Πέμπτη 22 Μαΐου 2014

Νεκρός στο αυτοκίνητό του στα Πατήσια βρέθηκε ο ηθοποιός Σωτήρης Βάγιας

Ο δημοφιλής καλλιτέχνης έχει πρωταγωνιστήσει στη σειρά «Καλημέρα Ζωή» αλλά συμμετείχε και σε άλλες σειρές μεταξύ αυτών «Κωνσταντίνου και Ελένης», «Μεν και Δεν» και «Φρούτα Εποχής».

Σύμφωνα με πληροφορίες, ο ηθοποιός εντοπίσθηκε λιπόθυμος μέσα στο αυτοκίνητό του στην οδό Ιακωβίδου στα Πατήσια, γύρω στις 7 το απόγευμα, από... ζευγάρι που κατοικεί στην περιοχή.

Το ζευγάρι όταν κατάλαβε ότι δεν ανταποκρινόταν κάλεσε το ΕΚΑΒ, το οποίο λίγο μετά διαπίστωσε το θάνατό του.

Τα αίτια του θανάτου του καλλιτέχνη, θα εξακριβωθούν μετά τη νεκροψία-νεκροτομή που θα πραγματοποιηθεί την Πέμπτη.

1 comments:

  1. εντάξει βρήκαν την πιο συνηθισμένη αιτία έμφραγμα μυκοκαρδίου, αιφνίδια κτλ και ησύχασαν οι πάντες. Για κάντε μία αναδρομή χωρίς να αναφερθώ σε άσημα πρόσωπα που δεν δημοσιεύονται, κάντε λοιπόν σε δημόσια πρόσωπα, και βγάλτε τον αριθμό αιφνιδίων θανάτων, νεων και καλών παιδιών στην πλειοψηφία. Μόνο για εκλογές γίνονται οι στατιστικές έρευνες? Κάντε και για τις ανθρώπινες ζωές και βρείτε επιτέλους ποιοι κρύβονται πίσω από όλα τα αιφνίδια και τα μυοκάρδια. Εχετε ακούσει για μενα? Θύμα πολέμου πάσης μορφής και εκτεθειμένου κινδύνου ζωής καθημερινώς. Οι τρόποι ασύλληπτοι για τους μη παθόντες και μη γνωρίζοντες. Ψάξτε να βρείτε πόσοι θάνατοι μπορούν να προκληθούν ακόμα και μέσα στο αυτοκίνητο, ή στο σπίτι του καθενός, και να παρουσιαστούν αιτίες τα συνηθισμένα που βρίσκουν. Τώρα θα μου πείτε γιατί δεν με τελειώνουν εμένα μιας και έξω? Εχουν έναν εμπόδιο. Δεν γίνεται μπαμ κ κάτω με τη περίπτωσή μου. Αφαιρουν καθημερινώς και ένα κομμάτι της ψυχής μου, της υγείας μου, της οικονομικής ζωής μου. Σε μένα θέλουν να εξαντληθώ και να φανεί είτε ως αυτοκτονία είτε ως ψυχολογικά προβλήματα, είτε οτιδήποτε που θα τους άφηνε αλώβητους να συνεχίζουν τις χαρούμενες ζωές τους. Αν βλέπατε βίντεο από το δρόμο πως το παλεύουν ενω βρίσκομαι στο αυτοκίνητό μου, θα σας φαινόταν απίστευτο. Οσο για μέσα στο σπίτι μου? Επιχείρηση σε 24ωρη βάση από αλλοδαπούς κ ημεδαπούς καλά αμοιβόμενους όμως. Από ποιους? Εδώ είναι το κομβικό σημείο που δεν θα μπορούσε κανείς παθών χωρίς μάρτυρες, να αναλύσει και να εξηγήσει. Επειδή παρακολουθούν βέβαια και τον υπολογιστή μου, θα ήθελα να απευθυνθώ σε αυτούς και να τους πω ουδέν κρυπτώ υπό τον ήλιο. Και αρκετά χρόνια κράτησε. Δεν θα αργήσει να αποκαλυφθεί όσο ψηλά και αν βρίσκονται.

    ΑπάντησηΔιαγραφή