Δεν αναλαμβάνουμε την υπεράσπιση της Χρυσής Αυγής. Αναλαμβάνουμε την υπεράσπιση της αλήθειας. Δεν ξέρουμε αν υπάρχει αλήθεια και μάλιστα πολύς κόσμος μας αποδεικνύει ότι δεν υπάρχει. Αλλά ξέρουμε ότι το ψέμα υπάρχει, ξέρουμε ότι η συστηματική παραχάραξη των γεγονότων υπάρχει. Ζούμε μέσα σε μία παραχάραξη. Η παραχάραξη αυτή είναι πολύ επιδέξια, παρασύρει τις φαντασίες και ύστερα στηρίζεται στην ύπαρξη των φαντασιών αυτών. Εφεύραν μάλιστα και μία φιλοσοφία της παραχάραξης. Συνίσταται στο να μας εξηγούν ότι τα πραγματικά... γεγονότα δεν έχουν καμία σημασία, αλλά το μόνο που μετρά είναι η εικόνα που έχουμε για τα γεγονότα. Φαίνεται ότι η αυτή η μεταφορά της πραγματικότητας είναι η μόνη πραγματικότητα.
Η επίθεση κατά της Χρυσής Αυγής έχει μία γερή βάση, πολύ πιο γερή από όσο νομίζεται γενικά. Μόνο που δεν είναι αυτό που διακηρύσσεται. Η κατάσταση στην πραγματικότητα είναι πολύ πιο δραματική από όσο λένε, γιατί η βάση των κατηγοριών και τα κίνητρα της, είναι πολύ πιο αγωνιώδη για την κομματική, με στοιχεία κληρονομικότητας, ολιγαρχία του “συνταγματικού τόξου”.
Η πραγματική βάση της επίθεσης που γίνεται, αυτή που κανείς δεν τολμάει ποτέ να υποδείξει:
- Είναι το θέαμα της απόγνωσης των Ελλήνων.
- Είναι ο πανικός της ολιγαρχίας του “συνταγματικού τόξου”
- Είναι ο τρόμος των “παλικαριών” της γενιάς του Πολυτεχνείου ΑΕ που αφού χρεοκόπησαν την Ελλάδα μας πάλι ορίζουν τις τύχες μας, σε αυτούς βάζουμε και τον Τσίπρα, το ότι δεν κυβέρνησε δεν τον απαλλάσσει των ευθυνών μια που ποτέ δεν αντέδρασε για την υπερχρέωση προ κρίσης και εξάλλου εκπροσωπεί πλήρως τις ιδέες της γενιάς αυτής.
- Είναι η απελπισία της σοσιαλεβεντουριάς που μετέτρεψε διαλεκτικά τον πλούτο της χώρας σε βίλες και κότερα.
- α) Μας είπαν ότι έννοιες όπως πατρίδα είναι «κακό» πράγμα, ξεπερασμένες, δύσοσμες όπως οι παρατημένες βιβλιοθήκες.
- β) Μας είπαν ότι με την πολιτική ασχολούνται μόνο οι άχρηστοι και σε έπεισαν σε τέτοιο βαθμό που άφησες, εσύ άφησες, την πολιτική στους άχρηστους.
- γ) Μας έδωσαν μια πιστωτική κάρτα και μας αμόλυσαν να ζήσουμε το «Sex & The City», το «Beverly Hills» και κάθε άλλη μυθοπλασία με δανεικά λεφτά, σκοπός τους δεν ήταν να τα επιστρέψουμε, αλλά να τους χρωστάμε για πάντα.
Απλές ερωτήσεις προς τους ρέκτες αντιφασίστες, αντιχρυσαυγίτες.
- Η δικαιοσύνη πότε θα επιβληθεί επί των πράξεων απάτης;
- Πότε θα αποδοθούν ευθύνες ακόμα και σε πολιτικούς που υπέγραφαν πράξεις που υποστήριζαν την υπεξαίρεση, την διαφθορά και το κομματικό κράτος; Διότι η παραγραφή δεν είναι απόδειξη αθωότητας αλλά απόδειξη ενοχής.
- Γιατί φοβάστε περισσότερο την Χρυσή Αυγή αλλά κρατάτε εγκληματική σιωπή έναντι των πράξεων εξαπάτησης των επώνυμων Δημοκρατών;
- Γιατί κατηγορείτε δυσανάλογα την Χρυσή Αυγή όταν κρατάτε στάση περίεργη απέναντι στα κόμματα που διέσυραν την Δημοκρατία εν καιρώ ειρήνης;
- Γιατί δεν έχετε ζητήσει με σθένος διερεύνηση των πολιτικών ευθυνών της πολιτικής ηγεσίας που κατέθεσε ψευδή οικονομετρικά στοιχεία για την κατάσταση της οικονομία διαχρονικά αποκρύβοντας το επίπεδο της δημοσιονομικής εκτροπής;
- Γιατί το κράτος δικαίου και η όποια αυθεντία δεν υπονομεύεται απο την επικρότηση της άθλιας συμπεριφοράς δικαστικού λειτουργού που επιχείρησε να φυγαδεύσει τους ενόχους στο σκάνδαλο της ΕΛΣΤΑΤ;
- Γιατί μεθοδεύεται η παραγραφή των κακουργημάτων Παπακωνσταντίνου;
- Γιατί κρύβουν τα εγκλήματα του Σημίτη;
- Γιατί δεν αναρωτιούνται που πήγε η δικογραφία Τσουκάτου, που θα θέσει το ΠΑΣΟΚ εκτός νόμου όταν βγει από το συρτάρι;
- Γιατί;...Γιατί;...Γιατί;
Στον αγώνα αυτό τους συμπαρίστανται δόκιμοι και εκλεκτοί δημοσιογράφοι όπως:
- ο παντογνώστης Μανώλης Καψής,
- η στυλάτη Όλγα Τρέμη (πριν αλλαξοπιστήσει!)
