Σάββατο 24 Μαΐου 2014

Με λένε Ψηφοφόρο και είμαι καλά!

Γενική πρόγνωσις [ευρω]εκλογών Ελλάδος

Μεθαύριο Δευτέρα 26/5/2014, το μόνο που θα αλλάξει σ' αυτήν εδώ τη δύσμοιρη χώρα, θα είναι η ημερομηνία.
[Να έχετε απόλυτη εμπιστοσύνη στον νεοέλληνα ψηφοφόρο...]


Με λένε Ψηφοφόρο και είμαι καλά!


Αχ... πόσο, μα πόσο ωραία νιώθω αυτές τις άγιες ημέρες των εκλογών....Όλοι και όλες, μιλάνε για μένα!

Και τι σπουδαία πρόσωπα...
Ποδοσφαιριστές, καθηγητές, τραγουδιστές, ηθοποιοί, στριπτιζέζ, βουλευτές, υποψήφιοι βουλευτές, ακόμα-ακόμα και κοτζάμ υπουργοί.
Βρε, σας λέω οι πάντες με έχουν στο στόμα τους. Και τα χείλη τους, στάζουνε μέλι. Μέχρι και κάτι αξούριστες του ΚΚΕ, που για να χαμογελάσουνε πρέπει να τους καταθέσεις χίλια δολάρια στη μπλακ ροκ, μέχρι κι αυτές...
Ναι, αμέ!
Μιλάνε για μένα και νομίζεις ότι έχουνε χεστεί από την πολλή τους αγάπη.
Αχ, και να τανε όλες τις μέρες του χρόνου, εκλογές...

Αφού στο τέλος συλλογιέμαι, ότι έτσι που με κανακεύουνε θα με καταντήσουν σαν τα κακομαθημένα βουτυρόπαιδα και μετά δεν θα συμμαζεύομαι.
Ναι, γεια...


Γι αυτό κι εγώ θα τους κάνω τα κόλπα μου.
Θα τους καρδιοχτυπήσω στα γερά..
Μέχρι να τους τη δώκω την ψήφο μου [γιατί βεβαίως, θα τους τη δώκω τελικά] θα τους ψήσω το ψάρι στα χείλη.
Αμ ' τι νομίζετε?
Ψηφοφόρος είμαι, όχι μαλάκας!

Θα πηγαίνω το πρωί στη δουλίτσα μου και θα τους ξεχέζω πατόκορφα.
Να οι φόροι, να οι εισφορές, να τα ταμεία, να οι συντάξεις, να η ΔΕΗ, να το νερό, να τα σκουπίδια, να οι έκτακτες εισφορές, να τα πρόστιμα, να οι λαμογιές, να οι καρακατσουλιές, να... να... να...
Και δεν θα λέω σε κανέναν ότι θα τους ξαναψηφίσω.
Τι? Κορόϊδο είμαι?
Για να με έχουνε σίγουρο και να με γράφουνε μετά, όπως γράφω εγώ τη γυναίκα μου?
Ρε, άμα καταλάβει ο άλλος ότι με σένα έχει δέσει τον γάιδαρο του, σε παρατάει στην κουζίνα κι αυτός ψάχνεται στις ρωσίδες.
Ενώ άμα φοβάται ότι μπορεί και να ξενογαμίσεις, σε έχει στα ώπα-ώπα και σου φέρνει και τις παντοφλίτσες στο κρεβάτι.
Αμή?
Κι αφού μπουχτίσω να λέγω στα δεξιά και στα αριστερά, ότι τάχα μου εγώ είμαι αγανακτισμένος και επαναστατημένος και εξεγερμένος και διεγερμένος και ξεκωλιασμένος, θα πηγαίνω το βράδυ στο σπιτάκι μου και θα απολαμβάνω τα όσα μου τάζουν στην τηλεόραση.
Και θα στέλνω και μηνύματα στο Μέγκα του Μπόμπολα- Γιατί αυξήσατε τα διόδια, ρε?
- Γιατί θέλετε να κονομάτε ακόμα κι από τα σκουπίδια?- Γιατί δεν μου βάνετε κάθε βδομάδα και μια πρεζοβίζιον?- Γιατί δεν ξεβρακώνεται η Πετρούλα?Θα τους ταράξω στην αγανάκτηση!
Αχ πόσο, μα πόσο γουστάρω, να βρίζει ο Πάγκαλος την κ. Δούρου.
Πόσο μ' αρέσει να παίρνω τη δόση μου κάθε πρωί στις οκτώ, από Σταθάκη, από Κανέλη κι από Άδωνι.
Πόσο ωραία με κάνει να νιώθω η κ. Τζαβέλα, που φωνάζει στην ευρωβουλή:
- Οι Έλληνες? Αντέχουν! Ρίχτε τους κι άλλα...
Πως μας ενώνει και πως μας δονεί του Τσιπρανδρέου η φωνή.
Και πόσο, μα πόσο περιμένω, να έρθει στη δημαρχία αυτό το παιδί, που μου έταξε σε κάθε γειτονιά κι ένα τζαμί, σε κάθε πόλη και ένα τέμενος.
Φαντάζεστε τι θα χω να βλέπω μετά στα δελτία του κ. Αλαφούζου?
Μέχρι και μπόλυγουντ θα μου βάνουνε, για να με πείσουνε ότι οι λαθρομετανάστες είναι καλοί και πρέπει να έχουνε τέλος πάντων ένα μέρος, να νιώθουν σαν στο σπίτι τους...

Μα σας το λέω ειλικρινά, με τίποτε δεν θα το έχανα όλο αυτό το πανηγύρι.
Κι ύστερα συλλογιστείτε μονάχα τι ζόρι τραβάω έρμος?
Να! Ντάνες οι απλήρωτοι λογαριασμοί στο συρτάρι μου.
Χρωστάω στο ηλεχτρικό, χρωστάω στο τηλέφωνο, χρωστάω στο ταμείο, χρωστάω στο φροντιστήριο, χρωστάω στη σχολή χορού, χρωστάω στο γυμναστήριο, χρωστάω στον ψυχοθεραπευτή μου, και που δεν χρωστάω...
Μόνο τις πουτάνες πληρώνω σε μετρητά κι αυτό για να μην μου κάνουν καμιά στραβή και κολλήσω τίποτα ηπατίτιδες.
Να, μην έχω λοιπόν κι εγώ την απόλαυση να τους δω να με παρακαλάνε?
Δεν δικαιούμαι δηλαδή, ο χριστιανός, να γυρίσω στο σπίτι μου και να βρεθεί ρε παιδί μου, ένας άνθρωπος να με κάνει να νιώσω αφέντης?
Έτσι κι αλλιώς και τα παιδιά μου και η γυναίκα μου, με έχουν χεσμένο.
Ε, να δω τουλάχιστον την κ. Τρέμη, να με λέει: πασά μου!
Αμή?
Γι' αυτό και μέχρι να τους την ξαναδώσω [την ψήφο] θα τους κάνω να τρέχουν και να μην φτάνουν.
Γιατί φυσικά θα τους την ξαναδώσω.Περί αυτού να μην έχετε καμία αμφιβολία.Είμαστε τώρα εμείς για επαναστάσεις και για τρεχάματα?Και στο κάτω-κάτω, ποιος ο λόγος να τους αλλάξω?Σάμπως πάλι το κανάλι του Μπόμπολα δεν θα βλέπω?Άντε να φύγει η Όλγα Τρέμη και να έρθει η Έλλη Στάη. Σιγά τη διαφορά...Άντε να φύγει ο Καμίνης και να έρθει ο Σακελλαρίδης.Σώπα!Χέστηκε η Φατμέ στο Γενί τζαμί...
Ρε, ακούτε τι σας λέω...
Καλά είμαστε κι έτσι που είμαστε...
Με Βενιζέλο?
Με Βενιζέλο!
Με Χούκλη?
Με Χούκλη!
Τί?
Φασίστες θα γίνουμε?
Άσε, που αν μας προκύψουν και τίποτα χρυσαυγίτες, είναι ικανοί να μας κόψουνε την πρεζοβίζιον...
Όχι!
Σιγά μην το ρισκάρω...Όλα καλά κι όλα ωραία!Και στο κάτω-κάτω μπορεί, άμα τους καρδιοχτυπήσουμε πολύ, να μας ξαναδώσουνε επίδομα ψήφου. Παίζουνε και κάτι διορισμοί εδώ γύρω, που μας τους έταξε ο κουμπάρος...Είπαμε...Ψηφοφόροι είμαστε, δεν είμαστε χαϊβάνια...
Αχ πόσο, μα πόσο ωραία ένιωσα όλες αυτές τις μέρες,
Κρίμα που θα τελειώσει αύριο.
Και μετά θα πρέπει πάλι να πληρώνω...

Με λένε ψηφοφόρο και είμαι καλά!

1 comments: