Από το Μαρικάκι
Εκτός του ότι τους έχει βγάλει έξω από τα ρούχα τους τόσους μήνες με κάθε είδους σχεδιασμούς που εξαγγέλλονται και βεβαίως με τις γενναίες περικοπές, που μέχρι στιγμής φτάνουν το 25% για τους διορισμένους, τώρα το υπουργείο Παιδείας τους βγάζει και στο δρόμο. Ο λόγος για τους εκπαιδευτικούς της δευτεροβάθμιας κυρίως αλλά και της πρωτοβάθμιας.
Τη Δευτέρα που η Διαμαντοπούλου θα έχει συνάντηση με τους δημάρχους όλης της χώρας, το ΔΣ της ΟΛΜΕ καλεί όλα τα Δ.Σ. των τοπικών Ενώσεών της (εκτός Αττικής) να οργανώσουν παραστάσεις διαμαρτυρίας στις Περιφερειακές Διευθύνσεις Εκπαίδευσης και στις Διευθύνσεις Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης. Στην Αττική, την ίδια ημέρα, η ΟΛΜΕ καλεί τους εκπαιδευτικούς σε παράσταση διαμαρτυρίας στο υπουργείο Παιδείας (Μαρούσι) στις 9 π.μ. έχοντας κηρύξειι 4ωρη στάση εργασίας από τις (8π.μ. -12μ.)
Αιτία το πρόγραμμα εκτεταμένων συγχωνεύσεων των σχολικών μονάδων και η αντικατάστασή τους από «πολυδύναμα σχολικά κέντρα». Χωρίς να υπάρχει άλλο κριτήριο πέρα από το οικονομικό, δηλαδή την εξοικονόμηση πόρων για τους τόκους του κατοχικού δανείου, σχολεία και εκπαιδευτικό προσωπικό σφάζονται με το πρόγραμμα των καταργήσεων – συγχωνεύσεων - υποβαθμίσεων, καθώς ακόμα και όταν δεν υπάρχουν συγχωνεύσεις προβλέπονται υποβαθμίσεις, δηλαδή μείωση οργανικών θέσεων, (αντιστοίχως, προβλέπονται αναβαθμίσεις, αλλά αανμένεται να είναι συγκριτικά ελάχιστες).
Τα σχολεία που συνενώνονται όπως είναι φυσικό θα έχουν τον διπλάσιο μαθητικό πληθυσμό χωρίς αναβάθμιση υποδομών κι εκπαιδευτικών συνθηκών δεδομένων των εκτεταμένων περικοπών που επιβάλει το Μνημόνιο. Σχολεία που θα μοιάζουν με σταύλους παρά με σχολεία. Οι μαθητές θα μοιραστούν σε 30αρια τμήματα, αλλά ο υπερπληθυσμός αυτός το πολύ να αντιμετωπίσει τις συνθήκες έλλειψης θέρμανσης, αφού τα κονδύλια ακόμα και για λειτουργικά έξοδα πέφτουν με το σταγονόμετρο. Όχι όμως και τις ανάγκες μάθησης. Γιατί πλέον η εκπαιδευτική διαδικασία τινάζεται στον αέρα. Κανείς δεν θα έχει όρεξη να να παρακολουθήσει μάθημα και κανείς δεν θα έχει όρεξη να κάνει μάθημα – ειδικά αν πρόκειται για εκπαιδευτικούς με μισθό χιλιοκουτσουρεμένο ύστερα από χρόνια στην εκπαίδευση και περιπλάνηση ανά την Ελλάδα για τη συλλογή μορίων, ενώ πλέον αντιμετωπίζουν δεκάδες μεταβολές επί τα χείρω στο εργασιακό τους περιβάλλον.
Με σχολεία αφιλόξενα, σε συνθήκες γενικευμένης κρίσης, οικονομικής πίεσης των νοικοκυριών και ανεργίας δεν είναι δύσκολο να φανταστεί κανείς ότι πολλοί μαθητές, ειδικά αν προέρχονται από αδύναμες οικονομικά οικογένειες, θα εγκαταλείψουν το σχολείο σε αναζήτηση εργασίας. Ήδη στις μαθητικές παρέες διακρίνει κανείς μια δυσφορία για τις ώρες που «χάνουν» στο σχολείο όταν θα μπορούσαν να είναι στις καφετέριες ή στα φροντιστήρια...