- ο λυγμικός Σταύρος Θεοδωράκης που τώρα ντύθηκε την προβιά του σωτήρα,
- ο γενναιόψυχος παλαιοκνίτης κοινωνικός φίλος Χριστοφοράκου Παύλος Τσίμας,
- ο ταπεινός απολογητής του μητσοτακέικου Πρετεντέρης που περιφρονεί τον λαουτζίκο,
- η πάντα άψογη και πολύ-πολύ, μα πάρα πολύ σικάτη Έλλη Στάη,
- η στιβαρά μασσελάτη Κάτια Μακρή,
- ο “ανεξάρτητος, αδέσμευτος, μαχητικός ελεύθερος” Χ”Νικολάου που αρπάζει μικρόφωνα όταν οι ερωτήσεις γίνονται δύσκολες.
- ο Τράγκας ο κολυμπήθρας που εξαγνίζει το πολιτικό σύστημα ρίχνοντας τις ευθύνες για όσα συμβαίνουν στην Μέρκελ ή γκιόσα του Βερολίνου.
Αυτή η στάση τους εναντίον της Χρυσής Αυγής αποκαλύπτει ένα κίνδυνο μόνο.
- Τι θα συμβεί αν ένας διαφορετικός από το σύστημα μπορεί να ηγηθεί της χώρας;
- Τι θα συμβεί σε αυτούς τους Δημοκράτες πολιτικούς;
- Τι θα συμβεί σε αυτούς τους πρώην κνίτες αριστερόστροφους επιχειρηματίες φοροκλέφτες;
- Τι θα συμβεί σε πληρωμένους από μυστικά κονδύλια δημοσιογράφους;
Υποπτευόμαστε ότι όλα είναι μία απλή κωμωδία και η κοινή γνώμη, σήμερα δεν αγνοεί το γεγονός της σκηνοθεσίας. Τους τραβάνε στις φυλακές. Οι αγριότητες που προσάπτουν στην Χρυσή Αυγή, κάθε δίκαιος άνθρωπος δεν μπορεί να αρνηθεί ότι θα μπορούσαν να προσαφθούν στους πολιτικατζήδες της μεταπολίτευσης. Η απάτη, η λαμογιά, η μίζα, η βαρβαρότητα του ΔΝΤ δεν είναι καλύτερες από τις μαύρες μπλούζες.
Η υπονόμευση της “αυθεντίας του κράτους δικαίου” απο την Χρυσή Αυγή είναι ένα τζούφιο, κενό περιεχόμενου και βαθύτερης σημασίας αυτάρεσκο ρητορικό εύρημα που δεν στηρίζεται σε συγκροτημένη σκέψη και γνώση, αλλά σε ηθικές αφαιρέσεις και σοφιστικά τεχνάσματα., κλπ. Ένα δικαστήριο που θα δικάσει την Χρυσή Αυγή με τα συγκλονιστικά ευρήματα των κουζινομάχαιρων και των αεροβόλων δεν έχει μεγαλύτερη αξία από ένα δικαστήριο που θα δίκαζε τον Σημίτη, τον Τσοχατζόπουλο, τον Τσουκάτο, τον Παπακωνσταντίνου, τον ΓΑΠ.
Θα προτιμούσαμε τον νόμο του ισχυροτέρου γιατί είναι πιο έντιμη πράξη. Όταν o Γαλάτης Βρυέννιος φώναξε Vae Victis (ουαί τοις ηττημένοις) τουλάχιστον δεν έπαιρνε τον εαυτό του για Σολομώντα. Αλλά οι εισαγγελείς και οι ανακριτές κατόρθωσαν να είναι μία συνέλευση μαριονετών με τήβεννο, είναι το πρόγραμμα του μελλοντικού πολιτισμού μας. Μια μασκαράτα με διαρροές, ένας εφιάλτης τηλε λινταρίσματος. Δικαστές σοβαροί, βαριοί και με “αδιαμφισβήτητο δημοκρατικό αίσθημα” στην πραγματικότητα δεν είναι παρά υποτακτικοί φυλάρχων και μέσα στα γραφεία τους δεν ακούει κανείς πάρα τον απόηχο των τυμπάνων των ντόπιων και ξένων φυλάρχων που τους δίνουν τον ρυθμό.
Πιστεύουμε ακράδαντα στην τιμωρία των ενόχων, αλλά δεν υπάρχει νομική ή ηθική βάση να απαλλάσσονται αυτοί που μας έφεραν στην σημερινή κατάντια από την διερεύνηση των πράξεων τους. Το δίκαιο και οι νόμοι δεν είναι μονόδρομος. Μέχρις ότου, δούμε να κάθονται στο σκαμνί οι της λίστας Λαγκαρντ, οι διάφοροι μπετατζήδες που κατασπάραξαν τον πλούτο της χώρας και τα λοιπά λαμόγια της μεταπολίτευσης oι δικαστές πέτυχαν χωρίς να το ξέρουν, με την πρωτόγονη απλοϊκότητα τους, ένα αποτέλεσμα που αναμφίβολα κανείς τους δεν είχε προβλέψει. Με την κακοπιστία τους αποκατέστησαν αυτούς που η υπεράσπιση τους είναι αδύνατη και έδωσαν σε εκατομμύρια ανθρώπους ανά την Ελλάδα, που δέχονται καθημερινά το βαρύ χέρι του φορομπηχτικού μηχανισμού και την δυστυχία να έχει μπει για τα καλά στα σπίτια τους, το δικαίωμα να τους περιφρονούν.



0 comments:
Δημοσίευση σχολίου