Πέμπτη 23 Ιουλίου 2015

Αυτοί είναι τα ... "συντρόφια" σας κ. Πανούση!

O αν. υπουργός Δημόσιας Τάξης Γιάννης Πανούσης, έχει βρει το μπελά του με τους αριστεριστές, που επιθυμούν κλίμα ατιμωρησίας και ελευθεριότητας. Όμως, δεν κάνει πίσω. Και μίλησε στον Alpha 98,9 FM, λέγοντας για τις ανακοινώσεις της Νεολαίας ΣΥΡΙΖΑ (τα έβαλαν και με τον Αλέξη Τσίπρα) πως «να σε πυροβολούν άνθρωποι που είναι 19 και 20 χρονών, άνθρωποι που δεν έχουν κάνει τίποτα ποτέ στη ζωή τους και έκαναν δυο καταλήψεις και τρεις πορείες και κάτι τρέχει στα γύφτικα, έναν άνθρωπο που έχει κάνει πορεία στη ζωή του μέσα στα γράμματα, δεν έχει νόημα.

Έχω προσπαθήσει να κάνω διάλογο αλλά δεν τα έχω καταφέρει. Το κίνημα των νέων υπερβάλλει, κι εγώ το έχω κάνει σαν νέος. Όμως υπάρχουν και νόμοι, δεν μπορεί ο καθένας να κάνει ό,τι θέλει». Και είπε και κάτι, στο οποίο φυσικά δεν θα λάβει απάντηση, όχι διότι οι αριστεριστές δεν έχουν, αλλά δεν τολμούν να την πουν δημόσια: «Θα χαρώ να δω το μοντέλο της αριστερής αστυνόμευσης, εγώ κάποια στιγμή δεν θα είμαι πια στην κυβέρνηση, δεν είμαι κομματικός».

Η απάντηση των αριστεριστών, που δεν τολμούν να πουν δημόσια, είναι «λαϊκές πολιτοφυλακές». Και τοποθετήθηκε ο υπουργός και για τα πρόσφατα επεισόδια στο Σύνταγμα: «Η αστυνομία στην ψηφοφορία του νομοσχεδίου δεν προκάλεσε. Αυτά που είπαν ότι κυνηγήσαμε πολιτικές νεολαίες, δεν υπάρχουν. Αν έχει γίνει κάτι, θα γίνει ΕΔΕ όπως και διενεργείται ήδη. Είπα, όποιος πολίτης χτυπήθηκε ή βασανίστηκε, να έρθει σε μένα προσωπικά να το καταγγείλει. Δεν είμαι υπηρεσιακός εγώ. Δεν μπορώ να τα ξέρω όλα για όσα γίνονται στην επαρχία ας πούμε.

Από την άλλη, συνελήφθησαν άνθρωποι και παραπέμπονται στη δικαιοσύνη. Τι ακριβώς θέλουν, να πιάνουμε μπαχαλάκηδες και με ένα τηλεφώνημα να τους αφήνουμε»; Ναι, αυτό θέλουν κ. υπουργέ. Το έκανε άλλωστε κάποιος ΠΑΣΟΚος πολιτικός από τη Θεσσαλονίκη, «εξυπηρετώντας σε μια περίπτωση κι έναν ΣΥΡΙΖΑίο πολιτικό… Το καλό του Γιάννη Πανούση, είναι ότι έχει τη στήριξη του Μεγάρου Μαξίμου, όπου αντιλαμβάνονται ότι χωρίς αστυνόμευση, η κοινωνία θα βυθιστεί στο χάος.

«Δεν παίρνω εγώ χαμπάρι από τέτοια», λέει ο Γιάννης Πανούσης, που έχει βρεθεί στο στόχαστρο των αριστεριστών και των αναρχικών, που πολύ θα ήθελαν να καίνε ανενόχλητοι την Αθήνα και αν συλλαμβάνονται, να αφήνονται ελεύθεροι με μια «παρέμβαση» από «προοδευτικό» πολιτικό, από αυτούς που δεν κρύβουν τη συμπάθειά τους για τα μπάχαλα και τις εξάρσεις βίας του «λαϊκού κινήματος», όπως ονομάζουν τις διάφορες ορδές πρακτόρων που πρωτοστατούν σε επεισόδια και καταστροφές. Αλλά, κ. Πανούση, αυτοί είναι οι «σύντροφοί» σας… Τώρα, αν μη τι άλλο, καταλάβατε.

0 comments:

Δημοσίευση σχολίου