Το υπουργείο Παιδείας όχι μόνο δεν φροντίζει να αποκαταστήσει στα μάτια των παιδιών την αξία της εκπαίδευσης αλλά τα διώχνει κιόλας. Για να έχει αντικείμενο το έτερο σκέλος αρμοδιοτήτων του, η Δια Βίου Μάθηση.
Τα σχολεία που θα βγάζουν ... Γιωργάκηδες, αμόρφωτους που θα λένε «ευχαριστώ» σε κάθε «ευεργέτη», ετοιμάζονται...
Εκτός του ότι τους έχει βγάλει έξω από τα ρούχα τους τόσους μήνες με κάθε είδους σχεδιασμούς που εξαγγέλλονται και βεβαίως με τις γενναίες περικοπές, που μέχρι στιγμής φτάνουν το 25% για τους διορισμένους, τώρα το υπουργείο Παιδείας τους βγάζει και στο δρόμο. Ο λόγος για τους εκπαιδευτικούς της δευτεροβάθμιας κυρίως αλλά και της πρωτοβάθμιας.
Τη Δευτέρα που η Διαμαντοπούλου θα έχει συνάντηση με τους δημάρχους όλης της χώρας, το ΔΣ της ΟΛΜΕ καλεί όλα τα Δ.Σ. των τοπικών Ενώσεών της (εκτός Αττικής) να οργανώσουν παραστάσεις διαμαρτυρίας στις Περιφερειακές Διευθύνσεις Εκπαίδευσης και στις Διευθύνσεις Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης. Στην Αττική, την ίδια ημέρα, η ΟΛΜΕ καλεί τους εκπαιδευτικούς σε παράσταση διαμαρτυρίας στο υπουργείο Παιδείας (Μαρούσι) στις 9 π.μ. έχοντας κηρύξειι 4ωρη στάση εργασίας από τις (8π.μ. -12μ.)
Αιτία το πρόγραμμα εκτεταμένων συγχωνεύσεων των σχολικών μονάδων και η αντικατάστασή τους από «πολυδύναμα σχολικά κέντρα». Χωρίς να υπάρχει άλλο κριτήριο πέρα από το οικονομικό, δηλαδή την εξοικονόμηση πόρων για τους τόκους του κατοχικού δανείου, σχολεία και εκπαιδευτικό προσωπικό σφάζονται με το πρόγραμμα των καταργήσεων – συγχωνεύσεων - υποβαθμίσεων, καθώς ακόμα και όταν δεν υπάρχουν συγχωνεύσεις προβλέπονται υποβαθμίσεις, δηλαδή μείωση οργανικών θέσεων, (αντιστοίχως, προβλέπονται αναβαθμίσεις, αλλά αανμένεται να είναι συγκριτικά ελάχιστες).
Τα σχολεία που συνενώνονται όπως είναι φυσικό θα έχουν τον διπλάσιο μαθητικό πληθυσμό χωρίς αναβάθμιση υποδομών κι εκπαιδευτικών συνθηκών δεδομένων των εκτεταμένων περικοπών που επιβάλει το Μνημόνιο. Σχολεία που θα μοιάζουν με σταύλους παρά με σχολεία. Οι μαθητές θα μοιραστούν σε 30αρια τμήματα, αλλά ο υπερπληθυσμός αυτός το πολύ να αντιμετωπίσει τις συνθήκες έλλειψης θέρμανσης, αφού τα κονδύλια ακόμα και για λειτουργικά έξοδα πέφτουν με το σταγονόμετρο. Όχι όμως και τις ανάγκες μάθησης. Γιατί πλέον η εκπαιδευτική διαδικασία τινάζεται στον αέρα. Κανείς δεν θα έχει όρεξη να να παρακολουθήσει μάθημα και κανείς δεν θα έχει όρεξη να κάνει μάθημα – ειδικά αν πρόκειται για εκπαιδευτικούς με μισθό χιλιοκουτσουρεμένο ύστερα από χρόνια στην εκπαίδευση και περιπλάνηση ανά την Ελλάδα για τη συλλογή μορίων, ενώ πλέον αντιμετωπίζουν δεκάδες μεταβολές επί τα χείρω στο εργασιακό τους περιβάλλον.
Με σχολεία αφιλόξενα, σε συνθήκες γενικευμένης κρίσης, οικονομικής πίεσης των νοικοκυριών και ανεργίας δεν είναι δύσκολο να φανταστεί κανείς ότι πολλοί μαθητές, ειδικά αν προέρχονται από αδύναμες οικονομικά οικογένειες, θα εγκαταλείψουν το σχολείο σε αναζήτηση εργασίας. Ήδη στις μαθητικές παρέες διακρίνει κανείς μια δυσφορία για τις ώρες που «χάνουν» στο σχολείο όταν θα μπορούσαν να είναι στις καφετέριες ή στα φροντιστήρια...
Το υπουργείο Παιδείας όχι μόνο δεν φροντίζει να αποκαταστήσει στα μάτια των παιδιών την αξία της εκπαίδευσης αλλά τα διώχνει κιόλας. Για να έχει αντικείμενο το έτερο σκέλος αρμοδιοτήτων του, η Δια Βίου Μάθηση.
Τα σχολεία που θα βγάζουν ... Γιωργάκηδες, αμόρφωτους που θα λένε «ευχαριστώ» σε κάθε «ευεργέτη», ετοιμάζονται...
Η θεοδωρα Μητσοτακη δηλωσε οτι θα συνεργασθει για το καλο της Ελλαδος με το πασοκ .
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ σωτηρια του τοπου προεχει ειπε
Πολύ καλά τα λες Μαρικακι, ξέχασες όμως να αναφερθεις και στους Γιωργάκηδες συνδικαλιστές της ΠΑΣΚ. Μέχρι και πέρυσι έκαναν επανάσταση εάν περνούσε έστω και ως ιδέα το κλείσιμο σχολείων. Σήμερα συνδιαλέγονται με τις τοπικές εξουσίες της εκπαίδευσης και αποφασίζουν για το ποιες σχολικές μονάδες θα κλείσουν. Και αυτοί οι συνδικαλιστές της ΠΑΣΚ εκ των οποίων οι περισσότεροι είναι ΑΓΡΑΜΜΑΤΟΙ, μας το παίζουν και μεγάλοι αγωνιστές! Οι κοχλιοί, τα τσιράκια, οι δοσίλογοι της εξουσίας. Φωτιά και Τσεκούρι σε όλους τους προσκυνημένους. Φωτιά και τσεκούρι σ΄αυτούς που που έφεραν την εκπαίδευση σ΄αυτό το χάλι. Και κάτι για το τέλος. Εάν στείλουμε κάμερες για να καταγράψουμε τις παιδσγωγικές και διδακτικές τους μεθόδους στην τάξη, οι περισσότεροι πρέπει να απολυθούν. Βέβαια το καλό είναι ότι δεν κάνουν μάθημα και γλυτώνουν τα παιδάκια του Λαού την αγραμματοσύνη και την μπουρδολογία που τους διακατέχει.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑΥΤΑ ΚΥΡΙΑ ΜΑΡΙΚΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΣΥΜΠΤΩΜΑΤΑ ΣΕ ΜΙΑ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΠΟΥ ΚΑΘ'ΕΞΙΝ ΚΑΙ ΣΥΝΕΙΔΗΣΙΝ,ΚΑΙ ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΑ "ΔΟΛΟΦΟΝΕΙ ΤΟΝ ΣΩΚΡΑΤΗ"................
ΑπάντησηΔιαγραφήΟΙ ΑΚΑΤΑΛΛΗΛΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ,ΣΤΙΣ ΚΑΤΑΛΛΗΛΕΣ ΘΕΣΕΙΣ.ΜΕ ΠΟΙΟ ΓΝΩΜΩΜΑ?
ΤΟ ΙΔΙΟΝ ΣΥΜΦΕΡΟΝ,ΕΙΣ ΒΑΡΟΣ ΤΟΥ ΣΥΝΟΛΙΚΟΥ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΥ.
ΑΥΤΑ ΘΕΛΕΙ Η ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΗΣ ΨΩΡΟΚΩΣΤΑΙΝΑΣ,ΑΥΤΑ ΘΑ ΕΧΕΙ...ΚΑΙ ΟΣΟΝΟΥΠΩ ΚΑΙ ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ.ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΞΙΖΟΥΝ.
H δημοσια τηλεοραση σε εποικιστικη λαθροχειρια-"διεκδικητικη" αγιογραφια
ΑπάντησηΔιαγραφήΑπο το προγραμμα της δημοσιας τηλεορασεως νετ "οι φυλες των Αθηνων" παρουσιαζεται μια ατυχεστατη οσο και σκοπιμη εξισωση δια παραλληλισμου του κρυφου σχολειου επι οθωμανικης κατακτησης με τις αυτοσχεδιες πρωτοβουλιες σημερα φυλετικων ομαδων εποικων στην αθηνα για την εκμαθηση της γλωσσας προελευσεως τους.
Προκειται για σκοπιμη οσο και αστοχη συγχυση που σκοπο εχει να καθυποβαλλει τον ελληνα θεατη σε μια παραλογικη ταυτισεως-σοφιστικης εξισωσεως- των αλλοφυλλων και λοιπων απροκλητα επιδρομησαντων και κατοπιν νομικοκρατικα αναγνωρισμενων πλειστων εξ αυτων ως εποικων,με τους καταπιεσμενους γηγενεις προγονους του γηγενους ελληνος επι οθωμανικου ζυγου!
Ειναι δε εμφανες οτι ο παραλληλισμος του ελληνικου κρυφου σχολειου με δηθεν κρυφα (αλλα προφανως φανεροτατα και χωρις "οθωμανικο" κυνηγο για την μαχητικη καμερα της δημοσιας τηλοψιας...) σχολεια εποικων στη χωρα μας,περα απο βαθυτατα προσβλητικος για τους δυστυχους προγονους μας στα ορια της φαιδροποιησεως τους,ου μην αλλα και χλευασμου των δεινων της φυλης μας,δυναται λογικα να ερμηνευτει με δυο μονο τροπους.
Α.Οι υποδουλοι ελληνες υπηρξαν εποικοι που εγκατασταθηκαν επι οθωμανοκρατιας στον ελλαδικο ιστορικο χωρο,υπεστησαν δε ως τετοιοι καταπιεση πολιτισμικη απο τους γηγενεις οθωμανους και εφτιαξαν κρυφα σχολεια που τωρα μιμουνται στον ιδιο ρολο οι εποικοι των αθηνων εναντι των καταπιεστων ημων γηγενων.
Β.Οι υποδουλοι με βια ελληνες ησαν γηγενεις και εφτιαχναν κρυφα σχολεια εναντια στην καταπιεση των οθωμανων κατακτητων,κατα τον ιδιο δε τροπον και εμεις σημερα ειμαστε κατακτητες στην συμπεριφορα εναντι των φυλων των αθηνων,που προφανως ειναι γηγενεις καθοτι εγεννηθησαν ισως εδω και φτιαχνουν κρυφα σχολεια εναντι των καταπιεστων παλαιοελληνων (αν και λογικως αυτο προυποθετει να ειναι ελληνες οχι φυλες των αθηνων και εμεις περιπου καταπιεστες κατακτησεως ως νεοθωμανοι!)
Σε καθε περιπτωση προκειται για προφανεις τηλε-λογικες ακροβασιες εκτος τοπου και χρονου,οι οποιες αποσκοπουν με τις ευλογιες της πολιτειας -αρα των δικων μας αναγκαστικων εισφορων- να εμφανισουν ως θυματα καταπιεσεως τους εποικους με τον ιδιο τροπο που θα επροκειτο για γηγενεις απο κατακτητες ελληνες σε ξενη χωρα!
Ειναι απαραδεκτο να χρησιμοποιουνται τα ιστορικα βιωματα του εθνους μας ως αντιστροφο εργαλειο χειραγωγησεως στο επιθυμητον των αισθηματων μας απεναντι στους εν πασει περιπτωσει απροσκλητους εποικιστες μας,κατα τροπο αστοχο και λογικα πασχοντα!
Αν η ελλαδικη πολιτεια,χρηματοδοτωντας τετοιες ανωφελες και επιζημιες για την σταθεροτητα μας λογικες αιωρησεις και τηλε σοου παρελασεως του θεατρου του Ιονεσκο,θεωρει πως θα καταστησει συμπαθητικη και βιωσιμη την εγκατασταση των εποικων στη χωρα στη βαση κατασκευης καταπιεσμενων εποικιστικων "μειονοτητων",τα αποτελεσματα θα ειναι πενιχρα ασφαλως.
Θα προτειναμε δε, στους δημιουργους-παραγωγους αυτου του τηλε-διανοητικου υβριδιου,μειγμα ασφαλως πολιτικων σκοπιμοτητων δημιουργιας επικοινωνιακου προφιλ αποδοχης του εποικισμου και γεννεσης ενος νεου "εθνους" απο τον "κατασκευαστη" κρατος της ελλαδικης πολιτειας με τα δικα μας χρηματα,στα πλαισια μιας ακομη απο το κρατος γεννεσεως εθνους απο τις "φυλες των αθηνων",κατα το προηγουμενο της δηθεν δικης μας κρατικης εθνογεννεσεως το 1821 οπως μας λεγει η πολιτεια ημων,με προφανη τη σημερινη "επαναληπτικη" σκοπιμοτητα με μαγια για το κρατος τις "φυλες των αθηνων",το εξης:
ΑπάντησηΔιαγραφήΓιατι κυριοι παραγωγοι δεν διδεται τα εισοδηματα σας απο το προγραμμα σας αυτο στις "φυλες των αθηνων" για να ενισχυθει η εκμαθηση των γλωσσων τους;Oταν θεωρειτε οτι η πραξη αυτη συνιστα κρυφο σχολειο καταπιεσμενων ραγιαδων (αραγε ιθαγενων με βαση τον κρατικο νομο μαζικων "ελληνοεθνογεννησεων";) απο εμας τους προηγουμενα κατασκευασμενους γηγενεις,θα πρεπει να πληρωσετε ομως και απο τις τσεπες σας τα φανερα τηλε-"κρυφα σχολεια" τους ,τουλαχιστον εμεις δικαιουμεθα να ερωτηθουμε αν θελουμε να πληρωνουμε τα φανερα κρατικα τηλε-σχολεια εποικιστικης κατηχησεως στο νεο "ελλαδικον εθνος" που γενναται απο την ελλαδικη πολιτεια απο δημοσιου ταμειου και διαυλου που συγχρηματοδοτουμε ,ακομη ως ελληνες φορολογουμενοι...
Και κατι ακομη,αραγε οι εποικοι που εισεβαλλον ως Ατομα στη χωρα,κατα ποιαν εννοια και εναντι ποιου συμφεροντος των ελληνων πολιτων και της προκοπης και ευημεριας της χωρας μεταβαλλονται σταδιακα με τις τηλε ευλογιες της πολιτειας (και οχι μονο απο τηλοψιας...) σε εθνοθρησκευτικες μειονοτητες κρατικα επιδοτουμενων συλλογικοτητων,μαλιστα δε καταπιεσμενες με "τηλεκρατικα κρυφα σχολεια" εν καταχρησει εννοιων και ιστορικης γνωσης,διεκδικουσες λοιπον εποικιστικα αιτηματα συλλογικου αυτοπροσδιορισμου και χρηματοδοτησεις "αυτονομιστικες";
Σε τι επομενως συνεισφερει στην προκοπη μας ως Ελλαδος η κατασκευη καταπιεσμενων εποικων;Δεν συνιστα αραγε εχθροπαθεια προς τους παλαιοελληνες εμας, ποινικως προσεχως κολασιμος;
Aραγε προβαλλοντας στο μελλον, η ενθαρρυνσις δια της τηλε-προετοιμασιας χορηγιας κρατικης της εκμαθησης απο τους εποικους των γλωσσων προελευσεως αποτελει μηπως στοιχειο ενοτητας και ενσωματωσεως στη χωρα;Mηπως δε αποτελει η γνωσις ξενων προς την ελληνικη γλωσσων... επιθυμητη προυποθεση για την αποκτηση καταχρηστικως ελληνικης "ιθαγενειας",αντι της ελληνικης γλωσσης;
Μηπως δηλαδη σκοπουμενο νεο εθνογεννετικο κριτηριο ειναι η γνωσις αλλων πλην της ελληνικης γλωσσων για την μαζικη κρατικονομικη "ελληνογεννηση" των "φυλων των αθηνων";Γιατι αυτο θυμιζει ασφαλως την διακινουμενη απο εκλεκτους της πολιτειας ημων θεωρια δηθεν περι ηδη κρατικης κατασκευης του ελληνικου εθνους.Μηπως στο πλαισιο αυτο ετοιμαζεσθε κυριοι της πολιτειας να κατασκευασετε "ξανα" με ιθαγενοποιησεις αλλογλωσσων "καταπιεσμενων" εποικων σε κρυφα σχολεια ενα νεο "ελλαδικο εθνος" χωρις εκτος αλλων (για "ιθαγενεις" η και δια της α-παιδειας πραγματι ιθαγενεις) ελληνικη γλωσσικη ταυτοτητα αλλα αλλοφωνη; μια αλλη ελλαδα χωρις ψηγμα ελληνισμου και γλωσσικως;