Ιωαννης Μεταξας: Ιερος & Αθανατος στην Ιστορια - Περιφρονημενος & Συκοφαντημενος από τους " Ιστορικους" των ΜΜΕ και τους Πολιτικους μας!
1. Παναγιωτης Κανελοπουλος
2. Μίκης Θεοδωράκης
«...Το πρωί της 28ης Οκτωβρίου το περίμενα γιατί θα είχα το πρώτο μου μάθημα στο πρώτο έτος του Πολυτεχνείου... Εκείνο που αισθάνομαι μέχρι τώρα –και πιστεύω το αισθάνεται και ο περισσότερος κόσμος από τότε– ήταν ότι η ζωή, γενικά η ζωή και της χώρας και του κάθε ατόμου, χωρίστηκε στα δύο. Στο πριν και το μετά. Κι αυτό κατά τη γνώμη μου καθόρισε και την εξέλιξη όλης της χώρας στα κατοπινά.
...Η στάση της Σοβιετικής Ενωσης στον ελληνοϊταλικό πόλεμο ήταν διφορούμενη. Επιπλέον, το σοβιετογερμανικό Σύμφωνο Μολότοφ – Ρίμπερντοφ δημιούργησε προβλήματα σε όλα τα κομμουνιστικά κόμματα της Ευρώπης που είχαν ταχθεί κατά του Αξονα...
......Ο,τι και να πεις για τον Μεταξά, το πρωί της 28ης Οκτωβρίου εξέφρασε το λαϊκό αίσθημα. Και βεβαίως, επειδή και το ΚΚΕ αυτή είχε ως μοναδική κατεύθυνση, με αυτή την έννοια ταυτίζονται... Βεβαίως, αρνιέμαι τους διθυράμβους που συνήθως ακούγονται υπέρ του Μεταξά που είπε το “Οχι”, αλλά και από την άλλη μεριά, δεν μπορώ να δεχθώ αυτή τη συνεχή κριτική των αριστερών, οι οποίοι δεν είπαν ΠΟΤΕ ότι εν πάση περιπτώσει ο Μεταξάς εκείνο το πρωί είπε αυτό που αισθανόταν όλος ο ελληνικός λαός. Και θα πω και κάτι ακόμα: Στην κηδεία του Μεταξά εγώ παρευρέθηκα. Ημουν από εκείνους που με τίποτα δεν τον ήθελα, αλλά παρευρέθηκα. Και παρευρέθηκε πολύς τέτοιος κόσμος...».
«Το σφάλμα είναι οτι ενομίσαμε ότι ημπορούμε κατ'αναλογίαν με άλλα έθνη να περιλάβωμεν εντός ορίων εδαφικών τον Ελληνισμόν. Ενώ ακριβώς η ιδιοφυία της φυλής μας είναι να μην έχει όρια.
Από τον Ιάσωνα
«Ας ειμεθα τιμιοι απεναντι της Ιστοριας... Το μεγα ΟΧΙ ειναι πραξις του Ι. Μεταξα.»
Π.Κανελλοπουλος
Γνωριζοντας τον Ιωαννη Μεταξα
από δηλωσεις των πολεμιων του..
“Πρεπει να ειμεθα χωρις αλλο ευγνωμονες εις τον Ι. Μεταξα, διοτι... ειπε ολομοναχος, εις το σκοταδι της Νυχτας το μεγα ΟΧΙ. Λεγουν, οσοι αντικρυζουν με εμπαθεια και αυτα τα γεγονοτα της ιστοριας, οτι το οχι δεν το ειπε ο Μεταξας αλλα ο ελληνικος λαος. Ναι το ειπε ο Ελληνικος Λαος, αλλα αφου το ειχεν πη ο Μεταξας. Εαν ο Μεταξας ελεγε ΝΑΙ, πως θα ελεγε το ΟΧΙ ο Ελληνικος λαος, αφου θα ξυπνουσε αργοτερα? Θα το ελεγε βεβαια μεσα του, θα το εξεδηλωνε εμπρακτα οταν θα ωργανωνε μυστικα τη αντιστασι αλλα η Αλβανικη εποποιια δεν θα εγραφετο ποτε. Ας ειμεθα τιμιοι απεναντι της Ιστοριας. Το μεγα ΟΧΙ ειναι πραξις του Ι.Μεταξα.»
Απο το βιβλιο «Τα χρονια του Μεγαλου Πολεμου» του Π.Κανελλοπουλου
2. Μίκης Θεοδωράκης
Εκλαιγε όλη η πόλη για τον Μεταξά
".....Ο θάνατος του Μεταξά ήταν ένα μεγάλο σοκ. Ο Μεταξάς ήταν πολύ τυχερός διότι συνέδεσε το όνομά του με το “Οχι”, συνέδεσε το όνομά του με τη νίκη και πέθανε σε μια κορύφωση νίκης. Στην Τρίπολη, πρέπει να σου πω ότι έγιναν μνημόσυνα σε διάφορες εκκλησίες. Κι εμείς πήγαμε σε μια εκκλησία, όχι στη μητρόπολη, σε μια άλλη, πιο μικρή. Την ώρα λοιπόν του μνημοσύνου, ο κόσμος έκλαιγε τόσο γοερά, ώστε από τη μία εκκλησία στην άλλη άκουγες τα κλάματα. Εκλαιγε όλη η πόλη για τον Μεταξά. Τόσο τυχερός ήταν δηλαδή, έτυχε η κατάλληλη στιγμή να πει το “Οχι” και μετά να πεθάνει... Και πίσω από το “Οχι” αυτό, δείχνει ότι ήταν ίσως ο μοναδικός πολιτικός στην Ευρώπη που δεν πίστευε στη νίκη του Χίτλερ. Πίστευε δηλαδή ότι θα νικήσουν οι Εγγλέζοι, κάτι που εκείνη τη στιγμή έμοιαζε παράλογο. Και, βεβαίως, ταίριαζε πολύ και με τη νοοτροπία του θρόνου, που ήταν αγγλόφιλος...".
3. Γρηγόρης Φαράκος*
Στην κηδεία του Μεταξά εγώ παρευρέθηκα. Ημουν από εκείνους που με τίποτα δεν τον ήθελα, αλλά παρευρέθηκα. Και παρευρέθηκε πολύς τέτοιος κόσμος.
«...Το πρωί της 28ης Οκτωβρίου το περίμενα γιατί θα είχα το πρώτο μου μάθημα στο πρώτο έτος του Πολυτεχνείου... Εκείνο που αισθάνομαι μέχρι τώρα –και πιστεύω το αισθάνεται και ο περισσότερος κόσμος από τότε– ήταν ότι η ζωή, γενικά η ζωή και της χώρας και του κάθε ατόμου, χωρίστηκε στα δύο. Στο πριν και το μετά. Κι αυτό κατά τη γνώμη μου καθόρισε και την εξέλιξη όλης της χώρας στα κατοπινά.
...Η στάση της Σοβιετικής Ενωσης στον ελληνοϊταλικό πόλεμο ήταν διφορούμενη. Επιπλέον, το σοβιετογερμανικό Σύμφωνο Μολότοφ – Ρίμπερντοφ δημιούργησε προβλήματα σε όλα τα κομμουνιστικά κόμματα της Ευρώπης που είχαν ταχθεί κατά του Αξονα...
......Ο,τι και να πεις για τον Μεταξά, το πρωί της 28ης Οκτωβρίου εξέφρασε το λαϊκό αίσθημα. Και βεβαίως, επειδή και το ΚΚΕ αυτή είχε ως μοναδική κατεύθυνση, με αυτή την έννοια ταυτίζονται... Βεβαίως, αρνιέμαι τους διθυράμβους που συνήθως ακούγονται υπέρ του Μεταξά που είπε το “Οχι”, αλλά και από την άλλη μεριά, δεν μπορώ να δεχθώ αυτή τη συνεχή κριτική των αριστερών, οι οποίοι δεν είπαν ΠΟΤΕ ότι εν πάση περιπτώσει ο Μεταξάς εκείνο το πρωί είπε αυτό που αισθανόταν όλος ο ελληνικός λαός. Και θα πω και κάτι ακόμα: Στην κηδεία του Μεταξά εγώ παρευρέθηκα. Ημουν από εκείνους που με τίποτα δεν τον ήθελα, αλλά παρευρέθηκα. Και παρευρέθηκε πολύς τέτοιος κόσμος...».
Ο Μεταξας αντιμετωπος με την Ιστορια
«..Πολλοί δεν μπορούν να του συγχωρήσουν ότι υπήρξε πιο αποτελεσματικός ως αγωνιστής για περισσότερη κοινωνική δικαιοσύνη για τον λαό, για τις κατώτερες κοινωνικές τάξεις του μόχθου των αγροτών και των εργατών. Ισως το πιό προσβλητικό για εμας τους Ελληνες » γράφει ο αείμνηστος Παναγιώτης Γ. Βατικιώτης(1928-1998), καθηγητής στο Πανεπιστήμιο του Λονδίνου – διεθνώς ανεγνωρισμένος ως ένας από τους μεγάλους ειδήμονες στην πολιτική Ιστορία της εγγύς και μέσης ανατολής- στο βιβλίο του ''Μια πολιτικη βιογραφια του Ιωαννη Μεταξα'' « ηταν , ότι ο Μεταξάς κατόρθωσε να κυβερνήσει την χώρα για τεσσεράμισι χρόνια με ένα ουσιαστικά προσωπικό καθεστώς φωτισμένης δεσποτείας χωρίς καμία υποστήριξι από κάποιο πολιτικό κόμμα..Ενα καθεστώς που στηριζόταν απόλυτα σε μιά αμοιβαία συμφωνία με τον βασιλιά..σε ενα σώμα αξιωματικών που τον σεβόταν ως τον κάποτε λαμπρό επιτελικό απόστρατο στρατηγό ..και στη δική του εντυπωσιακή ηθική αυθεντία…» Βεβαίως είναι πανθομολογούμενο τοις πάσι...
Μολονότι το όνομα του Εθνικού κυβερνήτου, Ιωάννου Μεταξά, δέν αναφέρεται ούτε από την πολιτική και πολιτειακή ηγεσία μας, αλλα ούτε και απο τα Μεσα Ενημερωσεως Αριστερων Αποψεων- που κάθε επετειο της 28ης Οκτωβρίου, το αποφεύγουν όπως ο διάβολος το λιβάνι - στη συνείδησι του Ελληνικού Λαού αλλά και στις επίκαιρες σηζητήσεις, ο Μεταξάς, κατα γενική παραδοχή, πέρασε το κατώφλι της Ιστορίας περισσότερο για την απάντησι που έδωσε στον ιταλό πρέσβυ, Εμμανουέλε Γκράτσι.
Οταν δέκα λεπτά πρίν από τις 3 της νύχτας της 28ης Οκτωβρίου του 1940, εκείνος κτύπησε το κουδούνι της φτωχικής οικίας του πρωθυπουργού, με την εντολή να παραδώση το τελεσίγραφον στις 3 π.μ. ακριβώς, της 28/10/1940.
