Πέμπτη 13 Ιανουαρίου 2011

Συγχαρητήρια στον Εισαγγελέα...

Λαικισμος ή αγνοια?
Οι εθνικοι οδoi, οι πολυαριθμοι καινουργιοι δρομοι που εγιναν την τελευταια δεκαετια δεν ηταν δυνατον να γινουν απο το κρατος πρωτιστως, λογω των τεραστιων κεφαλαιων που θα απαιτουσε η κατασκευη τους.
Κατ αναγκην και καλλιτερα βεβαιως εγινα απο ιδιωτες. Διοτι ειναι τοις πασι γνωστο οτι το κρατος ειναι ενα Μπουρδ@@@@λο, ανικανο και υπο συνεχη διαλυσι απο τις συνετχνιες τους αργοσχολους και τους πολιτικους που διοριζουν χαρμοφαηδες...
Ετσι η κατασκευη τους με ιδία χρηματοδοτησι ανετεθη σε συνασπισμενους κατασκευαστικους οικους.
Εν συνεχεια μετα την κατασκευη τα ποσα που διετεθησαν για την χρηματοδοτησι των εργων εισπραττονται σε διατημα 10-20 ετων αναλογως, υπο την μορφη διοδιων...
Αν ειναι ακριβα ή φθηνα αυτο ειναι αλλο θεμα και να το συζητησουμε.
Ο Κος Γκλετσος ομως γνωστος κουκουες ακολουθει πιστα το προγραμμα του ΚΚΕ που σημαiνει ανατροπη του αστικου καθεστωτος με οποιο τροπο σε οποια θεσι οποτε μπορει, να συμβη.
Και αυτο εκανε. Παρανομησε, ξυλονωντας τα προστατευτικα κιγκλιδωματα χρησιμοποιωντας μηχανηματα του Δημου και διαπληκτιζομενος με τους αστυνομικους που προσπαθουσαν να τον σταματησουν. Ετσι ο κος αυτος διαφημστηκε για την παρανομια του απο τους ομοιδεατες του ταχα φιλελευθερους και δημοκρατες, και μπορει να ειναι υπερηφανος για το αλητικο καργκιοζιλικι του νταη... ψευτοτσαμπουκα που εμφανισε στην παρασταση που εδωσε δωρεαν...
Συγχαρητρια αξιζουν στον εισαγγελεα που αψηφησε τον λαικισμο και τις απειλες και οδηγει τον παραναμουντα ανεξαρτητως ιδιοτητος, ή πιθανως συμπαθειας λογω θεατρικης στην κυριολεξια προελευσεως στην στην δικαιοσυνη.

Ιασων
Bookmark and Share

8 comments:

  1. Iάσων, από ποιά χώρα μας γράφεις;
    Εδώ στην Ελλάδα πληρώνουμε επί χρόνια τρελλά τέλη κυκλοφορίας, τέλη ταξινόμησης και φόρους στην βενζίνη για να χρηματοδοτηθούν οι αυτοκινητόδρομοι που χαρίζονται στους νταβαντζήδες. Ακόμη και η Αττική Οδός φτιάχθηκε με δάνεια που πάρθηκαν με εγγυήσεις του Ελληνικού Δημοσίου, ενω οι γέφυρες και οι γραμμές του Προαστιακού πληρώθηκαν από το κράτος επιπλέον.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μάλλον το αντίθετο συμβαίνει φίλε μου ! Εκανε κάτι πού έπρεπε να το κάνουν όλοι οι λαλίστατοι πολιτικοί των καναλιών. Κρίμα !
    ΥΓ Δεν αντέχω το ύφος Παναγιωτόπουλου ή τίς άτυχείς δηλώσεις ένος άλλου μαμόθρεφτου ή μάλλον κομματόθρευτου παλαιου πολιτικού : του Βαρβιτσιώτη πατρός. Καλά, γιατί γίνονται γραφικοί; Μιά επανάσταση ρε Σαμαρά, μιά επανάσταση ! Εκτός κια αν όλοι είναι συνενοημένοι....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ιάσωνα σε παρακολουθώ καιρό, πρώτη φορά που διαφωνώ ολοσχερώς με ανάρτηση σου ελπίζω και τελευταία.
    Το να μή πληρώνεις διόδια είναι άρνηση στην παρανομία, τα διόδια απο μόνα τους είναι παράνομα απο την ίδια την Ευρωπαική Ένωση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Το άρθρο φανερώνει πλήρη συναίσθηση του γράφοντος της πραγματικότητας και της υποκουλτούρας που βιώνουμε σήμερα. Αρκεί ένα βεγγαλικό, μια δυνατή φωνή ενός κατάλληλα εκπαιδευμένου γιαυτό 'χρήσιμου ηλίθιου' και αμέσως μια πράξη χουλιγκανισμού βίας και ανομίας εξυψούται δυσανάλογα με τη πραγματική ριψοκινδυνότητά της. Αλήθεια πόσο πραγματικά μεγάλη ζημιά έκανε στόν ηθοποιό αυτή του η πράξη και οι συνέπειές της;Καμιά στην ουσία,τουναντιον του προσέδωσε θετική φήμη και περισσότερο ανύπαρκτο κύρος. Λαικισμός κύριοι,Λαικισμός και τίποτα περισσότερο που δείχνει μια εμπεδωμένη και στρεβλή άποψη που έχει ο λαός για το πολιτικό γίγνεσθαι, ανάγοντας το επίχρυσο σε χρυσό ,τον μέτριο σε ήρωα,την ανεπάρκεια σε υπεραξία.
    ΙΙΤ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ιάσων ο πιο ήπιος χαρακτηρισμός για αυτά που γράφεις είναι "ότι είσαι μεγάλο νούμερο"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αγαπητε Ανωνυμε 13 ιανουαριου 11:11π/μ
    Αν θελης διαβασε κι εδω...
    http://www.menslounge.gr/money__power/oikonomia/diodia__dromoi_meta_empodion.html

    Η προηγμένη Ευρώπη
    Η Ιταλία έχει σταθμούς διοδίων σε όλους τους αυτοκινητόδρομους. Ενδεικτικά για μια απόσταση 658 χιλιομέτρων (Μιλάνο-Νάπολι) θα χρειαστεί να πληρώσεις περίπου 45 ευρώ. Ποσό που σαφώς ξεπερνάει κατά πολύ τα χρήματα που θα έδινες για την ίδια χιλιομετρική απόσταση στην Ελλάδα. Βεβαίως, και οι Ιταλοί πρέπει στο τέλος κάθε έτους να πληρώσουν τέλη κυκλοφορίας. Όμως η διαφορά είναι ότι οι αυτοκινητόδρομοι τους πληρούν όλες τις σύγχρονες προδιαγραφές και επιπλέον δε χρειάζεται να σταματούν κάθε 30 χιλιόμετρα σε σταθμούς διοδίων, μειώνοντας το μέσο όρο ταχύτητας τους. Επιπλέον υπάρχουν εναλλακτικές διαδρομές χωρίς χρέωση με 2 λωρίδες ανά κατεύθυνση, παράλληλα με τους αυτοκινητόδρομους!

    Στην Γαλλία υπάρχουν επίσης διόδια και για τη διαδρομή Παρίσι-Στρασβούργο (360χλμ.) θα χρειαστεί να ξοδέψεις 34,9 ευρώ. Και εκεί όμως οι αυτοκινητόδρομοι μοιάζουν με θάλασσα χωρίς μποφόρ! Λαδάκι....

    Στην Γερμανία πάλι ισχύει ένα άλλο σύστημα. Οι αυτοκινητόδρομοι είναι δωρεάν, αλλά πρέπει να πληρώσεις για ένα ειδικό σήμα που σου επιτρέπει την κυκλοφορία σε αυτούς. Τα ίδια πάνω κάτω ισχύουν στην Αυστρία όπου το ειδικό σήμα ανά έτος κοστίζει 76,2 ευρώ, στην Ελβετία (31 ευρώ) και στην Τσεχία (47 ευρώ), ενώ στο Βέλγιο δεν υπάρχουν σήματα αλλά τέλη κυκλοφορίας με παρόμοιες τιμές με τα δικά μας. Μάλιστα οι αυτοκινητόδρομοι του Βελγίου είναι από τους πιο άνετους στην Ευρώπη, μιας και τα πιο πολλά χιλιόμετρά τους φωταγωγούνται τη νύχτα, προσφορά της Γερμανίας ως μέρος των αποζημιώσεων για το Β᾽ Παγκόσμιο Πόλεμο.

