Τετάρτη 18 Νοεμβρίου 2015

Λαζόπουλε, προτιμώ να μείνω όρθιο κούτσουρο, παρά να μπω στην ..."προοδευτική" σου συνομοταξία!


Κι όμως. Υπάρχουν άνθρωποι που θεωρούν το Λαζόπουλο άνθρωπο της διπλανής πόρτας. Άνθρωπο σαν εκείνους, εσάς, εμάς, εμένα. Πολιτισμένο, πνευματώδη και χιουμορίστα. Που ξεκαρδίζονται με τα αστεία του και τον χειροκροτούν μανιωδώς. Συγγνώμη που θα διαφοροποιηθώ και θα τους χαλάσω τη συνταγή. ΕΓΩ (με όλα τα γράμματα κεφαλαία για να μην παρεξηγηθεί κανείς) δε θεωρώ πως έχω το οποιοδήποτε κοινό με το παραπάνω σίχαμα.

Κι όχι. Δε μιλώ με τόσο πάθος για τις πολιτικές του πεποιθήσεις. Δε με απασχολεί που το τσαντίρι του έγινε τα τελευταία χρόνια δελτίο τύπου του Σύριζα και του Τσίπρα προσωπικά. Δε μετράω πως ξεσήκωνε κόσμο και κοσμάκη να πηγαίνει να καίει και να καταστρέφει ό,τι όλοι οι υπόλοιποι χτίζαμε και πληρώναμε τόσα χρόνια. Δε ζυγίζω το χαμηλό (έως ανύπαρκτο) επίπεδο χιούμορ, τη γελοιότητα, τη χυδαιότητα, τις αήθεις επιθέσεις σε πρόσωπα που έτυχε να βρίσκονται "απέναντι" πολιτικά.

Αλλά, ρε φίλε. Πώς να το κάνουμε... 
Δε μπορώ να θεωρώ πως με εκφράζει και πως ανήκω στο ίδιο είδος με κάποιον που τοποθετεί τους Τζιχαντιστές στο ίδιο καζάνι με όλους εμάς. 
Που τους δίνει ελαφρυντικά γιατί είναι τάχα μου απαξιωμένοι από τη ζωή, τη μοίρα και το Δυτικό πολιτισμό. 
Που εξισώνει το γεγονός πως στήνουν κάμερες και ανεβάζουν στο διαδίκτυο τους στιγνούς αποκεφαλισμούς τους, με τις πολεμικές επιδρομές των υπόλοιπων λαών. 
Που λυπάται εκείνους κι όχι όλους εμάς. 
Που τους θεωρεί τα αποπαίδια της Ευρωπαϊκής οικογένειας. 
Που τους δίνει μεγαλύτερη αξία γιατί σκοτώνονται κι οι ίδιοι μαζί με τα θύματά τους, ενώ ο δυτικός κόσμος στέλνει ρουκέτες και πυραύλους από απόσταση ασφαλείας.

Συγγνώμη αλλά αν ο Λαζόπουλος επιθυμεί να ταυτιστεί μαζί τους, να συμπάσχει και να τους θεωρεί οικογένειά του, ευχαρίστως να αλλάξω εγώ οικογένεια. Γιατί αν όλοι αυτοί θεωρούν τους εαυτούς τους ανθρώπους, προτιμώ να γίνω αμοιβάδα, κούτσουρο ή δεν ξέρω εγώ τι άλλο.

2 comments: