Δεν αφιερώνει στην Ελλάδα το αργυρό μετάλλιο που κέρδισε στο κανόε καγιάκ σλάλομ (C1) ο Σιδέρης Τασιάδης, ο οποίος αν και ελληνικής καταγωγής, αγωνίζεται με τα χρώματα της Γερμανίας στους Ολυμπιακούς του Λονδίνου.
Ο αθλητής που κατάγεται από τον Έβρο και γεννήθηκε στο Αουγκσμπουργκ, έχοντας περάσει τα περισσότερα από τα παιδικά του χρόνια στην Ελλάδα, δηλώνει χαρακτηριστικά: "Η Ελλάδα ποτέ δεν μου προσέφερε τίποτα. Ούτε ένα τηλέφωνο δεν με πήρε ποτέ ένας υπεύθυνος για τις κατά καιρούς επιτυχίες μου. Δεν με... διεκδίκησε κανείς. Δεν βοήθησε την οικογένειά μου, η οποία μετανάστευσε για να μπορέσει να με μεγαλώσει σωστά", δηλώνει ο ίδιος, σύμφωνα με το sport24.
"Αντίθετα, η Γερμανία με ανακάλυψε, με ανέδειξε, μου έδωσε όλα τα εφόδια για να αναπτυχθώ αθλητικά. Η Γερμανία με δέχθηκε και με αποδέχθηκε, αυτή με έκανε αυτό που είμαι. Εκεί μένω, εκεί μεγάλωσα και μεγαλώνω, εκεί έβγαλα σχολείο, εκεί προπονούμαι καθημερινά. Μου παρείχαν προπονητή και ασφάλεια, μου εξασφάλισαν και το επαγγελματικό μου μέλλον εξαιτίας των αθλητικών επιτυχιών μου. Τον Σεπτέμβριο θα διοριστώ και επισήμως στην Αστυνομία και όταν με το καλό σταματήσω τους αγώνες, ξέρω ότι θα έχω μια σταθερή δουλειά", συμπληρώνει ο Τασιάδης.
"Πάνω από όλα νιώθω Γερμανός. Μπορεί να μην αρέσει, αλλά αυτή είναι η αλήθεια", καταλήγει χαρακτηριστικά ο Έλληνας πρωταθλητής.
24h.gr
_____________________
Ο αθλητής που κατάγεται από τον Έβρο και γεννήθηκε στο Αουγκσμπουργκ, έχοντας περάσει τα περισσότερα από τα παιδικά του χρόνια στην Ελλάδα, δηλώνει χαρακτηριστικά: "Η Ελλάδα ποτέ δεν μου προσέφερε τίποτα. Ούτε ένα τηλέφωνο δεν με πήρε ποτέ ένας υπεύθυνος για τις κατά καιρούς επιτυχίες μου. Δεν με... διεκδίκησε κανείς. Δεν βοήθησε την οικογένειά μου, η οποία μετανάστευσε για να μπορέσει να με μεγαλώσει σωστά", δηλώνει ο ίδιος, σύμφωνα με το sport24.
"Αντίθετα, η Γερμανία με ανακάλυψε, με ανέδειξε, μου έδωσε όλα τα εφόδια για να αναπτυχθώ αθλητικά. Η Γερμανία με δέχθηκε και με αποδέχθηκε, αυτή με έκανε αυτό που είμαι. Εκεί μένω, εκεί μεγάλωσα και μεγαλώνω, εκεί έβγαλα σχολείο, εκεί προπονούμαι καθημερινά. Μου παρείχαν προπονητή και ασφάλεια, μου εξασφάλισαν και το επαγγελματικό μου μέλλον εξαιτίας των αθλητικών επιτυχιών μου. Τον Σεπτέμβριο θα διοριστώ και επισήμως στην Αστυνομία και όταν με το καλό σταματήσω τους αγώνες, ξέρω ότι θα έχω μια σταθερή δουλειά", συμπληρώνει ο Τασιάδης.
"Πάνω από όλα νιώθω Γερμανός. Μπορεί να μην αρέσει, αλλά αυτή είναι η αλήθεια", καταλήγει χαρακτηριστικά ο Έλληνας πρωταθλητής.
24h.gr
_____________________
Σχόλιο Χριστίνας Σιδέρη
Διαβάζοντας τα λόγια ενός ηλίθιου Έλληνα (δυστυχώς!!!), του ΣιδέρηΤασιάδη, αναρωτιέμαι αν τα πάντα σε αυτή τη ζωή μεταφράζονται σε χρήμα. Ευτυχώς όχι!!! Υπάρχουν ακόμα Έλληνες που διδάσκουν στα παιδιά τους, πως πριν και πάνω από όλα είναι η πατρίδα, η Σημαία και η τιμή του να γεννιέσαι Έλληνας. Τασιάδη, είμαι γυναίκα και δεν μπορώ να σου πω ... στα @@ μας αν αφιερώνεις το μετάλλιο στην Ελλάδα, μπορώ όμως να σου πω, πως η Ελλάδα δεν έχει καμία ανάγκη από μετάλλια μπάσταρδων.
Διαβάζοντας τα λόγια ενός ηλίθιου Έλληνα (δυστυχώς!!!), του ΣιδέρηΤασιάδη, αναρωτιέμαι αν τα πάντα σε αυτή τη ζωή μεταφράζονται σε χρήμα. Ευτυχώς όχι!!! Υπάρχουν ακόμα Έλληνες που διδάσκουν στα παιδιά τους, πως πριν και πάνω από όλα είναι η πατρίδα, η Σημαία και η τιμή του να γεννιέσαι Έλληνας. Τασιάδη, είμαι γυναίκα και δεν μπορώ να σου πω ... στα @@ μας αν αφιερώνεις το μετάλλιο στην Ελλάδα, μπορώ όμως να σου πω, πως η Ελλάδα δεν έχει καμία ανάγκη από μετάλλια μπάσταρδων.



ΕΥΓΕ ΧΡΙΣΤΙΝΑ.
ΑπάντησηΔιαγραφήσυνυπογράφω
ΔιαγραφήΤο αρχέγονο ένστικτο της επιβίωσης είναι το πιο δυνατό μέχρι σήμερα... τι είναι η πατρίδα? μήπως ένα κομμάτι γης? τι είναι η σημαία? ένα κομμάτι ύφασμα? Όσο μεγάλες η μικρές και αν είναι αυτές οι έννοιες όταν τις καπηλεύονται οι τσοπάνηδες..(πολιτικοί) για να σφάξουν τα πρόβατα (πολίτες) χάνουν κάθε άξια...(προσωπικά την πατρίδα μου και την σημαία μου και την πολιτιστική κληρονομιά μου τα κουβαλάω μέσα μου)και δεν επιτρέπω σε κανέναν πατριδοκάπηλο να μου κάνει υποδείξεις... είμαι βέβαιος ότι ο αθλητής λέγοντας Ελλάδα δεν εννοούσε τον λαό αλλά τούς ξεφτίλες που μας κυβερνούσαν πάντα... είναι ηλίθιο από μέρους μας να καθόμαστε πάνω στα επιτεύγματα των προγόνων μας και να λεμέ... κοιτάτε τι σπουδαίους προγόνους είχαμε...γι αυτό προσκυνήστε μας Ο ΚΆΘΕ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΑΞΊΖΕΙ ΓΙ ΑΥΤΌ ΠΟΥ ΕΊΝΑΙ ΚΑΙ ΌΧΙ ΓΙ ΑΥΤΌ ΠΟΥ ΉΤΑΝ Ο ΠΑΠΠΟΥΣ ΤΟΥ τα χαρίσματα είναι επίκτητα και όχι κληρονομικά. Ξυπνήστε επιτέλους... Την μεγαλύτερη πολιτική μπαρούφα αλλά ευφυέστατη οφείλω να πω την είπε ο Κένεντι αν δεν κάνω λάθος... λέγοντας (Μην ρωτάτε τι κάνει η πατρίδα για σας αλλά τι κάνετε εσείς για την πατρίδα) η πιο έξυπνη ατάκα πολιτικού για να ελέγχει χωρίς διαμαρτυρίες το κοπάδι.. Και ξαναρωτώ... Τι είναι η πατρίδα? μην είναι οι κάμποι? μην είναι τα άπαρτα ψηλά βουνά? Μην ειν ο ήλιος της που χρυσολάμπει........ Είναι οι άνθρωποι που υποφέρουν από τον ζυγό των μαφιόζων που εσείς ονομάζετε πολιτικούς.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣιδερή Τασιάδη μην αισθάνεσαι γερμανός, ΕΙΣΑΙ γερμανός! Άντε και διοικητής της γκεστάπο!
ΑπάντησηΔιαγραφή