    ***********************************13 Ιανουαρίου 2011 2:42 μ.μ.

    Τα επιχειρηματα σου ειναι συγκλονιστικα.
    ********************************
    13 Ιανουαρίου 2011 11:24 π.μ.
    Ευχαριστω για τα σχολια σας.Εξακολουθω να διατηρω την δικη μου απαοψι.
    *****************************
    13 Ιανουαρίου 2011 12:01 μ.μ.

    Αγαπητε Φιλε
    Ευχαριστω για το σχολιο σου.Ομως κιαν ακομη δεχθουμε οτι τα διοδια ειναι παρανομα,( που δεν ειναι και υπαρχουν στις περισοτερες χωρες της Ευρωπης) δεν εχουμε νομιμο τροπο να το αποδειξουμε?
    Που ζουμε στην Ζουγκλα.
    ο καθε νας εφαρμοζει την δικη του αποψι ως οι νομοι ναεινια σχτιοκοι και οποιος θελει τους τηρει και οποις δεν θελει τους καταπατα?
    **********************************************
    Κε ΙΤΤ
    Συμφωνω πληρως μαζι σας
    Σς ευχαριστω παντοτε για τα σχολια σας.Τιμη μου που διαβαζετε και σχολιαζετε τις αποψεις μου.
    *********************

    Εν τελει διερρωτωμαι Γιατι οι δημαρχοι ως ο φερελπις κος Γκλετσος, και ολοι αυτοι οι προοδευτικοι που ειναι ετοιμοι να γκρεμισουν και την Ακροπλολη αν χρεισαθη προκειμενου να επιβαλλουν την αποψι τους..Διερωτωμαι:
    1.Τι επραξαν και πως αντιδρουν π.χ στα μονα ζυγα?
    2.Στο οτι πληρωνουμε ΕΡΤ στην ΔΕΗ
    3. Στο οτι στους λογαριασμους της ΣΕΗ μας επιαβλλονται δημοτικα τελη που μερικες φορες η αξια των ειναι περιπου η αξια του ρευματος που καταναλωνουμε.
    Γι αυτες τις παραλογες χρεωσεις περιορισμους , αυτοι που δεν πληρωνουν διοδια πως αντιδρουν??

    Ιασων

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μαλλον εδω ταιριαζει το ηταν στραβό το κλήμα (ακριβά διόδια που καταντουν εκμεταλλευση απο ενα σημειο και μετα, απουσία παραδρόμων κλπ) αλλά τοφαγε και ο γάιδαρος του λαϊκισμού όντως. Ο νόμος, ο όποιος νομος, εφόσον εχει ψηφιστει απο ενα δημοκρατικο κοινοβούλιο και υπαρχει πρεπει να εφαρμόζεται. Αλλως ας αλλαξει με τις προβεπόμενες θεσμικές διαδικασίες.

    Εγώ πάντως μετακινούμαι με τα αεροταξί του Παλαιοκώστα οπότε δεν μ'αγγιζουν τα διόδια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Αγαπητε Ιάσων,
    Χαίρομαι που έχεις τοσο καλή γνώση των ισχυόντων στην Ευρώπη. Εν κατακλείδι έχουμε κάποιες χώρες χωρις διόδια (Αγγλία κ.λ.π.), άλλες με ετήσια εισφορά (σαν τα δικά μας τέλη αλλά πολύ λιγότερα) και δύο χαρακτηριστικές με ακριβά τέλη αλλά τέλειους δρόμους και χιλιομετρική χρέωση. Παρακαλώ διευκρίνησε μου αν σε αυτές τις χώρες οι δρόμοι έχουν χρηματοδοτηθεί και κατασκευασθεί από το κράτος και κατόπιν παραχωρηθεί σε ιδιωτικές εταιρίες για εκμετάλλευση, ή αν οι ιδιώτες έχουν χρηματοδοτήσει τους δρόμους (περιλαμβανομένων των απαλλοτριώσεων) ή αν το κράτος εισπράττει τα διόδια. Τέλος εξήγησε μου την λογική με την οποία πρέπει να πληρώσω στους νταβαντζήδες 2,05 Ευρώ για πέντε χιλιόμετρα από Αφίδνες προς Αγιο Στέφανο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή