Κυριακή 24 Μαΐου 2015

Θ’ ασκήσετε τα Μνημόνια ρε;

4 μήνες διαπραγματεύσεων και δεν καταλήξαμε πουθενά. Οι άλλοι με ξεπέταγαν σε 2-3 μέρες. Δεν είχα αγωνία.
Ο κατώτατος μισθός δεν θα πάει στα € 751.
Τα ασφαλιστικά Ταμεία θα έχουν μηδενικά ελλείμματα.
Το πρωτογενές πλεόνασμα στα ύψη.
Οι ΣΣΕ δεν ξαναζωντανεύουν.
Η απελευθέρωση των ομαδικών απολύσεων επί θύραις.
Ο ΕΝΦΙΑ ζη και βασιλεύει, επειδή, λέει, είναι αποδοτικός…
Οι λαθρομετανάστες λιάζονται στες πλατέες και εισρέουν κατά χιλιάδες. Αλήθεια, μέρες έχω να ακούσω για νέες παραλαβές από το Λιμενικό. 

Τί συμβαίνει ρε παιδιά; Μας τελείωσαν οι λαθρομετανάστες ή η ελευθερία του Τύπου δια της αυτολογοκρισίας;
Το πρόγραμμα της Θεσσαλονίκης έχει πάει για ψιλοβρούβες.
Το κούρεμα του χρέους χτενίζεται.
Οι αγορές χορεύουν σκληρό ροκ με μαέστρο την Άνγκελα και πρώτη ηλεκτρική κιθάρα τον Μάριο.

Ο κ. Μάρδας μου είπε ότι κακώς μου επέτρεψαν να πάω σε εκλογές τον Ιανουάριο, επειδή αυτό έβλαψε την οικονομία.
Ναι ρε, αυτός που παραδέχθηκε πως ως υπουργός έβγαλε έξω λίγα λεφτουδάκια για τις σπουδές της κόρης του, αλλά αρνείται να μας δείξει το έμβασμα και αντιθέτως ενάγει την Bild, επειδή έγραψε ότι έβγαλε το χρήμα για να επενδύσει σε αμοιβαία κεφάλαια. Αυτό είναι το ενοχλητικό ψεύδος. Ότι τα έβγαλε για «αμοιβαία κεφάλαια». 
Η 13η σύνταξη δεν επανέρχεται.
Η αγορά ασφυκτιά, επειδή έπαψα ν’ αγοράζω κοστούμια, πουκάμισα, γραβάτες και παντελόνια με τη σέσουλα και να κάνω μακρυνές εκδρομές κάθε Σαββατοκύριακο με τη τζιπούρα μου, όπως συνήθιζα να κάνω ανελλιπώς μέχρι τον Δεκέμβριο.
Ο ΦΠΑ θα αυξηθεί, ώστε εγώ μεν να πληρώνω περισσότερο ΦΠΑ, αυτοί δε που τον αποδίδουν με συνέπεια να αποδίδουν περισσότερο ΦΠΑ, για να καλύψω εγώ το κενό που αφήνουν εκείνοι που εισπράττουν ΦΠΑ, αλλά δεν τον αποδίδουν.
Τουτέστιν, πάμε για μία ακόμη συμφωνία ισοδυνάμων.

Ο Κουρουμπλής είπε δυο φορές ότι πιέζεται για να μην κάνει έλεγχο σε κάποιες συμβάσεις. Και τί μου το λες ρε μεγάλε; Κάνε τον έλεγχο και μη μιλάς.
Δηλαδή τί περιμένεις από εμένα; Να πλακώσω στις φάπες τον άγνωστο που σε πιέζει;
Πες μου π.χ. ότι είναι ο Μπόμπολας, να πιάσω από τον λαιμό τον Σταύρο και να του πω ότι δεν θα μου γλιτώσει, αν δεν βάλει τον Μπόμπολα στη θέση του. Τί να κάνω ο δόλιος χωρίς διευθύνσεις και ονόματα;

Η Ζωή μού λέει ότι η κατάργηση του Μνημονίου με ένα άρθρο, με έναν νόμο ήταν σχήμα λόγου. Μήπως ήταν λόγος άνευ σχήματος, δηλαδή ά-σχημος λόγος; 

Ο Μπαλάφας με ενημέρωσε ότι ποτέ δεν είπε ο Τσίπρας πως θα σκίσει τα Μνημόνια. Ακριβολόγος ο μπαγάσας.
Ασφαλώς και δεν είπε πως θα τα σκίσει. Είπε πως θα τα καταργήσει με ένα νόμο και ένα άρθρο. Καλού κακού έκλεισα ραντεβού στον ΩΡΛ.

Ο Γιάνης δηλώνει τρομοκρατημένος από το ενδεχόμενο [;] χρεωκοπίας.
Δηλαδή τώρα δεν είμαστε χρεωκοπημένοι; Πάντως, μέχρι στιγμής δεν έχει δηλώσει ότι διαστρεβλώθηκε και αυτή η δήλωσή του.

Ο Μητρόπουλος με προϊδεάζει ότι έρχεται νέο Μνημόνιο. Όπως ο Σαμαράς και ο Ντέπιουτης, γι’ αυτό και θα το ψηφίσουν με χέρια και με πόδια.

Ο Χρυσόγονος ενημέρωσε το Ευρωκοινοβούλιο, το οποίο συζητούσε για το λαβράκι, ότι «Τα ψάρια δεν πρέπει να αντιμετωπίζονται ως αλιεύματα, δηλαδή ως λεία για τους ανθρώπους.
Τα ψάρια είναι συγκάτοικοί μας στον πλανήτη». Υπερθεματίζων [;] ο παρακαθήμενος Μανώλης Γλέζος δήλωσε ότι «Το λαβράκι είναι πονηρό, είναι κανίβαλος! Τρώει όλα τα άλλα ψάρια». Έκλεισα ραντεβού στον ψυχίατρο. Δεν μπορεί, κάτι μου συμβαίνει. 

Δεν αντέχω άλλο ρε παιδιά. Κάντε στην μπάντα να περάσει η κυβέρνηση Εθνικής Σωτηρίας.
Θέλω Βρούτση, Λοβέρδο, Κυριάκο, Χρύσανθο, Μπάμπη, Τζαβάρα, Άδωνι, Μαυρουδή, Ντόρα. Μου λείπουν ήδη τόσο πολύ. Με πρωθυπουργό τον Σαμαρά και Αντιπρόεδρο τον Ποτάμη.
Θέλω να είμαι μαζί τους στα τέσσερα. «Ελλάς-Γαλλία-Συμμαχία», για ν’ αγοράζουμε Μιράζ κι’ αυτοί τις μίζες να μοιράζ. Ν’ αποκαλούμε τη Γερμανία «γίγαντα με πήλινα πόδια» και να ζητάμε συγγνώμη.
Να μην ξαναμιλήσει κανείς για γερμανικές θηριωδίες στην Κατοχή. Ν’ αφήσουμε τη λήθη να νικήσει την α-λήθεια.
Κάντε κάτι επί τέλους ρε παιδιά! Λυπηθείτε με. Πολύ το κουράζετε το πράγμα!
Ή τώρα ή ποτέ.

Αν ο Θόδωρας διαπραγματευόταν σαν και σας, θάμασταν ακόμη γιουσουφάκια!
Δε λέω, καλλίτερα 4 μήνες ελεύθερη ζωή μετά από 40 χρόνια σκλαβιά και φυλακή, αλλά δεν γίνεται να το παρατείνουμε λιγουλάκι χωρίς πολλά λόγια και αρλούμπες;

0 comments:

Δημοσίευση σχολίου