Φόβος και τρόμος για πολλούς οδηγούς αποτελούν, εκτός από το τριτοκοσμικό οδικό δίκτυο σε πολλά σημεία της χώρας, και τα χιλιάδες ανασφάλιστα αυτοκίνητα (ακόμη και για 1εκ. γίνεται λόγος!) που κυκλοφορούν στους ελληνικούς δρόμους.
Στο μεταξύ η οικονομική κρίση που μαστίζει τα νοικοκυριά έχει ως αποτέλεσμα τα ανασφάλιστα αυτοκίνητα να αυξάνονται με… γεωμετρική πρόοδο. Επιπλέον, πάνω από 20% των Ι.Χ. δεν έχουν περάσει ΚΤΕΟ, λόγω οικονομικών δυσκολιών των κατόχων τους. Έτσι, σε περίπτωση εμπλοκής τέτοιων αυτοκινήτων σε τροχαίο, η διαδικασία θα είναι όχι μόνο χρονοβόρα, αλλά και πολυέξοδη.
Στο μεταξύ η οικονομική κρίση που μαστίζει τα νοικοκυριά έχει ως αποτέλεσμα τα ανασφάλιστα αυτοκίνητα να αυξάνονται με… γεωμετρική πρόοδο. Επιπλέον, πάνω από 20% των Ι.Χ. δεν έχουν περάσει ΚΤΕΟ, λόγω οικονομικών δυσκολιών των κατόχων τους. Έτσι, σε περίπτωση εμπλοκής τέτοιων αυτοκινήτων σε τροχαίο, η διαδικασία θα είναι όχι μόνο χρονοβόρα, αλλά και πολυέξοδη.
ΣΤΟ ΑΤΥΧΗΜΑ
Ο συνεχώς αυξανόμενος αριθμός των ανασφάλιστων αυτοκινήτων εκτός από τις επιπτώσεις που έχει στις ασφαλιστικές εταιρίες από την απώλεια εσόδων, αποτελεί και έναν επιπλέον βασικό κίνδυνο και για τους οδηγούς των ασφαλισμένων οχημάτων. Όπως αναφέρει το www.asfalisinet.gr, η εμπλοκή σε τροχαίο ατύχημα με ανασφάλιστο όχημα σημαίνει μακρόχρονη και ίσως μερικές φορές αβέβαιη διαδικασία από τον παθόντα για να αποζημιωθεί.
Ο συνεχώς αυξανόμενος αριθμός των ανασφάλιστων αυτοκινήτων εκτός από τις επιπτώσεις που έχει στις ασφαλιστικές εταιρίες από την απώλεια εσόδων, αποτελεί και έναν επιπλέον βασικό κίνδυνο και για τους οδηγούς των ασφαλισμένων οχημάτων. Όπως αναφέρει το www.asfalisinet.gr, η εμπλοκή σε τροχαίο ατύχημα με ανασφάλιστο όχημα σημαίνει μακρόχρονη και ίσως μερικές φορές αβέβαιη διαδικασία από τον παθόντα για να αποζημιωθεί.
Οι αποζημιώσεις από ανασφάλιστα αυτοκίνητα καταλήγουν συνήθως στο Επικουρικό Κεφάλαιο αυτοκινήτων των ασφαλιστικών εταιριών, που αντιμετωπίζει σοβαρά οικονομικά προβλήματα εξαιτίας των συσσωρευμένων ελλειμμάτων, που έχουν προκαλέσει τα απανωτά "λουκέτα" σε ασφαλιστικές εταιρίες τα τελευταία χρόνια, αλλά και από την συνεχώς μειούμενο στόλο των ασφαλισμένων οχημάτων.
ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΕΠΙΒΑΡΥΝΣΗ…
Έτσι οι κάτοχοι οχημάτων που θέλουν να διασφαλιστούν από τον συνεχώς αυξανόμενο κίνδυνο εμπλοκής σε τροχαίο με ανασφάλιστο αυτοκίνητο, θα πρέπει να καταφύγουν σε επιπλέον ασφαλίσεις και να επιβαρυνθούν επιπλέον κόστος.
Τέτοιες επιπλέον ασφαλιστικές καλύψεις είναι οι μεικτές ασφαλίσεις, η ασφαλιστική κάλυψη για ανασφάλιστα, ενώ συνιστώμενη από τους ειδικούς είναι και η κάλυψη της νομικής προστασίας.
Μέσω της ασφαλιστικής κάλυψης της νομικής προστασίας ο ασφαλισμένος εξασφαλίζει τουλάχιστον, ταχύτερη και χωρίς άμεση εμπλοκή την νομική διεκδίκηση των χρημάτων της αποζημίωσης από τον κάτοχο του ανασφάλιστου αυτοκινήτου ή το Επικουρικό Κεφάλαιο.
Έτσι οι κάτοχοι οχημάτων που θέλουν να διασφαλιστούν από τον συνεχώς αυξανόμενο κίνδυνο εμπλοκής σε τροχαίο με ανασφάλιστο αυτοκίνητο, θα πρέπει να καταφύγουν σε επιπλέον ασφαλίσεις και να επιβαρυνθούν επιπλέον κόστος.
Τέτοιες επιπλέον ασφαλιστικές καλύψεις είναι οι μεικτές ασφαλίσεις, η ασφαλιστική κάλυψη για ανασφάλιστα, ενώ συνιστώμενη από τους ειδικούς είναι και η κάλυψη της νομικής προστασίας.
Μέσω της ασφαλιστικής κάλυψης της νομικής προστασίας ο ασφαλισμένος εξασφαλίζει τουλάχιστον, ταχύτερη και χωρίς άμεση εμπλοκή την νομική διεκδίκηση των χρημάτων της αποζημίωσης από τον κάτοχο του ανασφάλιστου αυτοκινήτου ή το Επικουρικό Κεφάλαιο.
0 comments:
Δημοσίευση σχολίου