγήκε τόσο καλό.
Όταν κάνεις είναι ευχαριστημένος από το αυτοκίνητο του δεν το πουλάει.
Θα πρέπει το κράτος να μας προφυλάξει από τις ασφαλιστικές εταιρείες και από τους ανίδεους πραγματογνώμονες ως εξής:
1) Θα πρέπει οι πραγματογνώμονες να είναι μηχανικοί και να ορίζονται από το Τεχνικό Επιμελητήριο και να μην έχουν σχέση εξάρτησης από τις ασφαλιστικές εταιρείες.
2) Θα πρέπει να ορίσει ότι πέραν της άξιας του αυτοκινήτου να σου καλύπτει η ασφάλεια και τα λοιπά έξοδα για την αγορά του που ανέφερα παραπάνω και να προσκομίζουμε ακόμη και τα τιμολόγια αγοράς.
Από την πλευρά μας όλοι εμείς δεν θα πρέπει να δεχτούμε κανόνα συμβιβασμό σε όσα μας προτείνουν οι ασφαλιστικές εταιρείες και να διεκδικήσουμε με οποιοδήποτε τρόπο το δίκιο μας.
ΕΝΑΣ ΑΓΑΝΑΚΤΙΣΜΕΝΟΣ ΚΕΡΑΤΑΣ ΚΑΙ ΖΗΜΙΩΜΕΝΟΣ
0 comments:
Δημοσίευση σχολίου