Του Χρίστου Γούδη
Η Ελλάδα επί ξυρού ακμής, κρημνοβατούσα κυριολεκτικά στην κόψη του ξυραφιού. Η λανθάνουσα κοινωνική αναταραχή που διαχέεται με ποικίλλες αφορμές στα γήπεδα, στους δρόμους, στις γειτονιές και στις πλατείες, ενδεχομένως να ξεσπάσει με τρόπο ανεξέλεγκτο, αν, με πρόφαση την κατάλυση του «δημοκρατικού» Πανεπιστημίου, υπάρξουν μαζικές νεολαιίστικες αντιδράσεις, υποκινούμενες από τις δυνάμεις της Αριστεράς, όπως έχει σαφώς δηλωθεί από τις υπεύθυνες (;) ηγεσίες της.
Η μακρά περίοδος ειρήνης και μακροημέρευσης, εφυσηχασμού και ευμάρειας, στηριγμένη στην συνεχή υποχωρητικότητα σε όλα τα μέτωπα των εθνικών μας θεμάτων και στην εκμαυλιστική νοοτροπία του εξωτερικού δανεισμού, διαμόρφωσε το σημερινό σκηνικό κατάρρευσης, το οποίο ενισχύεται από την συσσωρευμένη φυσική ενέργεια της νειότης που δεν έχει τρόπο να την χρησιμοποιήσει εποικοδομητικά, αναλισκόμενη σε εσωτερικές αντιπαραθέσεις που δεν οδηγούν παρά στην υπονόμευση του εαυτού της και του μέλλοντός της.
Μόνη ελπίδα μας, παραδόξως, είναι πλέον η διαγραφόμενη, κατά τρόπο απόλυτα ορατό, επιθετικότητα της γείτονος Τουρκίας. Είθε λοιπόν να μας προκαλέσει στρατιωτικά, εκτιμώντας πως ήρθε η ώρα της, την στιγμή της δικής μας αδυναμίας. Είθε οι ιδεοληψίες των νεο-οθωμανών και νεο-ισλαμιστών της Άγκυρας και το διαχρονικό σύνδρομο κατωτερότητας που τους κατατρύχει κάτω από το προσωπείο της μανίας μεγαλείου που εκπέμπουν, να τους οδηγήσει σε μία μετωπική σύγκρουση μαζί μας. Η εθνική μας συσπείρωση θα είναι τότε δεδομένη. Και η οργή μας και η λύσσα μας, για όλα όσα μας έκαναν στο παρελθόν, και όλα όσα κάναμε εμείς στους εαυτούς μας, θα ξεσπάσει επάνω τους.
Η μακρά περίοδος ειρήνης και μακροημέρευσης, εφυσηχασμού και ευμάρειας, στηριγμένη στην συνεχή υποχωρητικότητα σε όλα τα μέτωπα των εθνικών μας θεμάτων και στην εκμαυλιστική νοοτροπία του εξωτερικού δανεισμού, διαμόρφωσε το σημερινό σκηνικό κατάρρευσης, το οποίο ενισχύεται από την συσσωρευμένη φυσική ενέργεια της νειότης που δεν έχει τρόπο να την χρησιμοποιήσει εποικοδομητικά, αναλισκόμενη σε εσωτερικές αντιπαραθέσεις που δεν οδηγούν παρά στην υπονόμευση του εαυτού της και του μέλλοντός της.
Μόνη ελπίδα μας, παραδόξως, είναι πλέον η διαγραφόμενη, κατά τρόπο απόλυτα ορατό, επιθετικότητα της γείτονος Τουρκίας. Είθε λοιπόν να μας προκαλέσει στρατιωτικά, εκτιμώντας πως ήρθε η ώρα της, την στιγμή της δικής μας αδυναμίας. Είθε οι ιδεοληψίες των νεο-οθωμανών και νεο-ισλαμιστών της Άγκυρας και το διαχρονικό σύνδρομο κατωτερότητας που τους κατατρύχει κάτω από το προσωπείο της μανίας μεγαλείου που εκπέμπουν, να τους οδηγήσει σε μία μετωπική σύγκρουση μαζί μας. Η εθνική μας συσπείρωση θα είναι τότε δεδομένη. Και η οργή μας και η λύσσα μας, για όλα όσα μας έκαναν στο παρελθόν, και όλα όσα κάναμε εμείς στους εαυτούς μας, θα ξεσπάσει επάνω τους.
Ινσαλλάχ μεμέτια. Με την θέληση του Θεού σας, του οικτίρμονος και ελεήμονος. Τί περιμένετε; Ή μήπως δεν έχετε τον Θεό σας και δεν πιστεύετε στον οίκτο του και την ελεημοσύνη του; Εμείς πάντως, αν κουβαλήσετε μεγάλο σάκκο, θα σας τον γεμίσουμε "απίδια".
Όχι κύριε Γουδή! Η συσπείρωση δεν θα είναι δεδομένη. Η αριστερά ως γνωστόν... «αριστερά» θα συνεχίσει την προδοτική της στάση προσπαθώντας να επωφελήθει ενώ παράλληλα δεν θα πάει χαμένη η προσπάθεια της Μαριέττας Κουτσίκου, της Διαμαντοπούλου και των Ρεπουσο-Δραγωνο-Βερέμηδων. Έχουν ήδη ενσταλάξει το μικρόβιο στις φλέβες μεγάλης μερίδας της νεολαίας. Από την άλλη η αντιμετώπιση της επιθετικής τουρκικής πολιτικής από τους δικούς μας «φοβικούς» που δεν αξίζουν τον χαρακτηρισμό τους σαν πολιτικοί (όλοι τους ανεξεραίτως) έχει δημιουργήσει «σύνδρομο» και ο Θεός να βάλει το χέρι του αν δεν αλλάξουμε άμεσα τακτική.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚύριε Καθηγητα:
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν συμμερίζομαι την άποψή σας ότι θα μπορούσαμε επιτυχώς να σταθούμε όπως επιβάλει η ιστορία μας απέναντι σε μια 'θερμή' κατάσταση. Κοιτάξτε γύρω σας. Κοιτάξτε τους δημοσίους υπαλλήλους στο πανεπιστήμιό σας, και σε κάθε δημόσια υπηρεσία. Πόσο αβροδίαιτοι φαίνονται πόσο μακρυά βρίσκονται από το συναίσθημα που πρέπει να έχουν όσοι πατούν και ζουν σε αυτά τα χώματα περί ανδρείας φιλοπατρίας και αυτοθυσίας. Πόσοι διαβάζουν την ιστορία για να την παπαγαλίσουν ή για να κάνουν επίδειξη γνώσεων και όχι για να πάρουν μια ιδέα για το τι έχουν να υπερβούν και για το πόσο καλλίτεροι και πιο άξιοι πρέπει να είναι από τους παλαιότερους.Γιατί έτσι πρέπει να την προσεγγίζουμε την ιστορία στο λίγο χρόνο που έχουν οι δραστήριοι άνθρωποι. Ανταγωνιστικά. Ποιός ήταν ο Λεωνίδας ο Μ.Αλέξανδρος ο Αριστοτέλης και όλοι αυτοί.Εμείς θα τους μοιάσουμε και θα τους ξεπεράσουμε.Τί έκαναν και σε τι μεγαλούργησαν;Αυτό θα έπρεπε να είναι ο στόχος μας και το όριό μας.Και οι επόμενοί μας θα πρέπει να είναι καλλίτεροι και μεγαλειοδέστεροι. Προφανώς σε μια ΔΕΚΟ αλλά και γενικότερα είναι πιθανότερο να βρεις τεράφυλλο τριφύλλι παρά τέτοιες απόψεις. Προσέξτε τον Φωτόπουλο.Προσέξτε τον Τσίπρα. Αυτός ο τύπος χαρακτήρα και αυτή η φρασεολογία χαρακτηρίζει τον δημόσιο βίο μας και είναι ο μέσος όρος της κοινωνίας μας.Συνδικαλίστικη δημοσιουπαλληλίστικη ιδεολογία δήθεν ρήξης άθλια νοοτροπία.
Συσπείρωση με ποιόν και γιατί.Για να το παίζουν εξουσία οι χίλιοι υπάλληλοι της βουλής τους οποίους πληρώνει με το χαρτζηλίκι του ο γιός μου;Για να κατεβάζουν στις πορείες τους οι Φωτόπουλοι τα δημοσίας χρήσης υπέρογκα οχήματά της υπηρεσίας τους και να καταλαμβάνουν την Αθήνα; Για να αδιαφορούν οι μεγαλόστομοι πρυτάνεις κυρίως τεχνικών εφαρμοσμένων επιστημών για το τι αξία έχει το πτυχίο που δίνουν στην αγορά εργασίας;Για να μου το παίζουν ξεδιάντροπα ιδεολόγοι και αγωνιστές οι διαπλεκόμενες με τις καθηγητικές συντεχνίες νεολαίες και όσοι άλλοι απίθανοι τύποι και σαλντιμπάγκοι κυκλοφορούν ελέυθερα και διαμηνύουν ότι δεν θα εφαρμόσουν τους νόμους;
Κύριε Καθηγητά: και δύο θεμελιώδεις νόμοι της θερμοδυναμικής έχουν παραβιαστεί. Και επειδή στην πραγματικότητα τίποτα δεν παραβιάζεται αλλά τουναντίον επιβάλλεται να ισχύει οι προσαρμογές θα είναι βίαιες και απόλυτες.
Ίσως μια σύγκρουση με τον ισλαμικό κόσμο που αποτελεί την παγκόσμια παραφωνία στην δυτική και μεσοδυτική κουλτούρα όπως είναι η Ελληνική να μας δώσει το μέγεθος που λείπει στον στρεβλό και ασύμβατο θερμοδυναμικό κύκλο που διανύουμε.
Με τιμή
ΙΙΤ