''Ο Μεταξάς άρχισε να το διαβάζει'' αφηγείται ο Γκράτσι. «Μέσα από τα γυαλιά του, έβλεπα τα μάτια του να βουρκώνουν. Όταν τελείωσε την ανάγνωση με κοίταξε κατά πρόσωπο, και με φωνή λυπημένη αλλά σταθερή μου είπε: "Alors c'est la guerre." (Λοιπόν έχουμε πόλεμο).»
''Ο Μεταξάς άρχισε να το διαβάζει'' αφηγείται ο Γκράτσι. «Μέσα από τα γυαλιά του, έβλεπα τα μάτια του να βουρκώνουν. Όταν τελείωσε την ανάγνωση με κοίταξε κατά πρόσωπο, και με φωνή λυπημένη αλλά σταθερή μου είπε: "Alors c'est la guerre." (Λοιπόν έχουμε πόλεμο).»
Είναι τόσο περιττό να πούμε ότι εκείνη την ώρα και οι πιό ξενύχτηδες Αθηναίοι, θα ήσαν ήδη στον πρώτο τους ύπνο. Την συνάντησι, τον χρονο και τον λόγο προώρισε, για καλή μας τύχη, η Ιστορία, εκείνη την στιγμή, στον Ιωάννη Μεταξά. Ουδείς δύναται να το αρνηθεί. Μόνο να το αποσιωπά με την γενναιότητα των δειλών...
Η Ιστορια μετα το ΟΧΙ…
Ετσι πολλοι αν οχι οι περισσοτεροι Ελληνες αγνοουν, οτι το Οχι του Μεταξα δεν γεμισε απλως την συγχρονη Ελλαδα με δοξα αναλογη του ιστορικου παρελθοντος και του αθανατου μεγαλειου της. Αλλα ουσιαστικως το μεγα ΟΧΙ του Μεταξα, συνετελεσε καθοριστικως στην ηττα του αξονος.
Βεβαιως αν ο υποπτος θανατος του, την 29ην Ιανουαριου 1941 δεν τον απεμακρυνε απο το προσκηνιο της Ιστοριας, πολλα μπορουσαν να εχουν συμβη, εως και την πληρη ανατροπη...Διοτι μολονοτι αποσιωπουμενο απο τους «ιστορικους και εκπαιδευτικους» των Μεσων Ενημερωσεως Αριστερων Αποψεων, ειναι ιστορικως διαπιστωμενο, οτι ο Χιτλερ, μετα την παταγωδη αποτυχια του Μουσσολινι να καταλαβη την Ελλαδα αλλα και τις δυσμενεστατες επιπτωσεις συνεπεια της δημιουργηθεισης καταστασεως στην προετοιμασια της Γερμανικης εκστρατειας κατα της Ρωσσιας, επεχειρησε να δελεασει την Ελλαδα με λιαν επωφελεις την πατριδα μας προτασεις Ειρηνης προς την Ιταλια, εξασφαλιζοντας την δυνατοτητα να διατηρησει η Ελλαδα τα εδαφη στην Β.Ηπειρο, τα οποια ο Ελληνικος Στρατος ειχε καταλαβει καταδιωκοντας τους Ιταλους.
Βεβαιως αν ο υποπτος θανατος του, την 29ην Ιανουαριου 1941 δεν τον απεμακρυνε απο το προσκηνιο της Ιστοριας, πολλα μπορουσαν να εχουν συμβη, εως και την πληρη ανατροπη...Διοτι μολονοτι αποσιωπουμενο απο τους «ιστορικους και εκπαιδευτικους» των Μεσων Ενημερωσεως Αριστερων Αποψεων, ειναι ιστορικως διαπιστωμενο, οτι ο Χιτλερ, μετα την παταγωδη αποτυχια του Μουσσολινι να καταλαβη την Ελλαδα αλλα και τις δυσμενεστατες επιπτωσεις συνεπεια της δημιουργηθεισης καταστασεως στην προετοιμασια της Γερμανικης εκστρατειας κατα της Ρωσσιας, επεχειρησε να δελεασει την Ελλαδα με λιαν επωφελεις την πατριδα μας προτασεις Ειρηνης προς την Ιταλια, εξασφαλιζοντας την δυνατοτητα να διατηρησει η Ελλαδα τα εδαφη στην Β.Ηπειρο, τα οποια ο Ελληνικος Στρατος ειχε καταλαβει καταδιωκοντας τους Ιταλους.
Γερμανικες Προτασεις Ειρηνης
Σημαντικες λεπτομερειες για τις Γερμανικες προτασεις Ειρηνης προς τερματισμο του Ελληνο-ιταλικου πολεμου παρεχονται στο βιβλιο του Α.Π.ΖΟΛΩΤΑ, «Γερμανικαι προτασεις Ειρηνης" Η προσπαθεια της Γερμανιας προς τερματισμο του ΕλληνοΙταλικου Πολεμου»εκδοσεις Ερωδιος 2005. Οι προτασεις αυτες κατεστησαν γνωστες στη συναντησι της 17ην Δεκεμβριου 1940, του Ελληνος Πρεσβεως Π. Αργυροπουλου, στην Ισπανια με τον Ουγγρο στρατηγο Αντορκα ( Πρεσβεως της Ουγγαριας στην Ισπανια και προσωπικου φιλου του Φον Καναρη, απεσταλμενου του Χιτλερ στον Αντορκα δια την διαμεσολαβησι μεταξυ Γερμανιας και Ελλαδος) και διεβιβασθησαν αμεσως προς τον Μεταξα.
Περιελαμβαναν δε τα ακολουθα:
«Η Ελλας ηδυνατο να διατηρηση τας θεσεις τας οποιας κατελαβε ο στρατος της εν Αλβανια και να συναφθη Ειρηνη προς την ιταλια. Προς αποφυγη επιεσοδειων μεταξυ Ελληνων και Ιταλων θα εδημιουργειτο νεκρα Ζωνη, εντος της οπιας θα παρεμβαλλοντο μεταξυ των δυο αντιπαλων στρατων γερμανικαι δυναμεις ως παρατητρηται. Η Γερμανικη Κυβερνησις ,εαν εδεχετο η ελληνικη, θα ανελαμβανε τη υποχρεωσι να μεριμνηση οπως αποχωρησουν αι επι του εδαφυς της ευρισκομενοι κατα την στιγμην της ανακωχης Βρεταννικαι δυναμεις..»
Η εισηγησις του πρεσβεως μας μεταξυ αλλων ελεγε και τα εξης:
Η εισηγησις του πρεσβεως μας μεταξυ αλλων ελεγε και τα εξης:
«..επρεπε να δεχθωμεν τας προτασεις , για να αποφυγωμε πασαν μελλοντικην επεμβασιν της Γερμανιας εις τον Ελληνο-ιταλικον πολεμο, η οποια θα ητο καταστρεπτικη δι ημας..»
Οι ΑΓΓΛΟΙ εν τω μεταξυ, πολυ πιθανον ενημεροι των τεκταινομενων, προσπαθουν ποικιλοτροπως να πεισουν εγκαιρως τον Μεταξα (συναντησεις του Στρατηγου Ουέϊβελ στην Αθηνα την 17η Ιανουαριου 1941) να δεχθη συμβολικες δυναμεις στην Θεσσαλονικη, βεβαιοι οντες οτι κατ αυτον τον τροπο θα πρκαλουσαν και θα εξαναναγκαζον τον Χιτλερ να επιτεθη αμεσα κατα της Ελλαδος, δηλαδη να εμπλακη και στα Βαλκανια, επ ωφελεια των ιδιων.
Και καλως δια τα συμφεροντα της πατριδος των, οχι ομως και δια τα ιδικα μας. Δεν ειναι παραδοξο που το τελευταιο κειμενο-διακοινωσις του Εθνικου Κυβερνητη Ιωαννη Μεταξα προς την Αγγλικη Κυβερνησι συνταχθεν την 17η Ιανουαριου 1941, προσπαθουσε να αποφυγη την προκλησι του Ελληνο-Γερμανικου πολεμου που θα πυροδοτουσε η παρουσια-προφασις στην Ελλαδα έστω και μικρου αγηματος Αγγλων ή της RAF στην Βορειο Ελλαδα. «Ειμεθα αποφασισμενοι να αντιμετωπισωμεν καθ οιονδηποτε τροπο και με οιασδηποτε θυσιας ενδεχμενη Γερμανικη επιθεσι, ΑΛΛΑ ΟΥΔΟΛΩΣ ΕΠΙΘΥΜΟΥΜΕΝ ΝΑ ΤΗΝ ΠΡΟΚΑΛΕΣΩΜΕ....» εγραφε ο Μεταξας στο τελευταιο γραπτο μηνυμα του, διακοινωσι προς την Αγγλικη Κυβερνησι...
Συμπτωματικως, την ιδια ημερα αισθανεται ελαφρα αδιαθεσια, εγχειριζεται δια «παραμυγδαλικο αποστημα» μετα απο δυο ημερες, την 19ην Ιανουαριου 1941, και τελικως αποθνησκη την 29ην Ιανουαριου 1941...
Και καλως δια τα συμφεροντα της πατριδος των, οχι ομως και δια τα ιδικα μας. Δεν ειναι παραδοξο που το τελευταιο κειμενο-διακοινωσις του Εθνικου Κυβερνητη Ιωαννη Μεταξα προς την Αγγλικη Κυβερνησι συνταχθεν την 17η Ιανουαριου 1941, προσπαθουσε να αποφυγη την προκλησι του Ελληνο-Γερμανικου πολεμου που θα πυροδοτουσε η παρουσια-προφασις στην Ελλαδα έστω και μικρου αγηματος Αγγλων ή της RAF στην Βορειο Ελλαδα. «Ειμεθα αποφασισμενοι να αντιμετωπισωμεν καθ οιονδηποτε τροπο και με οιασδηποτε θυσιας ενδεχμενη Γερμανικη επιθεσι, ΑΛΛΑ ΟΥΔΟΛΩΣ ΕΠΙΘΥΜΟΥΜΕΝ ΝΑ ΤΗΝ ΠΡΟΚΑΛΕΣΩΜΕ....» εγραφε ο Μεταξας στο τελευταιο γραπτο μηνυμα του, διακοινωσι προς την Αγγλικη Κυβερνησι...
Συμπτωματικως, την ιδια ημερα αισθανεται ελαφρα αδιαθεσια, εγχειριζεται δια «παραμυγδαλικο αποστημα» μετα απο δυο ημερες, την 19ην Ιανουαριου 1941, και τελικως αποθνησκη την 29ην Ιανουαριου 1941...
Η θανατηφορος «ασθενεια «του Ιωνανη Μεταξα..
Στο βιβλιο του David Irving «Ο Πολεμος του Χιτλερ» εκδοσεις Γκοβοστη, Δεύτερος Τομος σελις 774 ανφερεται οτι ο καθηγητης Hans Eppinger, ο πιο σπουδιαος γιατρος του Γ' Ράϊχ, εξεταζοντας τον θανοντα Βασιλια Βορι, της Βουλγαριας, παρατηρησε οτι τα κατω ακρα του Βασιλια ειχαν μαυρισει, κατι που ειχε δη μονον μια φορα πριν, οταν ο πρωθυπουργος της Ελλαδος Ιωαννης Μεταξας ειχε δηλητηριαστη, τον Ιανουαριο του 1941..» Ενω στο ιδιο βιβλιο σον πρωτο Τομο σελις 454, για το ενδεχομενο επιθεσεως κατα της Ελλαδος αναφερε τα εξης:
«..Ετσι διαμορφωθηκε το στρατηγικο χρονοδιαγραμμα του Χιτλερ.Θα πραγματοποιουσε , νωρις τον Μαρτιο 1941, την επιθεσι κατα της ΕΛΛΑΔΟς , με την κωδικη ονομασια ΜΑΡΙΤΑ, απο το ονομα της μιας κορης του Αρχιστρατηγου Γιοντλ. Φυσικα αν οι Ελληνες αποφασιζαν να απομακρυνουν τους αγγλους καλεσμενους τους θα ανακαλουσε οριστικα την ΜΑΡΙΤΑ. Δεν ειχε το παραμικρο ενδιαφερον να καταλαβει την Ελλαδα...»
Τα εργα του Ιωαννη Μεταξα..
(Ο,τι το αριστεροκρατουμενο δουλοφρον κατεστημενο αποκρυπτει)
Ομως ο Ιωαννης Μεταξας και το καθεστώς της 4ης Αυγούστου 1936 είχε ήδη αφήσει έργο πρίν την ηρωική αυγή της 28ης/10/1940.
- Η δημιουργία του ΙΚΑ, η θέσπισις ιατρικής περιθάλψεως και δώρου εργασίας.
- Η καθιέρωσις του οκταώρου και των υπερωριών.
- Η πρωτομαγιά ως αργία και εορτή των εργατών.
- Τα κατώτατα όρια μισθών,η ρύθμισις των αγροτικών χρεών, η θέσπισις υποχρεωτικής αδείας μετ' αποδοχών, ο εκσυγχρονισμός των Γεωργικών Συνεταιρισμών και της ποινικής δικονομίας.
- Η θέσπισις της υποχρεωτικής παιδείας,
- Ο Νόμος περί υποχρεωτικής διαιτησίας και επίλυσεως των εργατικών διαφορών.
- Ακόμη η πρώτη συστηματική προσπάθεια για την καθιέρωσι της Δημοτικής.
- Αλλά και ο εκσυγχρονισμός του Στρατού και του Ναυτικού.
- Η αθόρυβη και αποτελεσματική προετοιμασία των συνόρων σε μήκος πέραν των 200 χιλιομέτρων με οχυρωματικά έργα.
- Η «γραμμή Μεταξά», που αναφέρεται σε όλα τα στρατιωτικά συγγράμματα του κόσμου, στρατηγικό και κατασκευαστικό επίτευγμα αξιοθαύμαστο έως σήμερα για την τεχνική αρτιότητα αλλα και το σύντομο χρονικό διάστημα που πραγματοποιήθηκε με τα ασήμαντα μέσα της εποχής εκείνης υπο άκρα μυστικότητα.
Στην υλική προπαρασκευή, στον Εθνικό φρονηματισμό. Στην δόξα του ΟΧΙ.
Και οι Ελληνες, που φιμωμενοι θα παρακολουθησουν ακομη μια φορα την υβρι την αχαριστια την μικροπρεπεια, την αγνωμοσυνη στους λογους της πολιτικης και πολιτειακης ηγεσιας αλλα και στους λογους και στα παραθυρα των νανοειδων «ιστορικων και «εκπαιδευτικων» των Μονοπωλητων της «αληθειας» στα Μεσα Εξαπατησεως και Εξαχρειωσεως των Μαζων. Γνωριζουν... Και ευλαβικα τιμουν την μημη του Ελληνα Εθνικου Κυβερνητη Ιωαννη Μεταξα.
Ο Μεταξας για το τι σημαινει Ελλαδα Ελλην Ελληνισμος..
«Το σφάλμα είναι οτι ενομίσαμε ότι ημπορούμε κατ'αναλογίαν με άλλα έθνη να περιλάβωμεν εντός ορίων εδαφικών τον Ελληνισμόν. Ενώ ακριβώς η ιδιοφυία της φυλής μας είναι να μην έχει όρια.
Εις όλην την ιστορίαν μας , πλήν του Βυζαντίου, οι Έλληνες αποτελούμεν ένα ή πλειότερα ισχυρά κρατικά κέντρα με όρια ακτινοβολούντα προς πάσας τα κατευθύνσεις...
Χάρις εις πολιτικήν εσφαλμένην , πολλοί από τους πλοκάμους αυτούς απεκόπησαν.Αλλά θα ξαναγίνουν πάλι. Διότι προς τα εκεί μας οδηγεί η φυλετική μας ιδιοφυία και η μοίρα μας.
Ούτε θα πρέπει να επηρεαζόμεθα από τας αντιξόους περιστάσεις της στιγμής τας οποίας άλλωστε ημείς με τα σφάλματα μας προεκαλέσαμε και αι οποίαι αποτελούν παρωδικό φαινόμενο.
Αυτη λοιπόν δύναται και κατ ανάγκην θα είναι η μεγάλη ιδέα μας, όχι με το βυζαντινό εδαφικό περιεχόμενο αλλά με το περιεχόμενο της αρχαίας δηλαδή κατ ουσίιαν και πάλιν η επικράτησις της φυλής μας και εκτός των ορίων του ελληνικού κράτους ....»
Από την αρθρογραφία του Ελευθερίου Βενιζέλου
και του Ιωάννου Μεταξά... (σελίς 526),
Εκδοτικός οίκος Κυρομάνου, 70ον άρθρον του
_____________________________________
* Ο κ. Γρηγόρης Φαράκος υπηρξε γ.γ. του ΚΚΕ.
Γιαννιώτη
ΑπάντησηΔιαγραφήΕσύ και οι σύντροφοι σου θάπρεπε να σιωπάτε στην επέτειο έναρξης
του Μεγάλου Αντιφασιστικού Αγώνα.
Η ιστορία έρριξε αμετάκλητα την "ιδεολογία" σας (φασισμό και χιτλερισμό) στον απόπατο της ιστορίας.
Η παράταξή σας έδωσε στην Κατοχή προδότες και μαυραγορίτες.
Σήμερα εκφράζεται από τον υπόκοσμο, τους ανθρώπους της νύκτας, τα κατακάθια της ελληνικής
κοινωνίας, που η μεγαθυμία της Δημοκρατίας μας επέτρεψε να μολύνουν το Κοινοβούλιο.
Δεν μπορείτε να παριστάνετε τους πατριώτες και συγχρόνως να θαυμάζετε τον χιτλερισμό που θέλησε να γυρίσει
την ανθρωπότητα στην εποχή των σπηλαίων και που τόσα δεινά επεσώρευσε στην πατρίδα μας.
Λίγη ντροπή!
Αγαπητέ ανώνυμε...
ΔιαγραφήΣωστά τα γράφεις. Όλοι εμείς πρέπει να σιωπούμε. Τον λόγο (όπως πάντα) θα πρέπει να έχουν οι αριστεροί αναρχοφασίστες και οι πάσης φύσεως εκπρόσωποι των ..."προοδευτικών" δυνάμεων που τόσα δεινά επισώρευσαν στην Ελλάδα από την μεταπολίτευση μέχρι και σήμερα.
Και φυσικά θα πρέπει (εμείς) να ντρεπόμαστε, αφού το κοινοβούλιο "κοσμείται" πλέον από ...συνωστισμένους Ελληναράδες για τους οποίους (εσείς) νιώθετε "εθνική περηφάνεια".
Σ' ευχαριστώ για την παρέμβασή σου αλλά θα πρέπει να ξέρεις ότι αν το σχόλιο σου αυτό "έπεφτε" σε άλλο ιστολόγιο, θα το έτρωγε το μαύρο σκοτάδι.
Εμείς ως ..."φασίστες" τα ανεβάζουμε όλα.
Χρόνια Πολλά
gianniotis
ΤΙ ΕΓΙΝΕ ΚΥΡΙΕ ΠΡΩΤΕ ΣΧΟΛΙΑΣΤΗ ΑΡΙΣΤΕΡΟΛΑΓΝΕ??? ΜΟΥΓΚΑ???
ΑπάντησηΔιαγραφήΟι συμμαχοι του Ναζισμου ασ διαβασουνκια λιγο ιστορια!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ Φον Ριμπεντροπ, στις 23 Αυγουστου 1939 συναντουσε στη Μόσχα τον Στάλιν και τον ομόλογό του Μολοτωφ στο Κρεμλίνο, για να υπογράψη το σύμφωνο μη επιθέσεως Γερμανίας – Σοβιετικής ενώσεως. Με το σύμφωνο αυτό αμοιβαίως εδεσμεύοντο οι δύο χώρες αφ' ενός μεν να απόσχουν κάθε επιθετικής δράσεως μεταξύ των, αφ' έτερου δεν εν περιπτώσει κατά την οποίαν μια εξ' αυτών υφίστατο επιθεσιν από οιανδήποτε Τρίτη χώρα, η άλλη να μην παράσχει την βοήθεια της, στην Τρίτη αυτή χώρα (δηλαδή εις περίπτωσιν πολέμου Γερμανίας κατά Αγγλίας ή και Γαλλίας, η Σοβιετική Ενωσις εδεσμεύετο να μην βοηθήσει αυτές τις χώρες) Επιπροσθέτως υπεγράφη και ένα μυστικό πρωτόκολλο που αφορούσε στην διαίρεσι της Ανατολικής Ευρώπης μεταξύ Γερμανίας και Σοβιετικής Ενώσεως.
Μολονότι η Σοβιετική διπλωματία προσπάθησε να μην αποκαλυφθή
( όπως και σήμερα αποσιωπούν οι υμνούντες την υπροσφορά της Ρωσσίας στην έκβασιν του 2ου Παγκοσμίου πολέμου, απολησμονούντες την μάμμη της γενέσεως του), αυτό το μυστικό πρωτόκολλο, δημοσιεύθηκε στις 25 Αυγούστου 1940, ταυτοχρόνως στη Μόσχα και το Βερολίνο.
Ετσι ο κόσμος επληροφορείτο άναυδος την κυνική συμφωνία με αντάλλαγμα τον πολεμο.Στην σφαίρα επιρροής της Μόσχας προσαρτώντο η Φινλανδία, η Εσθονία, η Λατβία, η Βεσσαραβία και περίπου το 1/4 της Πολωνίας Ο Χίτλερ είχε την άδεια της κομμουνιστικής Ρωσσίας για να ξεκινηση τον πόλεμό του.
Εδω ο σχολιαστης μας διερωταται «γιατι η Δύση περίμενε το σύμφωνο για να κυρήξει τον πόλεμο κατά της Γερμανίας?»
Ειναι απλο. Η Δυσι δεν περιμενε αυτη την ετεροκλητη συμαχια. ( Αγαπητε , δεν υπήρχε περίπτωσις να το σκεφθή καποιος χωρίς να τον πιάσουν νευρικα γέλια, οτι οι Ναζι (!) θα συμμαχησουν με τους κομμουνιστες!!!) Η Δυσι ηλπιζε και πασχιζε με καθε θυσια να αποφυγη τον πολεμο ικανοποιωντας τις απαιτησεις της Γερμανιας εν γνωσει των ηγετων της Δυσεως για το ανεφαρμοστο της ταπεινωτικης συνθηκης ειρηνης του α'Παγκοσμιου Πολμου (Συνθήκη των Βερσαλιών, της 28η Ιουνίου 1919) . Εξαναγκασθη ομως να κυρηξει τον πολεμο οταν η Γερμανια με τα νωτα εξασφαλισμενα και την ευρωπη ηδη μοιρασμενη - βασει του συμφωνου Ριμπεντροφ Μολοτωφ - με την Σοβιετια του Σταλιν , εισεβαλε στην Πολωνια. Ο Χιτλερ την 1η Σεπτεμβριου 1939 και ο Σταλιν στις 17 του ιδιου μηνος.Στη συνεχεία ακολούθησαν οι Βαλτικές χώρες, των οποίων η επεκτατική προσαρτησις στην τέως Σοβιετική Ενωσι, ως και των υπολοίπων χωρών της Ανατολικής και κεντρικής Ευρώπης, διετηρήθη έως την αυτοκατάρρευσι του κομμουνισμού.Εξ'ου και τα προηγουμενα παραπονα των ηγετων των χωρων αυτων αλλα ακομη και της Τσεχίας, Ουγγαρίας, Γερμανίας, Αυστρίας κατα της σημερινης Ρωσιας για την ''επιλεκτικη'' της μνημη.
Αξιζει να σημειωσουμε οτι οι εν Ελλαδι κομμουνιστες πιστοι στα προσταγματα του Σταλιν τοτε , οταν η συμμαχια ηταν εν ισχυι, υπεστηριζαν την Ναζιστικη Γερμανια κατα των Αγγλων Πλουτοκρατων.( Μανιφεστο της 3ης Ιουνιου 1941-στηρηξις απο την Κομμουνιστικη Διεθνη της φιλοαξονικης πολιτικης , που οριζε οτι τον πολεμο τον ειχαν υποκινησει για λογους ιμπεριαλιστικους οι δυτικες δημοκρατιες) Η υποστηριξις ηρθη μονον οταν ο Χιτλερ απεφασισε να διαλυση την συμμαχια, αφου με την αφελη ανακωχη της Σοβιετιας ειχε καταβροχθισει την Ευρωπη, και οταν πλεον αφνιδιαστικως εστραφη κατα του τεως συμμαχου του. Αναυδος ο Σταλιν επληροφορειτο το τελος της συμμαχιας και την κεραυνοβολο εισβολη των γερμανικων στρατιων στην αχανη χωρα του.
Ιασων
Κύριε Γιαννιώτη
ΑπάντησηΔιαγραφήΦανατικός είναι αυτός που ζητεί συνεχώς την επιβεβαίωση των άλλων στην ιδεοληψία του,
επειδή στο βάθος-βάθος της συνείδησης του, αμφιβάλλει για την πολιτική, θρησκευτική, κοινωνική,
(ακόμα και ....ποδοσφαιρική), αντίληψη, θέση, θεώρηση του.
Οργίζεται, μπορεί ακόμα και να ασκήσει βία (λεκτική ή και φυσική) προς αυτόν με τον οποίον έχει διαφορετική άποψη.
Η ιστορία αλλά και η καθημερινότητά μας, είναι γεμάτη βία κυρίως πολιτική, θρησκευτική,φυλετική, από ανθρώπους που δεν μπορούν να αποδεχθούν το δικαίωμα στην διαφερετικότητα ακόμα και στην ερωτική επιλογή. Κάθε τι το διαφορετικό, ακόμα και στην εμφάνιση (χρώμα δέρματος, ντύσιμο, μήκος μαλλιών ) προκαλεί "εκτροπή από το ορθόν, το σύνηθες" και φόβον ο οποίος είναι γεννήτορας της βίας.
Διαβάζω στο μπλόγκ σας οχετούς ύβρεων, χυδαιολογιών, βωμολοχιών κατά συνανθρώπων πολιτικών, κοινωνικών, πνευματικών (ακόμα και κατά του Προέδρου της Δημοκρατίας), επειδή έχουν διαφορετικές αντιλήψεις και επιλογές από σας.
Η κριτική είναι όχι μόνο επιτρεπτό, αλλά και απαραίτητο στοιχείο σε μία κοινωνία.
Η βία όμως (ακόμα και η λεκτική), η προσπάθεια πλήρους απαξίωσης προσώπων και θεσμών, η υπεράσπιση και η εκθείαση εγκληματικών πράξεων ή εντελώς ακραίων "ιδεολογιών", παράγει την αντιβία και την αποσύνθεση έτσι της κοινωνίας, οδηγεί στην παρακμή.
Ο Πλάτων αναφέρει ότι ο ερωδιός αναγνωρίζει μόνο δύο καταστάσεις: "ερωδιός και μή ερωδιός".
Δεν διακρίνει δηλαδή την ύπαρξη χιλιάδων άλλων όντων, έμβιων ή μη, ανθρώπων, άλλων πουλιών ή ζώων, φυτών κ.λ.
Έτσι και ο φανατικός, ο ιδεοληπτικός, βλέπει μόνο μαύρο ή άσπρο, χριστιανός ή άθεος, δεξιός ή αριστερός και αλλοίμονο σε όποιον δεν είναι "δικός" του. Αυτός πρέπει να εξαφανισθεί, ΜΕ ΚΑΘΕ ΜΕΣΟ, ηθικά ακόμα και φυσικά.
Η "αλήθεια" όμως (εάν υπάρχει!) είναι πολύ πιο σύνθετη, έχει πολλές πάντα αναγνώσεις.
Μόνο ο ηλίθιος και ο πνευματικά οκνηρός δεν βλέπουν ότι μεταξύ του μαύρου και του άσπρου υπάρχουν αμέτρητα άλλα χρώματα και αποχρώσεις.
Για να υπάρχει πρόοδος και ευτυχία του ανθρώπου, είναι απαραίτητη η ύπαρξη και η αποδοχή
διαφορετικών προσεγγίσεων, απόψεων, αντιλήψεων, επιλογών, αναζητήσεων.
ΜΗ ΣΑΣ ΦΟΒΙΖΕΙ ΑΥΤΟ.
Για να κυλήσει το νερό, είναι απαραίτητη η υψομετρική διαφορά, άλλως το νερό θα παραμείνει στάσιμο, θα πάθει αποσύνθεση ακατάλληλο για πόση.
Μόνο με τον ΔΙΑ-ΛΟΓΟ (ο οποίος προϋποθέτει την χρήση λογικών επιχειρημάτων, ηρεμία και σεβασμό),
θα ελπίσουμε σε καλύτερες ημέρες για μας, τα παιδιά και τον λαό μας.
Έρση.
Έρρωσθε!
Αγαπητέ μου,
Διαγραφήπού τον είδατε τον φανατισμό; Οι όποιες διαφορές μας πολιτικές ή μη, δεν είναι δυνατόν να "συζητηθούν" μέσα από μια απλή φόρμα σχολίων. Όσο για τον "οχετό" στον οποίον αναφέρεσθε περί ύβρεων, χυδαιολογιών, βωμολοχιών κατά συνανθρώπων πολιτικών, κοινωνικών, πνευματικών που αναφέρεσθε, ειλικρινά με εκπλήσσετε.
Μια και αναφέρεσθε στον Πρόεδρο της Δημοκρατίας, εκείνο που μένει να σας ρωτήσεω είναι: Ποιάς Δημοκρατίας;
Να αναφερθούμε στο λεξιλόγιο που χρησιμοποιεί ο κάθε πολιτικός λ.χ.;
Πώς να απαντήσω εγώ στον κ. Τατσόπουλο ο οποίος (ωιμέ) πήδηξε την μισή Αθήνα;
Έχουμε χάσει κάθε μέτρο.
Αγαπητέ μου φίλε, ΔΕΝ με φοβίζει οδιάλογος, γι' αυτό άλλωστε έχω και ελεύθερα σχόλια, μόνο που κάποιοι "προοδευτικοί" εξέλαβαν την φόρμα των σχολίων σαν πεζοδρομιακό στέκι και με ανάγκασαν να εγκαταστήσω τον έλεγχο αυτών. Όχι βέβαια για λογοκρισία. Αυγό είμαι βέβαιος πως το διαπιστώνεται. Αλλά... για να αποφύγω τα πλείστα όσα εμετικά αναφέρονται από τους κατ' επίφασιν "αντιφασίστες" οι οποίοι βρίσκοντας ελεύθερο χώρο έκαναν αναστροφή της πεπτικής τους λειτουργίας επί της οθόνης.
Αγαπητέ μου, είμαι υπέρ του διαλόγου και σ' ευχαριστώ για την εμπεριστατωμένη παρέμβασή σου αλλά, βλέπεις, υπάρχουν κάποια πράγματα τα οποία όσο και αν τα "παλαίψουμε" δεν θα μας βρούν σύμφωνους. Αλίμονο άλλωστε αν συμφωνούσαμε όλοι μεταξύ μας.
Καλό απόγευμα
gianniotis
ΛΕΥΤΕΡΙΑ ΣΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ ΚΡΑΤΟΥΜΕΝΟΥΣ
ΑπάντησηΔιαγραφήΤΗΣ ΧΡΥΣΗΣ ΑΥΓΗΣ.
Η ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΑ ΔΕΝ ΘΑ ΠΕΡΑΣΕΙ.
Αναφερομαι στον σχολιαστη που απευθυνεται στον κο Γιαννιωτη περι φανατισμου φανατικου κλπ..
ΑπάντησηΔιαγραφήΧωρις καθολου να διαφωνω για την μισαλλοδοξία που διακρινει εν γενει τα ιστολογια και τους νεοέλληνες διερωτωμαι σε τι σχετιζεται με το συγκριμενο αρθρο.
Εν τω προκειμενω ειχαμε μια εθνική εορτη ,και οι πρωτεργατες της νικης δεν αναφερονται απο την πολιτεια , απο τα μεσα ενημερωσεως , απο τα ιστολογια απο τους λαλιστατους ιεραρχες; μας απο κανενα!! και πουθενα..Ω εαν ς την 28η Οκτωβριου αλλα και για την επιμελη προετομασια ωστε να αντιμετωπισθη οπως αντιμετωπισθηκε, η ελλας δεν ειχε ηγεσια δεν ειχε κυβερνησι δεν ειχε βασιλια αλλα ειμεθα ορφανοι στους δρομους..Δηλαδη , ως εαν υπαρχουν εθνη ανευ ηγεσιας, ανευ φιλοσοφων, ανευ εκεινων που μεριμνουν καθοδηγουν προετοιμαζου και χρησιμοποιουν την διαφορα ως μοχλο δημιουργιας αμιλλης και οχι μισους και καταστροφης.
Ισως μονο γι αυτο τον φανατισμο , την πλαστογραφησι της ιστοριας , το ψευδος το εν τω προκειμενω εχει σχεσι το σχολιο σας.
Ιασων