Δευτέρα 19 Σεπτεμβρίου 2011

Θα σας πίστευα κύριε Βενιζέλο, αλλά δεν μου το επιτρέπει ο Αριστοτέλης

Όταν κάποιος στην αρχαία Ελλάδα ρώτησε τον Αριστοτέλη: Μα γιατί κάποιος λέει τόσα ψέματα και τι μπορεί ενδεχομένως να κερδίσει από αυτά; Ο Αριστοτέλης έδωσε την εξής απάντηση: Το μόνο που μπορεί να κερδίσει κάποιος που λέει συνεχώς ψέματα είναι, ότι αν καμιά φορά λέει αλήθεια, δεν θα βρεθεί κανένας να τον πιστέψει
Ακούγοντας χθες τον Ευάγγελο Βενιζέλο, για άλλη μια φορά να προσπαθεί να μας πείσει ότι για τον εκτροχιασμό των οικονομικών της χώρας φταίει, ο Τορναδόρος από τα Χανιά το άγνωστο εμέηλ του κακοπροαίρετου Γερμανού, η λάθος εκτίμηση των υπαλλήλων της στατιστικής, το Σπίγκελ, ο Σαμαράς, οι πολίτες, οι συνδικαλιστές, τα μπλόκς, οι δημοσιογράφοι, εγώ, η γιαγιά μου, ο παππούς μου, Κτλ Κτλ, πείστηκα ακόμη περισσότερο για την αδυναμία του να αντιληφθεί την πραγματικότητα.
Κύριε Βενιζέλο, κανένας από όλους αυτούς δεν φαντάστηκε ότι η κυβέρνηση έχει πέσει έξω σε όλες της τις προβλέψεις και σε όλους τους στόχους της. Το λένε τα πραγματικά στοιχεία αυτό κύριε Βενιζέλο, και αυτό έχει γίνει πολλές φορές, πάρα πολλές φορές...
tsantiri

1 comments:

  1. Καλά με τον Βενιζέλο ισχύει η παροιμία με το γάλα και την καρδάρα. Τόσα χρόνια προσπάθησε και έφτιαξε ένα προφίλ ενός σύγχρονου πολιτικού με αρκετά προσόντα. "κατάφερε μέσα σε λίγες εβδομάδες να σκιτσογραφείται Πινόκιο, Ουίνστον και δεν ξέρω εγώ τι άλλο.Ένας Έλληνας ρε γαμώτο πολιτικός, απόγονος του Καποδίστρια, Κολοκοτρώνη...που να ενδιαφέρεται για την πατρίδα μας ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή