Τετάρτη 10 Ιουνίου 2015

Με πάμπερς...

Δεν γουστάρει ρε παιδί μου η κυρία να βλέπει μπάτσους γύρω της. Και προπαντός στη βο[υ]λή. Καθοτι τη βο[υ]λή την αντιλαμβάνεται περιπου, σαν του μπαμπα της τ' αμπελοχωραφο...
Εξουσία είναι, ότι θέλει κάμει.
Άκου μπάτσους...

Τι να τους καμει τους μπατσους αυτη; Αφου εξω απο το σπιτι της περιπολουν μονιμως διακοσια περιπολικα και πεντακοσιοι μποντυ γκαρντς. Ουτε αλβανός γάτος δεν τολμαει να περάσει. Κι αμα λαχει να πουμε να την παραζορισουν, πλακωνει και στις φαπες κανα βενζινοπαιδο... 
Μπάτσους;
Οι μπάτσοι κυρια μου ειναι για να φυλανε το ποπολο, που δεν εχει τα δεδομένα για να του διαθεσει το κρατος φρουρα. Οχι για την νομενλαντουρα του κομματος, που τη συνοδευει η αφρόκρεμα των μποντι μπιλντερς της ελληνικης αστυνομιας...

Θα μου πεις τωρα, αφου ολα αυτα τα καθεστωτικα καθαρματακια εχουν ξοπισω τους φρουρους και παραφρουρους, τα ΜΑΤ τους πειραξαν; ΄Η μήπως αν φοράνε κοστουμάκια οι μπάτσοι της Βο[υ]λής, θα πάψουν να είναι μπάτσοι;
Αλλά ετσι ειναι κυρια μου η αριστερα.
Σαν να λεμε: προσποιουμαι, αρα υπαρχω...

Σε όλης της την ιστορικη πορεια η αριστερα αυτο ηταν παντα κυρια μου. Μια διαρκης προσποιηση.
Προσποιουμαι οτι πολεμαω το συστημα, αλλα εγω ειμαι το συστημα/
Προσποιουμαι οτι αγωνιζομαι για τα δικια του εργατη αλλα δεν εχω πιασει στα χερια μου ουτε σφυρι.
Προσποιουμαι οτι δαγκωνω την οικογενειοκρατια κι αμα δεν ηταν ο μπαμπας μου δεν θα με επαιρναν ουτε για νομικη συμβουλο σε μπουρδελο
Προσποιουμαι οτι ξεσχιζω την πλουτοκρατία κι εγω διαβιώ στην Εκάλη και βγανω τα λεφτα μου στις Ελβετιες
Προσποιουμαι οτι αγαπω τους μεταναστες αλλα στο σπιτι μου εχω για δουλικα τρεις Βουλγαρες και δυο πακιστανους, που τους πληρωνω οσο ενα πακετο ληγμενα μακαρονια και δεν τους κοβω και ΙΚΑ
Προσποιουμαι οτι τρεχω για το καλο του λαου αλλα τον εχω ταραξει στους φορους στις εισφορες και στα προστιμα.
Προσποιουμαι ότι δουλευω για το καλο της εργατικης ταξης αλλα στο τελος κλεινω τα εργοστασια και η εργατικη ταξη παει για βρουβες...
Προσποιουμαι οτι ειμαι μαγκας και παιδι του λαου και ετσι, αλλα οταν γινει η στραβη την κανω με ελαφρα πηδηματακια και ριχνω το φταιξιμο στους φασιστες.
Προσποιουμαι για τα παντα.
Προσποιουμαι το πρωι, προσποιουμαι το βραδυ, προσποιουμαι ορθια, προσποιουμαι ξαπλωτη, προσποιουμαι στην καρεκλα, προσποιουμαι και στο κρεβατι.
Η προσποιηση μου εχει γινει δευτερα φυσις.
Και να ρθει ο ιδιος ο εαυτος μου να με καλημερισει εγω θα τον ρωτησω: ποια ειστε κυρια μου...

Γι αυτο δεν γουσταρει τις στολες η κυρια, αν με καταλαβαινεις, κυρια μου...
Καθοτι η στολη ειναι κατι τι το αδιαπραγματευτον. Ενα συμβολο σαν να λεμε, πισω απο το οποιο δεν μπορεις να προσποιηθεις.
Ειμαι μπατσος.
Ειμαι στρατιωτης,
Ειμαι γιατρος.
Ειμαι λιμενικός.
Η στολη προϋποθετει καποιες υποχρεωσεις τις οποιες εχεις ορκιστει να τις τηρησεις. Ο μπάτσος παραδειγματος χαριν, δεν φοράει τη στολη για να την πεφτει στις γκομενες, ουτε ο τσολιας φοραει το τσαρουχι για να τον βγανουν φωτογραφιες οι Γιαπωνεζοι.
Ο μπατσος εν ωρα υπηρεσιας, δεν ειναι ενας απλος ιδιωτης, που παει στο γραφειο του στην τραπεζα, φορωντας οτι χρωμα γραβατα του καπνισει. Ο μπατσος κουβαλαει απανω του τα συμβολα της εννομης ταξης μιας καλα οργανωμενης κοινωνιας, που οφειλει ο πασα ενας πολιτης να τα σεβεται και να τα υπολειπτεται, διοτι αλλως θα γινομασταεν εδω μεσα ζουγκλα.

Αυτο ειναι και το νοημα της στολης, κι οχι να παιρνουν ματι οι βρετανοί πισωγλέντηδες και να βγανουν "ενσταντανε" για να καυλωνουν οταν γυρισουν στην πατριδα τους...
Ειναι λοιπον πολυ χοντρη μαλακια να απογυμνωνεις τους φρουρους των πολιτων απο τα συμβολα τους, επειδη εσυ εχεις συνηθισει στον χαμαιλεοντισμο, στα πισω νοηματα, στην προσποιηση και στη διγλωσσια.
Ειτε της αρεσει ειτε οχι της κυριας, κυρια μου, δεν μπορει να αποφασιζει και να διατασσει τους μπατσους να κυκλοφορουν στο προαυλιο της βουλης σαν να ηντουσαν τραπεζικοι υπαλληλοι.
Αλλιως γιατι να φοραμε στους κομμαντο μας τα πρασινα μπερε και να μην τους φοραμε παναμεζικα καπελακια, που θα δειχνουν και πιο σεξυ...
Τα συμβολα εχουν τη σημασια τους. Κι οταν τα καταργεις, καταργεις μαζι κι ενα κομματι απο την ιστορια τους, που τυχαινει να ειναι και δικια σου ιστορια... 

Σ' αυτον τον ανθρωπο η κυρια, απαγορεψε να παει για κατουρημα στα υπογεια της Βο[υ]λης!
Και να τανε μοναχα που θελει να ντυσει τους μπατσους της Βο[υ]λης σαν κολλεγιοπαιδα;Η κυρια λεει, απαγορεψε στους ματαζηδες που περιπολουν ολη μερα γυρω απο το κτιριο της βο[υ]λης να χρησιμοποιουν τις τουαλετες του υπογειου!
Και για να μην την παρουν με τις πετρες, η κυρια σοφιστηκε να μας πει, οτι για να πανε να κατουρησουν οι ανθρωποι θα πρεπει να υποστουν σωματικο ελεγχο και να αφησουν οπλα, κρανη, εξαρτησεις και δεν ξερω γω τι αλλο, προκειμενου να βγανουν εξω το πουλι τους στις εθνικες τουαλετες
Να βιαζεται δηλαδη κανεις και να τους τα καμει στο χαλακι...

Δεν καταλαβα...
Θα πρεπει δηλαδη ο αλλος να περναει απο εκατο ελεγχους για να παει να κατουρησει στα υπογεια του κυνοβουλιου;
Δηλαδη, αμα θελει να χεσει θα τον περνανε και αντιντοπινγκ κοντρολ;
Σιγα ρε τις εθνικες χεστρες, που προοριζονται μονο για τα πουλια των εθνοπατερων [και σιγα τα πουλια...]
Εκατο φορες κυρια μου να πηγαινουν εκει και να κατουρανε τα ΜΑΤ, παρα οι βαρουφακηδες. Γιατι αυτοι και το πουλι τους ακομα το εχουν υποθηκευμενο στον μπαρμπα Σαμ.
Μαλιστα!

Για να μην σας πω ότι μπορεί να της καυλώσει αυριο και να βγει να πει: αποφασιζομεν και διατασσομεν οι βδελυροι μπατσοι να κυκλοφορουν με παμπερς, για να μην μαγαριζουν τις τουαλετες του καλου [αριστερου] κοσμου!
Τρελο:
Αμ δε! Για ολα την εχω ικανη την κυρια...

Κανονικα, οι ανδρες των ΜΑΤ ειναι αυτοι που θα επρεπε να διαμαρτυρηθουν, επειδη ειναι υποχρεωμενοι να πανε να βγαλουν το ενδοξο πουλακι τους εκει που το εχουν βγαλει πρωτα κατι λαμογια σαν και του λογου τους...

Αριστερα, σου λεει ο αλλος...
Λοιπον κυρια μου, τοσες δεκαετιες στυγνου κοινοβουλευτισμου, δεν θυμαμαι να βρεθηκε αλλος προεδρας της βο[υ]λης τοσο παρανοϊκός, που να επεβαλλε σε αντρες της αστυνομιας να περιπολουν με παμπερς...
Δηλαδη, τωρα που το καλοσκεφτομαι ουτε αυτος ο μουρλος στη Βορειο Κορεα δεν το χε σκεφτει ετουτο.
Αστυνομικοί με γραβατουλα και ματατζηδες με πανα ακρατειας!
Ενω αν μαζευοντουσαν καμια πενηνταρια αλβανοκογκολεζοι και τις έχεζαν το προεδρειο, να εισαστε σιγουροι οτι θα τις μυριζαν γαρδενιες!
Ωϊμε, τη μοιρα επιφυλλασσονταν στα δοξασμενα πουλια των Ελληνων.Σας το λεω και να μου το θυμηθειτε κυριες μου... Σε λιγο ουτε στα δημοσια ουρητηρια δεν θα μπορουμε πλεον να τη βγαλουμε εμεις οι καθαροι Ελληνες. Εξον κι αν μας φτιαξουν ειδικες χεστρες, οπως ειχανε παλια στους λεπρους. Απο τη μια η πινακιδα να δειχνει WC για πολυπολιτισμικούς ανθρωπους κι απο την αλλη να λεει: "αβεστόλακοι για Ελληνες..." 
Του κωλου καταντησε η Ελλαδα, γαμω τα προεδρεια τους...

Κατουρημενοι ματατζηδες ενω περιμενουν να τους αλλαξουν τα παμπερς

0 comments:

Δημοσίευση σχολίου